Preh?ad nehôd v cestnej doprave za obdobie od 01.01. do 31.05.2012 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Územný okres: Ro??ava
Celkový preh?ad nehôd Ro??ava | 05 | +/- | 0510 | 0512 | 0514 | 0515 | Celkom nehôd | 60 | -31 | 6 | 10 | 39 | 5 | - ?k. do 3990?, bez zr. | 28 | -18 | 4 | 5 | 17 | 2 | Neh. so zranením | 19 | -16 | 1 | 2 | 13 | 3 | Po?et usmrtených | 2 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | Po?et ?a?ko zranených | 1 | -3 | 0 | 0 | 0 | 1 | Po?et ?ahko zranených | 29 | -8 | 2 | 3 | 22 | 2 | ?koda v 10? | 15303 | -5807 | 1640 | 3312 | 9520 | 831 |
|
Zavinené (?EDN) Ro??ava | 05 | +/- | 0510 | 0512 | 0514 | 0515 | - vodi? mot. vozidla | 48 | -24 | 3 | 10 | 31 | 4 | - vodi? nemot. voz. | 1 | -2 | 0 | 0 | 1 | 0 | - chodec | 4 | 1 | 0 | 0 | 3 | 1 | - lesná zver, dom.zv. | 4 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | - techn. záv. vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - rozbité ?elné sklo | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 |
|
Prí?iny, vinník DN motorové vozidlo, 10 najpo?etnej?ích Ro??ava | 05 | +/- | 0510 | 0512 | 0514 | 0515 | poru?enie povinnosti vodi?a | 23 | 1 | 0 | 5 | 15 | 3 | nedovolená rýchlos? jazdy | 13 | -14 | 2 | 4 | 6 | 1 | nesprávna jazda cez kri?ovatku | 4 | -3 | 0 | 0 | 4 | 0 | nedodr?anie vzdialenosti medzi vozidlami | 2 | -1 | 0 | 0 | 2 | 0 | nesprávne otá?anie a cúvanie | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | nesprávny spôsob jazdy | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | nesprávne obchádzanie | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | nesprávne odbo?ovanie | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | poru?enie povinnosti ú?astníka dopravnej nehody alebo ?kodovej udalosti | 1 | -3 | 0 | 0 | 1 | 0 |
|
Druh vozidla, vinník DN motorové vozidlo Ro??ava | 05 | +/- | 0510 | 0512 | 0514 | 0515 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Malý motocykel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Motocykel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Os. automobil | 43 | -13 | 3 | 8 | 30 | 2 | Nákl. automobil | 8 | -7 | 1 | 2 | 3 | 2 | Autobus | 3 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | Traktor | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | Bicykel | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | Dodavka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Ost.druhy vozidiel | 4 | -13 | 0 | 1 | 3 | 0 |
|
Alkohol Ro??ava | 05 | +/- | 0510 | 0512 | 0514 | 0515 | Alkohol | 12 | 0 | 2 | 3 | 7 | 0 |
|
Vo vnútri úseku ozna?eného zna?kou Obec/Konec obce Ro??ava | 05 | +/- | 0510 | 0512 | 0514 | 0515 | Nehody v obci | 34 | -17 | 1 | 6 | 26 | 1 | Nehody mimo obec | 26 | -14 | 5 | 4 | 13 | 4 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Druh pozemnej komunikácie Ro??ava | 05 | +/- | 0510 | 0512 | 0514 | 0515 | - dialnica | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - rýchlostná cesta | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - cesta I.triedy | 22 | -15 | 5 | 3 | 14 | 0 | - cesta II.triedy | 7 | -6 | 0 | 0 | 6 | 1 | - cesta III.triedy | 8 | -1 | 1 | 4 | 1 | 2 | - uzol | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - komunik. sledovaná | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - komunik. nesledov. | 17 | -6 | 0 | 3 | 12 | 2 | - po?né, lesné cesty | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - ostatné | 6 | -3 | 0 | 0 | 6 | 0 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
?as nahlásenia nehody Ro??ava | 05 | +/- | 0510 | 0512 | 0514 | 0515 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | do 30 min. | 49 | -21 | 5 | 7 | 32 | 5 | do 1 hodiny | 3 | -7 | 0 | 1 | 2 | 0 | do 3 hodín | 6 | 0 | 0 | 2 | 4 | 0 | do 6 hodín | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | od 6 do 12 hodín | 0 | -2 | 0 | 0 | 0 | 0 | od 12 do 24 hodín | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nad 24 hodín | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
De? Ro??ava | 05 | +/- | 0510 | 0512 | 0514 | 0515 | pondelok | 9 | -7 | 1 | 3 | 5 | 0 | utorok | 11 | -2 | 3 | 1 | 5 | 2 | streda | 11 | -1 | 1 | 1 | 8 | 1 | ?tvrtok | 9 | -2 | 0 | 1 | 6 | 2 | piatok | 8 | -8 | 1 | 0 | 7 | 0 | sobota | 4 | -11 | 0 | 0 | 4 | 0 | nede?a | 8 | 0 | 0 | 4 | 4 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Pod?a zaznamenaného ?asu priebehu DN (DN od: - do:) sú zapo?ítané DN,
ktorých zaznamenaný ?as priebehu sa zmestí do rozmedzia 1 hod. Ostatné sú zaradené
pod polo?ku "nezistené" Ro??ava | 05 | +/- | 0510 | 0512 | 0514 | 0515 | - od 00 - 01 hod. | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - od 01 - 02 hod. | 0 | -2 | 0 | 0 | 0 | 0 | - od 02 - 03 hod. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - od 03 - 04 hod. | 0 | -2 | 0 | 0 | 0 | 0 | - od 04 - 05 hod. | 1 | -1 | 0 | 1 | 0 | 0 | - od 05 - 06 hod. | 4 | -1 | 1 | 0 | 3 | 0 | - od 06 - 07 hod. | 3 | -2 | 0 | 1 | 2 | 0 | - od 07 - 08 hod. | 2 | -2 | 0 | 0 | 1 | 1 | - od 08 - 09 hod. | 2 | -2 | 1 | 0 | 0 | 1 | - od 09 - 10 hod. | 5 | 0 | 0 | 1 | 4 | 0 | - od 10 - 11 hod. | 1 | -2 | 0 | 0 | 1 | 0 | - od 11 - 12 hod. | 4 | -4 | 0 | 0 | 4 | 0 | - od 12 - 13 hod. | 7 | 2 | 1 | 0 | 6 | 0 | - od 13 - 14 hod. | 0 | -4 | 0 | 0 | 0 | 0 | - od 14 - 15 hod. | 4 | 1 | 0 | 0 | 4 | 0 | - od 15 - 16 hod. | 5 | -5 | 1 | 1 | 3 | 0 | - od 16 - 17 hod. | 5 | 4 | 0 | 1 | 3 | 1 | - od 17 - 18 hod. | 2 | -3 | 0 | 1 | 1 | 0 | - od 18 - 19 hod. | 2 | -7 | 1 | 0 | 1 | 0 | - od 19 - 20 hod. | 2 | -1 | 1 | 0 | 0 | 1 | - od 20 - 21 hod. | 3 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | - od 21 - 22 hod. | 1 | -1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - od 22 - 23 hod. | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | - od 23 - 24 hod. | 1 | -1 | 0 | 1 | 0 | 0 | - nezistené | 5 | 1 | 0 | 2 | 3 | 0 |
|