Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách za obdobie od 01.01. do 31.10.2013 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Slovensko
Celkový prehľad nehôd Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Celkom nehôd | 11169 | 2018 | 1017 | 1035 | 1321 | 1643 | 1179 | 1621 | 1335 | rozdiel | -278 | 18 | -69 | -16 | -51 | 45 | -21 | -181 | -3 | - šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 5508 | 1231 | 416 | 529 | 593 | 823 | 516 | 822 | 578 | rozdiel | 154 | 119 | 23 | 22 | 26 | 54 | -8 | -88 | 6 | Neh. s násl. na živote alebo zdr. | 3923 | 476 | 446 | 369 | 493 | 504 | 449 | 567 | 619 | rozdiel | -236 | -45 | -57 | -26 | -59 | 16 | -34 | -31 | 0 | Tj % | 35,1 | 23,6 | 43,9 | 35,7 | 37,3 | 30,7 | 38,1 | 35 | 46,4 | Počet usmrtených | 176 | 13 | 33 | 10 | 13 | 30 | 16 | 35 | 26 | rozdiel | -75 | -12 | -5 | -16 | -26 | -6 | -16 | 11 | -5 | Počet ťažko zranených | 857 | 81 | 91 | 55 | 82 | 129 | 115 | 141 | 163 | rozdiel | -72 | -9 | -23 | -22 | -11 | 2 | -19 | -9 | 19 | Počet ľahko zranených | 4329 | 485 | 515 | 467 | 565 | 517 | 484 | 614 | 682 | rozdiel | -97 | -15 | -22 | 16 | -37 | 24 | -9 | -56 | 2 | Škoda v 10€ | 3657194 | 607685 | 425802 | 318718 | 405402 | 618710 | 413343 | 491047 | 376487 | rozdiel | -214935 | -30716 | -52697 | -36488 | -38854 | 27370 | -990 | -98584 | 16024 |
|
Zavinené (ŠEDN) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | - Chodcom | 387 | 58 | 30 | 38 | 38 | 60 | 41 | 62 | 60 | rozdiel | 47 | 15 | 1 | 3 | 4 | 17 | 7 | 10 | -10 | Tj % | 3,5 | 2,9 | 2,9 | 3,7 | 2,9 | 3,7 | 3,5 | 3,8 | 4,5 | - Vodičom mot. vozidla | 9732 | 1733 | 936 | 880 | 1165 | 1424 | 1058 | 1362 | 1174 | rozdiel | -197 | -14 | -18 | -19 | -46 | 26 | 1 | -171 | 44 | Tj % | 87,1 | 85,9 | 92 | 85 | 88,2 | 86,7 | 89,7 | 84 | 87,9 | - Vodičom nemot. voz. | 291 | 37 | 27 | 33 | 44 | 57 | 19 | 39 | 35 | rozdiel | -81 | -1 | -24 | -7 | -4 | -4 | -12 | 0 | -29 | Tj % | 2,6 | 1,8 | 2,7 | 3,2 | 3,3 | 3,5 | 1,6 | 2,4 | 2,6 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | porušenie povinnosti vodiča | 4117 | 888 | 356 | 364 | 535 | 516 | 382 | 553 | 523 | rozdiel | 81 | 237 | 12 | -5 | -18 | -20 | -38 | -117 | 30 | Tj % | 36,9 | 44 | 35 | 35,2 | 40,5 | 31,4 | 32,4 | 34,1 | 39,2 | nedovolená rýchlosť jazdy | 1780 | 220 | 194 | 222 | 211 | 218 | 246 | 270 | 199 | rozdiel | 127 | 19 | 27 | -4 | -13 | 42 | 58 | -8 | 6 | Tj % | 15,9 | 10,9 | 19,1 | 21,4 | 16 | 13,3 | 20,9 | 16,7 | 14,9 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 705 | 53 | 71 | 27 | 32 | 318 | 83 | 37 | 84 | rozdiel | -43 | 0 | -20 | 3 | -9 | -22 | -12 | 9 | 8 | Tj % | 6,3 | 2,6 | 7 | 2,6 | 2,4 | 19,4 | 7 | 2,3 | 6,3 | nesprávna jazda cez križovatku | 670 | 122 | 79 | 61 | 116 | 77 | 69 | 70 | 76 | rozdiel | -15 | -28 | -3 | -9 | 15 | 13 | 3 | -18 | 12 | Tj % | 6 | 6 | 7,8 | 5,9 | 8,8 | 4,7 | 5,9 | 4,3 | 5,7 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 636 | 122 | 67 | 63 | 77 | 54 | 74 | 90 | 89 | rozdiel | 17 | 12 | 12 | -6 | 10 | -6 | -9 | 2 | 2 | Tj % | 5,7 | 6 | 6,6 | 6,1 | 5,8 | 3,3 | 6,3 | 5,6 | 6,7 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 456 | 106 | 36 | 29 | 68 | 55 | 47 | 69 | 46 | rozdiel | -44 | 6 | -14 | -3 | 8 | -19 | -5 | -14 | -3 | Tj % | 4,1 | 5,3 | 3,5 | 2,8 | 5,1 | 3,3 | 4 | 4,3 | 3,4 | nesprávny spôsob jazdy | 426 | 34 | 29 | 54 | 42 | 74 | 63 | 95 | 35 | rozdiel | -57 | 6 | -26 | 15 | -24 | 16 | -16 | -17 | -11 | Tj % | 3,8 | 1,7 | 2,9 | 5,2 | 3,2 | 4,5 | 5,3 | 5,9 | 2,6 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 399 | 62 | 32 | 37 | 37 | 59 | 43 | 65 | 64 | rozdiel | -48 | -17 | -4 | -8 | -3 | 5 | 2 | -9 | -14 | Tj % | 3,6 | 3,1 | 3,1 | 3,6 | 2,8 | 3,6 | 3,6 | 4 | 4,8 | nesprávne odbočovanie | 313 | 58 | 33 | 18 | 37 | 45 | 28 | 50 | 44 | rozdiel | -57 | -4 | -14 | -13 | -11 | -4 | -4 | -4 | -3 | Tj % | 2,8 | 2,9 | 3,2 | 1,7 | 2,8 | 2,7 | 2,4 | 3,1 | 3,3 | nesprávne predchádzanie | 287 | 25 | 45 | 36 | 32 | 39 | 40 | 45 | 25 | rozdiel | 18 | -8 | 10 | 8 | -1 | 6 | 6 | -5 | 2 | Tj % | 2,6 | 1,2 | 4,4 | 3,5 | 2,4 | 2,4 | 3,4 | 2,8 | 1,9 |
|
Alkohol Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Alkohol | 1336 | 177 | 112 | 144 | 121 | 227 | 165 | 175 | 215 | rozdiel | -128 | -1 | -26 | -13 | -37 | 32 | -8 | -44 | -31 | Tj % | 12 | 8,8 | 11 | 13,9 | 9,2 | 13,8 | 14 | 10,8 | 16,1 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Nehody v obci | 7861 | 1785 | 652 | 662 | 876 | 1203 | 680 | 1024 | 979 | rozdiel | -173 | 16 | 15 | -25 | -25 | 60 | -33 | -148 | -33 | Nehody mimo obec | 3308 | 233 | 365 | 373 | 445 | 440 | 499 | 597 | 356 | rozdiel | -105 | 2 | -84 | 9 | -26 | -15 | 12 | -33 | 30 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | diaľnica | 359 | 95 | 34 | 97 | 0 | 65 | 0 | 66 | 2 | rýchlostná cesta | 241 | 0 | 19 | 0 | 88 | 3 | 123 | 4 | 4 | cesta I. triedy | 2115 | 40 | 150 | 219 | 236 | 433 | 340 | 516 | 181 | cesta II. triedy | 1179 | 81 | 205 | 164 | 128 | 171 | 117 | 149 | 164 | cesta III. triedy | 1180 | 32 | 128 | 127 | 169 | 186 | 155 | 204 | 179 | komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 74 | 5 | 3 | 3 | 9 | 25 | 11 | 11 | 7 | komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 1152 | 143 | 102 | 90 | 135 | 190 | 104 | 231 | 157 | komunikácia v km systéme nesledovaná | 4869 | 1622 | 376 | 335 | 556 | 570 | 329 | 440 | 641 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 93 | 6 | 23 | 4 | 10 | 15 | 12 | 12 | 11 | rozdiel | -47 | -8 | -3 | -11 | -10 | -7 | -4 | 0 | -4 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 17 | 1 | 5 | 1 | 3 | 3 | 3 | 1 | 0 | rozdiel | -6 | 0 | 3 | 1 | -2 | -5 | 0 | -2 | -1 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 6 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | -4 | -1 | 1 | 0 | 1 | -4 | -1 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 11 | 1 | 4 | 1 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 1 | 2 | 1 | -3 | -1 | 1 | -2 | -1 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 55 | 5 | 13 | 0 | 6 | 6 | 6 | 10 | 9 | rozdiel | -33 | -6 | -7 | -7 | -5 | -5 | -3 | 2 | -2 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 55 | 5 | 13 | 0 | 6 | 6 | 6 | 10 | 9 | rozdiel | -33 | -6 | -7 | -7 | -5 | -5 | -3 | 2 | -2 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 6 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | rozdiel | -2 | -1 | 1 | -2 | -1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 4 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | 0 | -2 | -1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 11 | 0 | 4 | 2 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | -9 | -1 | 0 | -3 | -2 | 1 | -1 | -1 | -2 | - z toho bicykel, kolobežka | 11 | 0 | 4 | 2 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | -9 | -1 | 0 | -3 | -2 | 1 | -1 | -1 | -2 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | -1 | 0 | 1 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 35 | 3 | 6 | 3 | 1 | 4 | 2 | 11 | 5 | rozdiel | -26 | -1 | -3 | -1 | -8 | -7 | -8 | 6 | -4 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | -2 | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 32 | 3 | 6 | 3 | 1 | 4 | 1 | 9 | 5 | rozdiel | -22 | 0 | -3 | 0 | -8 | -6 | -8 | 6 | -3 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 30 | 3 | 6 | 3 | 1 | 4 | 1 | 7 | 5 | rozdiel | -24 | 0 | -3 | 0 | -8 | -6 | -8 | 4 | -3 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 1 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 |
|
Následky, pokračovanie Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 176 | 13 | 33 | 10 | 13 | 30 | 16 | 35 | 26 | rozdiel | -75 | -12 | -5 | -16 | -26 | -6 | -16 | 11 | -5 | - chodci | 48 | 4 | 4 | 3 | 2 | 11 | 2 | 12 | 10 | rozdiel | -2 | -3 | 1 | -4 | -8 | 8 | -4 | 5 | 3 | - z toho deti | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | -1 | - cyklisti | 11 | 0 | 4 | 2 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | -9 | -1 | 0 | -3 | -2 | 1 | -1 | -1 | -2 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 115 | 9 | 25 | 5 | 10 | 15 | 13 | 23 | 15 | rozdiel | -64 | -8 | -6 | -9 | -16 | -16 | -10 | 7 | -6 | - z toho deti | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | 0 | -1 | 0 | 0 | -1 | 0 | -1 | 0 | - v nemot. voz. | 11 | 0 | 4 | 2 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | -9 | -1 | 0 | -3 | -2 | 1 | -1 | -1 | -2 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 87 | 8 | 19 | 3 | 7 | 10 | 7 | 19 | 14 | rozdiel | -55 | -6 | -10 | -7 | -13 | -11 | -11 | 8 | -5 | - vodič OA priput. | 32 | 0 | 6 | 0 | 3 | 5 | 4 | 8 | 6 | rozdiel | -16 | -3 | -5 | -4 | -2 | -3 | -1 | 4 | -2 | - vodič OA nepriput. | 22 | 5 | 7 | 0 | 3 | 1 | 2 | 1 | 3 | rozdiel | -17 | -3 | -1 | -3 | -3 | -2 | -2 | -3 | 0 | - spoluc. OA priput. | 21 | 0 | 3 | 3 | 1 | 4 | 0 | 6 | 4 | rozdiel | -5 | -1 | 1 | 1 | -2 | -2 | -4 | 4 | -2 | - spoluc. OA nepriput. | 10 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | rozdiel | -18 | 1 | -4 | -1 | -6 | -4 | -4 | 1 | -1 |
|