Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách s usmrtením za obdobie od 01.01. do 31.12.2013 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Slovensko
Celkový prehľad nehôd Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Celkom nehôd | 206 | 13 | 38 | 17 | 20 | 36 | 20 | 33 | 29 | rozdiel | -58 | -12 | -4 | -13 | -17 | 0 | -14 | 4 | -2 | - šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Neh. s násl. na živote alebo zdr. | 206 | 13 | 38 | 17 | 20 | 36 | 20 | 33 | 29 | rozdiel | -58 | -12 | -4 | -13 | -17 | 0 | -14 | 4 | -2 | Tj % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | Počet usmrtených | 223 | 14 | 40 | 19 | 21 | 40 | 21 | 37 | 31 | rozdiel | -73 | -12 | -9 | -13 | -21 | -2 | -16 | 7 | -7 | Počet ťažko zranených | 61 | 4 | 13 | 4 | 6 | 5 | 5 | 14 | 10 | rozdiel | -5 | 3 | 3 | -8 | -4 | -1 | -6 | 6 | 2 | Počet ľahko zranených | 94 | 9 | 23 | 8 | 5 | 4 | 9 | 25 | 11 | rozdiel | -11 | 6 | 7 | -5 | -15 | -8 | -5 | 15 | -6 | Škoda v 10€ | 169703 | 11080 | 25231 | 10488 | 15069 | 40587 | 8045 | 43626 | 15577 | rozdiel | -30986 | -3095 | -8628 | -23904 | -2714 | -4933 | -9390 | 25179 | -3501 |
|
Zavinené (ŠEDN) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | - Chodcom | 25 | 3 | 1 | 2 | 1 | 7 | 2 | 2 | 7 | rozdiel | 10 | 2 | 0 | -2 | -2 | 7 | 0 | 2 | 3 | Tj % | 12,1 | 23,1 | 2,6 | 11,8 | 5 | 19,4 | 10 | 6,1 | 24,1 | - Vodičom mot. vozidla | 168 | 10 | 35 | 13 | 18 | 25 | 18 | 29 | 20 | rozdiel | -51 | -12 | -3 | -8 | -14 | -8 | -8 | 6 | -4 | Tj % | 81,6 | 76,9 | 92,1 | 76,5 | 90 | 69,4 | 90 | 87,9 | 69 | - Vodičom nemot. voz. | 9 | 0 | 1 | 2 | 1 | 3 | 0 | 0 | 2 | rozdiel | -2 | -1 | -1 | -1 | 1 | 2 | -1 | -1 | 0 | Tj % | 4,4 | 0 | 2,6 | 11,8 | 5 | 8,3 | 0 | 0 | 6,9 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | nedovolená rýchlosť jazdy | 60 | 4 | 14 | 6 | 10 | 5 | 4 | 9 | 8 | rozdiel | -33 | -9 | 1 | -2 | -6 | -9 | -8 | 2 | -2 | Tj % | 29,1 | 30,8 | 36,8 | 35,3 | 50 | 13,9 | 20 | 27,3 | 27,6 | porušenie povinnosti vodiča | 48 | 3 | 9 | 4 | 5 | 11 | 3 | 7 | 6 | rozdiel | -19 | -3 | -1 | -1 | -5 | 4 | -6 | -7 | 0 | Tj % | 23,3 | 23,1 | 23,7 | 23,5 | 25 | 30,6 | 15 | 21,2 | 20,7 | nesprávny spôsob jazdy | 27 | 0 | 5 | 3 | 0 | 5 | 6 | 5 | 3 | rozdiel | -2 | -1 | -1 | -1 | -4 | 2 | 0 | 3 | 0 | Tj % | 13,1 | 0 | 13,2 | 17,6 | 0 | 13,9 | 30 | 15,2 | 10,3 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 25 | 3 | 1 | 2 | 1 | 6 | 2 | 3 | 7 | rozdiel | 4 | 1 | -1 | -2 | -2 | 5 | -1 | 1 | 3 | Tj % | 12,1 | 23,1 | 2,6 | 11,8 | 5 | 16,7 | 10 | 9,1 | 24,1 | nesprávne predchádzanie | 8 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | rozdiel | -1 | 1 | -1 | -1 | -1 | -1 | 2 | 0 | 0 | Tj % | 3,9 | 7,7 | 2,6 | 5,9 | 0 | 2,8 | 10 | 3 | 3,4 | nesprávne odbočovanie | 7 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | rozdiel | 6 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | Tj % | 3,4 | 0 | 2,6 | 5,9 | 5 | 2,8 | 5 | 3 | 3,4 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 6 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 3 | 1 | rozdiel | -5 | 0 | 0 | -3 | 1 | -4 | -1 | 3 | -1 | Tj % | 2,9 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 5 | 9,1 | 3,4 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 5 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | rozdiel | 4 | 1 | -1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | Tj % | 2,4 | 7,7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 6,1 | 3,4 | nesprávna jazda cez križovatku | 4 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | -9 | 1 | -4 | -3 | -1 | -2 | 0 | 1 | -1 | Tj % | 1,9 | 7,7 | 5,3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | nesprávne vchádzanie na cestu | 3 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | 2 | 0 | 1 | -1 | 0 | 0 | 0 | Tj % | 1,5 | 0 | 5,3 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Alkohol Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Alkohol | 23 | 1 | 2 | 0 | 0 | 5 | 5 | 3 | 7 | rozdiel | -7 | -4 | -3 | -5 | -3 | 3 | -1 | 3 | 3 | Tj % | 11,2 | 7,7 | 5,3 | 0 | 0 | 13,9 | 25 | 9,1 | 24,1 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Nehody v obci | 87 | 5 | 11 | 6 | 5 | 21 | 8 | 14 | 17 | rozdiel | -3 | -10 | -1 | -3 | -5 | 10 | -2 | 3 | 5 | Nehody mimo obec | 119 | 8 | 27 | 11 | 15 | 15 | 12 | 19 | 12 | rozdiel | -55 | -2 | -3 | -10 | -12 | -10 | -12 | 1 | -7 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | diaľnica | 5 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rýchlostná cesta | 7 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | cesta I. triedy | 74 | 1 | 7 | 8 | 9 | 18 | 8 | 17 | 6 | cesta II. triedy | 40 | 3 | 12 | 3 | 6 | 5 | 2 | 5 | 4 | cesta III. triedy | 40 | 0 | 9 | 5 | 5 | 7 | 5 | 3 | 6 | komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | komunikácia v km systéme nesledovaná | 35 | 6 | 6 | 0 | 0 | 4 | 3 | 5 | 11 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 112 | 7 | 27 | 8 | 14 | 18 | 12 | 13 | 13 | rozdiel | -53 | -7 | -4 | -12 | -8 | -9 | -5 | -2 | -6 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 17 | 1 | 5 | 1 | 3 | 3 | 3 | 1 | 0 | rozdiel | -6 | 0 | 3 | 1 | -2 | -5 | 0 | -2 | -1 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 6 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | -4 | -1 | 1 | 0 | 1 | -4 | -1 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 11 | 1 | 4 | 1 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 1 | 2 | 1 | -3 | -1 | 1 | -2 | -1 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 67 | 6 | 15 | 2 | 9 | 10 | 6 | 10 | 9 | rozdiel | -41 | -5 | -9 | -9 | -3 | -6 | -4 | 0 | -5 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 67 | 6 | 15 | 2 | 9 | 10 | 6 | 10 | 9 | rozdiel | -41 | -5 | -9 | -9 | -3 | -6 | -4 | 0 | -5 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 9 | 0 | 2 | 2 | 0 | 1 | 1 | 2 | 1 | rozdiel | 0 | -1 | 2 | -2 | -1 | 0 | 0 | 2 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 6 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 1 | -1 | -1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | -1 | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 16 | 0 | 5 | 3 | 2 | 3 | 1 | 0 | 2 | rozdiel | -8 | -1 | 0 | -2 | -2 | 1 | -1 | -2 | -1 | - z toho bicykel, kolobežka | 16 | 0 | 5 | 3 | 2 | 3 | 1 | 0 | 2 | rozdiel | -7 | -1 | 0 | -2 | -2 | 1 | -1 | -1 | -1 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 1 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 46 | 3 | 7 | 6 | 4 | 6 | 4 | 11 | 5 | rozdiel | -19 | -1 | -3 | 2 | -5 | -5 | -6 | 5 | -6 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | -2 | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 41 | 3 | 7 | 5 | 4 | 5 | 3 | 9 | 5 | rozdiel | -16 | 0 | -2 | 2 | -5 | -5 | -6 | 5 | -5 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 39 | 3 | 7 | 5 | 4 | 5 | 3 | 7 | 5 | rozdiel | -18 | 0 | -2 | 2 | -5 | -5 | -6 | 3 | -5 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 1 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 |
|
Následky, pokračovanie Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 223 | 14 | 40 | 19 | 21 | 40 | 21 | 37 | 31 | rozdiel | -73 | -12 | -9 | -13 | -21 | -2 | -16 | 7 | -7 | - chodci | 65 | 4 | 6 | 5 | 3 | 16 | 5 | 13 | 13 | rozdiel | -1 | -4 | -2 | -3 | -8 | 12 | -5 | 4 | 5 | - z toho deti | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | -1 | -2 | - cyklisti | 16 | 0 | 5 | 3 | 2 | 3 | 1 | 0 | 2 | rozdiel | -7 | -1 | 0 | -2 | -2 | 1 | -1 | -1 | -1 | - z toho deti | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | - v mot. voz. | 140 | 10 | 29 | 11 | 16 | 20 | 15 | 24 | 15 | rozdiel | -64 | -7 | -6 | -8 | -11 | -16 | -10 | 5 | -11 | - z toho deti | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | 0 | -1 | 0 | 0 | -1 | 0 | -1 | 0 | - v nemot. voz. | 17 | 0 | 5 | 3 | 2 | 4 | 1 | 0 | 2 | rozdiel | -7 | -1 | 0 | -2 | -2 | 2 | -1 | -2 | -1 | - z toho deti | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 108 | 9 | 22 | 7 | 13 | 15 | 9 | 19 | 14 | rozdiel | -57 | -5 | -11 | -7 | -8 | -11 | -10 | 5 | -10 | - vodič OA priput. | 41 | 1 | 8 | 0 | 5 | 9 | 4 | 8 | 6 | rozdiel | -22 | -2 | -6 | -7 | -1 | -3 | -2 | 2 | -3 | - vodič OA nepriput. | 24 | 5 | 7 | 1 | 4 | 1 | 2 | 1 | 3 | rozdiel | -20 | -3 | -2 | -3 | -2 | -3 | -2 | -3 | -2 | - spoluc. OA priput. | 26 | 0 | 3 | 4 | 3 | 4 | 2 | 6 | 4 | rozdiel | -2 | -1 | 1 | 2 | 0 | -2 | -2 | 4 | -4 | - spoluc. OA nepriput. | 13 | 3 | 4 | 1 | 0 | 1 | 1 | 2 | 1 | rozdiel | -16 | 1 | -3 | 0 | -6 | -3 | -4 | 0 | -1 |
|