Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách za obdobie od 01.12. do 31.12.2013 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Slovensko
Celkový prehľad nehôd Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Celkom nehôd | 1183 | 187 | 109 | 112 | 133 | 154 | 130 | 199 | 159 | rozdiel | -138 | -6 | 1 | 12 | -39 | -48 | -46 | -6 | -6 | - šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 583 | 105 | 49 | 55 | 61 | 81 | 49 | 99 | 84 | rozdiel | -69 | 1 | 13 | -4 | -28 | -25 | -35 | -9 | 18 | Neh. s násl. na živote alebo zdr. | 420 | 54 | 42 | 44 | 45 | 47 | 57 | 66 | 65 | rozdiel | -18 | -2 | -11 | 15 | -11 | 2 | -2 | 3 | -12 | Tj % | 35,5 | 28,9 | 38,5 | 39,3 | 33,8 | 30,5 | 43,8 | 33,2 | 40,9 | Počet usmrtených | 26 | 1 | 5 | 6 | 2 | 5 | 3 | 1 | 3 | rozdiel | -2 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | -3 | -4 | Počet ťažko zranených | 90 | 6 | 9 | 6 | 8 | 19 | 12 | 18 | 12 | rozdiel | -8 | -3 | -1 | 1 | -3 | 2 | 0 | 5 | -9 | Počet ľahko zranených | 477 | 59 | 61 | 48 | 51 | 43 | 63 | 70 | 82 | rozdiel | 3 | 8 | 0 | 13 | -21 | 6 | -6 | -1 | 4 | Škoda v 10€ | 429673 | 60275 | 53631 | 50718 | 47866 | 55174 | 37234 | 82484 | 42291 | rozdiel | -27618 | 2606 | -24248 | 11871 | -558 | -12977 | -22203 | 25457 | -7566 |
|
Zavinené (ŠEDN) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | - Chodcom | 51 | 6 | 4 | 2 | 3 | 8 | 8 | 11 | 9 | rozdiel | 4 | -1 | -1 | 1 | -5 | 2 | -1 | 6 | 3 | Tj % | 4,3 | 3,2 | 3,7 | 1,8 | 2,3 | 5,2 | 6,2 | 5,5 | 5,7 | - Vodičom mot. vozidla | 1072 | 171 | 99 | 102 | 120 | 139 | 119 | 182 | 140 | rozdiel | -124 | 0 | -2 | 8 | -30 | -41 | -42 | -8 | -9 | Tj % | 90,6 | 91,4 | 90,8 | 91,1 | 90,2 | 90,3 | 91,5 | 91,5 | 88,1 | - Vodičom nemot. voz. | 10 | 1 | 1 | 0 | 3 | 0 | 1 | 0 | 4 | rozdiel | 3 | 0 | 1 | -1 | 2 | 0 | 0 | -1 | 2 | Tj % | 0,8 | 0,5 | 0,9 | 0 | 2,3 | 0 | 0,8 | 0 | 2,5 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | porušenie povinnosti vodiča | 457 | 90 | 46 | 34 | 68 | 53 | 41 | 76 | 49 | rozdiel | 19 | 8 | 15 | -1 | 5 | -6 | 3 | 6 | -11 | Tj % | 38,6 | 48,1 | 42,2 | 30,4 | 51,1 | 34,4 | 31,5 | 38,2 | 30,8 | nedovolená rýchlosť jazdy | 213 | 19 | 26 | 29 | 22 | 21 | 28 | 42 | 26 | rozdiel | -118 | -11 | -1 | -5 | -23 | -19 | -35 | -20 | -4 | Tj % | 18 | 10,2 | 23,9 | 25,9 | 16,5 | 13,6 | 21,5 | 21,1 | 16,4 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 83 | 6 | 5 | 5 | 4 | 34 | 13 | 4 | 12 | rozdiel | -16 | 2 | 1 | 3 | -2 | -20 | -1 | 4 | -3 | Tj % | 7 | 3,2 | 4,6 | 4,5 | 3 | 22,1 | 10 | 2 | 7,5 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 82 | 17 | 4 | 10 | 4 | 3 | 10 | 18 | 16 | rozdiel | 13 | 4 | -1 | 4 | -4 | -3 | -2 | 6 | 9 | Tj % | 6,9 | 9,1 | 3,7 | 8,9 | 3 | 1,9 | 7,7 | 9 | 10,1 | nesprávna jazda cez križovatku | 52 | 13 | 7 | 5 | 8 | 2 | 7 | 4 | 6 | rozdiel | -7 | 5 | -5 | 1 | 4 | -3 | 2 | -8 | -3 | Tj % | 4,4 | 7 | 6,4 | 4,5 | 6 | 1,3 | 5,4 | 2 | 3,8 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 52 | 7 | 4 | 2 | 3 | 8 | 8 | 11 | 9 | rozdiel | 4 | -1 | 0 | 1 | -5 | 1 | -1 | 6 | 3 | Tj % | 4,4 | 3,7 | 3,7 | 1,8 | 2,3 | 5,2 | 6,2 | 5,5 | 5,7 | nesprávny spôsob jazdy | 51 | 1 | 0 | 5 | 5 | 10 | 12 | 15 | 3 | rozdiel | 11 | -1 | -3 | 2 | 0 | 2 | 3 | 11 | -3 | Tj % | 4,3 | 0,5 | 0 | 4,5 | 3,8 | 6,5 | 9,2 | 7,5 | 1,9 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 42 | 8 | 3 | 3 | 7 | 2 | 4 | 7 | 8 | rozdiel | -1 | 1 | 1 | -2 | 0 | -1 | -6 | 4 | 2 | Tj % | 3,6 | 4,3 | 2,8 | 2,7 | 5,3 | 1,3 | 3,1 | 3,5 | 5 | nesprávne odbočovanie | 32 | 5 | 3 | 6 | 2 | 4 | 2 | 5 | 5 | rozdiel | 19 | 0 | 1 | 6 | 2 | 2 | 0 | 4 | 4 | Tj % | 2,7 | 2,7 | 2,8 | 5,4 | 1,5 | 2,6 | 1,5 | 2,5 | 3,1 | nesprávne predchádzanie | 23 | 1 | 3 | 4 | 2 | 4 | 2 | 2 | 5 | rozdiel | -3 | -1 | -3 | 3 | 2 | 1 | 0 | -2 | -3 | Tj % | 1,9 | 0,5 | 2,8 | 3,6 | 1,5 | 2,6 | 1,5 | 1 | 3,1 |
|
Alkohol Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Alkohol | 173 | 21 | 14 | 17 | 20 | 23 | 27 | 25 | 26 | rozdiel | 25 | 1 | 4 | 10 | 3 | -6 | 3 | 1 | 9 | Tj % | 14,6 | 11,2 | 12,8 | 15,2 | 15 | 14,9 | 20,8 | 12,6 | 16,4 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Nehody v obci | 848 | 170 | 66 | 67 | 90 | 121 | 81 | 136 | 117 | rozdiel | -45 | 0 | 4 | -3 | -14 | -39 | -8 | 8 | 7 | Nehody mimo obec | 335 | 17 | 43 | 45 | 43 | 33 | 49 | 63 | 42 | rozdiel | -93 | -6 | -3 | 15 | -25 | -9 | -38 | -14 | -13 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | diaľnica | 46 | 18 | 3 | 8 | 0 | 5 | 0 | 11 | 1 | rýchlostná cesta | 15 | 0 | 1 | 0 | 6 | 0 | 7 | 1 | 0 | cesta I. triedy | 236 | 1 | 11 | 42 | 31 | 48 | 37 | 50 | 16 | cesta II. triedy | 120 | 10 | 27 | 15 | 14 | 18 | 15 | 7 | 14 | cesta III. triedy | 131 | 4 | 16 | 12 | 17 | 18 | 20 | 23 | 21 | komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 10 | 1 | 0 | 0 | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 121 | 14 | 10 | 5 | 20 | 11 | 14 | 34 | 13 | komunikácia v km systéme nesledovaná | 504 | 139 | 41 | 30 | 40 | 53 | 36 | 72 | 93 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 9 | 1 | 3 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | -6 | 1 | 0 | 0 | 0 | -2 | -1 | -1 | -3 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 5 | 1 | 1 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -8 | 1 | -1 | -1 | 0 | -2 | -1 | -1 | -3 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 5 | 1 | 1 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -8 | 1 | -1 | -1 | 0 | -2 | -1 | -1 | -3 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 3 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 3 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 6 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | -1 | -2 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 6 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | rozdiel | 3 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | -1 | -2 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 6 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | rozdiel | 3 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | -1 | -2 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky, pokračovanie Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 26 | 1 | 5 | 6 | 2 | 5 | 3 | 1 | 3 | rozdiel | -2 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | -3 | -4 | - chodci | 11 | 0 | 1 | 2 | 1 | 3 | 1 | 1 | 2 | rozdiel | 2 | -1 | 0 | 1 | 1 | 2 | -1 | -1 | 1 | - z toho deti | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | -1 | - cyklisti | 3 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 12 | 1 | 3 | 3 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | rozdiel | -4 | 1 | 1 | 0 | 1 | -1 | 1 | -2 | -5 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v nemot. voz. | 3 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 11 | 1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | rozdiel | -5 | 1 | 0 | 0 | 1 | -1 | 1 | -2 | -5 | - vodič OA priput. | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -7 | 1 | -1 | -3 | 0 | -1 | -1 | -1 | -1 | - vodič OA nepriput. | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | 0 | 1 | 0 | -1 | 0 | 0 | -2 | - spoluc. OA priput. | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | -2 | - spoluc. OA nepriput. | 3 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | -1 | 0 |
|