Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách za obdobie od 01.11. do 30.11.2013 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Slovensko
Celkový prehľad nehôd Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Celkom nehôd | 1196 | 195 | 109 | 94 | 183 | 171 | 119 | 190 | 135 | rozdiel | 20 | -14 | -17 | 0 | 49 | 1 | 7 | 28 | -34 | - šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 588 | 117 | 42 | 44 | 70 | 88 | 53 | 110 | 64 | rozdiel | 7 | -11 | -10 | -3 | 12 | -13 | 8 | 32 | -8 | Neh. s násl. na živote alebo zdr. | 403 | 40 | 44 | 38 | 74 | 45 | 43 | 62 | 57 | rozdiel | -13 | -13 | -9 | 2 | 23 | 5 | -6 | 0 | -15 | Tj % | 33,7 | 20,5 | 40,4 | 40,4 | 40,4 | 26,3 | 36,1 | 32,6 | 42,2 | Počet usmrtených | 21 | 0 | 2 | 3 | 6 | 5 | 2 | 1 | 2 | rozdiel | 4 | 0 | -4 | 1 | 3 | 3 | 0 | -1 | 2 | Počet ťažko zranených | 75 | 4 | 4 | 6 | 7 | 16 | 8 | 15 | 15 | rozdiel | -20 | -5 | -14 | 3 | 1 | -2 | -3 | -3 | 3 | Počet ľahko zranených | 444 | 58 | 50 | 41 | 82 | 41 | 45 | 71 | 56 | rozdiel | 29 | 0 | 1 | -1 | 36 | 9 | 4 | 3 | -23 | Škoda v 10€ | 436154 | 67747 | 59470 | 37457 | 73785 | 65588 | 49692 | 47822 | 34593 | rozdiel | 95009 | 15315 | 11472 | 10708 | 41143 | 314 | 12491 | 9594 | -6028 |
|
Zavinené (ŠEDN) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | - Chodcom | 53 | 5 | 6 | 7 | 5 | 4 | 5 | 10 | 11 | rozdiel | -2 | -1 | 4 | 2 | -1 | -1 | -2 | -1 | -2 | Tj % | 4,4 | 2,6 | 5,5 | 7,4 | 2,7 | 2,3 | 4,2 | 5,3 | 8,1 | - Vodičom mot. vozidla | 1059 | 173 | 97 | 82 | 167 | 159 | 106 | 162 | 113 | rozdiel | 45 | -11 | -20 | 0 | 51 | 8 | 17 | 29 | -29 | Tj % | 88,5 | 88,7 | 89 | 87,2 | 91,3 | 93 | 89,1 | 85,3 | 83,7 | - Vodičom nemot. voz. | 23 | 1 | 3 | 2 | 5 | 3 | 2 | 4 | 3 | rozdiel | -2 | -1 | 3 | 0 | -1 | 0 | -1 | 0 | -2 | Tj % | 1,9 | 0,5 | 2,8 | 2,1 | 2,7 | 1,8 | 1,7 | 2,1 | 2,2 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | porušenie povinnosti vodiča | 485 | 85 | 42 | 31 | 87 | 46 | 48 | 83 | 63 | rozdiel | 26 | -4 | -5 | -11 | 33 | -15 | 7 | 28 | -7 | Tj % | 40,6 | 43,6 | 38,5 | 33 | 47,5 | 26,9 | 40,3 | 43,7 | 46,7 | nedovolená rýchlosť jazdy | 156 | 23 | 14 | 23 | 26 | 17 | 21 | 23 | 9 | rozdiel | 14 | 5 | -8 | 7 | 8 | 0 | 9 | -3 | -4 | Tj % | 13 | 11,8 | 12,8 | 24,5 | 14,2 | 9,9 | 17,6 | 12,1 | 6,7 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 88 | 5 | 3 | 3 | 1 | 50 | 13 | 6 | 7 | rozdiel | 26 | -1 | -3 | 2 | -1 | 29 | 4 | 0 | -4 | Tj % | 7,4 | 2,6 | 2,8 | 3,2 | 0,5 | 29,2 | 10,9 | 3,2 | 5,2 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 69 | 8 | 4 | 8 | 13 | 8 | 10 | 13 | 5 | rozdiel | -8 | -13 | -7 | 1 | 9 | 4 | 4 | 4 | -10 | Tj % | 5,8 | 4,1 | 3,7 | 8,5 | 7,1 | 4,7 | 8,4 | 6,8 | 3,7 | nesprávna jazda cez križovatku | 59 | 11 | 12 | 4 | 11 | 6 | 4 | 5 | 6 | rozdiel | -4 | -1 | 0 | 1 | -1 | 0 | -5 | 1 | 1 | Tj % | 4,9 | 5,6 | 11 | 4,3 | 6 | 3,5 | 3,4 | 2,6 | 4,4 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 52 | 6 | 5 | 8 | 5 | 3 | 5 | 10 | 10 | rozdiel | -18 | -1 | 0 | 3 | -1 | -3 | -4 | -6 | -6 | Tj % | 4,3 | 3,1 | 4,6 | 8,5 | 2,7 | 1,8 | 4,2 | 5,3 | 7,4 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 51 | 15 | 5 | 2 | 13 | 7 | 1 | 2 | 6 | rozdiel | -3 | 8 | 3 | -2 | 4 | -4 | -4 | -6 | -2 | Tj % | 4,3 | 7,7 | 4,6 | 2,1 | 7,1 | 4,1 | 0,8 | 1,1 | 4,4 | nesprávny spôsob jazdy | 49 | 7 | 3 | 2 | 7 | 9 | 6 | 10 | 5 | rozdiel | -2 | 2 | 0 | -1 | 1 | -5 | 0 | 2 | -1 | Tj % | 4,1 | 3,6 | 2,8 | 2,1 | 3,8 | 5,3 | 5 | 5,3 | 3,7 | nesprávne odbočovanie | 34 | 6 | 5 | 2 | 4 | 3 | 1 | 8 | 5 | rozdiel | 5 | 3 | 1 | -1 | -2 | -3 | -1 | 5 | 3 | Tj % | 2,8 | 3,1 | 4,6 | 2,1 | 2,2 | 1,8 | 0,8 | 4,2 | 3,7 | porušenie povinnosti účastníka dopravnej nehody alebo škodovej udalosti | 25 | 3 | 5 | 0 | 0 | 6 | 2 | 5 | 4 | rozdiel | 2 | -4 | 2 | -2 | -1 | 4 | 2 | -1 | 2 | Tj % | 2,1 | 1,5 | 4,6 | 0 | 0 | 3,5 | 1,7 | 2,6 | 3 |
|
Alkohol Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Alkohol | 147 | 18 | 9 | 16 | 16 | 15 | 20 | 27 | 26 | rozdiel | -11 | 0 | -5 | 5 | 6 | -17 | -1 | 11 | -10 | Tj % | 12,3 | 9,2 | 8,3 | 17 | 8,7 | 8,8 | 16,8 | 14,2 | 19,3 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Nehody v obci | 877 | 171 | 69 | 59 | 130 | 126 | 68 | 149 | 105 | rozdiel | -4 | -14 | -17 | -5 | 34 | -5 | -9 | 44 | -32 | Nehody mimo obec | 319 | 24 | 40 | 35 | 53 | 45 | 51 | 41 | 30 | rozdiel | 24 | 0 | 0 | 5 | 15 | 6 | 16 | -16 | -2 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | diaľnica | 43 | 16 | 5 | 6 | 0 | 12 | 0 | 4 | 0 | rýchlostná cesta | 21 | 0 | 3 | 0 | 8 | 0 | 10 | 0 | 0 | cesta I. triedy | 228 | 6 | 18 | 19 | 40 | 44 | 32 | 51 | 18 | cesta II. triedy | 122 | 8 | 20 | 14 | 18 | 21 | 15 | 13 | 13 | cesta III. triedy | 109 | 4 | 11 | 14 | 18 | 8 | 15 | 23 | 16 | komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 6 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 135 | 10 | 12 | 9 | 16 | 19 | 12 | 36 | 21 | komunikácia v km systéme nesledovaná | 531 | 150 | 39 | 31 | 83 | 66 | 33 | 62 | 67 | nezadané | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 11 | 0 | 1 | 1 | 4 | 3 | 0 | 1 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | -1 | -1 | 2 | 1 | 0 | -1 | 1 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 6 | 0 | 1 | 0 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | -1 | -1 | 2 | 0 | 0 | -1 | 0 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 6 | 0 | 1 | 0 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | -1 | -1 | 2 | 0 | 0 | -1 | 0 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | -1 | 1 | - z toho bicykel, kolobežka | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 5 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 5 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 3 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 3 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 3 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 3 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky, pokračovanie Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 21 | 0 | 2 | 3 | 6 | 5 | 2 | 1 | 2 | rozdiel | 4 | 0 | -4 | 1 | 3 | 3 | 0 | -1 | 2 | - chodci | 5 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | rozdiel | -2 | 0 | -3 | 0 | -1 | 1 | 0 | 0 | 1 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - cyklisti | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | - z toho deti | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | - v mot. voz. | 12 | 0 | 1 | 3 | 5 | 2 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 4 | 0 | -1 | 1 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v nemot. voz. | 4 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | -1 | 1 | - z toho deti | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 9 | 0 | 1 | 1 | 5 | 2 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | -1 | 0 | 4 | 0 | 0 | -1 | 0 | - vodič OA priput. | 5 | 0 | 1 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | -1 | 0 | - vodič OA nepriput. | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | -1 | -1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | - spoluc. OA priput. | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | - spoluc. OA nepriput. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|