Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách za obdobie od 01.01. do 31.10.2013 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Kraj: Nitrianský kraj
Celkový prehľad nehôd Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Celkom nehôd | 1321 | 594 | 108 | 158 | 203 | 65 | 84 | 109 | rozdiel | -51 | -15 | 14 | 0 | -13 | 0 | -20 | -17 | - šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 593 | 320 | 33 | 63 | 69 | 20 | 37 | 51 | rozdiel | 26 | 21 | 5 | 2 | -1 | 2 | -7 | 4 | Neh. s násl. na živote alebo zdr. | 493 | 142 | 61 | 86 | 111 | 22 | 42 | 29 | rozdiel | -59 | -14 | 7 | -4 | -14 | -5 | -8 | -21 | Tj % | 37,3 | 23,9 | 56,5 | 54,4 | 54,7 | 33,8 | 50 | 26,6 | Počet usmrtených | 13 | 2 | 1 | 4 | 2 | 1 | 3 | 0 | rozdiel | -26 | -9 | -2 | -2 | -10 | -1 | 2 | -4 | Počet ťažko zranených | 82 | 11 | 30 | 17 | 12 | 2 | 7 | 3 | rozdiel | -11 | 0 | 6 | -1 | -5 | -3 | -3 | -5 | Počet ľahko zranených | 565 | 169 | 60 | 97 | 124 | 25 | 48 | 42 | rozdiel | -37 | -7 | 23 | 6 | -20 | -4 | -16 | -19 | Škoda v 10€ | 405402 | 168168 | 55878 | 36399 | 49628 | 32014 | 18499 | 44816 | rozdiel | -38854 | -59023 | 28755 | 7070 | -13746 | 5309 | -10792 | 3573 |
|
Zavinené (ŠEDN) Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | - Chodcom | 38 | 17 | 4 | 7 | 7 | 1 | 2 | 0 | rozdiel | 4 | 3 | 2 | 1 | 3 | -2 | 0 | -3 | Tj % | 2,9 | 2,9 | 3,7 | 4,4 | 3,4 | 1,5 | 2,4 | 0 | - Vodičom mot. vozidla | 1165 | 509 | 96 | 142 | 182 | 58 | 80 | 98 | rozdiel | -46 | -37 | 15 | 3 | -4 | 2 | -15 | -10 | Tj % | 88,2 | 85,7 | 88,9 | 89,9 | 89,7 | 89,2 | 95,2 | 89,9 | - Vodičom nemot. voz. | 44 | 12 | 7 | 6 | 14 | 4 | 1 | 0 | rozdiel | -4 | 4 | -3 | -3 | 3 | 0 | -3 | -2 | Tj % | 3,3 | 2 | 6,5 | 3,8 | 6,9 | 6,2 | 1,2 | 0 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | porušenie povinnosti vodiča | 535 | 270 | 48 | 45 | 60 | 24 | 34 | 54 | rozdiel | -18 | -17 | 11 | 11 | -8 | -9 | -5 | -1 | Tj % | 40,5 | 45,5 | 44,4 | 28,5 | 29,6 | 36,9 | 40,5 | 49,5 | nedovolená rýchlosť jazdy | 211 | 76 | 20 | 39 | 42 | 9 | 8 | 17 | rozdiel | -13 | -15 | 9 | 7 | -4 | 4 | 0 | -14 | Tj % | 16 | 12,8 | 18,5 | 24,7 | 20,7 | 13,8 | 9,5 | 15,6 | nesprávna jazda cez križovatku | 116 | 41 | 15 | 16 | 31 | 3 | 4 | 6 | rozdiel | 15 | 11 | 0 | 4 | 9 | 2 | -9 | -2 | Tj % | 8,8 | 6,9 | 13,9 | 10,1 | 15,3 | 4,6 | 4,8 | 5,5 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 77 | 27 | 1 | 11 | 21 | 4 | 8 | 5 | rozdiel | 10 | -5 | -1 | 1 | 11 | 3 | 0 | 1 | Tj % | 5,8 | 4,5 | 0,9 | 7 | 10,3 | 6,2 | 9,5 | 4,6 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 68 | 39 | 1 | 4 | 12 | 6 | 3 | 3 | rozdiel | 8 | 5 | 0 | -2 | 9 | -3 | -3 | 2 | Tj % | 5,1 | 6,6 | 0,9 | 2,5 | 5,9 | 9,2 | 3,6 | 2,8 | nesprávny spôsob jazdy | 42 | 10 | 2 | 14 | 4 | 1 | 10 | 1 | rozdiel | -24 | -4 | -7 | -10 | -4 | 1 | 1 | -1 | Tj % | 3,2 | 1,7 | 1,9 | 8,9 | 2 | 1,5 | 11,9 | 0,9 | nesprávne odbočovanie | 37 | 12 | 2 | 2 | 10 | 2 | 5 | 4 | rozdiel | -11 | 4 | -6 | -5 | -7 | -1 | 1 | 3 | Tj % | 2,8 | 2 | 1,9 | 1,3 | 4,9 | 3,1 | 6 | 3,7 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 37 | 17 | 3 | 7 | 7 | 1 | 2 | 0 | rozdiel | -3 | 1 | 1 | 0 | 0 | -2 | 0 | -3 | Tj % | 2,8 | 2,9 | 2,8 | 4,4 | 3,4 | 1,5 | 2,4 | 0 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 32 | 14 | 2 | 0 | 1 | 10 | 0 | 5 | rozdiel | -9 | -7 | 0 | -4 | -5 | 5 | 0 | 2 | Tj % | 2,4 | 2,4 | 1,9 | 0 | 0,5 | 15,4 | 0 | 4,6 | nesprávne predchádzanie | 32 | 10 | 3 | 5 | 7 | 2 | 3 | 2 | rozdiel | -1 | 1 | 0 | 1 | -1 | -1 | -1 | 0 | Tj % | 2,4 | 1,7 | 2,8 | 3,2 | 3,4 | 3,1 | 3,6 | 1,8 |
|
Alkohol Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Alkohol | 121 | 34 | 14 | 22 | 28 | 6 | 9 | 8 | rozdiel | -37 | -8 | -4 | 0 | -9 | -7 | -6 | -3 | Tj % | 9,2 | 5,7 | 13 | 13,9 | 13,8 | 9,2 | 10,7 | 7,3 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Nehody v obci | 876 | 411 | 65 | 99 | 149 | 45 | 60 | 47 | rozdiel | -25 | -2 | -3 | 7 | 6 | -1 | -18 | -14 | Nehody mimo obec | 445 | 183 | 43 | 59 | 54 | 20 | 24 | 62 | rozdiel | -26 | -13 | 17 | -7 | -19 | 1 | -2 | -3 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | diaľnica | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rýchlostná cesta | 88 | 63 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 25 | cesta I. triedy | 236 | 86 | 31 | 54 | 37 | 9 | 9 | 10 | cesta II. triedy | 128 | 37 | 13 | 14 | 17 | 11 | 25 | 11 | cesta III. triedy | 169 | 54 | 17 | 34 | 10 | 13 | 19 | 22 | komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 9 | 3 | 1 | 3 | 0 | 1 | 0 | 1 | komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 135 | 67 | 11 | 14 | 23 | 5 | 9 | 6 | komunikácia v km systéme nesledovaná | 556 | 284 | 35 | 39 | 116 | 26 | 22 | 34 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 10 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 3 | 0 | rozdiel | -10 | -4 | 0 | -2 | -5 | 0 | 3 | -2 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | -2 | -3 | -1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | -3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 6 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | -5 | 0 | 0 | -1 | -4 | 0 | 2 | -2 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 6 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | -5 | 0 | 0 | -1 | -4 | 0 | 2 | -2 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | 1 | -1 | -1 | -1 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | 1 | -1 | -1 | -1 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -8 | -1 | -1 | 1 | -6 | -1 | 0 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -8 | -1 | -1 | 1 | -6 | -1 | 0 | 0 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -8 | -1 | -1 | 1 | -6 | -1 | 0 | 0 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky, pokračovanie Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 13 | 2 | 1 | 4 | 2 | 1 | 3 | 0 | rozdiel | -26 | -9 | -2 | -2 | -10 | -1 | 2 | -4 | - chodci | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -8 | -4 | -1 | -1 | 1 | 0 | -1 | -2 | - z toho deti | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | -1 | - cyklisti | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | 1 | -1 | -1 | -1 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 10 | 2 | 0 | 3 | 1 | 1 | 3 | 0 | rozdiel | -16 | -5 | -2 | 0 | -10 | 0 | 3 | -2 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v nemot. voz. | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | 1 | -1 | -1 | -1 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 7 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | -13 | -1 | -1 | 0 | -10 | -1 | 2 | -2 | - vodič OA priput. | 3 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | 0 | -1 | -2 | 0 | 2 | -1 | - vodič OA nepriput. | 3 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | 0 | 0 | 0 | -2 | 0 | 0 | -1 | - spoluc. OA priput. | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | -1 | 0 | 1 | -2 | 0 | 0 | 0 | - spoluc. OA nepriput. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -6 | 0 | -1 | 0 | -4 | -1 | 0 | 0 |
|