Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách za obdobie od 01.01. do 31.12.2013 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Slovensko
Celkový prehľad nehôd Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Celkom nehôd | 13586 | 2407 | 1241 | 1245 | 1638 | 1976 | 1432 | 2013 | 1634 | rozdiel | -358 | 5 | -79 | 0 | -40 | 6 | -56 | -156 | -38 | - šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 6687 | 1464 | 510 | 630 | 717 | 983 | 620 | 1032 | 731 | rozdiel | 100 | 120 | 29 | 17 | 3 | 7 | -33 | -64 | 21 | Neh. s násl. na živote alebo zdr. | 4781 | 562 | 535 | 454 | 622 | 619 | 550 | 697 | 742 | rozdiel | -232 | -68 | -74 | -6 | -37 | 46 | -41 | -26 | -26 | Tj % | 35,2 | 23,3 | 43,1 | 36,5 | 38 | 31,3 | 38,4 | 34,6 | 45,4 | Počet usmrtených | 223 | 14 | 40 | 19 | 21 | 40 | 21 | 37 | 31 | rozdiel | -73 | -12 | -9 | -13 | -21 | -2 | -16 | 7 | -7 | Počet ťažko zranených | 1086 | 95 | 105 | 80 | 119 | 173 | 147 | 177 | 190 | rozdiel | -36 | -13 | -37 | -5 | 9 | 11 | -10 | -4 | 13 | Počet ľahko zranených | 5225 | 582 | 629 | 547 | 687 | 622 | 580 | 756 | 822 | rozdiel | -90 | -27 | -18 | 19 | -33 | 60 | -23 | -53 | -15 | Škoda v 10€ | 4533693 | 738872 | 540156 | 408337 | 527384 | 740842 | 501532 | 622323 | 454247 | rozdiel | -136872 | -9630 | -64220 | -12465 | 2062 | 16077 | -9439 | -62563 | 3306 |
|
Zavinené (ŠEDN) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | - Chodcom | 515 | 80 | 41 | 48 | 48 | 74 | 57 | 86 | 81 | rozdiel | 73 | 24 | 5 | 7 | 0 | 20 | 7 | 18 | -8 | Tj % | 3,8 | 3,3 | 3,3 | 3,9 | 2,9 | 3,7 | 4 | 4,3 | 5 | - Vodičom mot. vozidla | 11904 | 2085 | 1138 | 1066 | 1456 | 1728 | 1286 | 1712 | 1433 | rozdiel | -235 | -17 | -34 | -9 | -21 | -1 | -21 | -144 | 12 | Tj % | 87,6 | 86,6 | 91,7 | 85,6 | 88,9 | 87,4 | 89,8 | 85 | 87,7 | - Vodičom nemot. voz. | 327 | 38 | 32 | 37 | 52 | 60 | 22 | 44 | 42 | rozdiel | -77 | -3 | -19 | -6 | -3 | -4 | -13 | 0 | -29 | Tj % | 2,4 | 1,6 | 2,6 | 3 | 3,2 | 3 | 1,5 | 2,2 | 2,6 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | porušenie povinnosti vodiča | 5071 | 1064 | 447 | 432 | 690 | 620 | 472 | 711 | 635 | rozdiel | 138 | 242 | 25 | -14 | 20 | -36 | -27 | -84 | 12 | Tj % | 37,3 | 44,2 | 36 | 34,7 | 42,1 | 31,4 | 33 | 35,3 | 38,9 | nedovolená rýchlosť jazdy | 2142 | 260 | 233 | 273 | 259 | 253 | 295 | 336 | 233 | rozdiel | 16 | 11 | 17 | -3 | -28 | 20 | 32 | -30 | -3 | Tj % | 15,8 | 10,8 | 18,8 | 21,9 | 15,8 | 12,8 | 20,6 | 16,7 | 14,3 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 865 | 57 | 79 | 33 | 35 | 402 | 109 | 46 | 104 | rozdiel | -44 | -6 | -22 | 6 | -14 | -13 | -9 | 12 | 2 | Tj % | 6,4 | 2,4 | 6,4 | 2,7 | 2,1 | 20,3 | 7,6 | 2,3 | 6,4 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 799 | 148 | 75 | 81 | 97 | 66 | 96 | 124 | 112 | rozdiel | 34 | 4 | 4 | -1 | 18 | -4 | -5 | 15 | 3 | Tj % | 5,9 | 6,1 | 6 | 6,5 | 5,9 | 3,3 | 6,7 | 6,2 | 6,9 | nesprávna jazda cez križovatku | 786 | 147 | 98 | 71 | 136 | 83 | 83 | 78 | 90 | rozdiel | -21 | -23 | -8 | -6 | 19 | 8 | 3 | -26 | 12 | Tj % | 5,8 | 6,1 | 7,9 | 5,7 | 8,3 | 4,2 | 5,8 | 3,9 | 5,5 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 563 | 132 | 45 | 38 | 89 | 64 | 55 | 81 | 59 | rozdiel | -34 | 18 | -9 | -3 | 13 | -24 | -12 | -13 | -4 | Tj % | 4,1 | 5,5 | 3,6 | 3,1 | 5,4 | 3,2 | 3,8 | 4 | 3,6 | nesprávny spôsob jazdy | 527 | 41 | 33 | 62 | 53 | 93 | 81 | 120 | 44 | rozdiel | -47 | 6 | -28 | 17 | -24 | 13 | -13 | -4 | -14 | Tj % | 3,9 | 1,7 | 2,7 | 5 | 3,2 | 4,7 | 5,7 | 6 | 2,7 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 522 | 84 | 41 | 48 | 46 | 73 | 56 | 89 | 85 | rozdiel | -43 | -10 | -4 | -3 | -8 | 6 | -3 | -6 | -15 | Tj % | 3,8 | 3,5 | 3,3 | 3,9 | 2,8 | 3,7 | 3,9 | 4,4 | 5,2 | nesprávne odbočovanie | 386 | 68 | 42 | 26 | 48 | 53 | 31 | 64 | 54 | rozdiel | -26 | -2 | -11 | -8 | -6 | -4 | -5 | 6 | 4 | Tj % | 2,8 | 2,8 | 3,4 | 2,1 | 2,9 | 2,7 | 2,2 | 3,2 | 3,3 | nesprávne predchádzanie | 334 | 31 | 52 | 43 | 38 | 48 | 40 | 49 | 33 | rozdiel | 16 | -5 | 7 | 11 | 2 | 8 | 3 | -12 | 2 | Tj % | 2,5 | 1,3 | 4,2 | 3,5 | 2,3 | 2,4 | 2,8 | 2,4 | 2 |
|
Alkohol Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Alkohol | 1696 | 221 | 139 | 180 | 163 | 269 | 216 | 237 | 271 | rozdiel | -74 | 5 | -23 | 5 | -22 | 13 | -2 | -22 | -28 | Tj % | 12,5 | 9,2 | 11,2 | 14,5 | 10 | 13,6 | 15,1 | 11,8 | 16,6 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Nehody v obci | 9623 | 2135 | 790 | 792 | 1097 | 1459 | 833 | 1311 | 1206 | rozdiel | -185 | 11 | 5 | -29 | -4 | 25 | -46 | -94 | -53 | Nehody mimo obec | 3963 | 272 | 451 | 453 | 541 | 517 | 599 | 702 | 428 | rozdiel | -173 | -6 | -84 | 29 | -36 | -19 | -10 | -62 | 15 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | diaľnica | 449 | 130 | 42 | 111 | 0 | 82 | 0 | 81 | 3 | rýchlostná cesta | 278 | 0 | 24 | 0 | 102 | 3 | 140 | 5 | 4 | cesta I. triedy | 2585 | 47 | 180 | 280 | 307 | 525 | 410 | 621 | 215 | cesta II. triedy | 1422 | 99 | 253 | 194 | 161 | 208 | 148 | 168 | 191 | cesta III. triedy | 1425 | 41 | 155 | 153 | 205 | 215 | 190 | 250 | 216 | komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 90 | 7 | 3 | 4 | 14 | 27 | 14 | 13 | 8 | komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 1413 | 167 | 126 | 104 | 171 | 221 | 131 | 302 | 191 | komunikácia v km systéme nesledovaná | 5923 | 1916 | 457 | 399 | 678 | 695 | 399 | 573 | 806 | nezadané | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 112 | 7 | 27 | 8 | 14 | 18 | 12 | 13 | 13 | rozdiel | -53 | -7 | -4 | -12 | -8 | -9 | -5 | -2 | -6 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 17 | 1 | 5 | 1 | 3 | 3 | 3 | 1 | 0 | rozdiel | -6 | 0 | 3 | 1 | -2 | -5 | 0 | -2 | -1 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 6 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | -4 | -1 | 1 | 0 | 1 | -4 | -1 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 11 | 1 | 4 | 1 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 1 | 2 | 1 | -3 | -1 | 1 | -2 | -1 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 67 | 6 | 15 | 2 | 9 | 10 | 6 | 10 | 9 | rozdiel | -41 | -5 | -9 | -9 | -3 | -6 | -4 | 0 | -5 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 67 | 6 | 15 | 2 | 9 | 10 | 6 | 10 | 9 | rozdiel | -41 | -5 | -9 | -9 | -3 | -6 | -4 | 0 | -5 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 9 | 0 | 2 | 2 | 0 | 1 | 1 | 2 | 1 | rozdiel | 0 | -1 | 2 | -2 | -1 | 0 | 0 | 2 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 6 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 1 | -1 | -1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | -1 | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 16 | 0 | 5 | 3 | 2 | 3 | 1 | 0 | 2 | rozdiel | -8 | -1 | 0 | -2 | -2 | 1 | -1 | -2 | -1 | - z toho bicykel, kolobežka | 16 | 0 | 5 | 3 | 2 | 3 | 1 | 0 | 2 | rozdiel | -7 | -1 | 0 | -2 | -2 | 1 | -1 | -1 | -1 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 1 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 46 | 3 | 7 | 6 | 4 | 6 | 4 | 11 | 5 | rozdiel | -19 | -1 | -3 | 2 | -5 | -5 | -6 | 5 | -6 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | -2 | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 41 | 3 | 7 | 5 | 4 | 5 | 3 | 9 | 5 | rozdiel | -16 | 0 | -2 | 2 | -5 | -5 | -6 | 5 | -5 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 39 | 3 | 7 | 5 | 4 | 5 | 3 | 7 | 5 | rozdiel | -18 | 0 | -2 | 2 | -5 | -5 | -6 | 3 | -5 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 1 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 |
|
Následky, pokračovanie Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 223 | 14 | 40 | 19 | 21 | 40 | 21 | 37 | 31 | rozdiel | -73 | -12 | -9 | -13 | -21 | -2 | -16 | 7 | -7 | - chodci | 65 | 4 | 6 | 5 | 3 | 16 | 5 | 13 | 13 | rozdiel | -1 | -4 | -2 | -3 | -8 | 12 | -5 | 4 | 5 | - z toho deti | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | -1 | -2 | - cyklisti | 16 | 0 | 5 | 3 | 2 | 3 | 1 | 0 | 2 | rozdiel | -7 | -1 | 0 | -2 | -2 | 1 | -1 | -1 | -1 | - z toho deti | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | - v mot. voz. | 140 | 10 | 29 | 11 | 16 | 20 | 15 | 24 | 15 | rozdiel | -64 | -7 | -6 | -8 | -11 | -16 | -10 | 5 | -11 | - z toho deti | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | 0 | -1 | 0 | 0 | -1 | 0 | -1 | 0 | - v nemot. voz. | 17 | 0 | 5 | 3 | 2 | 4 | 1 | 0 | 2 | rozdiel | -7 | -1 | 0 | -2 | -2 | 2 | -1 | -2 | -1 | - z toho deti | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 108 | 9 | 22 | 7 | 13 | 15 | 9 | 19 | 14 | rozdiel | -57 | -5 | -11 | -7 | -8 | -11 | -10 | 5 | -10 | - vodič OA priput. | 41 | 1 | 8 | 0 | 5 | 9 | 4 | 8 | 6 | rozdiel | -22 | -2 | -6 | -7 | -1 | -3 | -2 | 2 | -3 | - vodič OA nepriput. | 24 | 5 | 7 | 1 | 4 | 1 | 2 | 1 | 3 | rozdiel | -20 | -3 | -2 | -3 | -2 | -3 | -2 | -3 | -2 | - spoluc. OA priput. | 26 | 0 | 3 | 4 | 3 | 4 | 2 | 6 | 4 | rozdiel | -2 | -1 | 1 | 2 | 0 | -2 | -2 | 4 | -4 | - spoluc. OA nepriput. | 13 | 3 | 4 | 1 | 0 | 1 | 1 | 2 | 1 | rozdiel | -16 | 1 | -3 | 0 | -6 | -3 | -4 | 0 | -1 |
|