Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách za obdobie od 01.01. do 30.09.2013 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Slovensko
Celkový prehľad nehôd Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Celkom nehôd | 9971 | 1784 | 899 | 935 | 1169 | 1476 | 1057 | 1445 | 1206 | rozdiel | -117 | -3 | -61 | -1 | -21 | 93 | 6 | -155 | 25 | - šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 4941 | 1080 | 369 | 481 | 534 | 744 | 466 | 740 | 527 | rozdiel | 216 | 92 | 29 | 29 | 39 | 70 | -2 | -71 | 30 | Neh. s násl. na živote alebo zdr. | 3475 | 424 | 394 | 330 | 434 | 443 | 401 | 494 | 555 | rozdiel | -190 | -39 | -58 | -29 | -42 | 23 | -15 | -28 | -2 | Tj % | 34,9 | 23,8 | 43,8 | 35,3 | 37,1 | 30 | 37,9 | 34,2 | 46 | Počet usmrtených | 155 | 11 | 30 | 10 | 11 | 26 | 13 | 30 | 24 | rozdiel | -64 | -11 | -2 | -10 | -26 | -6 | -11 | 8 | -6 | Počet ťažko zranených | 761 | 63 | 83 | 48 | 75 | 118 | 108 | 120 | 146 | rozdiel | -45 | -9 | -16 | -18 | -7 | 6 | -7 | -10 | 16 | Počet ľahko zranených | 3864 | 437 | 444 | 427 | 501 | 460 | 432 | 553 | 610 | rozdiel | -15 | -8 | -30 | 22 | -8 | 40 | 3 | -35 | 1 | Škoda v 10€ | 3261478 | 550680 | 351088 | 295527 | 339141 | 560998 | 375302 | 443342 | 345400 | rozdiel | -141522 | -28876 | -75339 | -7785 | -32078 | 45272 | 9115 | -87754 | 35923 |
|
Zavinené (ŠEDN) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | - Chodcom | 343 | 47 | 28 | 31 | 34 | 56 | 37 | 56 | 54 | rozdiel | 49 | 9 | 1 | -2 | 5 | 22 | 10 | 11 | -7 | Tj % | 3,4 | 2,6 | 3,1 | 3,3 | 2,9 | 3,8 | 3,5 | 3,9 | 4,5 | - Vodičom mot. vozidla | 8687 | 1525 | 828 | 795 | 1035 | 1274 | 948 | 1214 | 1068 | rozdiel | -50 | -36 | -12 | 0 | -10 | 67 | 16 | -140 | 65 | Tj % | 87,1 | 85,5 | 92,1 | 85 | 88,5 | 86,3 | 89,7 | 84 | 88,6 | - Vodičom nemot. voz. | 254 | 34 | 20 | 30 | 37 | 51 | 17 | 35 | 30 | rozdiel | -82 | -1 | -26 | -7 | -4 | -6 | -13 | 1 | -26 | Tj % | 2,5 | 1,9 | 2,2 | 3,2 | 3,2 | 3,5 | 1,6 | 2,4 | 2,5 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | porušenie povinnosti vodiča | 3652 | 775 | 309 | 325 | 469 | 469 | 333 | 497 | 475 | rozdiel | 118 | 215 | 9 | -5 | -14 | 6 | -38 | -102 | 47 | Tj % | 36,6 | 43,4 | 34,4 | 34,8 | 40,1 | 31,8 | 31,5 | 34,4 | 39,4 | nedovolená rýchlosť jazdy | 1640 | 203 | 179 | 207 | 194 | 196 | 227 | 252 | 182 | rozdiel | 181 | 27 | 36 | 1 | 7 | 49 | 54 | -2 | 9 | Tj % | 16,4 | 11,4 | 19,9 | 22,1 | 16,6 | 13,3 | 21,5 | 17,4 | 15,1 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 633 | 47 | 63 | 26 | 25 | 288 | 76 | 33 | 75 | rozdiel | -23 | 0 | -19 | 6 | -11 | -10 | -9 | 12 | 8 | Tj % | 6,3 | 2,6 | 7 | 2,8 | 2,1 | 19,5 | 7,2 | 2,3 | 6,2 | nesprávna jazda cez križovatku | 591 | 110 | 67 | 55 | 100 | 68 | 60 | 62 | 69 | rozdiel | -23 | -28 | -9 | -5 | 15 | 10 | 4 | -19 | 9 | Tj % | 5,9 | 6,2 | 7,5 | 5,9 | 8,6 | 4,6 | 5,7 | 4,3 | 5,7 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 562 | 100 | 57 | 59 | 70 | 44 | 69 | 83 | 80 | rozdiel | 22 | 3 | 9 | 0 | 8 | -7 | -2 | 10 | 1 | Tj % | 5,6 | 5,6 | 6,3 | 6,3 | 6 | 3 | 6,5 | 5,7 | 6,6 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 391 | 96 | 29 | 22 | 57 | 52 | 38 | 56 | 41 | rozdiel | -44 | 8 | -15 | -4 | 10 | -17 | -8 | -14 | -4 | Tj % | 3,9 | 5,4 | 3,2 | 2,4 | 4,9 | 3,5 | 3,6 | 3,9 | 3,4 | nesprávny spôsob jazdy | 368 | 30 | 27 | 47 | 39 | 65 | 52 | 80 | 28 | rozdiel | -59 | 4 | -24 | 15 | -21 | 14 | -19 | -15 | -13 | Tj % | 3,7 | 1,7 | 3 | 5 | 3,3 | 4,4 | 4,9 | 5,5 | 2,3 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 352 | 51 | 30 | 30 | 34 | 55 | 39 | 57 | 56 | rozdiel | -41 | -21 | -3 | -13 | -1 | 11 | 7 | -8 | -13 | Tj % | 3,5 | 2,9 | 3,3 | 3,2 | 2,9 | 3,7 | 3,7 | 3,9 | 4,6 | nesprávne odbočovanie | 287 | 53 | 31 | 17 | 35 | 40 | 25 | 46 | 40 | rozdiel | -39 | -3 | -11 | -11 | -7 | 1 | -4 | -1 | -3 | Tj % | 2,9 | 3 | 3,4 | 1,8 | 3 | 2,7 | 2,4 | 3,2 | 3,3 | nesprávne predchádzanie | 249 | 21 | 37 | 35 | 29 | 29 | 37 | 38 | 23 | rozdiel | 17 | -8 | 5 | 11 | 1 | 0 | 10 | -6 | 4 | Tj % | 2,5 | 1,2 | 4,1 | 3,7 | 2,5 | 2 | 3,5 | 2,6 | 1,9 |
|
Alkohol Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Alkohol | 1206 | 157 | 102 | 127 | 104 | 213 | 146 | 163 | 194 | rozdiel | -108 | -8 | -27 | -16 | -34 | 43 | -6 | -34 | -26 | Tj % | 12,1 | 8,8 | 11,3 | 13,6 | 8,9 | 14,4 | 13,8 | 11,3 | 16,1 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Nehody v obci | 7032 | 1574 | 584 | 594 | 780 | 1078 | 610 | 922 | 890 | rozdiel | -72 | -13 | 12 | -17 | 0 | 74 | -16 | -115 | 3 | Nehody mimo obec | 2939 | 210 | 315 | 341 | 389 | 398 | 447 | 523 | 316 | rozdiel | -45 | 10 | -73 | 16 | -21 | 19 | 22 | -40 | 22 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | diaľnica | 315 | 76 | 26 | 92 | 0 | 60 | 0 | 59 | 2 | rýchlostná cesta | 218 | 0 | 17 | 0 | 84 | 3 | 106 | 4 | 4 | cesta I. triedy | 1893 | 36 | 133 | 194 | 209 | 392 | 308 | 460 | 161 | cesta II. triedy | 1042 | 71 | 180 | 152 | 113 | 150 | 100 | 135 | 141 | cesta III. triedy | 1046 | 26 | 111 | 111 | 150 | 171 | 148 | 171 | 158 | komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 58 | 4 | 3 | 2 | 9 | 17 | 6 | 11 | 6 | komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 1040 | 129 | 90 | 84 | 118 | 174 | 91 | 209 | 145 | komunikácia v km systéme nesledovaná | 4359 | 1442 | 339 | 300 | 486 | 509 | 298 | 396 | 589 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 85 | 6 | 21 | 4 | 8 | 13 | 10 | 12 | 11 | rozdiel | -36 | -5 | -2 | -7 | -11 | -5 | -4 | 1 | -3 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 16 | 1 | 5 | 1 | 2 | 3 | 3 | 1 | 0 | rozdiel | -5 | 0 | 3 | 1 | -3 | -4 | 1 | -2 | -1 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 5 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | -4 | -1 | 1 | 0 | 0 | -3 | -1 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 11 | 1 | 4 | 1 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 1 | 2 | 1 | -3 | -1 | 2 | -2 | -1 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 52 | 5 | 13 | 0 | 6 | 4 | 5 | 10 | 9 | rozdiel | -24 | -3 | -4 | -6 | -4 | -5 | -4 | 3 | -1 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 52 | 5 | 13 | 0 | 6 | 4 | 5 | 10 | 9 | rozdiel | -24 | -3 | -4 | -6 | -4 | -5 | -4 | 3 | -1 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 6 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | rozdiel | 0 | -1 | 1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 4 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 7 | 0 | 2 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -11 | -1 | -2 | -2 | -3 | 2 | -2 | -1 | -2 | - z toho bicykel, kolobežka | 7 | 0 | 2 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -11 | -1 | -2 | -2 | -3 | 2 | -2 | -1 | -2 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 31 | 1 | 5 | 3 | 1 | 4 | 2 | 10 | 5 | rozdiel | -22 | -3 | -1 | 0 | -7 | -7 | -5 | 5 | -4 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | -2 | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 28 | 1 | 5 | 3 | 1 | 4 | 1 | 8 | 5 | rozdiel | -18 | -2 | -1 | 1 | -7 | -6 | -5 | 5 | -3 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 26 | 1 | 5 | 3 | 1 | 4 | 1 | 6 | 5 | rozdiel | -20 | -2 | -1 | 1 | -7 | -6 | -5 | 3 | -3 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 1 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 |
|
Následky, pokračovanie Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 155 | 11 | 30 | 10 | 11 | 26 | 13 | 30 | 24 | rozdiel | -64 | -11 | -2 | -10 | -26 | -6 | -11 | 8 | -6 | - chodci | 39 | 4 | 4 | 3 | 2 | 9 | 1 | 8 | 8 | rozdiel | -6 | -3 | 1 | -3 | -8 | 6 | -2 | 2 | 1 | - z toho deti | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | -1 | - cyklisti | 7 | 0 | 2 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -11 | -1 | -2 | -2 | -3 | 2 | -2 | -1 | -2 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 107 | 7 | 24 | 5 | 9 | 13 | 12 | 22 | 15 | rozdiel | -48 | -7 | -1 | -5 | -15 | -15 | -7 | 7 | -5 | - z toho deti | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | 0 | -1 | 0 | 0 | -1 | 0 | -1 | 0 | - v nemot. voz. | 7 | 0 | 2 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -11 | -1 | -2 | -2 | -3 | 2 | -2 | -1 | -2 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 80 | 6 | 18 | 3 | 7 | 8 | 6 | 18 | 14 | rozdiel | -42 | -5 | -5 | -5 | -11 | -11 | -9 | 8 | -4 | - vodič OA priput. | 29 | 0 | 6 | 0 | 3 | 3 | 3 | 8 | 6 | rozdiel | -14 | -2 | -4 | -4 | -2 | -4 | -2 | 5 | -1 | - vodič OA nepriput. | 22 | 5 | 7 | 0 | 3 | 1 | 2 | 1 | 3 | rozdiel | -10 | -1 | 1 | -2 | -2 | -1 | -2 | -3 | 0 | - spoluc. OA priput. | 21 | 0 | 3 | 3 | 1 | 4 | 0 | 6 | 4 | rozdiel | -2 | -1 | 2 | 1 | -2 | -2 | -2 | 4 | -2 | - spoluc. OA nepriput. | 7 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | rozdiel | -16 | -1 | -3 | 0 | -5 | -4 | -3 | 1 | -1 |
|