Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách s následkom na živote alebo zdraví za obdobie od 01.01. do 31.12.2013 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Slovensko
Celkový prehľad nehôd Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Celkom nehôd | 4781 | 562 | 535 | 454 | 622 | 619 | 550 | 697 | 742 | rozdiel | -232 | -68 | -74 | -6 | -37 | 46 | -41 | -26 | -26 | - šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Neh. s násl. na živote alebo zdr. | 4781 | 562 | 535 | 454 | 622 | 619 | 550 | 697 | 742 | rozdiel | -232 | -68 | -74 | -6 | -37 | 46 | -41 | -26 | -26 | Tj % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | Počet usmrtených | 223 | 14 | 40 | 19 | 21 | 40 | 21 | 37 | 31 | rozdiel | -73 | -12 | -9 | -13 | -21 | -2 | -16 | 7 | -7 | Počet ťažko zranených | 1086 | 95 | 105 | 80 | 119 | 173 | 147 | 177 | 190 | rozdiel | -36 | -13 | -37 | -5 | 9 | 11 | -10 | -4 | 13 | Počet ľahko zranených | 5225 | 582 | 629 | 547 | 687 | 622 | 580 | 756 | 822 | rozdiel | -90 | -27 | -18 | 19 | -33 | 60 | -23 | -53 | -15 | Škoda v 10€ | 1857881 | 212016 | 246851 | 179581 | 221149 | 280713 | 209495 | 255239 | 252837 | rozdiel | -48203 | -30818 | -22000 | -20762 | 19095 | 46690 | -17024 | -37343 | 13959 |
|
Zavinené (ŠEDN) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | - Chodcom | 464 | 68 | 36 | 45 | 47 | 62 | 53 | 78 | 75 | rozdiel | 78 | 23 | 6 | 5 | 3 | 19 | 9 | 21 | -8 | Tj % | 9,7 | 12,1 | 6,7 | 9,9 | 7,6 | 10 | 9,6 | 11,2 | 10,1 | - Vodičom mot. vozidla | 3867 | 447 | 457 | 358 | 522 | 496 | 453 | 533 | 601 | rozdiel | -138 | -48 | -58 | 5 | -20 | 34 | -25 | -49 | 23 | Tj % | 80,9 | 79,5 | 85,4 | 78,9 | 83,9 | 80,1 | 82,4 | 76,5 | 81 | - Vodičom nemot. voz. | 261 | 23 | 28 | 29 | 45 | 42 | 17 | 40 | 37 | rozdiel | -50 | -7 | -9 | -6 | -3 | 2 | -12 | 8 | -23 | Tj % | 5,5 | 4,1 | 5,2 | 6,4 | 7,2 | 6,8 | 3,1 | 5,7 | 5 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | porušenie povinnosti vodiča | 1282 | 146 | 152 | 93 | 186 | 168 | 141 | 180 | 216 | rozdiel | -91 | -47 | -19 | -11 | 0 | 9 | -19 | -13 | 9 | Tj % | 26,8 | 26 | 28,4 | 20,5 | 29,9 | 27,1 | 25,6 | 25,8 | 29,1 | nedovolená rýchlosť jazdy | 923 | 88 | 125 | 104 | 136 | 97 | 115 | 135 | 123 | rozdiel | -40 | -11 | -8 | 9 | -7 | 2 | -9 | -16 | 0 | Tj % | 19,3 | 15,7 | 23,4 | 22,9 | 21,9 | 15,7 | 20,9 | 19,4 | 16,6 | nesprávna jazda cez križovatku | 486 | 75 | 71 | 57 | 87 | 43 | 48 | 42 | 63 | rozdiel | -3 | 9 | -6 | -2 | 9 | 5 | -4 | -22 | 8 | Tj % | 10,2 | 13,3 | 13,3 | 12,6 | 14 | 6,9 | 8,7 | 6 | 8,5 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 469 | 69 | 36 | 45 | 45 | 62 | 52 | 81 | 79 | rozdiel | -13 | -2 | -1 | -4 | -3 | 9 | 0 | 2 | -14 | Tj % | 9,8 | 12,3 | 6,7 | 9,9 | 7,2 | 10 | 9,5 | 11,6 | 10,6 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 256 | 26 | 16 | 15 | 11 | 83 | 28 | 17 | 60 | rozdiel | -16 | 2 | -4 | -1 | -7 | 4 | -13 | 2 | 1 | Tj % | 5,4 | 4,6 | 3 | 3,3 | 1,8 | 13,4 | 5,1 | 2,4 | 8,1 | nesprávne odbočovanie | 244 | 42 | 25 | 20 | 31 | 26 | 27 | 38 | 35 | rozdiel | -14 | 9 | -9 | -8 | -9 | 5 | -2 | 1 | -1 | Tj % | 5,1 | 7,5 | 4,7 | 4,4 | 5 | 4,2 | 4,9 | 5,5 | 4,7 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 240 | 28 | 22 | 26 | 29 | 25 | 24 | 44 | 42 | rozdiel | 22 | 8 | 3 | 2 | 3 | -2 | 0 | 0 | 8 | Tj % | 5 | 5 | 4,1 | 5,7 | 4,7 | 4 | 4,4 | 6,3 | 5,7 | nesprávny spôsob jazdy | 216 | 7 | 20 | 25 | 22 | 33 | 29 | 54 | 26 | rozdiel | -26 | -8 | -9 | 9 | -20 | -2 | -10 | 17 | -3 | Tj % | 4,5 | 1,2 | 3,7 | 5,5 | 3,5 | 5,3 | 5,3 | 7,7 | 3,5 | nesprávne predchádzanie | 160 | 15 | 22 | 22 | 21 | 21 | 20 | 22 | 17 | rozdiel | 12 | 5 | -1 | 3 | 6 | 4 | 2 | -5 | -2 | Tj % | 3,3 | 2,7 | 4,1 | 4,8 | 3,4 | 3,4 | 3,6 | 3,2 | 2,3 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 121 | 13 | 11 | 8 | 13 | 16 | 21 | 17 | 22 | rozdiel | -8 | -6 | -6 | -3 | -3 | 5 | 7 | -1 | -1 | Tj % | 2,5 | 2,3 | 2,1 | 1,8 | 2,1 | 2,6 | 3,8 | 2,4 | 3 |
|
Alkohol Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Alkohol | 572 | 63 | 52 | 63 | 56 | 89 | 75 | 81 | 93 | rozdiel | -37 | -9 | -19 | 5 | -10 | 13 | -13 | 5 | -9 | Tj % | 12 | 11,2 | 9,7 | 13,9 | 9 | 14,4 | 13,6 | 11,6 | 12,5 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Nehody v obci | 3048 | 448 | 309 | 275 | 378 | 433 | 297 | 427 | 481 | rozdiel | -149 | -47 | -20 | -7 | -32 | 45 | -33 | -10 | -45 | Nehody mimo obec | 1733 | 114 | 226 | 179 | 244 | 186 | 253 | 270 | 261 | rozdiel | -83 | -21 | -54 | 1 | -5 | 1 | -8 | -16 | 19 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | diaľnica | 89 | 30 | 18 | 14 | 0 | 11 | 0 | 15 | 1 | rýchlostná cesta | 53 | 0 | 9 | 0 | 14 | 2 | 22 | 2 | 4 | cesta I. triedy | 1261 | 30 | 107 | 142 | 166 | 198 | 215 | 276 | 127 | cesta II. triedy | 737 | 41 | 144 | 99 | 89 | 93 | 68 | 74 | 129 | cesta III. triedy | 697 | 13 | 87 | 78 | 92 | 89 | 95 | 122 | 121 | komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 31 | 5 | 1 | 1 | 3 | 3 | 6 | 6 | 6 | komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 113 | 11 | 8 | 4 | 12 | 18 | 16 | 21 | 23 | komunikácia v km systéme nesledovaná | 1800 | 432 | 161 | 116 | 246 | 205 | 128 | 181 | 331 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 112 | 7 | 27 | 8 | 14 | 18 | 12 | 13 | 13 | rozdiel | -53 | -7 | -4 | -12 | -8 | -9 | -5 | -2 | -6 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 17 | 1 | 5 | 1 | 3 | 3 | 3 | 1 | 0 | rozdiel | -6 | 0 | 3 | 1 | -2 | -5 | 0 | -2 | -1 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 6 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | -4 | -1 | 1 | 0 | 1 | -4 | -1 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 11 | 1 | 4 | 1 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 1 | 2 | 1 | -3 | -1 | 1 | -2 | -1 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 67 | 6 | 15 | 2 | 9 | 10 | 6 | 10 | 9 | rozdiel | -41 | -5 | -9 | -9 | -3 | -6 | -4 | 0 | -5 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 67 | 6 | 15 | 2 | 9 | 10 | 6 | 10 | 9 | rozdiel | -41 | -5 | -9 | -9 | -3 | -6 | -4 | 0 | -5 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 9 | 0 | 2 | 2 | 0 | 1 | 1 | 2 | 1 | rozdiel | 0 | -1 | 2 | -2 | -1 | 0 | 0 | 2 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 6 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 1 | -1 | -1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | -1 | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 16 | 0 | 5 | 3 | 2 | 3 | 1 | 0 | 2 | rozdiel | -8 | -1 | 0 | -2 | -2 | 1 | -1 | -2 | -1 | - z toho bicykel, kolobežka | 16 | 0 | 5 | 3 | 2 | 3 | 1 | 0 | 2 | rozdiel | -7 | -1 | 0 | -2 | -2 | 1 | -1 | -1 | -1 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 1 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 46 | 3 | 7 | 6 | 4 | 6 | 4 | 11 | 5 | rozdiel | -19 | -1 | -3 | 2 | -5 | -5 | -6 | 5 | -6 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | -2 | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 41 | 3 | 7 | 5 | 4 | 5 | 3 | 9 | 5 | rozdiel | -16 | 0 | -2 | 2 | -5 | -5 | -6 | 5 | -5 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 39 | 3 | 7 | 5 | 4 | 5 | 3 | 7 | 5 | rozdiel | -18 | 0 | -2 | 2 | -5 | -5 | -6 | 3 | -5 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 1 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 |
|
Následky, pokračovanie Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 223 | 14 | 40 | 19 | 21 | 40 | 21 | 37 | 31 | rozdiel | -73 | -12 | -9 | -13 | -21 | -2 | -16 | 7 | -7 | - chodci | 65 | 4 | 6 | 5 | 3 | 16 | 5 | 13 | 13 | rozdiel | -1 | -4 | -2 | -3 | -8 | 12 | -5 | 4 | 5 | - z toho deti | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | -1 | -2 | - cyklisti | 16 | 0 | 5 | 3 | 2 | 3 | 1 | 0 | 2 | rozdiel | -7 | -1 | 0 | -2 | -2 | 1 | -1 | -1 | -1 | - z toho deti | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | - v mot. voz. | 140 | 10 | 29 | 11 | 16 | 20 | 15 | 24 | 15 | rozdiel | -64 | -7 | -6 | -8 | -11 | -16 | -10 | 5 | -11 | - z toho deti | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | 0 | -1 | 0 | 0 | -1 | 0 | -1 | 0 | - v nemot. voz. | 17 | 0 | 5 | 3 | 2 | 4 | 1 | 0 | 2 | rozdiel | -7 | -1 | 0 | -2 | -2 | 2 | -1 | -2 | -1 | - z toho deti | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 108 | 9 | 22 | 7 | 13 | 15 | 9 | 19 | 14 | rozdiel | -57 | -5 | -11 | -7 | -8 | -11 | -10 | 5 | -10 | - vodič OA priput. | 41 | 1 | 8 | 0 | 5 | 9 | 4 | 8 | 6 | rozdiel | -22 | -2 | -6 | -7 | -1 | -3 | -2 | 2 | -3 | - vodič OA nepriput. | 24 | 5 | 7 | 1 | 4 | 1 | 2 | 1 | 3 | rozdiel | -20 | -3 | -2 | -3 | -2 | -3 | -2 | -3 | -2 | - spoluc. OA priput. | 26 | 0 | 3 | 4 | 3 | 4 | 2 | 6 | 4 | rozdiel | -2 | -1 | 1 | 2 | 0 | -2 | -2 | 4 | -4 | - spoluc. OA nepriput. | 13 | 3 | 4 | 1 | 0 | 1 | 1 | 2 | 1 | rozdiel | -16 | 1 | -3 | 0 | -6 | -3 | -4 | 0 | -1 |
|