Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách s následkom na zdraví za obdobie od 01.01. do 30.11.2012 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Slovensko
Celkový prehľad nehôd Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Celkom nehôd | 4572 | 578 | 556 | 431 | 602 | 524 | 530 | 660 | 691 | rozdiel | -335 | -81 | -10 | -53 | 29 | -103 | -76 | 35 | -76 | - šk. do 3990€, bez zr. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Neh. so zranením | 4572 | 578 | 556 | 431 | 602 | 524 | 530 | 660 | 691 | rozdiel | -335 | -81 | -10 | -53 | 29 | -103 | -76 | 35 | -76 | Tj % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | Počet usmrtených | 268 | 25 | 44 | 28 | 42 | 38 | 34 | 26 | 31 | rozdiel | -22 | 2 | 1 | 0 | 12 | 0 | -13 | -10 | -14 | Počet ťažko zranených | 997 | 91 | 127 | 75 | 97 | 142 | 142 | 167 | 156 | rozdiel | -59 | -23 | -1 | 12 | 7 | -17 | -31 | 22 | -28 | Počet ľahko zranených | 4865 | 570 | 590 | 495 | 649 | 526 | 535 | 742 | 758 | rozdiel | -478 | -95 | -19 | -49 | -14 | -155 | -97 | 23 | -72 | Škoda v 10€ | 1697930 | 224163 | 212731 | 174572 | 184634 | 218965 | 204123 | 268273 | 210469 | rozdiel | -215736 | -63067 | -50810 | 27768 | -15606 | -23214 | -27328 | -13723 | -49756 |
|
Zavinené (ŠEDN) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | - Chodcom | 331 | 37 | 25 | 36 | 38 | 36 | 32 | 50 | 77 | rozdiel | -53 | -29 | 0 | 10 | 13 | -15 | -21 | -21 | 10 | Tj % | 7,2 | 6,4 | 4,5 | 8,4 | 6,3 | 6,9 | 6 | 7,6 | 11,1 | - Vodičom mot. vozidla | 3624 | 454 | 466 | 325 | 494 | 422 | 427 | 525 | 511 | rozdiel | -370 | -77 | -11 | -67 | -2 | -87 | -56 | 47 | -117 | Tj % | 79,3 | 78,5 | 83,8 | 75,4 | 82,1 | 80,5 | 80,6 | 79,5 | 74 | - Vodičom nemot. voz. | 309 | 30 | 38 | 35 | 47 | 40 | 28 | 32 | 59 | rozdiel | 24 | 8 | 0 | -6 | 8 | -7 | -1 | -2 | 24 | Tj % | 6,8 | 5,2 | 6,8 | 8,1 | 7,8 | 7,6 | 5,3 | 4,8 | 8,5 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | porušenie povinnosti vodiča | 1268 | 179 | 159 | 98 | 173 | 145 | 152 | 175 | 187 | rozdiel | -124 | -5 | -14 | -26 | 1 | -45 | 18 | -4 | -49 | Tj % | 27,7 | 31 | 28,6 | 22,7 | 28,7 | 27,7 | 28,7 | 26,5 | 27,1 | nedovolená rýchlosť jazdy | 831 | 85 | 118 | 81 | 124 | 84 | 100 | 132 | 107 | rozdiel | -158 | -16 | 13 | -29 | -20 | -20 | -48 | 17 | -55 | Tj % | 18,2 | 14,7 | 21,2 | 18,8 | 20,6 | 16 | 18,9 | 20 | 15,5 | nesprávna jazda cez križovatku | 454 | 64 | 66 | 57 | 74 | 37 | 48 | 58 | 50 | rozdiel | -38 | -7 | -9 | -13 | 13 | -15 | -12 | 15 | -10 | Tj % | 9,9 | 11,1 | 11,9 | 13,2 | 12,3 | 7,1 | 9,1 | 8,8 | 7,2 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 430 | 62 | 32 | 48 | 42 | 45 | 43 | 71 | 87 | rozdiel | 31 | -5 | 5 | 22 | 17 | -9 | -15 | -1 | 17 | Tj % | 9,4 | 10,7 | 5,8 | 11,1 | 7 | 8,6 | 8,1 | 10,8 | 12,6 | nesprávne odbočovanie | 254 | 31 | 33 | 30 | 40 | 19 | 28 | 37 | 36 | rozdiel | 9 | -2 | 6 | -2 | 12 | -14 | -1 | 11 | -1 | Tj % | 5,6 | 5,4 | 5,9 | 7 | 6,6 | 3,6 | 5,3 | 5,6 | 5,2 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 250 | 22 | 21 | 15 | 16 | 76 | 36 | 15 | 49 | rozdiel | -33 | -17 | -7 | 4 | 3 | 7 | -5 | -9 | -9 | Tj % | 5,5 | 3,8 | 3,8 | 3,5 | 2,7 | 14,5 | 6,8 | 2,3 | 7,1 | nesprávny spôsob jazdy | 221 | 14 | 26 | 14 | 39 | 31 | 36 | 35 | 26 | rozdiel | 11 | 7 | 0 | -5 | 9 | 2 | 9 | -10 | -1 | Tj % | 4,8 | 2,4 | 4,7 | 3,2 | 6,5 | 5,9 | 6,8 | 5,3 | 3,8 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 202 | 20 | 19 | 21 | 23 | 26 | 20 | 41 | 32 | rozdiel | 10 | -15 | -6 | 11 | -2 | 1 | -2 | 14 | 9 | Tj % | 4,4 | 3,5 | 3,4 | 4,9 | 3,8 | 5 | 3,8 | 6,2 | 4,6 | nesprávne predchádzanie | 130 | 9 | 19 | 17 | 14 | 16 | 16 | 25 | 14 | rozdiel | -49 | -8 | -3 | -7 | -9 | -14 | -6 | 4 | -6 | Tj % | 2,8 | 1,6 | 3,4 | 3,9 | 2,3 | 3,1 | 3 | 3,8 | 2 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 116 | 17 | 16 | 11 | 14 | 9 | 14 | 14 | 21 | rozdiel | -7 | -7 | 6 | -3 | 3 | -1 | 0 | -6 | 1 | Tj % | 2,5 | 2,9 | 2,9 | 2,6 | 2,3 | 1,7 | 2,6 | 2,1 | 3 |
|
Alkohol Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Alkohol | 536 | 58 | 64 | 52 | 57 | 67 | 73 | 70 | 95 | rozdiel | -59 | -13 | -2 | -18 | 4 | -9 | -13 | -11 | 3 | Tj % | 11,7 | 10 | 11,5 | 12,1 | 9,5 | 12,8 | 13,8 | 10,6 | 13,7 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Nehody v obci | 2941 | 457 | 301 | 267 | 381 | 352 | 299 | 402 | 482 | rozdiel | -118 | -88 | 7 | -23 | 51 | -42 | -15 | 20 | -28 | Nehody mimo obec | 1631 | 121 | 255 | 164 | 221 | 172 | 231 | 258 | 209 | rozdiel | -217 | 7 | -17 | -30 | -22 | -61 | -61 | 15 | -48 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Dialnice | 86 | 28 | 14 | 19 | 0 | 10 | 0 | 15 | 0 | Rýchlostné cesty | 37 | 0 | 7 | 0 | 9 | 1 | 18 | 2 | 0 | Cesty 1.triedy | 1110 | 19 | 115 | 129 | 146 | 161 | 183 | 249 | 108 | Cesty 2.triedy | 692 | 35 | 152 | 82 | 81 | 88 | 67 | 70 | 117 | Cesty 3.triedy | 684 | 9 | 90 | 70 | 119 | 94 | 92 | 106 | 104 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 150 | 14 | 28 | 17 | 22 | 24 | 16 | 14 | 15 | rozdiel | -22 | 2 | -3 | 3 | 1 | 0 | -11 | -6 | -8 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 22 | 1 | 1 | 0 | 5 | 8 | 3 | 3 | 1 | rozdiel | -4 | -1 | -3 | -3 | 1 | 6 | -2 | 1 | -3 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 10 | 1 | 0 | 0 | 1 | 5 | 2 | 1 | 0 | rozdiel | 6 | 1 | -1 | -1 | 1 | 5 | 2 | 0 | -1 | - z toho motocykle L3e, L4e | 12 | 0 | 1 | 0 | 4 | 3 | 1 | 2 | 1 | rozdiel | -10 | -2 | -2 | -2 | 0 | 1 | -4 | 1 | -2 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 96 | 11 | 23 | 8 | 12 | 13 | 9 | 9 | 11 | rozdiel | -13 | 5 | 5 | -2 | -2 | -4 | -4 | -5 | -6 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 96 | 11 | 23 | 8 | 12 | 13 | 9 | 9 | 11 | rozdiel | -13 | 5 | 5 | -2 | -2 | -4 | -4 | -5 | -6 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 9 | 1 | 0 | 4 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | rozdiel | -6 | -3 | -2 | 4 | 1 | 0 | -3 | -3 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 6 | 0 | 0 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | -3 | -2 | 3 | 1 | 0 | -1 | -1 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | -4 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -2 | -1 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 21 | 1 | 4 | 5 | 4 | 1 | 2 | 2 | 2 | rozdiel | 8 | 1 | 0 | 5 | 3 | -3 | -1 | 2 | 1 | - z toho bicykel, kolobežka | 20 | 1 | 4 | 5 | 4 | 1 | 2 | 1 | 2 | rozdiel | 8 | 1 | 0 | 5 | 4 | -3 | -1 | 1 | 1 | - z toho záprahové | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | -7 | 0 | -3 | -1 | -2 | 1 | -1 | -1 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 61 | 4 | 9 | 4 | 9 | 11 | 10 | 5 | 9 | rozdiel | 7 | 1 | 1 | -1 | 6 | 6 | -2 | -2 | -2 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 4 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | -1 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 54 | 3 | 9 | 3 | 9 | 10 | 9 | 3 | 8 | rozdiel | 5 | 0 | 4 | -1 | 6 | 5 | -3 | -3 | -3 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 54 | 3 | 9 | 3 | 9 | 10 | 9 | 3 | 8 | rozdiel | 5 | 0 | 4 | -1 | 6 | 5 | -3 | -3 | -3 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | -2 | -1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | -2 | -1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
|
Následky, pokračovanie Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 268 | 25 | 44 | 28 | 42 | 38 | 34 | 26 | 31 | rozdiel | -22 | 2 | 1 | 0 | 12 | 0 | -13 | -10 | -14 | - chodci | 57 | 7 | 7 | 7 | 11 | 3 | 8 | 7 | 7 | rozdiel | -7 | -1 | 3 | -2 | 5 | -6 | 0 | -2 | -4 | - z toho deti | 4 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | rozdiel | -2 | 0 | -2 | -1 | 1 | 0 | 0 | 1 | -1 | - cyklisti | 23 | 1 | 5 | 5 | 4 | 2 | 2 | 2 | 2 | rozdiel | 6 | 1 | 0 | 4 | 2 | -2 | -1 | 1 | 1 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 186 | 17 | 32 | 16 | 27 | 33 | 23 | 17 | 21 | rozdiel | -23 | 2 | -2 | -2 | 5 | 8 | -13 | -9 | -12 | - z toho deti | 4 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | -1 | 1 | 0 | - v nemot. voz. | 24 | 1 | 5 | 5 | 4 | 2 | 2 | 2 | 3 | rozdiel | 7 | 1 | 0 | 4 | 2 | -2 | -1 | 1 | 2 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 149 | 14 | 30 | 12 | 21 | 23 | 18 | 12 | 19 | rozdiel | -17 | 4 | 3 | -3 | 3 | 2 | -9 | -8 | -9 | - vodič OA priput. | 54 | 3 | 12 | 5 | 6 | 10 | 5 | 5 | 8 | rozdiel | -20 | -2 | -1 | -1 | -2 | -1 | -7 | -5 | -1 | - vodič OA nepriput. | 41 | 8 | 9 | 4 | 6 | 3 | 4 | 4 | 3 | rozdiel | 0 | 6 | 1 | 0 | -1 | -2 | 1 | 0 | -5 | - spoluc. OA priput. | 26 | 1 | 2 | 2 | 3 | 6 | 4 | 2 | 6 | rozdiel | -1 | -1 | -1 | 0 | 1 | 3 | -3 | -2 | 2 | - spoluc. OA nepriput. | 28 | 2 | 7 | 1 | 6 | 4 | 5 | 1 | 2 | rozdiel | 4 | 1 | 4 | -2 | 5 | 2 | 0 | -1 | -5 |
|