Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách za obdobie od 01.01. do 30.11.2012 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Slovensko
Celkový prehľad nehôd Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Celkom nehôd | 12622 | 2210 | 1213 | 1146 | 1505 | 1767 | 1310 | 1964 | 1507 | rozdiel | -995 | -343 | -34 | -152 | -27 | -227 | -137 | 66 | -141 | - šk. do 3990€, bez zr. | 5932 | 1235 | 444 | 555 | 625 | 873 | 569 | 987 | 644 | rozdiel | 32 | -12 | 47 | -83 | 12 | -84 | -9 | 142 | 19 | Neh. so zranením | 4572 | 578 | 556 | 431 | 602 | 524 | 530 | 660 | 691 | rozdiel | -335 | -81 | -10 | -53 | 29 | -103 | -76 | 35 | -76 | Tj % | 36,2 | 26,2 | 45,8 | 37,6 | 40 | 29,7 | 40,5 | 33,6 | 45,9 | Počet usmrtených | 268 | 25 | 44 | 28 | 42 | 38 | 34 | 26 | 31 | rozdiel | -22 | 2 | 1 | 0 | 12 | 0 | -13 | -10 | -14 | Počet ťažko zranených | 997 | 91 | 127 | 75 | 97 | 142 | 142 | 167 | 156 | rozdiel | -59 | -23 | -1 | 12 | 7 | -17 | -31 | 22 | -28 | Počet ľahko zranených | 4865 | 570 | 590 | 495 | 649 | 526 | 535 | 742 | 758 | rozdiel | -478 | -95 | -19 | -49 | -14 | -155 | -97 | 23 | -72 | Škoda v 10€ | 4211460 | 689879 | 526478 | 381905 | 476638 | 656562 | 451454 | 627620 | 400924 | rozdiel | -735538 | -325407 | -79476 | 4315 | -52838 | -18220 | -88252 | -71749 | -103911 |
|
Zavinené (ŠEDN) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | - Chodcom | 383 | 47 | 31 | 37 | 40 | 48 | 36 | 61 | 83 | rozdiel | -48 | -26 | 3 | 10 | 12 | -22 | -22 | -17 | 14 | Tj % | 3 | 2,1 | 2,6 | 3,2 | 2,7 | 2,7 | 2,7 | 3,1 | 5,5 | - Vodičom mot. vozidla | 10935 | 1932 | 1069 | 982 | 1325 | 1547 | 1143 | 1664 | 1273 | rozdiel | -960 | -348 | -55 | -93 | -37 | -199 | -97 | 49 | -180 | Tj % | 86,6 | 87,4 | 88,1 | 85,7 | 88 | 87,5 | 87,3 | 84,7 | 84,5 | - Vodičom nemot. voz. | 398 | 40 | 52 | 42 | 54 | 64 | 34 | 43 | 69 | rozdiel | 35 | 6 | 6 | -9 | 2 | -1 | 0 | 0 | 31 | Tj % | 3,2 | 1,8 | 4,3 | 3,7 | 3,6 | 3,6 | 2,6 | 2,2 | 4,6 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | porušenie povinnosti vodiča | 4489 | 742 | 390 | 410 | 605 | 594 | 461 | 723 | 564 | rozdiel | -160 | 6 | -54 | 1 | -1 | -46 | 52 | -61 | -57 | Tj % | 35,6 | 33,6 | 32,2 | 35,8 | 40,2 | 33,6 | 35,2 | 36,8 | 37,4 | nedovolená rýchlosť jazdy | 1793 | 220 | 189 | 241 | 242 | 192 | 199 | 304 | 206 | rozdiel | -287 | -64 | 8 | -26 | -38 | -47 | -101 | 52 | -71 | Tj % | 14,2 | 10 | 15,6 | 21 | 16,1 | 10,9 | 15,2 | 15,5 | 13,7 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 816 | 58 | 99 | 25 | 43 | 363 | 105 | 35 | 88 | rozdiel | -40 | -26 | 44 | -2 | 16 | -9 | -12 | -27 | -24 | Tj % | 6,5 | 2,6 | 8,2 | 2,2 | 2,9 | 20,5 | 8 | 1,8 | 5,8 | nesprávna jazda cez križovatku | 748 | 162 | 94 | 73 | 113 | 70 | 75 | 92 | 69 | rozdiel | -77 | 11 | -14 | -25 | 18 | -37 | -15 | 9 | -24 | Tj % | 5,9 | 7,3 | 7,7 | 6,4 | 7,5 | 4 | 5,7 | 4,7 | 4,6 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 694 | 129 | 66 | 76 | 71 | 65 | 88 | 97 | 102 | rozdiel | -36 | -20 | 2 | -12 | -17 | -12 | 12 | 4 | 7 | Tj % | 5,5 | 5,8 | 5,4 | 6,6 | 4,7 | 3,7 | 6,7 | 4,9 | 6,8 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 552 | 108 | 52 | 36 | 69 | 84 | 56 | 90 | 57 | rozdiel | -63 | -65 | -23 | 11 | -13 | -11 | 6 | 24 | 8 | Tj % | 4,4 | 4,9 | 4,3 | 3,1 | 4,6 | 4,8 | 4,3 | 4,6 | 3,8 | nesprávny spôsob jazdy | 534 | 33 | 58 | 42 | 73 | 72 | 84 | 120 | 52 | rozdiel | 70 | -11 | 21 | 5 | 22 | 7 | 10 | 15 | 1 | Tj % | 4,2 | 1,5 | 4,8 | 3,7 | 4,9 | 4,1 | 6,4 | 6,1 | 3,5 | porušenie povinnosti účastníka dopravnej nehody alebo škodovej udalosti | 534 | 306 | 38 | 35 | 19 | 29 | 3 | 55 | 49 | rozdiel | -274 | -182 | -31 | -6 | -15 | 5 | -37 | -12 | 4 | Tj % | 4,2 | 13,8 | 3,1 | 3,1 | 1,3 | 1,6 | 0,2 | 2,8 | 3,3 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 510 | 84 | 40 | 50 | 46 | 60 | 49 | 87 | 94 | rozdiel | 63 | 10 | 10 | 23 | 18 | -14 | -14 | 8 | 22 | Tj % | 4 | 3,8 | 3,3 | 4,4 | 3,1 | 3,4 | 3,7 | 4,4 | 6,2 | nesprávne odbočovanie | 401 | 65 | 51 | 36 | 54 | 54 | 34 | 57 | 50 | rozdiel | 1 | 2 | 8 | -9 | 7 | -6 | -2 | 5 | -4 | Tj % | 3,2 | 2,9 | 4,2 | 3,1 | 3,6 | 3,1 | 2,6 | 2,9 | 3,3 |
|
Alkohol Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Alkohol | 1581 | 188 | 149 | 162 | 165 | 220 | 189 | 231 | 277 | rozdiel | -159 | -13 | 6 | -36 | -10 | -52 | -25 | -23 | -6 | Tj % | 12,5 | 8,5 | 12,3 | 14,1 | 11 | 12,5 | 14,4 | 11,8 | 18,4 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Nehody v obci | 8917 | 1955 | 724 | 752 | 997 | 1273 | 790 | 1277 | 1149 | rozdiel | -592 | -312 | 8 | -68 | -2 | -147 | -8 | 9 | -72 | Nehody mimo obec | 3705 | 255 | 489 | 394 | 508 | 494 | 520 | 687 | 358 | rozdiel | -403 | -31 | -42 | -84 | -25 | -80 | -129 | 57 | -69 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Dialnice | 402 | 87 | 41 | 117 | 0 | 76 | 0 | 78 | 3 | Rýchlostné cesty | 146 | 0 | 18 | 0 | 72 | 3 | 50 | 3 | 0 | Cesty 1.triedy | 2410 | 28 | 192 | 250 | 312 | 445 | 396 | 597 | 190 | Cesty 2.triedy | 1319 | 67 | 262 | 159 | 156 | 202 | 130 | 149 | 194 | Cesty 3.triedy | 1395 | 18 | 176 | 136 | 214 | 220 | 200 | 237 | 194 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 150 | 14 | 28 | 17 | 22 | 24 | 16 | 14 | 15 | rozdiel | -22 | 2 | -3 | 3 | 1 | 0 | -11 | -6 | -8 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 22 | 1 | 1 | 0 | 5 | 8 | 3 | 3 | 1 | rozdiel | -4 | -1 | -3 | -3 | 1 | 6 | -2 | 1 | -3 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 10 | 1 | 0 | 0 | 1 | 5 | 2 | 1 | 0 | rozdiel | 6 | 1 | -1 | -1 | 1 | 5 | 2 | 0 | -1 | - z toho motocykle L3e, L4e | 12 | 0 | 1 | 0 | 4 | 3 | 1 | 2 | 1 | rozdiel | -10 | -2 | -2 | -2 | 0 | 1 | -4 | 1 | -2 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 96 | 11 | 23 | 8 | 12 | 13 | 9 | 9 | 11 | rozdiel | -13 | 5 | 5 | -2 | -2 | -4 | -4 | -5 | -6 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 96 | 11 | 23 | 8 | 12 | 13 | 9 | 9 | 11 | rozdiel | -13 | 5 | 5 | -2 | -2 | -4 | -4 | -5 | -6 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 9 | 1 | 0 | 4 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | rozdiel | -6 | -3 | -2 | 4 | 1 | 0 | -3 | -3 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 6 | 0 | 0 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | -3 | -2 | 3 | 1 | 0 | -1 | -1 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | -4 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -2 | -1 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 21 | 1 | 4 | 5 | 4 | 1 | 2 | 2 | 2 | rozdiel | 8 | 1 | 0 | 5 | 3 | -3 | -1 | 2 | 1 | - z toho bicykel, kolobežka | 20 | 1 | 4 | 5 | 4 | 1 | 2 | 1 | 2 | rozdiel | 8 | 1 | 0 | 5 | 4 | -3 | -1 | 1 | 1 | - z toho záprahové | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | -7 | 0 | -3 | -1 | -2 | 1 | -1 | -1 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 61 | 4 | 9 | 4 | 9 | 11 | 10 | 5 | 9 | rozdiel | 7 | 1 | 1 | -1 | 6 | 6 | -2 | -2 | -2 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 4 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | -1 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 54 | 3 | 9 | 3 | 9 | 10 | 9 | 3 | 8 | rozdiel | 5 | 0 | 4 | -1 | 6 | 5 | -3 | -3 | -3 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 54 | 3 | 9 | 3 | 9 | 10 | 9 | 3 | 8 | rozdiel | 5 | 0 | 4 | -1 | 6 | 5 | -3 | -3 | -3 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | -2 | -1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | -2 | -1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
|
Následky, pokračovanie Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 268 | 25 | 44 | 28 | 42 | 38 | 34 | 26 | 31 | rozdiel | -22 | 2 | 1 | 0 | 12 | 0 | -13 | -10 | -14 | - chodci | 57 | 7 | 7 | 7 | 11 | 3 | 8 | 7 | 7 | rozdiel | -7 | -1 | 3 | -2 | 5 | -6 | 0 | -2 | -4 | - z toho deti | 4 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | rozdiel | -2 | 0 | -2 | -1 | 1 | 0 | 0 | 1 | -1 | - cyklisti | 23 | 1 | 5 | 5 | 4 | 2 | 2 | 2 | 2 | rozdiel | 6 | 1 | 0 | 4 | 2 | -2 | -1 | 1 | 1 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 186 | 17 | 32 | 16 | 27 | 33 | 23 | 17 | 21 | rozdiel | -23 | 2 | -2 | -2 | 5 | 8 | -13 | -9 | -12 | - z toho deti | 4 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | -1 | 1 | 0 | - v nemot. voz. | 24 | 1 | 5 | 5 | 4 | 2 | 2 | 2 | 3 | rozdiel | 7 | 1 | 0 | 4 | 2 | -2 | -1 | 1 | 2 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 149 | 14 | 30 | 12 | 21 | 23 | 18 | 12 | 19 | rozdiel | -17 | 4 | 3 | -3 | 3 | 2 | -9 | -8 | -9 | - vodič OA priput. | 54 | 3 | 12 | 5 | 6 | 10 | 5 | 5 | 8 | rozdiel | -20 | -2 | -1 | -1 | -2 | -1 | -7 | -5 | -1 | - vodič OA nepriput. | 41 | 8 | 9 | 4 | 6 | 3 | 4 | 4 | 3 | rozdiel | 0 | 6 | 1 | 0 | -1 | -2 | 1 | 0 | -5 | - spoluc. OA priput. | 26 | 1 | 2 | 2 | 3 | 6 | 4 | 2 | 6 | rozdiel | -1 | -1 | -1 | 0 | 1 | 3 | -3 | -2 | 2 | - spoluc. OA nepriput. | 28 | 2 | 7 | 1 | 6 | 4 | 5 | 1 | 2 | rozdiel | 4 | 1 | 4 | -2 | 5 | 2 | 0 | -1 | -5 |
|