Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách s následkom na živote alebo zdraví za obdobie od 01.01. do 31.10.2013 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Slovensko
Celkový prehľad nehôd Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Celkom nehôd | 3923 | 476 | 446 | 369 | 493 | 504 | 449 | 567 | 619 | rozdiel | -236 | -45 | -57 | -26 | -59 | 16 | -34 | -31 | 0 | - šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Neh. s násl. na živote alebo zdr. | 3923 | 476 | 446 | 369 | 493 | 504 | 449 | 567 | 619 | rozdiel | -236 | -45 | -57 | -26 | -59 | 16 | -34 | -31 | 0 | Tj % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | Počet usmrtených | 176 | 13 | 33 | 10 | 13 | 30 | 16 | 35 | 26 | rozdiel | -75 | -12 | -5 | -16 | -26 | -6 | -16 | 11 | -5 | Počet ťažko zranených | 857 | 81 | 91 | 55 | 82 | 129 | 115 | 141 | 163 | rozdiel | -72 | -9 | -23 | -22 | -11 | 2 | -19 | -9 | 19 | Počet ľahko zranených | 4329 | 485 | 515 | 467 | 565 | 517 | 484 | 614 | 682 | rozdiel | -97 | -15 | -22 | 16 | -37 | 24 | -9 | -56 | 2 | Škoda v 10€ | 1514776 | 173722 | 207270 | 134028 | 159162 | 238955 | 171468 | 215889 | 214282 | rozdiel | -60514 | -35745 | 12762 | -25399 | -15308 | 35597 | -16602 | -35078 | 19259 |
|
Zavinené (ŠEDN) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | - Chodcom | 348 | 50 | 26 | 36 | 36 | 49 | 38 | 56 | 57 | rozdiel | 56 | 15 | 2 | 2 | 3 | 17 | 10 | 15 | -8 | Tj % | 8,9 | 10,5 | 5,8 | 9,8 | 7,3 | 9,7 | 8,5 | 9,9 | 9,2 | - Vodičom mot. vozidla | 3168 | 375 | 384 | 290 | 410 | 402 | 372 | 429 | 506 | rozdiel | -146 | -34 | -36 | -7 | -45 | 9 | -24 | -57 | 48 | Tj % | 80,8 | 78,8 | 86,1 | 78,6 | 83,2 | 79,8 | 82,9 | 75,7 | 81,7 | - Vodičom nemot. voz. | 225 | 22 | 23 | 25 | 37 | 38 | 14 | 36 | 30 | rozdiel | -65 | -6 | -14 | -10 | -6 | 0 | -12 | 8 | -25 | Tj % | 5,7 | 4,6 | 5,2 | 6,8 | 7,5 | 7,5 | 3,1 | 6,3 | 4,8 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | porušenie povinnosti vodiča | 1018 | 119 | 121 | 75 | 141 | 131 | 109 | 134 | 188 | rozdiel | -131 | -41 | -22 | -10 | -17 | 0 | -30 | -29 | 18 | Tj % | 25,9 | 25 | 27,1 | 20,3 | 28,6 | 26 | 24,3 | 23,6 | 30,4 | nedovolená rýchlosť jazdy | 766 | 80 | 106 | 86 | 107 | 79 | 92 | 105 | 111 | rozdiel | -5 | 4 | 1 | 10 | -7 | -2 | -4 | -17 | 10 | Tj % | 19,5 | 16,8 | 23,8 | 23,3 | 21,7 | 15,7 | 20,5 | 18,5 | 17,9 | nesprávna jazda cez križovatku | 412 | 61 | 56 | 50 | 74 | 40 | 40 | 39 | 52 | rozdiel | -9 | 1 | 0 | -5 | 3 | 5 | -2 | -16 | 5 | Tj % | 10,5 | 12,8 | 12,6 | 13,6 | 15 | 7,9 | 8,9 | 6,9 | 8,4 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 359 | 52 | 28 | 35 | 35 | 49 | 40 | 59 | 61 | rozdiel | -14 | -7 | -1 | -8 | -2 | 8 | 6 | 1 | -11 | Tj % | 9,2 | 10,9 | 6,3 | 9,5 | 7,1 | 9,7 | 8,9 | 10,4 | 9,9 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 222 | 27 | 16 | 12 | 13 | 62 | 26 | 17 | 49 | rozdiel | -5 | 7 | -3 | -2 | -3 | -9 | -7 | 6 | 6 | Tj % | 5,7 | 5,7 | 3,6 | 3,3 | 2,6 | 12,3 | 5,8 | 3 | 7,9 | nesprávne odbočovanie | 201 | 38 | 21 | 13 | 24 | 22 | 24 | 33 | 26 | rozdiel | -38 | 8 | -9 | -14 | -11 | 3 | -2 | -4 | -9 | Tj % | 5,1 | 8 | 4,7 | 3,5 | 4,9 | 4,4 | 5,3 | 5,8 | 4,2 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 193 | 21 | 20 | 19 | 22 | 23 | 18 | 36 | 34 | rozdiel | 12 | 2 | 1 | -1 | 3 | -1 | 1 | -1 | 8 | Tj % | 4,9 | 4,4 | 4,5 | 5,1 | 4,5 | 4,6 | 4 | 6,3 | 5,5 | nesprávny spôsob jazdy | 182 | 6 | 18 | 20 | 18 | 28 | 23 | 47 | 22 | rozdiel | -26 | -8 | -8 | 7 | -18 | 0 | -12 | 14 | -1 | Tj % | 4,6 | 1,3 | 4 | 5,4 | 3,7 | 5,6 | 5,1 | 8,3 | 3,6 | nesprávne predchádzanie | 141 | 12 | 20 | 18 | 17 | 18 | 21 | 23 | 12 | rozdiel | 18 | 3 | 3 | 1 | 2 | 3 | 5 | 3 | -2 | Tj % | 3,6 | 2,5 | 4,5 | 4,9 | 3,4 | 3,6 | 4,7 | 4,1 | 1,9 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 96 | 11 | 11 | 8 | 10 | 14 | 16 | 10 | 16 | rozdiel | -2 | 0 | -3 | -2 | -3 | 5 | 4 | -2 | -1 | Tj % | 2,4 | 2,3 | 2,5 | 2,2 | 2 | 2,8 | 3,6 | 1,8 | 2,6 |
|
Alkohol Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Alkohol | 438 | 46 | 40 | 48 | 42 | 74 | 60 | 51 | 77 | rozdiel | -77 | -12 | -23 | -8 | -16 | 13 | -10 | -13 | -8 | Tj % | 11,2 | 9,7 | 9 | 13 | 8,5 | 14,7 | 13,4 | 9 | 12,4 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Nehody v obci | 2470 | 369 | 258 | 226 | 292 | 349 | 233 | 342 | 401 | rozdiel | -180 | -41 | -10 | -19 | -49 | 22 | -35 | -23 | -25 | Nehody mimo obec | 1453 | 107 | 188 | 143 | 201 | 155 | 216 | 225 | 218 | rozdiel | -56 | -4 | -47 | -7 | -10 | -6 | 1 | -8 | 25 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | diaľnica | 71 | 25 | 16 | 9 | 0 | 9 | 0 | 11 | 1 | rýchlostná cesta | 44 | 0 | 8 | 0 | 10 | 2 | 18 | 2 | 4 | cesta I. triedy | 1011 | 25 | 87 | 106 | 122 | 162 | 179 | 227 | 103 | cesta II. triedy | 617 | 33 | 124 | 85 | 72 | 74 | 54 | 65 | 110 | cesta III. triedy | 582 | 9 | 76 | 63 | 78 | 75 | 81 | 96 | 104 | komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 28 | 5 | 1 | 1 | 2 | 3 | 5 | 6 | 5 | komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 95 | 9 | 8 | 5 | 11 | 15 | 12 | 17 | 18 | komunikácia v km systéme nesledovaná | 1475 | 370 | 126 | 100 | 198 | 164 | 100 | 143 | 274 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 93 | 6 | 23 | 4 | 10 | 15 | 12 | 12 | 11 | rozdiel | -47 | -8 | -3 | -11 | -10 | -7 | -4 | 0 | -4 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 17 | 1 | 5 | 1 | 3 | 3 | 3 | 1 | 0 | rozdiel | -6 | 0 | 3 | 1 | -2 | -5 | 0 | -2 | -1 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 6 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | -4 | -1 | 1 | 0 | 1 | -4 | -1 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 11 | 1 | 4 | 1 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 1 | 2 | 1 | -3 | -1 | 1 | -2 | -1 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 55 | 5 | 13 | 0 | 6 | 6 | 6 | 10 | 9 | rozdiel | -33 | -6 | -7 | -7 | -5 | -5 | -3 | 2 | -2 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 55 | 5 | 13 | 0 | 6 | 6 | 6 | 10 | 9 | rozdiel | -33 | -6 | -7 | -7 | -5 | -5 | -3 | 2 | -2 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 6 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | rozdiel | -2 | -1 | 1 | -2 | -1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 4 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | 0 | -2 | -1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 11 | 0 | 4 | 2 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | -9 | -1 | 0 | -3 | -2 | 1 | -1 | -1 | -2 | - z toho bicykel, kolobežka | 11 | 0 | 4 | 2 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | -9 | -1 | 0 | -3 | -2 | 1 | -1 | -1 | -2 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | -1 | 0 | 1 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 35 | 3 | 6 | 3 | 1 | 4 | 2 | 11 | 5 | rozdiel | -26 | -1 | -3 | -1 | -8 | -7 | -8 | 6 | -4 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | -2 | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 32 | 3 | 6 | 3 | 1 | 4 | 1 | 9 | 5 | rozdiel | -22 | 0 | -3 | 0 | -8 | -6 | -8 | 6 | -3 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 30 | 3 | 6 | 3 | 1 | 4 | 1 | 7 | 5 | rozdiel | -24 | 0 | -3 | 0 | -8 | -6 | -8 | 4 | -3 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 1 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 |
|
Následky, pokračovanie Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 176 | 13 | 33 | 10 | 13 | 30 | 16 | 35 | 26 | rozdiel | -75 | -12 | -5 | -16 | -26 | -6 | -16 | 11 | -5 | - chodci | 48 | 4 | 4 | 3 | 2 | 11 | 2 | 12 | 10 | rozdiel | -2 | -3 | 1 | -4 | -8 | 8 | -4 | 5 | 3 | - z toho deti | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | -1 | - cyklisti | 11 | 0 | 4 | 2 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | -9 | -1 | 0 | -3 | -2 | 1 | -1 | -1 | -2 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 115 | 9 | 25 | 5 | 10 | 15 | 13 | 23 | 15 | rozdiel | -64 | -8 | -6 | -9 | -16 | -16 | -10 | 7 | -6 | - z toho deti | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | 0 | -1 | 0 | 0 | -1 | 0 | -1 | 0 | - v nemot. voz. | 11 | 0 | 4 | 2 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | -9 | -1 | 0 | -3 | -2 | 1 | -1 | -1 | -2 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 87 | 8 | 19 | 3 | 7 | 10 | 7 | 19 | 14 | rozdiel | -55 | -6 | -10 | -7 | -13 | -11 | -11 | 8 | -5 | - vodič OA priput. | 32 | 0 | 6 | 0 | 3 | 5 | 4 | 8 | 6 | rozdiel | -16 | -3 | -5 | -4 | -2 | -3 | -1 | 4 | -2 | - vodič OA nepriput. | 22 | 5 | 7 | 0 | 3 | 1 | 2 | 1 | 3 | rozdiel | -17 | -3 | -1 | -3 | -3 | -2 | -2 | -3 | 0 | - spoluc. OA priput. | 21 | 0 | 3 | 3 | 1 | 4 | 0 | 6 | 4 | rozdiel | -5 | -1 | 1 | 1 | -2 | -2 | -4 | 4 | -2 | - spoluc. OA nepriput. | 10 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | rozdiel | -18 | 1 | -4 | -1 | -6 | -4 | -4 | 1 | -1 |
|