Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách s následkom na živote alebo zdraví za obdobie od 01.01. do 30.06.2013 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Kraj: Nitrianský kraj
Celkový prehľad nehôd Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Celkom nehôd | 268 | 78 | 30 | 47 | 61 | 7 | 24 | 21 | rozdiel | -14 | -8 | 3 | -6 | 4 | -6 | 4 | -5 | - šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Neh. s násl. na živote alebo zdr. | 268 | 78 | 30 | 47 | 61 | 7 | 24 | 21 | rozdiel | -14 | -8 | 3 | -6 | 4 | -6 | 4 | -5 | Tj % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | Počet usmrtených | 8 | 1 | 0 | 4 | 1 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | -17 | -5 | -3 | 2 | -9 | 0 | 1 | -3 | Počet ťažko zranených | 48 | 4 | 15 | 12 | 8 | 1 | 6 | 2 | rozdiel | -9 | -3 | 0 | 1 | -5 | -1 | 2 | -3 | Počet ľahko zranených | 293 | 92 | 26 | 53 | 66 | 9 | 22 | 25 | rozdiel | 2 | 1 | 11 | 3 | 1 | -5 | -7 | -2 | Škoda v 10€ | 79880 | 26191 | 10880 | 12060 | 10816 | 577 | 5964 | 13392 | rozdiel | -11288 | -3682 | 1422 | -59 | -4027 | -4203 | -4986 | 4247 |
|
Zavinené (ŠEDN) Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | - Chodcom | 20 | 11 | 0 | 4 | 3 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 4 | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | -1 | Tj % | 7,5 | 14,1 | 0 | 8,5 | 4,9 | 14,3 | 4,2 | 0 | - Vodičom mot. vozidla | 224 | 62 | 26 | 39 | 52 | 5 | 21 | 19 | rozdiel | -9 | -12 | 4 | -4 | 8 | -4 | 2 | -3 | Tj % | 83,6 | 79,5 | 86,7 | 83 | 85,2 | 71,4 | 87,5 | 90,5 | - Vodičom nemot. voz. | 17 | 2 | 4 | 4 | 6 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | -1 | 3 | -2 | 1 | -1 | Tj % | 6,3 | 2,6 | 13,3 | 8,5 | 9,8 | 0 | 4,2 | 0 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | porušenie povinnosti vodiča | 78 | 24 | 9 | 14 | 12 | 1 | 8 | 10 | rozdiel | 1 | -4 | -2 | 4 | 4 | -7 | 5 | 1 | Tj % | 29,1 | 30,8 | 30 | 29,8 | 19,7 | 14,3 | 33,3 | 47,6 | nedovolená rýchlosť jazdy | 68 | 16 | 7 | 15 | 24 | 1 | 3 | 2 | rozdiel | 9 | -3 | 4 | 5 | 9 | -1 | 1 | -6 | Tj % | 25,4 | 20,5 | 23,3 | 31,9 | 39,3 | 14,3 | 12,5 | 9,5 | nesprávna jazda cez križovatku | 30 | 5 | 6 | 4 | 11 | 1 | 0 | 3 | rozdiel | 1 | -2 | 3 | -1 | 3 | 1 | -3 | 0 | Tj % | 11,2 | 6,4 | 20 | 8,5 | 18 | 14,3 | 0 | 14,3 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 20 | 11 | 0 | 4 | 3 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | -2 | 3 | -1 | 0 | -3 | 0 | 0 | -1 | Tj % | 7,5 | 14,1 | 0 | 8,5 | 4,9 | 14,3 | 4,2 | 0 | nesprávne odbočovanie | 16 | 3 | 1 | 1 | 4 | 0 | 4 | 3 | rozdiel | 0 | 0 | -2 | -3 | -2 | 0 | 4 | 3 | Tj % | 6 | 3,8 | 3,3 | 2,1 | 6,6 | 0 | 16,7 | 14,3 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 10 | 6 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 1 | 0 | -2 | -2 | 3 | 0 | -1 | Tj % | 3,7 | 7,7 | 0 | 0 | 1,6 | 42,9 | 0 | 0 | nesprávny spôsob jazdy | 10 | 1 | 0 | 5 | 1 | 0 | 3 | 0 | rozdiel | -17 | -3 | -3 | -6 | -2 | 0 | -2 | -1 | Tj % | 3,7 | 1,3 | 0 | 10,6 | 1,6 | 0 | 12,5 | 0 | nesprávne predchádzanie | 9 | 2 | 2 | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 5 | 1 | 2 | 2 | 2 | -1 | -1 | 0 | Tj % | 3,4 | 2,6 | 6,7 | 4,3 | 3,3 | 0 | 4,2 | 0 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 7 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | 2 | 0 | -2 | -2 | -1 | 0 | 0 | Tj % | 2,6 | 9 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 6 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 1 | rozdiel | -1 | 0 | -2 | 1 | 0 | 0 | -1 | 1 | Tj % | 2,2 | 1,3 | 0 | 2,1 | 3,3 | 0 | 4,2 | 4,8 |
|
Alkohol Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Alkohol | 25 | 4 | 4 | 5 | 7 | 0 | 3 | 2 | rozdiel | -4 | -4 | 2 | 3 | -3 | -2 | 1 | -1 | Tj % | 9,3 | 5,1 | 13,3 | 10,6 | 11,5 | 0 | 12,5 | 9,5 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Nehody v obci | 155 | 53 | 14 | 26 | 34 | 5 | 14 | 9 | rozdiel | -17 | -6 | -3 | -2 | 2 | -6 | 3 | -5 | Nehody mimo obec | 113 | 25 | 16 | 21 | 27 | 2 | 10 | 12 | rozdiel | 3 | -2 | 6 | -4 | 2 | 0 | 1 | 0 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Dialnice | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Rýchlostné cesty | 6 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | Cesty 1.triedy | 73 | 18 | 13 | 20 | 16 | 0 | 4 | 2 | Cesty 2.triedy | 48 | 7 | 6 | 5 | 8 | 4 | 13 | 5 | Cesty 3.triedy | 34 | 10 | 2 | 9 | 3 | 0 | 4 | 6 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 7 | 1 | 0 | 3 | 1 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | -4 | -2 | -1 | 1 | -3 | 0 | 2 | -1 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | -1 | -1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | - z toho malĂ© motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | -1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorovĂ© trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 5 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | -2 | -1 | 0 | 1 | -3 | 0 | 2 | -1 | - z toho osobnĂ© motorovĂ© vozidlá M1, M1G | 5 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | -2 | -1 | 0 | 1 | -3 | 0 | 2 | -1 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosĹĄou do 3 500 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosĹĄou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosĹĄou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatnĂ© prĂpojnĂ© vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobeĹľka | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatnĂ© inĂ© cestnĂ© vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -7 | -1 | -1 | 1 | -6 | 0 | 0 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malĂ© motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorovĂ© trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -7 | -1 | -1 | 1 | -6 | 0 | 0 | 0 | - z toho osobnĂ© motorovĂ© vozidlá M1, M1G | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -7 | -1 | -1 | 1 | -6 | 0 | 0 | 0 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosĹĄou do 3 500 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosĹĄou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosĹĄou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatnĂ© prĂpojnĂ© vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobeĹľka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatnĂ© inĂ© cestnĂ© vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky, pokračovanie Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 8 | 1 | 0 | 4 | 1 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | -17 | -5 | -3 | 2 | -9 | 0 | 1 | -3 | - chodci | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -6 | -2 | -1 | 0 | 0 | 0 | -1 | -2 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | - cyklisti | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 7 | 1 | 0 | 3 | 1 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | -10 | -3 | -2 | 2 | -8 | 0 | 2 | -1 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v nemot. voz. | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 6 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | -9 | -2 | -1 | 2 | -9 | 0 | 2 | -1 | - vodič OA priput. | 3 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 2 | -1 | - vodič OA nepriput. | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | -1 | 0 | 1 | -2 | 0 | 0 | 0 | - spoluc. OA priput. | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | -1 | 0 | 1 | -2 | 0 | 0 | 0 | - spoluc. OA nepriput. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -5 | 0 | -1 | 0 | -4 | 0 | 0 | 0 |
|