Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách za obdobie od 01.01. do 30.11.2013 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Slovensko
Celkový prehľad nehôd Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Celkom nehôd | 12378 | 2212 | 1130 | 1133 | 1504 | 1815 | 1299 | 1813 | 1472 | rozdiel | -245 | 3 | -82 | -12 | -2 | 47 | -13 | -151 | -35 | - šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 6100 | 1350 | 460 | 575 | 663 | 905 | 571 | 932 | 644 | rozdiel | 165 | 110 | 15 | 21 | 38 | 35 | 2 | -56 | 0 | Neh. s násl. na živote alebo zdr. | 4336 | 512 | 492 | 410 | 566 | 558 | 491 | 631 | 676 | rozdiel | -239 | -62 | -64 | -21 | -37 | 30 | -41 | -29 | -15 | Tj % | 35 | 23,1 | 43,5 | 36,2 | 37,6 | 30,7 | 37,8 | 34,8 | 45,9 | Počet usmrtených | 197 | 13 | 35 | 13 | 19 | 35 | 18 | 36 | 28 | rozdiel | -71 | -12 | -9 | -15 | -23 | -3 | -16 | 10 | -3 | Počet ťažko zranených | 959 | 85 | 95 | 65 | 100 | 150 | 128 | 159 | 177 | rozdiel | -65 | -14 | -37 | -15 | 1 | 5 | -17 | -9 | 21 | Počet ľahko zranených | 4760 | 537 | 567 | 508 | 635 | 567 | 521 | 686 | 739 | rozdiel | -81 | -21 | -19 | 15 | -13 | 42 | -13 | -52 | -20 | Škoda v 10€ | 4095907 | 676200 | 485952 | 356741 | 479297 | 684346 | 463010 | 539255 | 411106 | rozdiel | -117367 | -14633 | -40545 | -25214 | 2399 | 27732 | 11476 | -88604 | 10022 |
|
Zavinené (ŠEDN) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | - Chodcom | 440 | 62 | 36 | 46 | 43 | 64 | 46 | 72 | 71 | rozdiel | 45 | 13 | 5 | 6 | 3 | 16 | 5 | 9 | -12 | Tj % | 3,6 | 2,8 | 3,2 | 4,1 | 2,9 | 3,5 | 3,5 | 4 | 4,8 | - Vodičom mot. vozidla | 10801 | 1904 | 1036 | 965 | 1332 | 1583 | 1166 | 1526 | 1289 | rozdiel | -142 | -27 | -35 | -16 | 5 | 34 | 20 | -140 | 17 | Tj % | 87,3 | 86,1 | 91,7 | 85,2 | 88,6 | 87,2 | 89,8 | 84,2 | 87,6 | - Vodičom nemot. voz. | 315 | 38 | 30 | 35 | 49 | 61 | 21 | 43 | 38 | rozdiel | -82 | -2 | -21 | -7 | -5 | -3 | -13 | 0 | -31 | Tj % | 2,5 | 1,7 | 2,7 | 3,1 | 3,3 | 3,4 | 1,6 | 2,4 | 2,6 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | porušenie povinnosti vodiča | 4599 | 967 | 399 | 400 | 620 | 563 | 430 | 634 | 586 | rozdiel | 104 | 227 | 8 | -11 | 13 | -34 | -31 | -91 | 23 | Tj % | 37,2 | 43,7 | 35,3 | 35,3 | 41,2 | 31 | 33,1 | 35 | 39,8 | nedovolená rýchlosť jazdy | 1932 | 244 | 207 | 243 | 237 | 234 | 267 | 293 | 207 | rozdiel | 137 | 25 | 18 | 1 | -5 | 41 | 67 | -11 | 1 | Tj % | 15,6 | 11 | 18,3 | 21,4 | 15,8 | 12,9 | 20,6 | 16,2 | 14,1 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 792 | 57 | 74 | 30 | 33 | 367 | 97 | 43 | 91 | rozdiel | -18 | -2 | -23 | 5 | -10 | 6 | -7 | 9 | 4 | Tj % | 6,4 | 2,6 | 6,5 | 2,6 | 2,2 | 20,2 | 7,5 | 2,4 | 6,2 | nesprávna jazda cez križovatku | 729 | 134 | 91 | 66 | 126 | 82 | 73 | 75 | 82 | rozdiel | -19 | -28 | -3 | -7 | 13 | 12 | -2 | -17 | 13 | Tj % | 5,9 | 6,1 | 8,1 | 5,8 | 8,4 | 4,5 | 5,6 | 4,1 | 5,6 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 713 | 130 | 71 | 72 | 91 | 63 | 85 | 105 | 96 | rozdiel | 17 | -1 | 5 | -4 | 20 | -1 | -4 | 8 | -6 | Tj % | 5,8 | 5,9 | 6,3 | 6,4 | 6,1 | 3,5 | 6,5 | 5,8 | 6,5 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 514 | 122 | 42 | 34 | 81 | 62 | 49 | 73 | 51 | rozdiel | -40 | 15 | -10 | -2 | 12 | -23 | -8 | -18 | -6 | Tj % | 4,2 | 5,5 | 3,7 | 3 | 5,4 | 3,4 | 3,8 | 4 | 3,5 | nesprávny spôsob jazdy | 477 | 41 | 33 | 56 | 49 | 83 | 69 | 105 | 41 | rozdiel | -57 | 8 | -25 | 14 | -23 | 11 | -16 | -15 | -11 | Tj % | 3,9 | 1,9 | 2,9 | 4,9 | 3,3 | 4,6 | 5,3 | 5,8 | 2,8 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 452 | 69 | 37 | 46 | 42 | 62 | 47 | 75 | 74 | rozdiel | -65 | -17 | -4 | -4 | -4 | 2 | -3 | -15 | -20 | Tj % | 3,7 | 3,1 | 3,3 | 4,1 | 2,8 | 3,4 | 3,6 | 4,1 | 5 | nesprávne odbočovanie | 348 | 64 | 38 | 20 | 42 | 48 | 29 | 58 | 49 | rozdiel | -51 | -1 | -13 | -14 | -12 | -7 | -5 | 1 | 0 | Tj % | 2,8 | 2,9 | 3,4 | 1,8 | 2,8 | 2,6 | 2,2 | 3,2 | 3,3 | nesprávne predchádzanie | 310 | 28 | 49 | 39 | 36 | 44 | 39 | 47 | 28 | rozdiel | 18 | -6 | 10 | 8 | 0 | 7 | 4 | -10 | 5 | Tj % | 2,5 | 1,3 | 4,3 | 3,4 | 2,4 | 2,4 | 3 | 2,6 | 1,9 |
|
Alkohol Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Alkohol | 1495 | 197 | 122 | 162 | 139 | 243 | 184 | 204 | 244 | rozdiel | -127 | 1 | -30 | -6 | -29 | 16 | -10 | -31 | -38 | Tj % | 12,1 | 8,9 | 10,8 | 14,3 | 9,2 | 13,4 | 14,2 | 11,3 | 16,6 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Nehody v obci | 8750 | 1956 | 723 | 725 | 1006 | 1331 | 749 | 1174 | 1086 | rozdiel | -165 | 2 | 0 | -26 | 9 | 57 | -41 | -103 | -63 | Nehody mimo obec | 3628 | 256 | 407 | 408 | 498 | 484 | 550 | 639 | 386 | rozdiel | -80 | 1 | -82 | 14 | -11 | -10 | 28 | -48 | 28 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | diaľnica | 402 | 111 | 39 | 103 | 0 | 77 | 0 | 70 | 2 | rýchlostná cesta | 263 | 0 | 23 | 0 | 96 | 3 | 133 | 4 | 4 | cesta I. triedy | 2344 | 46 | 168 | 238 | 276 | 476 | 372 | 569 | 199 | cesta II. triedy | 1300 | 89 | 226 | 179 | 146 | 190 | 132 | 161 | 177 | cesta III. triedy | 1292 | 36 | 139 | 141 | 188 | 195 | 170 | 228 | 195 | komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 80 | 6 | 3 | 4 | 9 | 26 | 13 | 12 | 7 | komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 1290 | 153 | 115 | 99 | 151 | 209 | 118 | 267 | 178 | komunikácia v km systéme nesledovaná | 5406 | 1771 | 416 | 369 | 638 | 639 | 361 | 502 | 710 | nezadané | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 104 | 6 | 24 | 5 | 14 | 18 | 12 | 13 | 12 | rozdiel | -46 | -8 | -4 | -12 | -8 | -6 | -4 | -1 | -3 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 17 | 1 | 5 | 1 | 3 | 3 | 3 | 1 | 0 | rozdiel | -6 | 0 | 3 | 1 | -2 | -5 | 0 | -2 | -1 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 6 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | -4 | -1 | 1 | 0 | 1 | -4 | -1 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 11 | 1 | 4 | 1 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 1 | 2 | 1 | -3 | -1 | 1 | -2 | -1 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 62 | 5 | 14 | 0 | 9 | 9 | 6 | 10 | 9 | rozdiel | -33 | -6 | -8 | -8 | -3 | -4 | -3 | 1 | -2 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 62 | 5 | 14 | 0 | 9 | 9 | 6 | 10 | 9 | rozdiel | -33 | -6 | -8 | -8 | -3 | -4 | -3 | 1 | -2 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 8 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 1 | 2 | 1 | rozdiel | -1 | -1 | 1 | -2 | -1 | 0 | 0 | 2 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 5 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | -1 | -1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | -1 | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 14 | 0 | 4 | 2 | 2 | 4 | 1 | 0 | 1 | rozdiel | -8 | -1 | 0 | -3 | -2 | 2 | -1 | -2 | -1 | - z toho bicykel, kolobežka | 14 | 0 | 4 | 2 | 2 | 4 | 1 | 0 | 1 | rozdiel | -7 | -1 | 0 | -3 | -2 | 2 | -1 | -1 | -1 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 1 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 40 | 3 | 6 | 5 | 3 | 5 | 2 | 11 | 5 | rozdiel | -21 | -1 | -3 | 1 | -6 | -6 | -8 | 6 | -4 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | -2 | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 35 | 3 | 6 | 4 | 3 | 4 | 1 | 9 | 5 | rozdiel | -19 | 0 | -3 | 1 | -6 | -6 | -8 | 6 | -3 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 33 | 3 | 6 | 4 | 3 | 4 | 1 | 7 | 5 | rozdiel | -21 | 0 | -3 | 1 | -6 | -6 | -8 | 4 | -3 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 1 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 |
|
Následky, pokračovanie Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 197 | 13 | 35 | 13 | 19 | 35 | 18 | 36 | 28 | rozdiel | -71 | -12 | -9 | -15 | -23 | -3 | -16 | 10 | -3 | - chodci | 53 | 4 | 5 | 3 | 2 | 12 | 4 | 12 | 11 | rozdiel | -4 | -3 | -2 | -4 | -9 | 9 | -4 | 5 | 4 | - z toho deti | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | -1 | - cyklisti | 14 | 0 | 4 | 2 | 2 | 4 | 1 | 0 | 1 | rozdiel | -7 | -1 | 0 | -3 | -2 | 2 | -1 | -1 | -1 | - z toho deti | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | - v mot. voz. | 128 | 9 | 26 | 8 | 15 | 18 | 13 | 24 | 15 | rozdiel | -59 | -8 | -7 | -8 | -12 | -15 | -10 | 7 | -6 | - z toho deti | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | 0 | -1 | 0 | 0 | -1 | 0 | -1 | 0 | - v nemot. voz. | 15 | 0 | 4 | 2 | 2 | 5 | 1 | 0 | 1 | rozdiel | -7 | -1 | 0 | -3 | -2 | 3 | -1 | -2 | -1 | - z toho deti | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 97 | 8 | 20 | 4 | 12 | 13 | 7 | 19 | 14 | rozdiel | -52 | -6 | -11 | -7 | -9 | -10 | -11 | 7 | -5 | - vodič OA priput. | 38 | 0 | 7 | 0 | 5 | 8 | 4 | 8 | 6 | rozdiel | -15 | -3 | -5 | -4 | -1 | -2 | -1 | 3 | -2 | - vodič OA nepriput. | 23 | 5 | 7 | 0 | 4 | 1 | 2 | 1 | 3 | rozdiel | -18 | -3 | -2 | -4 | -2 | -2 | -2 | -3 | 0 | - spoluc. OA priput. | 23 | 0 | 3 | 4 | 2 | 4 | 0 | 6 | 4 | rozdiel | -3 | -1 | 1 | 2 | -1 | -2 | -4 | 4 | -2 | - spoluc. OA nepriput. | 10 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | rozdiel | -18 | 1 | -4 | -1 | -6 | -4 | -4 | 1 | -1 |
|