Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách za obdobie od 01.01. do 31.12.2012 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Slovensko
Celkový prehľad nehôd Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Celkom nehôd | 13936 | 2399 | 1321 | 1245 | 1678 | 1968 | 1487 | 2167 | 1671 | rozdiel | -1063 | -385 | -48 | -189 | -36 | -206 | -117 | 47 | -129 | - šk. do 3990€, bez zr. | 6575 | 1337 | 479 | 613 | 715 | 976 | 652 | 1093 | 710 | rozdiel | 10 | -21 | 39 | -106 | 19 | -78 | 1 | 140 | 16 | Neh. so zranením | 5007 | 631 | 611 | 460 | 657 | 569 | 589 | 723 | 767 | rozdiel | -382 | -102 | -12 | -61 | 22 | -114 | -70 | 23 | -68 | Tj % | 35,9 | 26,3 | 46,3 | 36,9 | 39,2 | 28,9 | 39,6 | 33,4 | 45,9 | Počet usmrtených | 296 | 26 | 49 | 32 | 42 | 42 | 37 | 30 | 38 | rozdiel | -28 | -1 | 2 | 1 | 10 | 0 | -13 | -14 | -13 | Počet ťažko zranených | 1100 | 103 | 137 | 80 | 106 | 160 | 156 | 180 | 178 | rozdiel | -68 | -23 | -2 | 8 | 6 | -12 | -34 | 12 | -23 | Počet ľahko zranených | 5322 | 614 | 654 | 532 | 715 | 559 | 602 | 813 | 833 | rozdiel | -566 | -135 | -21 | -55 | -30 | -185 | -95 | 26 | -71 | Škoda v 10€ | 4665533 | 746835 | 604337 | 418835 | 524762 | 724559 | 510836 | 684825 | 450544 | rozdiel | -739458 | -358679 | -60937 | 9025 | -65944 | -3091 | -81049 | -81553 | -97230 |
|
Zavinené (ŠEDN) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | - Chodcom | 431 | 53 | 36 | 38 | 48 | 54 | 45 | 68 | 89 | rozdiel | -35 | -25 | 7 | 7 | 15 | -20 | -18 | -15 | 14 | Tj % | 3,1 | 2,2 | 2,7 | 3,1 | 2,9 | 2,7 | 3 | 3,1 | 5,3 | - Vodičom mot. vozidla | 12123 | 2102 | 1171 | 1075 | 1475 | 1724 | 1303 | 1853 | 1420 | rozdiel | -1003 | -379 | -63 | -114 | -43 | -192 | -86 | 45 | -171 | Tj % | 87 | 87,6 | 88,6 | 86,3 | 87,9 | 87,6 | 87,6 | 85,5 | 85 | - Vodičom nemot. voz. | 404 | 41 | 51 | 43 | 55 | 64 | 35 | 44 | 71 | rozdiel | 23 | 2 | 2 | -10 | -1 | -2 | 1 | -1 | 32 | Tj % | 2,9 | 1,7 | 3,9 | 3,5 | 3,3 | 3,3 | 2,4 | 2 | 4,2 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | porušenie povinnosti vodiča | 4924 | 823 | 420 | 444 | 670 | 652 | 499 | 793 | 623 | rozdiel | -152 | 30 | -57 | -10 | 4 | -39 | 48 | -73 | -55 | Tj % | 35,3 | 34,3 | 31,8 | 35,7 | 39,9 | 33,1 | 33,6 | 36,6 | 37,3 | nedovolená rýchlosť jazdy | 2117 | 249 | 216 | 274 | 283 | 232 | 262 | 365 | 236 | rozdiel | -270 | -73 | 1 | -28 | -45 | -41 | -81 | 65 | -68 | Tj % | 15,2 | 10,4 | 16,4 | 22 | 16,9 | 11,8 | 17,6 | 16,8 | 14,1 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 913 | 63 | 103 | 27 | 49 | 416 | 118 | 35 | 102 | rozdiel | -36 | -31 | 37 | -2 | 19 | 3 | -10 | -34 | -18 | Tj % | 6,6 | 2,6 | 7,8 | 2,2 | 2,9 | 21,1 | 7,9 | 1,6 | 6,1 | nesprávna jazda cez križovatku | 806 | 170 | 106 | 77 | 117 | 74 | 80 | 104 | 78 | rozdiel | -90 | 2 | -13 | -23 | 10 | -41 | -14 | 12 | -23 | Tj % | 5,8 | 7,1 | 8 | 6,2 | 7 | 3,8 | 5,4 | 4,8 | 4,7 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 765 | 144 | 71 | 82 | 78 | 70 | 102 | 109 | 109 | rozdiel | -41 | -19 | 3 | -14 | -18 | -18 | 18 | 6 | 1 | Tj % | 5,5 | 6 | 5,4 | 6,6 | 4,6 | 3,6 | 6,9 | 5 | 6,5 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 594 | 115 | 54 | 41 | 76 | 87 | 65 | 93 | 63 | rozdiel | -61 | -67 | -25 | 15 | -13 | -13 | 12 | 23 | 7 | Tj % | 4,3 | 4,8 | 4,1 | 3,3 | 4,5 | 4,4 | 4,4 | 4,3 | 3,8 | nesprávny spôsob jazdy | 574 | 34 | 62 | 45 | 78 | 80 | 94 | 124 | 57 | rozdiel | 61 | -11 | 24 | 2 | 21 | 9 | 9 | 6 | 1 | Tj % | 4,1 | 1,4 | 4,7 | 3,6 | 4,6 | 4,1 | 6,3 | 5,7 | 3,4 | porušenie povinnosti účastníka dopravnej nehody alebo škodovej udalosti | 574 | 314 | 43 | 38 | 25 | 31 | 4 | 68 | 51 | rozdiel | -307 | -214 | -33 | -8 | -12 | 6 | -40 | -8 | 2 | Tj % | 4,1 | 13,1 | 3,3 | 3,1 | 1,5 | 1,6 | 0,3 | 3,1 | 3,1 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 559 | 91 | 44 | 51 | 54 | 67 | 58 | 94 | 100 | rozdiel | 55 | 5 | 9 | 17 | 19 | -12 | -10 | 8 | 19 | Tj % | 4 | 3,8 | 3,3 | 4,1 | 3,2 | 3,4 | 3,9 | 4,3 | 6 | nesprávne odbočovanie | 415 | 70 | 53 | 36 | 54 | 56 | 36 | 58 | 52 | rozdiel | -25 | -4 | 8 | -11 | 3 | -8 | -5 | 0 | -8 | Tj % | 3 | 2,9 | 4 | 2,9 | 3,2 | 2,8 | 2,4 | 2,7 | 3,1 |
|
Alkohol Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Alkohol | 1726 | 204 | 159 | 170 | 182 | 250 | 211 | 254 | 296 | rozdiel | -176 | -19 | 9 | -53 | -13 | -42 | -24 | -18 | -16 | Tj % | 12,4 | 8,5 | 12 | 13,7 | 10,8 | 12,7 | 14,2 | 11,7 | 17,7 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Nehody v obci | 9803 | 2122 | 786 | 821 | 1101 | 1433 | 879 | 1403 | 1258 | rozdiel | -659 | -352 | -7 | -87 | 0 | -123 | -11 | 1 | -80 | Nehody mimo obec | 4133 | 277 | 535 | 424 | 577 | 535 | 608 | 764 | 413 | rozdiel | -404 | -33 | -41 | -102 | -36 | -83 | -106 | 46 | -49 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Dialnice | 430 | 92 | 45 | 123 | 0 | 78 | 0 | 87 | 5 | Rýchlostné cesty | 185 | 0 | 18 | 0 | 89 | 3 | 72 | 3 | 0 | Cesty 1.triedy | 2692 | 31 | 211 | 277 | 348 | 491 | 453 | 659 | 222 | Cesty 2.triedy | 1455 | 78 | 286 | 170 | 166 | 228 | 153 | 156 | 218 | Cesty 3.triedy | 1554 | 20 | 196 | 152 | 238 | 240 | 225 | 270 | 213 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 165 | 14 | 31 | 20 | 22 | 27 | 17 | 15 | 19 | rozdiel | -24 | 1 | -2 | 4 | 0 | 1 | -13 | -8 | -7 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 22 | 1 | 1 | 0 | 5 | 8 | 3 | 3 | 1 | rozdiel | -4 | -1 | -3 | -3 | 1 | 6 | -2 | 1 | -3 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 10 | 1 | 0 | 0 | 1 | 5 | 2 | 1 | 0 | rozdiel | 6 | 1 | -1 | -1 | 1 | 5 | 2 | 0 | -1 | - z toho motocykle L3e, L4e | 12 | 0 | 1 | 0 | 4 | 3 | 1 | 2 | 1 | rozdiel | -10 | -2 | -2 | -2 | 0 | 1 | -4 | 1 | -2 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 109 | 11 | 25 | 11 | 12 | 16 | 10 | 10 | 14 | rozdiel | -15 | 4 | 5 | 0 | -3 | -2 | -6 | -7 | -6 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 109 | 11 | 25 | 11 | 12 | 16 | 10 | 10 | 14 | rozdiel | -15 | 4 | 5 | 0 | -3 | -2 | -6 | -7 | -6 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 9 | 1 | 0 | 4 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | rozdiel | -7 | -3 | -2 | 4 | 1 | -1 | -3 | -3 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 6 | 0 | 0 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | -4 | -3 | -2 | 3 | 1 | -1 | -1 | -1 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | -4 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -2 | -1 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 23 | 1 | 5 | 5 | 4 | 1 | 2 | 2 | 3 | rozdiel | 9 | 1 | 1 | 4 | 3 | -3 | -1 | 2 | 2 | - z toho bicykel, kolobežka | 22 | 1 | 5 | 5 | 4 | 1 | 2 | 1 | 3 | rozdiel | 9 | 1 | 1 | 4 | 4 | -3 | -1 | 1 | 2 | - z toho záprahové | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | -7 | 0 | -3 | -1 | -2 | 1 | -1 | -1 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 65 | 4 | 10 | 4 | 9 | 11 | 10 | 6 | 11 | rozdiel | 5 | 1 | 1 | -2 | 5 | 5 | -2 | -2 | -1 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 4 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | -1 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 57 | 3 | 9 | 3 | 9 | 10 | 9 | 4 | 10 | rozdiel | 3 | 0 | 4 | -2 | 5 | 4 | -3 | -3 | -2 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 57 | 3 | 9 | 3 | 9 | 10 | 9 | 4 | 10 | rozdiel | 3 | 0 | 4 | -2 | 5 | 4 | -3 | -3 | -2 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | -3 | -1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | 0 | -3 | -1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
|
Následky, pokračovanie Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 296 | 26 | 49 | 32 | 42 | 42 | 37 | 30 | 38 | rozdiel | -28 | -1 | 2 | 1 | 10 | 0 | -13 | -14 | -13 | - chodci | 66 | 8 | 8 | 8 | 11 | 4 | 10 | 9 | 8 | rozdiel | -9 | -3 | 3 | -1 | 5 | -6 | 2 | -4 | -5 | - z toho deti | 5 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 2 | rozdiel | -1 | 0 | -2 | -1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - cyklisti | 25 | 1 | 6 | 5 | 4 | 2 | 2 | 2 | 3 | rozdiel | 7 | 1 | 1 | 3 | 2 | -2 | -1 | 1 | 2 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 203 | 17 | 35 | 19 | 27 | 36 | 24 | 19 | 26 | rozdiel | -28 | 1 | -2 | -1 | 3 | 8 | -15 | -11 | -11 | - z toho deti | 4 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | -1 | 1 | 0 | - v nemot. voz. | 26 | 1 | 6 | 5 | 4 | 2 | 2 | 2 | 4 | rozdiel | 8 | 1 | 1 | 3 | 2 | -2 | -1 | 1 | 3 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 166 | 14 | 33 | 15 | 21 | 26 | 19 | 14 | 24 | rozdiel | -20 | 3 | 4 | -2 | 1 | 3 | -11 | -10 | -8 | - vodič OA priput. | 64 | 3 | 14 | 8 | 6 | 12 | 6 | 6 | 9 | rozdiel | -17 | -3 | 1 | 1 | -2 | 1 | -8 | -5 | -2 | - vodič OA nepriput. | 44 | 8 | 9 | 4 | 6 | 4 | 4 | 4 | 5 | rozdiel | -5 | 6 | -1 | 0 | -2 | -2 | 0 | -2 | -4 | - spoluc. OA priput. | 29 | 1 | 3 | 2 | 3 | 6 | 4 | 2 | 8 | rozdiel | -2 | -1 | 0 | 0 | 0 | 2 | -3 | -3 | 3 | - spoluc. OA nepriput. | 29 | 2 | 7 | 1 | 6 | 4 | 5 | 2 | 2 | rozdiel | 4 | 1 | 4 | -3 | 5 | 2 | 0 | 0 | -5 |
|