Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách s následkom na živote alebo zdraví za obdobie od 01.01. do 30.09.2013 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Slovensko
Celkový prehľad nehôd Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Celkom nehôd | 3475 | 424 | 394 | 330 | 434 | 443 | 401 | 494 | 555 | rozdiel | -190 | -39 | -58 | -29 | -42 | 23 | -15 | -28 | -2 | - šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Neh. s násl. na živote alebo zdr. | 3475 | 424 | 394 | 330 | 434 | 443 | 401 | 494 | 555 | rozdiel | -190 | -39 | -58 | -29 | -42 | 23 | -15 | -28 | -2 | Tj % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | Počet usmrtených | 155 | 11 | 30 | 10 | 11 | 26 | 13 | 30 | 24 | rozdiel | -64 | -11 | -2 | -10 | -26 | -6 | -11 | 8 | -6 | Počet ťažko zranených | 761 | 63 | 83 | 48 | 75 | 118 | 108 | 120 | 146 | rozdiel | -45 | -9 | -16 | -18 | -7 | 6 | -7 | -10 | 16 | Počet ľahko zranených | 3864 | 437 | 444 | 427 | 501 | 460 | 432 | 553 | 610 | rozdiel | -15 | -8 | -30 | 22 | -8 | 40 | 3 | -35 | 1 | Škoda v 10€ | 1328828 | 153134 | 168725 | 126371 | 127291 | 205086 | 158834 | 192967 | 196420 | rozdiel | -55155 | -35787 | -4879 | -4859 | -22800 | 21910 | -9116 | -28089 | 28465 |
|
Zavinené (ŠEDN) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | - Chodcom | 307 | 40 | 24 | 29 | 32 | 46 | 34 | 51 | 51 | rozdiel | 54 | 10 | 2 | -3 | 4 | 21 | 12 | 14 | -6 | Tj % | 8,8 | 9,4 | 6,1 | 8,8 | 7,4 | 10,4 | 8,5 | 10,3 | 9,2 | - Vodičom mot. vozidla | 2813 | 337 | 339 | 264 | 363 | 350 | 333 | 369 | 458 | rozdiel | -96 | -24 | -35 | -3 | -27 | 12 | -10 | -53 | 44 | Tj % | 80,9 | 79,5 | 86 | 80 | 83,6 | 79 | 83 | 74,7 | 82,5 | - Vodičom nemot. voz. | 197 | 20 | 19 | 22 | 31 | 34 | 13 | 33 | 25 | rozdiel | -65 | -7 | -16 | -10 | -6 | 0 | -12 | 10 | -24 | Tj % | 5,7 | 4,7 | 4,8 | 6,7 | 7,1 | 7,7 | 3,2 | 6,7 | 4,5 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | porušenie povinnosti vodiča | 887 | 101 | 106 | 66 | 124 | 112 | 95 | 118 | 165 | rozdiel | -117 | -40 | -18 | -12 | -15 | -1 | -20 | -23 | 12 | Tj % | 25,5 | 23,8 | 26,9 | 20 | 28,6 | 25,3 | 23,7 | 23,9 | 29,7 | nedovolená rýchlosť jazdy | 698 | 74 | 99 | 83 | 95 | 69 | 85 | 91 | 102 | rozdiel | 18 | 10 | 7 | 11 | 0 | 2 | -3 | -18 | 9 | Tj % | 20,1 | 17,5 | 25,1 | 25,2 | 21,9 | 15,6 | 21,2 | 18,4 | 18,4 | nesprávna jazda cez križovatku | 360 | 55 | 46 | 44 | 62 | 36 | 34 | 34 | 49 | rozdiel | -17 | 1 | -8 | -3 | 5 | 4 | -3 | -19 | 6 | Tj % | 10,4 | 13 | 11,7 | 13,3 | 14,3 | 8,1 | 8,5 | 6,9 | 8,8 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 315 | 42 | 26 | 28 | 32 | 46 | 36 | 52 | 53 | rozdiel | -12 | -11 | 0 | -13 | 0 | 13 | 10 | 0 | -11 | Tj % | 9,1 | 9,9 | 6,6 | 8,5 | 7,4 | 10,4 | 9 | 10,5 | 9,5 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 197 | 23 | 14 | 12 | 10 | 55 | 24 | 16 | 43 | rozdiel | -4 | 5 | -3 | -1 | -5 | -5 | -7 | 7 | 5 | Tj % | 5,7 | 5,4 | 3,6 | 3,6 | 2,3 | 12,4 | 6 | 3,2 | 7,7 | nesprávne odbočovanie | 186 | 35 | 19 | 13 | 23 | 20 | 21 | 30 | 25 | rozdiel | -27 | 8 | -7 | -12 | -9 | 3 | -4 | 0 | -6 | Tj % | 5,4 | 8,3 | 4,8 | 3,9 | 5,3 | 4,5 | 5,2 | 6,1 | 4,5 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 168 | 24 | 15 | 14 | 19 | 20 | 17 | 28 | 31 | rozdiel | 12 | 7 | -3 | -2 | 4 | -2 | 2 | -2 | 8 | Tj % | 4,8 | 5,7 | 3,8 | 4,2 | 4,4 | 4,5 | 4,2 | 5,7 | 5,6 | nesprávny spôsob jazdy | 160 | 6 | 16 | 20 | 16 | 26 | 19 | 40 | 17 | rozdiel | -25 | -7 | -9 | 9 | -17 | 1 | -11 | 14 | -5 | Tj % | 4,6 | 1,4 | 4,1 | 6,1 | 3,7 | 5,9 | 4,7 | 8,1 | 3,1 | nesprávne predchádzanie | 124 | 10 | 16 | 17 | 16 | 14 | 20 | 19 | 12 | rozdiel | 21 | 2 | 0 | 3 | 5 | 1 | 8 | 2 | 0 | Tj % | 3,6 | 2,4 | 4,1 | 5,2 | 3,7 | 3,2 | 5 | 3,8 | 2,2 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 87 | 9 | 10 | 7 | 10 | 10 | 16 | 10 | 15 | rozdiel | 1 | 0 | -3 | -1 | -2 | 2 | 5 | 0 | 0 | Tj % | 2,5 | 2,1 | 2,5 | 2,1 | 2,3 | 2,3 | 4 | 2 | 2,7 |
|
Alkohol Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Alkohol | 404 | 43 | 37 | 43 | 37 | 72 | 55 | 50 | 67 | rozdiel | -55 | -12 | -23 | -9 | -15 | 19 | -3 | -4 | -8 | Tj % | 11,6 | 10,1 | 9,4 | 13 | 8,5 | 16,3 | 13,7 | 10,1 | 12,1 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Nehody v obci | 2194 | 327 | 230 | 197 | 264 | 307 | 210 | 302 | 357 | rozdiel | -153 | -40 | -17 | -28 | -30 | 24 | -22 | -15 | -25 | Nehody mimo obec | 1281 | 97 | 164 | 133 | 170 | 136 | 191 | 192 | 198 | rozdiel | -37 | 1 | -41 | -1 | -12 | -1 | 7 | -13 | 23 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | diaľnica | 61 | 20 | 12 | 10 | 0 | 9 | 0 | 9 | 1 | rýchlostná cesta | 39 | 0 | 8 | 0 | 9 | 2 | 14 | 2 | 4 | cesta I. triedy | 888 | 21 | 79 | 93 | 112 | 142 | 155 | 194 | 92 | cesta II. triedy | 546 | 31 | 109 | 79 | 64 | 62 | 47 | 60 | 94 | cesta III. triedy | 518 | 7 | 67 | 56 | 68 | 68 | 77 | 81 | 94 | komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 26 | 4 | 1 | 1 | 2 | 3 | 4 | 6 | 5 | komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 86 | 8 | 8 | 5 | 10 | 12 | 12 | 16 | 15 | komunikácia v km systéme nesledovaná | 1311 | 333 | 110 | 86 | 169 | 145 | 92 | 126 | 250 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 85 | 6 | 21 | 4 | 8 | 13 | 10 | 12 | 11 | rozdiel | -36 | -5 | -2 | -7 | -11 | -5 | -4 | 1 | -3 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 16 | 1 | 5 | 1 | 2 | 3 | 3 | 1 | 0 | rozdiel | -5 | 0 | 3 | 1 | -3 | -4 | 1 | -2 | -1 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 5 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | -4 | -1 | 1 | 0 | 0 | -3 | -1 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 11 | 1 | 4 | 1 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 1 | 2 | 1 | -3 | -1 | 2 | -2 | -1 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 52 | 5 | 13 | 0 | 6 | 4 | 5 | 10 | 9 | rozdiel | -24 | -3 | -4 | -6 | -4 | -5 | -4 | 3 | -1 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 52 | 5 | 13 | 0 | 6 | 4 | 5 | 10 | 9 | rozdiel | -24 | -3 | -4 | -6 | -4 | -5 | -4 | 3 | -1 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 6 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | rozdiel | 0 | -1 | 1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 4 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 7 | 0 | 2 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -11 | -1 | -2 | -2 | -3 | 2 | -2 | -1 | -2 | - z toho bicykel, kolobežka | 7 | 0 | 2 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -11 | -1 | -2 | -2 | -3 | 2 | -2 | -1 | -2 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 31 | 1 | 5 | 3 | 1 | 4 | 2 | 10 | 5 | rozdiel | -22 | -3 | -1 | 0 | -7 | -7 | -5 | 5 | -4 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | -2 | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 28 | 1 | 5 | 3 | 1 | 4 | 1 | 8 | 5 | rozdiel | -18 | -2 | -1 | 1 | -7 | -6 | -5 | 5 | -3 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 26 | 1 | 5 | 3 | 1 | 4 | 1 | 6 | 5 | rozdiel | -20 | -2 | -1 | 1 | -7 | -6 | -5 | 3 | -3 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 1 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 |
|
Následky, pokračovanie Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 155 | 11 | 30 | 10 | 11 | 26 | 13 | 30 | 24 | rozdiel | -64 | -11 | -2 | -10 | -26 | -6 | -11 | 8 | -6 | - chodci | 39 | 4 | 4 | 3 | 2 | 9 | 1 | 8 | 8 | rozdiel | -6 | -3 | 1 | -3 | -8 | 6 | -2 | 2 | 1 | - z toho deti | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | -1 | - cyklisti | 7 | 0 | 2 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -11 | -1 | -2 | -2 | -3 | 2 | -2 | -1 | -2 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 107 | 7 | 24 | 5 | 9 | 13 | 12 | 22 | 15 | rozdiel | -48 | -7 | -1 | -5 | -15 | -15 | -7 | 7 | -5 | - z toho deti | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | 0 | -1 | 0 | 0 | -1 | 0 | -1 | 0 | - v nemot. voz. | 7 | 0 | 2 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -11 | -1 | -2 | -2 | -3 | 2 | -2 | -1 | -2 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 80 | 6 | 18 | 3 | 7 | 8 | 6 | 18 | 14 | rozdiel | -42 | -5 | -5 | -5 | -11 | -11 | -9 | 8 | -4 | - vodič OA priput. | 29 | 0 | 6 | 0 | 3 | 3 | 3 | 8 | 6 | rozdiel | -14 | -2 | -4 | -4 | -2 | -4 | -2 | 5 | -1 | - vodič OA nepriput. | 22 | 5 | 7 | 0 | 3 | 1 | 2 | 1 | 3 | rozdiel | -10 | -1 | 1 | -2 | -2 | -1 | -2 | -3 | 0 | - spoluc. OA priput. | 21 | 0 | 3 | 3 | 1 | 4 | 0 | 6 | 4 | rozdiel | -2 | -1 | 2 | 1 | -2 | -2 | -2 | 4 | -2 | - spoluc. OA nepriput. | 7 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | rozdiel | -16 | -1 | -3 | 0 | -5 | -4 | -3 | 1 | -1 |
|