Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách za obdobie od 01.01. do 30.04.2013 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Kraj: Nitrianský kraj
Celkový prehľad nehôd Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Celkom nehôd | 475 | 213 | 43 | 52 | 67 | 26 | 29 | 45 | rozdiel | 14 | -4 | 11 | 4 | 3 | 1 | -4 | 3 | - šk. do 3990€, bez zr. | 222 | 112 | 13 | 24 | 27 | 10 | 14 | 22 | rozdiel | 6 | -9 | 0 | 2 | 5 | 3 | 0 | 5 | Neh. so zranením | 162 | 49 | 21 | 27 | 34 | 5 | 14 | 12 | rozdiel | 8 | 4 | 6 | 3 | 2 | -5 | 1 | -3 | Tj % | 34,1 | 23 | 48,8 | 51,9 | 50,7 | 19,2 | 48,3 | 26,7 | Počet usmrtených | 5 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | -10 | -3 | -2 | 2 | -6 | 0 | 1 | -2 | Počet ťažko zranených | 26 | 1 | 13 | 8 | 1 | 1 | 2 | 0 | rozdiel | 1 | -2 | 5 | 4 | -5 | 0 | 0 | -1 | Počet ľahko zranených | 192 | 64 | 18 | 32 | 43 | 7 | 11 | 17 | rozdiel | 37 | 16 | 7 | 10 | 12 | -5 | -3 | 0 | Škoda v 10€ | 156211 | 65229 | 26261 | 9730 | 13942 | 11468 | 6104 | 23477 | rozdiel | 4746 | -5237 | 13463 | 4067 | -7566 | -1718 | -6939 | 8676 |
|
Zavinené (ŠEDN) Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | - Chodcom | 10 | 6 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 3 | 4 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | Tj % | 2,1 | 2,8 | 0 | 1,9 | 3 | 0 | 3,4 | 0 | - Vodičom mot. vozidla | 419 | 180 | 41 | 47 | 61 | 23 | 28 | 39 | rozdiel | -1 | -20 | 10 | 1 | 9 | 0 | -3 | 2 | Tj % | 88,2 | 84,5 | 95,3 | 90,4 | 91 | 88,5 | 96,6 | 86,7 | - Vodičom nemot. voz. | 11 | 1 | 2 | 2 | 4 | 2 | 0 | 0 | rozdiel | 6 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | Tj % | 2,3 | 0,5 | 4,7 | 3,8 | 6 | 7,7 | 0 | 0 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | porušenie povinnosti vodiča | 177 | 83 | 16 | 15 | 19 | 9 | 15 | 20 | rozdiel | -10 | -17 | 6 | 2 | 3 | -7 | 2 | 1 | Tj % | 37,3 | 39 | 37,2 | 28,8 | 28,4 | 34,6 | 51,7 | 44,4 | nedovolená rýchlosť jazdy | 104 | 46 | 9 | 12 | 19 | 4 | 4 | 10 | rozdiel | 25 | 8 | 4 | 5 | 8 | 2 | 3 | -5 | Tj % | 21,9 | 21,6 | 20,9 | 23,1 | 28,4 | 15,4 | 13,8 | 22,2 | nesprávna jazda cez križovatku | 30 | 10 | 5 | 4 | 7 | 1 | 0 | 3 | rozdiel | -1 | 0 | -1 | 1 | 2 | 0 | -4 | 1 | Tj % | 6,3 | 4,7 | 11,6 | 7,7 | 10,4 | 3,8 | 0 | 6,7 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 22 | 4 | 0 | 5 | 6 | 3 | 1 | 3 | rozdiel | 0 | -9 | -1 | 3 | 3 | 2 | 0 | 2 | Tj % | 4,6 | 1,9 | 0 | 9,6 | 9 | 11,5 | 3,4 | 6,7 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 17 | 11 | 1 | 0 | 3 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | -2 | -1 | 1 | -2 | 1 | -1 | 0 | 0 | Tj % | 3,6 | 5,2 | 2,3 | 0 | 4,5 | 3,8 | 3,4 | 0 | vplyv prevádzky | 15 | 13 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 10 | 11 | 0 | 1 | -1 | 0 | 0 | -1 | Tj % | 3,2 | 6,1 | 0 | 1,9 | 0 | 0 | 0 | 2,2 | nesprávne predchádzanie | 15 | 5 | 2 | 2 | 3 | 2 | 1 | 0 | rozdiel | 8 | 3 | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | Tj % | 3,2 | 2,3 | 4,7 | 3,8 | 4,5 | 7,7 | 3,4 | 0 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 14 | 9 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | rozdiel | -1 | 0 | -1 | 0 | -3 | 3 | 0 | 0 | Tj % | 2,9 | 4,2 | 2,3 | 0 | 0 | 11,5 | 0 | 2,2 | nesprávny spôsob jazdy | 13 | 2 | 1 | 8 | 1 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | -21 | -2 | -4 | -6 | -3 | 0 | -6 | 0 | Tj % | 2,7 | 0,9 | 2,3 | 15,4 | 1,5 | 0 | 3,4 | 0 | nesprávne odbočovanie | 13 | 3 | 2 | 0 | 3 | 1 | 3 | 1 | rozdiel | 0 | 0 | 1 | -2 | -3 | 0 | 3 | 1 | Tj % | 2,7 | 1,4 | 4,7 | 0 | 4,5 | 3,8 | 10,3 | 2,2 |
|
Alkohol Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Alkohol | 32 | 5 | 3 | 8 | 9 | 2 | 3 | 2 | rozdiel | -23 | -9 | -1 | 1 | -3 | -4 | -4 | -3 | Tj % | 6,7 | 2,3 | 7 | 15,4 | 13,4 | 7,7 | 10,3 | 4,4 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Nehody v obci | 289 | 134 | 24 | 29 | 46 | 19 | 17 | 20 | rozdiel | -13 | -18 | 0 | 1 | 5 | 4 | -8 | 3 | Nehody mimo obec | 186 | 79 | 19 | 23 | 21 | 7 | 12 | 25 | rozdiel | 27 | 14 | 11 | 3 | -2 | -3 | 4 | 0 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Dialnice | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Rýchlostné cesty | 40 | 29 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 11 | Cesty 1.triedy | 93 | 39 | 16 | 15 | 14 | 3 | 2 | 4 | Cesty 2.triedy | 50 | 13 | 5 | 5 | 8 | 4 | 11 | 4 | Cesty 3.triedy | 56 | 19 | 5 | 12 | 2 | 3 | 7 | 8 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 4 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | -1 | -1 | -1 | 1 | -2 | 0 | 2 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | -1 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 4 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 1 | -2 | 0 | 2 | 0 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 4 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 1 | -2 | 0 | 2 | 0 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -5 | -1 | -1 | 1 | -4 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -5 | -1 | -1 | 1 | -4 | 0 | 0 | 0 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -5 | -1 | -1 | 1 | -4 | 0 | 0 | 0 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky, pokračovanie Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 5 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | -10 | -3 | -2 | 2 | -6 | 0 | 1 | -2 | - chodci | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -4 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | -2 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | - cyklisti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 5 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | -6 | -2 | -2 | 2 | -6 | 0 | 2 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v nemot. voz. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 5 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | -4 | -1 | -1 | 2 | -6 | 0 | 2 | 0 | - vodič OA priput. | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | - vodič OA nepriput. | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 1 | -2 | 0 | 0 | 0 | - spoluc. OA priput. | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | -1 | 0 | 1 | -1 | 0 | 0 | 0 | - spoluc. OA nepriput. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -4 | 0 | -1 | 0 | -3 | 0 | 0 | 0 |
|