Preh?ad nehôd v cestnej doprave za obdobie od 01.01. do 31.05.2012 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Územný okres: Banská Bystrica
Celkový preh?ad nehôd Banská Bystrica | 01 | +/- | 0110 | 0111 | 0117 | 0120 | Celkom nehôd | 92 | -9 | 78 | 0 | 5 | 9 | - ?k. do 3990?, bez zr. | 41 | -1 | 35 | 0 | 1 | 5 | Neh. so zranením | 40 | 5 | 35 | 0 | 2 | 3 | Po?et usmrtených | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | Po?et ?a?ko zranených | 7 | -4 | 3 | 0 | 3 | 1 | Po?et ?ahko zranených | 42 | 8 | 39 | 0 | 1 | 2 | ?koda v 10? | 33089 | -10741 | 25674 | 0 | 4950 | 2465 |
|
Zavinené (?EDN) Banská Bystrica | 01 | +/- | 0110 | 0111 | 0117 | 0120 | - vodi? mot. vozidla | 83 | -3 | 70 | 0 | 5 | 8 | - vodi? nemot. voz. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - chodec | 1 | -2 | 0 | 0 | 0 | 1 | - lesná zver, dom.zv. | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | - techn. záv. vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - rozbité ?elné sklo | 2 | -1 | 2 | 0 | 0 | 0 |
|
Prí?iny, vinník DN motorové vozidlo, 10 najpo?etnej?ích Banská Bystrica | 01 | +/- | 0110 | 0111 | 0117 | 0120 | poru?enie povinnosti vodi?a | 42 | -5 | 36 | 0 | 1 | 5 | nedovolená rýchlos? jazdy | 10 | -8 | 9 | 0 | 1 | 0 | nedodr?anie vzdialenosti medzi vozidlami | 6 | 2 | 5 | 0 | 0 | 1 | nesprávne otá?anie a cúvanie | 6 | 2 | 5 | 0 | 0 | 1 | nesprávne odbo?ovanie | 5 | 5 | 5 | 0 | 0 | 0 | nesprávna jazda cez kri?ovatku | 5 | -1 | 3 | 0 | 2 | 0 | nesprávny spôsob jazdy | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | nesprávna jazda v jazdných pruhoch | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | poru?enie povinnosti ú?astníka dopravnej nehody alebo ?kodovej udalosti | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | poru?enie povinnosti ú?astníka cestnej premávky | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
|
Druh vozidla, vinník DN motorové vozidlo Banská Bystrica | 01 | +/- | 0110 | 0111 | 0117 | 0120 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Malý motocykel | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | Motocykel | 4 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | Os. automobil | 74 | 2 | 62 | 0 | 5 | 7 | Nákl. automobil | 16 | -5 | 15 | 0 | 1 | 0 | Autobus | 3 | 2 | 1 | 0 | 0 | 2 | Traktor | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Bicykel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | Dodavka | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | Ost.druhy vozidiel | 17 | -4 | 16 | 0 | 0 | 1 |
|
Alkohol Banská Bystrica | 01 | +/- | 0110 | 0111 | 0117 | 0120 | Alkohol | 10 | -4 | 8 | 0 | 0 | 2 |
|
Vo vnútri úseku ozna?eného zna?kou Obec/Konec obce Banská Bystrica | 01 | +/- | 0110 | 0111 | 0117 | 0120 | Nehody v obci | 67 | -7 | 59 | 0 | 1 | 7 | Nehody mimo obec | 25 | -2 | 19 | 0 | 4 | 2 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Druh pozemnej komunikácie Banská Bystrica | 01 | +/- | 0110 | 0111 | 0117 | 0120 | - dialnica | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - rýchlostná cesta | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - cesta I.triedy | 34 | 6 | 28 | 0 | 4 | 2 | - cesta II.triedy | 3 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | - cesta III.triedy | 10 | 8 | 9 | 0 | 0 | 1 | - uzol | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - komunik. sledovaná | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - komunik. nesledov. | 35 | -22 | 29 | 0 | 1 | 5 | - po?né, lesné cesty | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - ostatné | 10 | -3 | 9 | 0 | 0 | 1 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
?as nahlásenia nehody Banská Bystrica | 01 | +/- | 0110 | 0111 | 0117 | 0120 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | do 30 min. | 46 | 15 | 37 | 0 | 3 | 6 | do 1 hodiny | 19 | -15 | 17 | 0 | 0 | 2 | do 3 hodín | 17 | -7 | 14 | 0 | 2 | 1 | do 6 hodín | 3 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | od 6 do 12 hodín | 2 | -1 | 2 | 0 | 0 | 0 | od 12 do 24 hodín | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | nad 24 hodín | 3 | -2 | 3 | 0 | 0 | 0 |
|
De? Banská Bystrica | 01 | +/- | 0110 | 0111 | 0117 | 0120 | pondelok | 7 | -10 | 6 | 0 | 0 | 1 | utorok | 18 | 5 | 17 | 0 | 1 | 0 | streda | 19 | 2 | 13 | 0 | 1 | 5 | ?tvrtok | 15 | 0 | 14 | 0 | 1 | 0 | piatok | 19 | 0 | 17 | 0 | 1 | 1 | sobota | 12 | 2 | 9 | 0 | 1 | 2 | nede?a | 2 | -8 | 2 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Pod?a zaznamenaného ?asu priebehu DN (DN od: - do:) sú zapo?ítané DN,
ktorých zaznamenaný ?as priebehu sa zmestí do rozmedzia 1 hod. Ostatné sú zaradené
pod polo?ku "nezistené" Banská Bystrica | 01 | +/- | 0110 | 0111 | 0117 | 0120 | - od 00 - 01 hod. | 0 | -2 | 0 | 0 | 0 | 0 | - od 01 - 02 hod. | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | - od 02 - 03 hod. | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | - od 03 - 04 hod. | 1 | -2 | 1 | 0 | 0 | 0 | - od 04 - 05 hod. | 1 | -1 | 0 | 0 | 0 | 1 | - od 05 - 06 hod. | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | - od 06 - 07 hod. | 6 | 0 | 6 | 0 | 0 | 0 | - od 07 - 08 hod. | 2 | -4 | 1 | 0 | 0 | 1 | - od 08 - 09 hod. | 8 | 5 | 8 | 0 | 0 | 0 | - od 09 - 10 hod. | 1 | -1 | 1 | 0 | 0 | 0 | - od 10 - 11 hod. | 5 | -1 | 5 | 0 | 0 | 0 | - od 11 - 12 hod. | 0 | -10 | 0 | 0 | 0 | 0 | - od 12 - 13 hod. | 5 | 1 | 5 | 0 | 0 | 0 | - od 13 - 14 hod. | 2 | -1 | 1 | 0 | 1 | 0 | - od 14 - 15 hod. | 6 | 3 | 5 | 0 | 0 | 1 | - od 15 - 16 hod. | 5 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | - od 16 - 17 hod. | 5 | -3 | 1 | 0 | 2 | 2 | - od 17 - 18 hod. | 5 | 2 | 5 | 0 | 0 | 0 | - od 18 - 19 hod. | 6 | 3 | 6 | 0 | 0 | 0 | - od 19 - 20 hod. | 1 | -1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - od 20 - 21 hod. | 5 | -4 | 3 | 0 | 1 | 1 | - od 21 - 22 hod. | 3 | -3 | 3 | 0 | 0 | 0 | - od 22 - 23 hod. | 7 | 5 | 6 | 0 | 0 | 1 | - od 23 - 24 hod. | 3 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | - nezistené | 12 | 3 | 11 | 0 | 0 | 1 |
|