Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách s následkom na zdraví za obdobie od 01.01. do 31.12.2012 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Slovensko
Celkový prehľad nehôd Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Celkom nehôd | 5007 | 631 | 611 | 460 | 657 | 569 | 589 | 723 | 767 | rozdiel | -382 | -102 | -12 | -61 | 22 | -114 | -70 | 23 | -68 | - šk. do 3990€, bez zr. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Neh. so zranením | 5007 | 631 | 611 | 460 | 657 | 569 | 589 | 723 | 767 | rozdiel | -382 | -102 | -12 | -61 | 22 | -114 | -70 | 23 | -68 | Tj % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | Počet usmrtených | 296 | 26 | 49 | 32 | 42 | 42 | 37 | 30 | 38 | rozdiel | -28 | -1 | 2 | 1 | 10 | 0 | -13 | -14 | -13 | Počet ťažko zranených | 1100 | 103 | 137 | 80 | 106 | 160 | 156 | 180 | 178 | rozdiel | -68 | -23 | -2 | 8 | 6 | -12 | -34 | 12 | -23 | Počet ľahko zranených | 5322 | 614 | 654 | 532 | 715 | 559 | 602 | 813 | 833 | rozdiel | -566 | -135 | -21 | -55 | -30 | -185 | -95 | 26 | -71 | Škoda v 10€ | 1897869 | 242160 | 269341 | 198412 | 198734 | 232443 | 225619 | 292582 | 238578 | rozdiel | -206369 | -85948 | -16895 | 42811 | -24645 | -31692 | -27836 | -20645 | -41519 |
|
Zavinené (ŠEDN) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | - Chodcom | 378 | 43 | 30 | 37 | 44 | 43 | 41 | 57 | 83 | rozdiel | -39 | -28 | 4 | 7 | 14 | -12 | -17 | -17 | 10 | Tj % | 7,5 | 6,8 | 4,9 | 8 | 6,7 | 7,6 | 7 | 7,9 | 10,8 | - Vodičom mot. vozidla | 3992 | 498 | 515 | 353 | 539 | 455 | 474 | 581 | 577 | rozdiel | -400 | -88 | -11 | -66 | -9 | -102 | -54 | 38 | -108 | Tj % | 79,7 | 78,9 | 84,3 | 76,7 | 82 | 80 | 80,5 | 80,4 | 75,2 | - Vodičom nemot. voz. | 311 | 30 | 37 | 35 | 48 | 40 | 29 | 32 | 60 | rozdiel | 11 | 5 | -4 | -8 | 6 | -8 | 0 | -4 | 24 | Tj % | 6,2 | 4,8 | 6,1 | 7,6 | 7,3 | 7 | 4,9 | 4,4 | 7,8 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | porušenie povinnosti vodiča | 1373 | 194 | 171 | 102 | 186 | 157 | 161 | 195 | 207 | rozdiel | -136 | -8 | -16 | -30 | 4 | -44 | 11 | -7 | -46 | Tj % | 27,4 | 30,7 | 28 | 22,2 | 28,3 | 27,6 | 27,3 | 27 | 27 | nedovolená rýchlosť jazdy | 958 | 99 | 133 | 94 | 140 | 94 | 124 | 151 | 123 | rozdiel | -154 | -11 | 5 | -27 | -25 | -23 | -35 | 16 | -54 | Tj % | 19,1 | 15,7 | 21,8 | 20,4 | 21,3 | 16,5 | 21,1 | 20,9 | 16 | nesprávna jazda cez križovatku | 487 | 67 | 77 | 59 | 78 | 36 | 51 | 64 | 55 | rozdiel | -38 | -12 | -4 | -13 | 11 | -19 | -10 | 18 | -9 | Tj % | 9,7 | 10,6 | 12,6 | 12,8 | 11,9 | 6,3 | 8,7 | 8,9 | 7,2 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 478 | 69 | 36 | 49 | 48 | 53 | 52 | 78 | 93 | rozdiel | 24 | -10 | 4 | 16 | 16 | -6 | -11 | 1 | 14 | Tj % | 9,5 | 10,9 | 5,9 | 10,7 | 7,3 | 9,3 | 8,8 | 10,8 | 12,1 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 274 | 24 | 22 | 16 | 18 | 80 | 40 | 15 | 59 | rozdiel | -38 | -20 | -7 | 3 | 4 | -1 | -2 | -13 | -2 | Tj % | 5,5 | 3,8 | 3,6 | 3,5 | 2,7 | 14,1 | 6,8 | 2,1 | 7,7 | nesprávne odbočovanie | 259 | 33 | 34 | 30 | 40 | 20 | 29 | 37 | 36 | rozdiel | -12 | -8 | 7 | -3 | 8 | -14 | -3 | 6 | -5 | Tj % | 5,2 | 5,2 | 5,6 | 6,5 | 6,1 | 3,5 | 4,9 | 5,1 | 4,7 | nesprávny spôsob jazdy | 241 | 15 | 29 | 16 | 42 | 35 | 39 | 37 | 28 | rozdiel | 7 | 8 | 3 | -6 | 7 | 3 | 8 | -13 | -3 | Tj % | 4,8 | 2,4 | 4,7 | 3,5 | 6,4 | 6,2 | 6,6 | 5,1 | 3,7 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 215 | 21 | 19 | 24 | 26 | 26 | 22 | 43 | 34 | rozdiel | 4 | -19 | -6 | 14 | -2 | 0 | -1 | 13 | 5 | Tj % | 4,3 | 3,3 | 3,1 | 5,2 | 4 | 4,6 | 3,7 | 5,9 | 4,4 | nesprávne predchádzanie | 148 | 10 | 23 | 19 | 15 | 17 | 18 | 27 | 19 | rozdiel | -45 | -7 | -2 | -5 | -10 | -16 | -10 | 6 | -1 | Tj % | 3 | 1,6 | 3,8 | 4,1 | 2,3 | 3 | 3,1 | 3,7 | 2,5 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 130 | 19 | 17 | 11 | 16 | 11 | 15 | 18 | 23 | rozdiel | -5 | -6 | 5 | -3 | 4 | 1 | 0 | -5 | -1 | Tj % | 2,6 | 3 | 2,8 | 2,4 | 2,4 | 1,9 | 2,5 | 2,5 | 3 |
|
Alkohol Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Alkohol | 577 | 63 | 69 | 52 | 63 | 73 | 82 | 75 | 100 | rozdiel | -64 | -13 | 1 | -25 | 4 | -9 | -9 | -12 | -1 | Tj % | 11,5 | 10 | 11,3 | 11,3 | 9,6 | 12,8 | 13,9 | 10,4 | 13 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Nehody v obci | 3193 | 496 | 330 | 282 | 409 | 385 | 329 | 437 | 525 | rozdiel | -166 | -112 | 4 | -32 | 54 | -43 | -11 | 10 | -36 | Nehody mimo obec | 1814 | 135 | 281 | 178 | 248 | 184 | 260 | 286 | 242 | rozdiel | -216 | 10 | -16 | -29 | -32 | -71 | -59 | 13 | -32 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Dialnice | 98 | 31 | 16 | 22 | 0 | 10 | 0 | 18 | 1 | Rýchlostné cesty | 42 | 0 | 7 | 0 | 9 | 1 | 23 | 2 | 0 | Cesty 1.triedy | 1238 | 20 | 129 | 140 | 164 | 173 | 206 | 278 | 128 | Cesty 2.triedy | 748 | 39 | 164 | 85 | 86 | 97 | 74 | 73 | 130 | Cesty 3.triedy | 757 | 10 | 102 | 77 | 132 | 99 | 104 | 116 | 117 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 165 | 14 | 31 | 20 | 22 | 27 | 17 | 15 | 19 | rozdiel | -24 | 1 | -2 | 4 | 0 | 1 | -13 | -8 | -7 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 22 | 1 | 1 | 0 | 5 | 8 | 3 | 3 | 1 | rozdiel | -4 | -1 | -3 | -3 | 1 | 6 | -2 | 1 | -3 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 10 | 1 | 0 | 0 | 1 | 5 | 2 | 1 | 0 | rozdiel | 6 | 1 | -1 | -1 | 1 | 5 | 2 | 0 | -1 | - z toho motocykle L3e, L4e | 12 | 0 | 1 | 0 | 4 | 3 | 1 | 2 | 1 | rozdiel | -10 | -2 | -2 | -2 | 0 | 1 | -4 | 1 | -2 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 109 | 11 | 25 | 11 | 12 | 16 | 10 | 10 | 14 | rozdiel | -15 | 4 | 5 | 0 | -3 | -2 | -6 | -7 | -6 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 109 | 11 | 25 | 11 | 12 | 16 | 10 | 10 | 14 | rozdiel | -15 | 4 | 5 | 0 | -3 | -2 | -6 | -7 | -6 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 9 | 1 | 0 | 4 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | rozdiel | -7 | -3 | -2 | 4 | 1 | -1 | -3 | -3 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 6 | 0 | 0 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | -4 | -3 | -2 | 3 | 1 | -1 | -1 | -1 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | -4 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -2 | -1 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 23 | 1 | 5 | 5 | 4 | 1 | 2 | 2 | 3 | rozdiel | 9 | 1 | 1 | 4 | 3 | -3 | -1 | 2 | 2 | - z toho bicykel, kolobežka | 22 | 1 | 5 | 5 | 4 | 1 | 2 | 1 | 3 | rozdiel | 9 | 1 | 1 | 4 | 4 | -3 | -1 | 1 | 2 | - z toho záprahové | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | -7 | 0 | -3 | -1 | -2 | 1 | -1 | -1 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 65 | 4 | 10 | 4 | 9 | 11 | 10 | 6 | 11 | rozdiel | 5 | 1 | 1 | -2 | 5 | 5 | -2 | -2 | -1 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 4 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | -1 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 57 | 3 | 9 | 3 | 9 | 10 | 9 | 4 | 10 | rozdiel | 3 | 0 | 4 | -2 | 5 | 4 | -3 | -3 | -2 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 57 | 3 | 9 | 3 | 9 | 10 | 9 | 4 | 10 | rozdiel | 3 | 0 | 4 | -2 | 5 | 4 | -3 | -3 | -2 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | -3 | -1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | 0 | -3 | -1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
|
Následky, pokračovanie Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 296 | 26 | 49 | 32 | 42 | 42 | 37 | 30 | 38 | rozdiel | -28 | -1 | 2 | 1 | 10 | 0 | -13 | -14 | -13 | - chodci | 66 | 8 | 8 | 8 | 11 | 4 | 10 | 9 | 8 | rozdiel | -9 | -3 | 3 | -1 | 5 | -6 | 2 | -4 | -5 | - z toho deti | 5 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 2 | rozdiel | -1 | 0 | -2 | -1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - cyklisti | 25 | 1 | 6 | 5 | 4 | 2 | 2 | 2 | 3 | rozdiel | 7 | 1 | 1 | 3 | 2 | -2 | -1 | 1 | 2 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 203 | 17 | 35 | 19 | 27 | 36 | 24 | 19 | 26 | rozdiel | -28 | 1 | -2 | -1 | 3 | 8 | -15 | -11 | -11 | - z toho deti | 4 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | -1 | 1 | 0 | - v nemot. voz. | 26 | 1 | 6 | 5 | 4 | 2 | 2 | 2 | 4 | rozdiel | 8 | 1 | 1 | 3 | 2 | -2 | -1 | 1 | 3 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 166 | 14 | 33 | 15 | 21 | 26 | 19 | 14 | 24 | rozdiel | -20 | 3 | 4 | -2 | 1 | 3 | -11 | -10 | -8 | - vodič OA priput. | 64 | 3 | 14 | 8 | 6 | 12 | 6 | 6 | 9 | rozdiel | -17 | -3 | 1 | 1 | -2 | 1 | -8 | -5 | -2 | - vodič OA nepriput. | 44 | 8 | 9 | 4 | 6 | 4 | 4 | 4 | 5 | rozdiel | -5 | 6 | -1 | 0 | -2 | -2 | 0 | -2 | -4 | - spoluc. OA priput. | 29 | 1 | 3 | 2 | 3 | 6 | 4 | 2 | 8 | rozdiel | -2 | -1 | 0 | 0 | 0 | 2 | -3 | -3 | 3 | - spoluc. OA nepriput. | 29 | 2 | 7 | 1 | 6 | 4 | 5 | 2 | 2 | rozdiel | 4 | 1 | 4 | -3 | 5 | 2 | 0 | 0 | -5 |
|