Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách s následkom na živote alebo zdraví za obdobie od 01.01. do 30.11.2013 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Slovensko
Celkový prehľad nehôd Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Celkom nehôd | 4336 | 512 | 492 | 410 | 566 | 558 | 491 | 631 | 676 | rozdiel | -239 | -62 | -64 | -21 | -37 | 30 | -41 | -29 | -15 | - šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Neh. s násl. na živote alebo zdr. | 4336 | 512 | 492 | 410 | 566 | 558 | 491 | 631 | 676 | rozdiel | -239 | -62 | -64 | -21 | -37 | 30 | -41 | -29 | -15 | Tj % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | Počet usmrtených | 197 | 13 | 35 | 13 | 19 | 35 | 18 | 36 | 28 | rozdiel | -71 | -12 | -9 | -15 | -23 | -3 | -16 | 10 | -3 | Počet ťažko zranených | 959 | 85 | 95 | 65 | 100 | 150 | 128 | 159 | 177 | rozdiel | -65 | -14 | -37 | -15 | 1 | 5 | -17 | -9 | 21 | Počet ľahko zranených | 4760 | 537 | 567 | 508 | 635 | 567 | 521 | 686 | 739 | rozdiel | -81 | -21 | -19 | 15 | -13 | 42 | -13 | -52 | -20 | Škoda v 10€ | 1670403 | 189861 | 223367 | 146414 | 196992 | 257333 | 192423 | 232821 | 231192 | rozdiel | -29745 | -35864 | 10466 | -28449 | 12338 | 38243 | -11750 | -35452 | 20723 |
|
Zavinené (ŠEDN) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | - Chodcom | 395 | 52 | 32 | 43 | 41 | 52 | 42 | 66 | 67 | rozdiel | 53 | 13 | 7 | 4 | 3 | 15 | 7 | 14 | -10 | Tj % | 9,1 | 10,2 | 6,5 | 10,5 | 7,2 | 9,3 | 8,6 | 10,5 | 9,9 | - Vodičom mot. vozidla | 3488 | 402 | 421 | 320 | 473 | 447 | 404 | 475 | 546 | rozdiel | -140 | -47 | -46 | -5 | -23 | 21 | -25 | -51 | 36 | Tj % | 80,4 | 78,5 | 85,6 | 78 | 83,6 | 80,1 | 82,3 | 75,3 | 80,8 | - Vodičom nemot. voz. | 249 | 23 | 26 | 27 | 42 | 43 | 16 | 39 | 33 | rozdiel | -59 | -7 | -11 | -8 | -5 | 3 | -12 | 7 | -26 | Tj % | 5,7 | 4,5 | 5,3 | 6,6 | 7,4 | 7,7 | 3,3 | 6,2 | 4,9 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | porušenie povinnosti vodiča | 1155 | 126 | 136 | 86 | 167 | 150 | 129 | 158 | 203 | rozdiel | -112 | -50 | -23 | -13 | -7 | 4 | -23 | -16 | 16 | Tj % | 26,6 | 24,6 | 27,6 | 21 | 29,5 | 26,9 | 26,3 | 25 | 30 | nedovolená rýchlosť jazdy | 820 | 84 | 110 | 93 | 120 | 85 | 99 | 116 | 113 | rozdiel | -12 | 0 | -8 | 11 | -4 | 0 | -1 | -16 | 6 | Tj % | 18,9 | 16,4 | 22,4 | 22,7 | 21,2 | 15,2 | 20,2 | 18,4 | 16,7 | nesprávna jazda cez križovatku | 448 | 69 | 65 | 52 | 81 | 42 | 42 | 40 | 57 | rozdiel | -7 | 5 | -1 | -5 | 7 | 4 | -6 | -18 | 7 | Tj % | 10,3 | 13,5 | 13,2 | 12,7 | 14,3 | 7,5 | 8,6 | 6,3 | 8,4 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 407 | 57 | 33 | 43 | 40 | 52 | 43 | 69 | 70 | rozdiel | -30 | -7 | 0 | -5 | -2 | 6 | 0 | -5 | -17 | Tj % | 9,4 | 11,1 | 6,7 | 10,5 | 7,1 | 9,3 | 8,8 | 10,9 | 10,4 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 246 | 30 | 16 | 14 | 12 | 74 | 28 | 18 | 54 | rozdiel | 0 | 8 | -3 | -1 | -4 | 0 | -9 | 3 | 6 | Tj % | 5,7 | 5,9 | 3,3 | 3,4 | 2,1 | 13,3 | 5,7 | 2,9 | 8 | nesprávne odbočovanie | 224 | 39 | 24 | 15 | 28 | 25 | 25 | 37 | 31 | rozdiel | -28 | 9 | -9 | -13 | -12 | 5 | -3 | 0 | -5 | Tj % | 5,2 | 7,6 | 4,9 | 3,7 | 4,9 | 4,5 | 5,1 | 5,9 | 4,6 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 218 | 25 | 22 | 24 | 27 | 23 | 19 | 40 | 38 | rozdiel | 14 | 6 | 3 | 3 | 4 | -4 | -2 | -2 | 6 | Tj % | 5 | 4,9 | 4,5 | 5,9 | 4,8 | 4,1 | 3,9 | 6,3 | 5,6 | nesprávny spôsob jazdy | 196 | 8 | 20 | 20 | 20 | 31 | 24 | 49 | 24 | rozdiel | -26 | -6 | -6 | 6 | -19 | 0 | -13 | 14 | -2 | Tj % | 4,5 | 1,6 | 4,1 | 4,9 | 3,5 | 5,6 | 4,9 | 7,8 | 3,6 | nesprávne predchádzanie | 149 | 13 | 21 | 20 | 20 | 20 | 19 | 23 | 13 | rozdiel | 16 | 4 | 1 | 2 | 5 | 4 | 3 | -2 | -1 | Tj % | 3,4 | 2,5 | 4,3 | 4,9 | 3,5 | 3,6 | 3,9 | 3,6 | 1,9 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 106 | 11 | 11 | 9 | 12 | 15 | 18 | 12 | 18 | rozdiel | -11 | -6 | -5 | -2 | -2 | 5 | 4 | -2 | -3 | Tj % | 2,4 | 2,1 | 2,2 | 2,2 | 2,1 | 2,7 | 3,7 | 1,9 | 2,7 |
|
Alkohol Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Alkohol | 498 | 52 | 45 | 59 | 46 | 80 | 66 | 67 | 83 | rozdiel | -68 | -13 | -21 | 1 | -14 | 10 | -12 | -4 | -15 | Tj % | 11,5 | 10,2 | 9,1 | 14,4 | 8,1 | 14,3 | 13,4 | 10,6 | 12,3 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Nehody v obci | 2756 | 398 | 288 | 248 | 345 | 389 | 258 | 388 | 442 | rozdiel | -185 | -54 | -13 | -19 | -37 | 33 | -41 | -14 | -40 | Nehody mimo obec | 1580 | 114 | 204 | 162 | 221 | 169 | 233 | 243 | 234 | rozdiel | -54 | -8 | -51 | -2 | 0 | -3 | 0 | -15 | 25 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | diaľnica | 78 | 27 | 17 | 12 | 0 | 10 | 0 | 11 | 1 | rýchlostná cesta | 48 | 0 | 8 | 0 | 12 | 2 | 20 | 2 | 4 | cesta I. triedy | 1134 | 30 | 100 | 116 | 147 | 175 | 195 | 255 | 116 | cesta II. triedy | 672 | 35 | 130 | 95 | 79 | 84 | 59 | 71 | 119 | cesta III. triedy | 628 | 10 | 79 | 72 | 85 | 79 | 85 | 108 | 110 | komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 29 | 5 | 1 | 1 | 2 | 3 | 6 | 6 | 5 | komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 103 | 9 | 8 | 4 | 12 | 17 | 12 | 19 | 22 | komunikácia v km systéme nesledovaná | 1644 | 396 | 149 | 110 | 229 | 188 | 114 | 159 | 299 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 104 | 6 | 24 | 5 | 14 | 18 | 12 | 13 | 12 | rozdiel | -46 | -8 | -4 | -12 | -8 | -6 | -4 | -1 | -3 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 17 | 1 | 5 | 1 | 3 | 3 | 3 | 1 | 0 | rozdiel | -6 | 0 | 3 | 1 | -2 | -5 | 0 | -2 | -1 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 6 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | -4 | -1 | 1 | 0 | 1 | -4 | -1 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 11 | 1 | 4 | 1 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 1 | 2 | 1 | -3 | -1 | 1 | -2 | -1 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 62 | 5 | 14 | 0 | 9 | 9 | 6 | 10 | 9 | rozdiel | -33 | -6 | -8 | -8 | -3 | -4 | -3 | 1 | -2 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 62 | 5 | 14 | 0 | 9 | 9 | 6 | 10 | 9 | rozdiel | -33 | -6 | -8 | -8 | -3 | -4 | -3 | 1 | -2 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 8 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 1 | 2 | 1 | rozdiel | -1 | -1 | 1 | -2 | -1 | 0 | 0 | 2 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 5 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | -1 | -1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | -1 | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 14 | 0 | 4 | 2 | 2 | 4 | 1 | 0 | 1 | rozdiel | -8 | -1 | 0 | -3 | -2 | 2 | -1 | -2 | -1 | - z toho bicykel, kolobežka | 14 | 0 | 4 | 2 | 2 | 4 | 1 | 0 | 1 | rozdiel | -7 | -1 | 0 | -3 | -2 | 2 | -1 | -1 | -1 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 1 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 40 | 3 | 6 | 5 | 3 | 5 | 2 | 11 | 5 | rozdiel | -21 | -1 | -3 | 1 | -6 | -6 | -8 | 6 | -4 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | -2 | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 35 | 3 | 6 | 4 | 3 | 4 | 1 | 9 | 5 | rozdiel | -19 | 0 | -3 | 1 | -6 | -6 | -8 | 6 | -3 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 33 | 3 | 6 | 4 | 3 | 4 | 1 | 7 | 5 | rozdiel | -21 | 0 | -3 | 1 | -6 | -6 | -8 | 4 | -3 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 1 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 |
|
Následky, pokračovanie Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 197 | 13 | 35 | 13 | 19 | 35 | 18 | 36 | 28 | rozdiel | -71 | -12 | -9 | -15 | -23 | -3 | -16 | 10 | -3 | - chodci | 53 | 4 | 5 | 3 | 2 | 12 | 4 | 12 | 11 | rozdiel | -4 | -3 | -2 | -4 | -9 | 9 | -4 | 5 | 4 | - z toho deti | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | -1 | - cyklisti | 14 | 0 | 4 | 2 | 2 | 4 | 1 | 0 | 1 | rozdiel | -7 | -1 | 0 | -3 | -2 | 2 | -1 | -1 | -1 | - z toho deti | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | - v mot. voz. | 128 | 9 | 26 | 8 | 15 | 18 | 13 | 24 | 15 | rozdiel | -59 | -8 | -7 | -8 | -12 | -15 | -10 | 7 | -6 | - z toho deti | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | 0 | -1 | 0 | 0 | -1 | 0 | -1 | 0 | - v nemot. voz. | 15 | 0 | 4 | 2 | 2 | 5 | 1 | 0 | 1 | rozdiel | -7 | -1 | 0 | -3 | -2 | 3 | -1 | -2 | -1 | - z toho deti | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 97 | 8 | 20 | 4 | 12 | 13 | 7 | 19 | 14 | rozdiel | -52 | -6 | -11 | -7 | -9 | -10 | -11 | 7 | -5 | - vodič OA priput. | 38 | 0 | 7 | 0 | 5 | 8 | 4 | 8 | 6 | rozdiel | -15 | -3 | -5 | -4 | -1 | -2 | -1 | 3 | -2 | - vodič OA nepriput. | 23 | 5 | 7 | 0 | 4 | 1 | 2 | 1 | 3 | rozdiel | -18 | -3 | -2 | -4 | -2 | -2 | -2 | -3 | 0 | - spoluc. OA priput. | 23 | 0 | 3 | 4 | 2 | 4 | 0 | 6 | 4 | rozdiel | -3 | -1 | 1 | 2 | -1 | -2 | -4 | 4 | -2 | - spoluc. OA nepriput. | 10 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | rozdiel | -18 | 1 | -4 | -1 | -6 | -4 | -4 | 1 | -1 |
|