Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách s následkom na zdraví za obdobie od 01.01. do 31.12.2012 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Kraj: Nitrianský kraj
Celkový prehľad nehôd Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Celkom nehôd | 657 | 189 | 60 | 111 | 152 | 28 | 60 | 57 | rozdiel | 22 | 5 | -13 | -4 | 25 | 1 | 8 | 0 | - šk. do 3990€, bez zr. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Neh. so zranením | 657 | 189 | 60 | 111 | 152 | 28 | 60 | 57 | rozdiel | 22 | 5 | -13 | -4 | 25 | 1 | 8 | 0 | Tj % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | Počet usmrtených | 42 | 13 | 4 | 6 | 12 | 2 | 1 | 4 | rozdiel | 10 | 5 | 1 | -3 | 9 | 0 | -3 | 1 | Počet ťažko zranených | 106 | 12 | 24 | 24 | 20 | 5 | 13 | 8 | rozdiel | 6 | -10 | 5 | 5 | 7 | 3 | -6 | 2 | Počet ľahko zranených | 715 | 212 | 44 | 109 | 179 | 30 | 72 | 69 | rozdiel | -30 | -49 | -39 | -6 | 32 | -2 | 29 | 5 | Škoda v 10€ | 198734 | 74991 | 14569 | 25115 | 38041 | 7413 | 19358 | 19247 | rozdiel | -24645 | 3210 | -3184 | -11377 | 2170 | -11403 | 5297 | -9358 |
|
Zavinené (ŠEDN) Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | - Chodcom | 44 | 19 | 3 | 8 | 4 | 3 | 4 | 3 | rozdiel | 14 | 11 | 1 | 4 | -3 | 1 | -1 | 1 | Tj % | 6,7 | 10,1 | 5 | 7,2 | 2,6 | 10,7 | 6,7 | 5,3 | - Vodičom mot. vozidla | 539 | 155 | 45 | 92 | 127 | 19 | 53 | 48 | rozdiel | -9 | -9 | -15 | -13 | 15 | -2 | 11 | 4 | Tj % | 82 | 82 | 75 | 82,9 | 83,6 | 67,9 | 88,3 | 84,2 | - Vodičom nemot. voz. | 48 | 7 | 11 | 9 | 12 | 4 | 3 | 2 | rozdiel | 6 | 1 | 0 | 4 | 4 | 1 | -1 | -3 | Tj % | 7,3 | 3,7 | 18,3 | 8,1 | 7,9 | 14,3 | 5 | 3,5 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | porušenie povinnosti vodiča | 186 | 60 | 21 | 26 | 40 | 12 | 10 | 17 | rozdiel | 4 | 4 | -8 | 0 | 13 | 4 | -5 | -4 | Tj % | 28,3 | 31,7 | 35 | 23,4 | 26,3 | 42,9 | 16,7 | 29,8 | nedovolená rýchlosť jazdy | 140 | 38 | 5 | 26 | 38 | 5 | 9 | 19 | rozdiel | -25 | -2 | -7 | -12 | -17 | 1 | 0 | 12 | Tj % | 21,3 | 20,1 | 8,3 | 23,4 | 25 | 17,9 | 15 | 33,3 | nesprávna jazda cez križovatku | 78 | 19 | 12 | 12 | 19 | 0 | 12 | 4 | rozdiel | 11 | 6 | -1 | 0 | 4 | -2 | 8 | -4 | Tj % | 11,9 | 10,1 | 20 | 10,8 | 12,5 | 0 | 20 | 7 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 48 | 20 | 3 | 8 | 7 | 3 | 4 | 3 | rozdiel | 16 | 11 | 1 | 4 | 0 | 2 | -1 | -1 | Tj % | 7,3 | 10,6 | 5 | 7,2 | 4,6 | 10,7 | 6,7 | 5,3 | nesprávny spôsob jazdy | 42 | 8 | 6 | 15 | 5 | 0 | 6 | 2 | rozdiel | 7 | 0 | 3 | 2 | 4 | 0 | -1 | -1 | Tj % | 6,4 | 4,2 | 10 | 13,5 | 3,3 | 0 | 10 | 3,5 | nesprávne odbočovanie | 40 | 5 | 9 | 6 | 15 | 1 | 3 | 1 | rozdiel | 8 | -4 | 2 | 1 | 10 | -2 | 0 | 1 | Tj % | 6,1 | 2,6 | 15 | 5,4 | 9,9 | 3,6 | 5 | 1,8 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 26 | 13 | 1 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | rozdiel | -2 | 0 | 0 | -3 | 1 | 2 | 0 | -2 | Tj % | 4 | 6,9 | 1,7 | 2,7 | 2 | 10,7 | 3,3 | 1,8 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 18 | 7 | 0 | 3 | 4 | 0 | 1 | 3 | rozdiel | 4 | -3 | 0 | 3 | 2 | 0 | 1 | 1 | Tj % | 2,7 | 3,7 | 0 | 2,7 | 2,6 | 0 | 1,7 | 5,3 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 16 | 3 | 2 | 1 | 4 | 0 | 6 | 0 | rozdiel | 4 | -1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 5 | -2 | Tj % | 2,4 | 1,6 | 3,3 | 0,9 | 2,6 | 0 | 10 | 0 | nesprávne predchádzanie | 15 | 3 | 0 | 1 | 5 | 2 | 3 | 1 | rozdiel | -10 | -8 | 0 | -3 | 0 | 0 | 3 | -2 | Tj % | 2,3 | 1,6 | 0 | 0,9 | 3,3 | 7,1 | 5 | 1,8 |
|
Alkohol Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Alkohol | 63 | 13 | 10 | 9 | 18 | 4 | 5 | 4 | rozdiel | 4 | 1 | -3 | -2 | 5 | 4 | 2 | -3 | Tj % | 9,6 | 6,9 | 16,7 | 8,1 | 11,8 | 14,3 | 8,3 | 7 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Nehody v obci | 409 | 123 | 41 | 57 | 101 | 21 | 39 | 27 | rozdiel | 54 | 17 | -7 | 0 | 32 | 6 | 4 | 2 | Nehody mimo obec | 248 | 66 | 19 | 54 | 51 | 7 | 21 | 30 | rozdiel | -32 | -12 | -6 | -4 | -7 | -5 | 4 | -2 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Dialnice | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Rýchlostné cesty | 9 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | Cesty 1.triedy | 164 | 51 | 18 | 34 | 38 | 2 | 15 | 6 | Cesty 2.triedy | 86 | 14 | 5 | 11 | 23 | 3 | 17 | 13 | Cesty 3.triedy | 132 | 36 | 8 | 36 | 11 | 6 | 17 | 18 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 22 | 7 | 2 | 4 | 6 | 1 | 0 | 2 | rozdiel | 0 | 5 | -1 | -3 | 4 | -1 | -4 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 5 | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | -1 | -1 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 4 | 3 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 2 | -1 | 0 | 1 | 0 | -1 | -1 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 12 | 3 | 0 | 3 | 4 | 0 | 0 | 2 | rozdiel | -3 | 2 | -2 | -2 | 2 | -2 | -2 | 1 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 12 | 3 | 0 | 3 | 4 | 0 | 0 | 2 | rozdiel | -3 | 2 | -2 | -2 | 2 | -2 | -2 | 1 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 4 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 3 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | -1 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 4 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 4 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | 0 | -2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 9 | 1 | 1 | 0 | 6 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 5 | -2 | 1 | 0 | 5 | 1 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 9 | 1 | 1 | 0 | 6 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 5 | -2 | 1 | 0 | 5 | 1 | 0 | 0 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 9 | 1 | 1 | 0 | 6 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 5 | -2 | 1 | 0 | 5 | 1 | 0 | 0 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky, pokračovanie Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 42 | 13 | 4 | 6 | 12 | 2 | 1 | 4 | rozdiel | 10 | 5 | 1 | -3 | 9 | 0 | -3 | 1 | - chodci | 11 | 5 | 1 | 2 | 0 | 0 | 1 | 2 | rozdiel | 5 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | - z toho deti | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | - cyklisti | 4 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | -1 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 27 | 8 | 2 | 3 | 11 | 1 | 0 | 2 | rozdiel | 3 | 3 | -1 | -3 | 8 | -1 | -3 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v nemot. voz. | 4 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | -1 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 21 | 4 | 1 | 3 | 10 | 1 | 0 | 2 | rozdiel | 1 | 0 | -1 | -3 | 7 | -1 | -2 | 1 | - vodič OA priput. | 6 | 1 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | -2 | 1 | -1 | 0 | 1 | -2 | -1 | 0 | - vodič OA nepriput. | 6 | 2 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | -2 | 1 | -1 | -3 | 1 | 0 | -1 | 1 | - spoluc. OA priput. | 3 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | -2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | - spoluc. OA nepriput. | 6 | 0 | 1 | 0 | 4 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 5 | 0 | 1 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 |
|