Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách s usmrtením za obdobie od 01.01. do 30.11.2013 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Slovensko
Celkový prehľad nehôd Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Celkom nehôd | 182 | 12 | 33 | 12 | 18 | 32 | 17 | 32 | 26 | rozdiel | -55 | -12 | -4 | -14 | -19 | 0 | -14 | 7 | 1 | - šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Neh. s násl. na živote alebo zdr. | 182 | 12 | 33 | 12 | 18 | 32 | 17 | 32 | 26 | rozdiel | -55 | -12 | -4 | -14 | -19 | 0 | -14 | 7 | 1 | Tj % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | Počet usmrtených | 197 | 13 | 35 | 13 | 19 | 35 | 18 | 36 | 28 | rozdiel | -71 | -12 | -9 | -15 | -23 | -3 | -16 | 10 | -3 | Počet ťažko zranených | 56 | 4 | 12 | 3 | 5 | 5 | 3 | 14 | 10 | rozdiel | -6 | 3 | 3 | -8 | -5 | -1 | -8 | 8 | 2 | Počet ľahko zranených | 75 | 9 | 12 | 6 | 4 | 2 | 7 | 25 | 10 | rozdiel | -23 | 6 | -4 | -6 | -16 | -10 | -6 | 15 | -2 | Škoda v 10€ | 155193 | 10580 | 20026 | 6488 | 14729 | 38177 | 6275 | 43576 | 15342 | rozdiel | -23539 | -3395 | -5633 | -22349 | -3054 | -5363 | -9750 | 26579 | -574 |
|
Zavinené (ŠEDN) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | - Chodcom | 19 | 3 | 0 | 1 | 1 | 6 | 2 | 1 | 5 | rozdiel | 6 | 2 | -1 | -3 | -2 | 6 | 1 | 1 | 2 | Tj % | 10,4 | 25 | 0 | 8,3 | 5,6 | 18,8 | 11,8 | 3,1 | 19,2 | - Vodičom mot. vozidla | 147 | 8 | 31 | 9 | 16 | 21 | 15 | 27 | 20 | rozdiel | -48 | -13 | -2 | -8 | -16 | -8 | -9 | 7 | 1 | Tj % | 80,8 | 66,7 | 93,9 | 75 | 88,9 | 65,6 | 88,2 | 84,4 | 76,9 | - Vodičom nemot. voz. | 9 | 0 | 1 | 2 | 1 | 4 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | -2 | -1 | -1 | -1 | 1 | 3 | -1 | -1 | -1 | Tj % | 4,9 | 0 | 3 | 16,7 | 5,6 | 12,5 | 0 | 0 | 3,8 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | nedovolená rýchlosť jazdy | 56 | 6 | 12 | 6 | 9 | 5 | 2 | 8 | 8 | rozdiel | -30 | -7 | -1 | 0 | -7 | -7 | -8 | 1 | -1 | Tj % | 30,8 | 50 | 36,4 | 50 | 50 | 15,6 | 11,8 | 25 | 30,8 | porušenie povinnosti vodiča | 37 | 0 | 7 | 2 | 4 | 9 | 3 | 6 | 6 | rozdiel | -22 | -5 | -1 | -2 | -6 | 3 | -6 | -5 | 0 | Tj % | 20,3 | 0 | 21,2 | 16,7 | 22,2 | 28,1 | 17,6 | 18,8 | 23,1 | nesprávny spôsob jazdy | 25 | 0 | 5 | 2 | 0 | 5 | 5 | 5 | 3 | rozdiel | -2 | -1 | 0 | -2 | -4 | 2 | -1 | 3 | 1 | Tj % | 13,7 | 0 | 15,2 | 16,7 | 0 | 15,6 | 29,4 | 15,6 | 11,5 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 20 | 3 | 0 | 1 | 1 | 5 | 2 | 3 | 5 | rozdiel | 1 | 1 | -2 | -3 | -2 | 4 | 0 | 1 | 2 | Tj % | 11 | 25 | 0 | 8,3 | 5,6 | 15,6 | 11,8 | 9,4 | 19,2 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 7 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 3 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | 1 | -3 | 1 | -2 | -1 | 3 | -1 | Tj % | 3,8 | 0 | 3 | 0 | 5,6 | 3,1 | 5,9 | 9,4 | 0 | nesprávne predchádzanie | 7 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | rozdiel | 1 | 1 | 0 | -2 | -1 | -1 | 2 | 1 | 1 | Tj % | 3,8 | 8,3 | 3 | 0 | 0 | 3,1 | 11,8 | 3,1 | 3,8 | nesprávne odbočovanie | 7 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | rozdiel | 6 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | Tj % | 3,8 | 0 | 3 | 8,3 | 5,6 | 3,1 | 5,9 | 3,1 | 3,8 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 5 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | rozdiel | 4 | 1 | -1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | Tj % | 2,7 | 8,3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5,9 | 6,3 | 3,8 | nesprávna jazda cez križovatku | 4 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | -8 | 1 | -3 | -3 | -1 | -2 | 0 | 1 | -1 | Tj % | 2,2 | 8,3 | 6,1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3,1 | 0 | nesprávne vchádzanie na cestu | 3 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | 2 | 0 | 1 | -1 | 0 | 0 | 0 | Tj % | 1,6 | 0 | 6,1 | 0 | 5,6 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Alkohol Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Alkohol | 19 | 0 | 2 | 0 | 0 | 5 | 5 | 3 | 4 | rozdiel | -11 | -5 | -3 | -5 | -3 | 3 | -1 | 3 | 0 | Tj % | 10,4 | 0 | 6,1 | 0 | 0 | 15,6 | 29,4 | 9,4 | 15,4 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Nehody v obci | 76 | 4 | 10 | 3 | 4 | 19 | 7 | 13 | 16 | rozdiel | -3 | -10 | 0 | -5 | -6 | 10 | -1 | 3 | 6 | Nehody mimo obec | 106 | 8 | 23 | 9 | 14 | 13 | 10 | 19 | 10 | rozdiel | -52 | -2 | -4 | -9 | -13 | -10 | -13 | 4 | -5 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | diaľnica | 5 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rýchlostná cesta | 7 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | cesta I. triedy | 66 | 1 | 7 | 5 | 8 | 16 | 6 | 17 | 6 | cesta II. triedy | 35 | 3 | 10 | 2 | 5 | 5 | 2 | 5 | 3 | cesta III. triedy | 32 | 0 | 7 | 4 | 5 | 5 | 4 | 3 | 4 | komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | komunikácia v km systéme nesledovaná | 32 | 5 | 5 | 0 | 0 | 4 | 3 | 4 | 11 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 104 | 6 | 24 | 5 | 14 | 18 | 12 | 13 | 12 | rozdiel | -46 | -8 | -4 | -12 | -8 | -6 | -4 | -1 | -3 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 17 | 1 | 5 | 1 | 3 | 3 | 3 | 1 | 0 | rozdiel | -6 | 0 | 3 | 1 | -2 | -5 | 0 | -2 | -1 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 6 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | -4 | -1 | 1 | 0 | 1 | -4 | -1 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 11 | 1 | 4 | 1 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 1 | 2 | 1 | -3 | -1 | 1 | -2 | -1 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 62 | 5 | 14 | 0 | 9 | 9 | 6 | 10 | 9 | rozdiel | -33 | -6 | -8 | -8 | -3 | -4 | -3 | 1 | -2 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 62 | 5 | 14 | 0 | 9 | 9 | 6 | 10 | 9 | rozdiel | -33 | -6 | -8 | -8 | -3 | -4 | -3 | 1 | -2 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 8 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 1 | 2 | 1 | rozdiel | -1 | -1 | 1 | -2 | -1 | 0 | 0 | 2 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 5 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | -1 | -1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | -1 | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 14 | 0 | 4 | 2 | 2 | 4 | 1 | 0 | 1 | rozdiel | -8 | -1 | 0 | -3 | -2 | 2 | -1 | -2 | -1 | - z toho bicykel, kolobežka | 14 | 0 | 4 | 2 | 2 | 4 | 1 | 0 | 1 | rozdiel | -7 | -1 | 0 | -3 | -2 | 2 | -1 | -1 | -1 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 1 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 40 | 3 | 6 | 5 | 3 | 5 | 2 | 11 | 5 | rozdiel | -21 | -1 | -3 | 1 | -6 | -6 | -8 | 6 | -4 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | -2 | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 35 | 3 | 6 | 4 | 3 | 4 | 1 | 9 | 5 | rozdiel | -19 | 0 | -3 | 1 | -6 | -6 | -8 | 6 | -3 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 33 | 3 | 6 | 4 | 3 | 4 | 1 | 7 | 5 | rozdiel | -21 | 0 | -3 | 1 | -6 | -6 | -8 | 4 | -3 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 1 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 |
|
Následky, pokračovanie Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 197 | 13 | 35 | 13 | 19 | 35 | 18 | 36 | 28 | rozdiel | -71 | -12 | -9 | -15 | -23 | -3 | -16 | 10 | -3 | - chodci | 53 | 4 | 5 | 3 | 2 | 12 | 4 | 12 | 11 | rozdiel | -4 | -3 | -2 | -4 | -9 | 9 | -4 | 5 | 4 | - z toho deti | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | -1 | - cyklisti | 14 | 0 | 4 | 2 | 2 | 4 | 1 | 0 | 1 | rozdiel | -7 | -1 | 0 | -3 | -2 | 2 | -1 | -1 | -1 | - z toho deti | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | - v mot. voz. | 128 | 9 | 26 | 8 | 15 | 18 | 13 | 24 | 15 | rozdiel | -59 | -8 | -7 | -8 | -12 | -15 | -10 | 7 | -6 | - z toho deti | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | 0 | -1 | 0 | 0 | -1 | 0 | -1 | 0 | - v nemot. voz. | 15 | 0 | 4 | 2 | 2 | 5 | 1 | 0 | 1 | rozdiel | -7 | -1 | 0 | -3 | -2 | 3 | -1 | -2 | -1 | - z toho deti | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 97 | 8 | 20 | 4 | 12 | 13 | 7 | 19 | 14 | rozdiel | -52 | -6 | -11 | -7 | -9 | -10 | -11 | 7 | -5 | - vodič OA priput. | 38 | 0 | 7 | 0 | 5 | 8 | 4 | 8 | 6 | rozdiel | -15 | -3 | -5 | -4 | -1 | -2 | -1 | 3 | -2 | - vodič OA nepriput. | 23 | 5 | 7 | 0 | 4 | 1 | 2 | 1 | 3 | rozdiel | -18 | -3 | -2 | -4 | -2 | -2 | -2 | -3 | 0 | - spoluc. OA priput. | 23 | 0 | 3 | 4 | 2 | 4 | 0 | 6 | 4 | rozdiel | -3 | -1 | 1 | 2 | -1 | -2 | -4 | 4 | -2 | - spoluc. OA nepriput. | 10 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | rozdiel | -18 | 1 | -4 | -1 | -6 | -4 | -4 | 1 | -1 |
|