Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách za obdobie od 01.01. do 31.03.2014 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Slovensko
Celkový prehľad nehôd Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Celkom nehôd | 2897 | 535 | 259 | 259 | 345 | 443 | 265 | 429 | 362 | rozdiel | -290 | -74 | 13 | -48 | -5 | -48 | -81 | -43 | -4 | - šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 1462 | 305 | 101 | 122 | 169 | 248 | 113 | 230 | 174 | rozdiel | -237 | -101 | 2 | -48 | 6 | 0 | -49 | -49 | 2 | Neh. s násl. na živote alebo zdr. | 1035 | 133 | 126 | 112 | 123 | 136 | 105 | 139 | 161 | rozdiel | 105 | 24 | 23 | 20 | 0 | 11 | -2 | 13 | 16 | Tj % | 35,7 | 24,9 | 48,6 | 43,2 | 35,7 | 30,7 | 39,6 | 32,4 | 44,5 | Počet usmrtených | 65 | 9 | 8 | 6 | 12 | 11 | 4 | 8 | 7 | rozdiel | 22 | 3 | 0 | 3 | 9 | 3 | 0 | 2 | 2 | Počet ťažko zranených | 219 | 17 | 21 | 18 | 17 | 45 | 22 | 37 | 42 | rozdiel | -15 | -3 | -9 | -3 | -7 | 8 | -14 | 15 | -2 | Počet ľahko zranených | 1137 | 143 | 143 | 119 | 132 | 157 | 119 | 152 | 172 | rozdiel | 47 | 43 | 13 | -29 | -16 | 27 | 7 | -3 | 5 | Škoda v 10€ | 956607 | 191332 | 111534 | 71432 | 102820 | 142060 | 114031 | 116408 | 106990 | rozdiel | -143709 | 36894 | -11166 | -30093 | -17399 | -64457 | -35585 | -19214 | -2689 |
|
Zavinené (ŠEDN) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | - Chodcom | 111 | 18 | 11 | 10 | 8 | 15 | 9 | 19 | 21 | rozdiel | -5 | -4 | 3 | -3 | 0 | -6 | -5 | 4 | 6 | Tj % | 3,8 | 3,4 | 4,2 | 3,9 | 2,3 | 3,4 | 3,4 | 4,4 | 5,8 | - Vodičom mot. vozidla | 2604 | 475 | 236 | 232 | 310 | 409 | 236 | 381 | 325 | rozdiel | -166 | -12 | 1 | -32 | -4 | -11 | -69 | -35 | -4 | Tj % | 89,9 | 88,8 | 91,1 | 89,6 | 89,9 | 92,3 | 89,1 | 88,8 | 89,8 | - Vodičom nemot. voz. | 34 | 5 | 3 | 8 | 2 | 4 | 3 | 5 | 4 | rozdiel | 24 | 4 | 3 | 8 | -2 | 4 | 2 | 3 | 2 | Tj % | 1,2 | 0,9 | 1,2 | 3,1 | 0,6 | 0,9 | 1,1 | 1,2 | 1,1 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | porušenie povinnosti vodiča | 1203 | 258 | 94 | 96 | 160 | 155 | 114 | 172 | 154 | rozdiel | 159 | 11 | 25 | 0 | 34 | 28 | 28 | 14 | 19 | Tj % | 41,5 | 48,2 | 36,3 | 37,1 | 46,4 | 35 | 43 | 40,1 | 42,5 | nedovolená rýchlosť jazdy | 435 | 49 | 51 | 60 | 38 | 57 | 42 | 87 | 51 | rozdiel | -353 | -59 | -30 | -30 | -55 | -34 | -79 | -38 | -28 | Tj % | 15 | 9,2 | 19,7 | 23,2 | 11 | 12,9 | 15,8 | 20,3 | 14,1 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 188 | 38 | 15 | 24 | 27 | 19 | 16 | 32 | 17 | rozdiel | 31 | 12 | 1 | 3 | 12 | 5 | 0 | 4 | -6 | Tj % | 6,5 | 7,1 | 5,8 | 9,3 | 7,8 | 4,3 | 6 | 7,5 | 4,7 | nesprávna jazda cez križovatku | 168 | 36 | 25 | 18 | 26 | 18 | 16 | 17 | 12 | rozdiel | 37 | 19 | 11 | 8 | 6 | 0 | 2 | -2 | -7 | Tj % | 5,8 | 6,7 | 9,7 | 6,9 | 7,5 | 4,1 | 6 | 4 | 3,3 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 160 | 19 | 9 | 2 | 6 | 85 | 14 | 9 | 16 | rozdiel | -71 | 13 | -12 | -9 | -5 | -21 | -11 | -8 | -18 | Tj % | 5,5 | 3,6 | 3,5 | 0,8 | 1,7 | 19,2 | 5,3 | 2,1 | 4,4 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 116 | 23 | 7 | 6 | 15 | 19 | 11 | 13 | 22 | rozdiel | 32 | 2 | 0 | -1 | 6 | -1 | 4 | 7 | 15 | Tj % | 4 | 4,3 | 2,7 | 2,3 | 4,3 | 4,3 | 4,2 | 3 | 6,1 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 115 | 17 | 11 | 10 | 11 | 15 | 10 | 19 | 22 | rozdiel | 1 | -5 | 3 | -2 | 4 | -6 | -4 | 4 | 7 | Tj % | 4 | 3,2 | 4,2 | 3,9 | 3,2 | 3,4 | 3,8 | 4,4 | 6,1 | nesprávny spôsob jazdy | 94 | 10 | 18 | 6 | 9 | 16 | 11 | 17 | 7 | rozdiel | -2 | 0 | 14 | -6 | -1 | -2 | -3 | -3 | -1 | Tj % | 3,2 | 1,9 | 6,9 | 2,3 | 2,6 | 3,6 | 4,2 | 4 | 1,9 | nesprávne odbočovanie | 85 | 21 | 7 | 7 | 8 | 14 | 2 | 13 | 13 | rozdiel | 37 | 12 | 1 | 4 | 0 | 7 | -1 | 7 | 7 | Tj % | 2,9 | 3,9 | 2,7 | 2,7 | 2,3 | 3,2 | 0,8 | 3 | 3,6 | nesprávne predchádzanie | 56 | 6 | 4 | 9 | 10 | 8 | 7 | 8 | 4 | rozdiel | -4 | 4 | -1 | 2 | -3 | -1 | -4 | -1 | 0 | Tj % | 1,9 | 1,1 | 1,5 | 3,5 | 2,9 | 1,8 | 2,6 | 1,9 | 1,1 |
|
Alkohol Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Alkohol | 359 | 37 | 37 | 48 | 23 | 51 | 47 | 57 | 59 | rozdiel | 30 | -3 | 6 | 9 | -1 | -11 | 4 | 20 | 6 | Tj % | 12,4 | 6,9 | 14,3 | 18,5 | 6,7 | 11,5 | 17,7 | 13,3 | 16,3 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Nehody v obci | 2151 | 494 | 153 | 178 | 238 | 333 | 168 | 306 | 281 | rozdiel | 6 | -46 | 8 | -6 | 37 | -18 | -10 | 25 | 16 | Nehody mimo obec | 746 | 41 | 106 | 81 | 107 | 110 | 97 | 123 | 81 | rozdiel | -296 | -28 | 5 | -42 | -42 | -30 | -71 | -68 | -20 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | diaľnica | 83 | 36 | 11 | 11 | 0 | 16 | 0 | 8 | 1 | rýchlostná cesta | 50 | 0 | 5 | 0 | 12 | 2 | 17 | 0 | 14 | cesta I. triedy | 527 | 8 | 32 | 57 | 54 | 115 | 73 | 142 | 46 | cesta II. triedy | 297 | 18 | 55 | 42 | 34 | 48 | 35 | 24 | 41 | cesta III. triedy | 263 | 6 | 29 | 32 | 41 | 52 | 30 | 39 | 34 | komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 11 | 1 | 1 | 3 | 2 | 3 | 0 | 0 | 1 | komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 339 | 46 | 26 | 36 | 43 | 59 | 25 | 68 | 36 | komunikácia v km systéme nesledovaná | 1326 | 420 | 100 | 78 | 159 | 148 | 85 | 148 | 188 | nezadané | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 33 | 3 | 6 | 2 | 7 | 5 | 2 | 5 | 3 | rozdiel | 14 | -1 | 1 | 2 | 4 | 3 | -1 | 4 | 2 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 23 | 1 | 6 | 1 | 4 | 5 | 1 | 3 | 2 | rozdiel | 8 | -3 | 2 | 1 | 1 | 4 | -1 | 2 | 2 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 23 | 1 | 6 | 1 | 4 | 5 | 1 | 3 | 2 | rozdiel | 8 | -3 | 2 | 1 | 1 | 4 | -1 | 2 | 2 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 0 | 0 | -1 | 0 | 1 | 0 | -1 | 0 | 1 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | -1 | 0 | 1 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 5 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 5 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 4 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 4 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 11 | 0 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 0 | 1 | rozdiel | 4 | -1 | -1 | 1 | 2 | 3 | 1 | -1 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 11 | 0 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 0 | 1 | rozdiel | 4 | -1 | -1 | 1 | 2 | 3 | 1 | -1 | 0 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 11 | 0 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 0 | 1 | rozdiel | 4 | -1 | -1 | 1 | 2 | 3 | 1 | -1 | 0 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky, pokračovanie Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 65 | 9 | 8 | 6 | 12 | 11 | 4 | 8 | 7 | rozdiel | 22 | 3 | 0 | 3 | 9 | 3 | 0 | 2 | 2 | - chodci | 21 | 6 | 1 | 2 | 3 | 3 | 0 | 3 | 3 | rozdiel | 4 | 5 | 0 | 0 | 3 | -3 | 0 | -1 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | - cyklisti | 4 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 4 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 39 | 1 | 7 | 3 | 8 | 8 | 4 | 4 | 4 | rozdiel | 14 | -4 | 0 | 2 | 5 | 6 | 0 | 2 | 3 | - z toho deti | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v nemot. voz. | 5 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 5 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 34 | 1 | 7 | 3 | 6 | 8 | 3 | 3 | 3 | rozdiel | 12 | -4 | 1 | 2 | 3 | 7 | 0 | 1 | 2 | - vodič OA priput. | 12 | 0 | 2 | 1 | 2 | 4 | 1 | 1 | 1 | rozdiel | 4 | 0 | -1 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 1 | - vodič OA nepriput. | 10 | 1 | 4 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 1 | rozdiel | 3 | -3 | 3 | 0 | 0 | 1 | -1 | 2 | 1 | - spoluc. OA priput. | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 1 | rozdiel | 0 | 0 | -2 | -1 | 0 | 2 | 2 | -1 | 0 | - spoluc. OA nepriput. | 6 | 0 | 1 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 4 | -1 | 1 | 2 | 2 | 1 | -1 | 0 | 0 |
|