Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách za obdobie od 01.04. do 30.04.2014 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Slovensko
Celkový prehľad nehôd Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Celkom nehôd | 1037 | 207 | 102 | 79 | 117 | 160 | 99 | 155 | 118 | rozdiel | 59 | 17 | 1 | -14 | -8 | 29 | 3 | 25 | 6 | - šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 495 | 114 | 45 | 39 | 49 | 73 | 43 | 77 | 55 | rozdiel | -45 | -13 | -2 | -16 | -11 | 4 | -8 | 0 | 1 | Neh. s násl. na živote alebo zdr. | 358 | 54 | 43 | 22 | 48 | 51 | 36 | 60 | 44 | rozdiel | 45 | 9 | 5 | -6 | 9 | 9 | 0 | 22 | -3 | Tj % | 34,5 | 26,1 | 42,2 | 27,8 | 41 | 31,9 | 36,4 | 38,7 | 37,3 | Počet usmrtených | 20 | 2 | 3 | 1 | 1 | 5 | 2 | 4 | 2 | rozdiel | 7 | 2 | 2 | 0 | -1 | 2 | 1 | 1 | 0 | Počet ťažko zranených | 73 | 13 | 13 | 1 | 5 | 5 | 15 | 10 | 11 | rozdiel | 5 | 10 | 8 | -4 | -1 | -9 | -2 | 3 | 0 | Počet ľahko zranených | 408 | 65 | 40 | 27 | 58 | 65 | 36 | 69 | 48 | rozdiel | 65 | 11 | -11 | -3 | 18 | 26 | -1 | 31 | -6 | Škoda v 10€ | 321621 | 63799 | 25667 | 31524 | 43074 | 52717 | 30543 | 40205 | 34092 | rozdiel | 64157 | 21477 | -8566 | 6936 | 7116 | 10831 | 6433 | 10555 | 9375 |
|
Zavinené (ŠEDN) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | - Chodcom | 37 | 9 | 2 | 2 | 4 | 2 | 6 | 5 | 7 | rozdiel | -10 | 1 | -4 | -2 | 0 | -5 | 0 | -2 | 2 | Tj % | 3,6 | 4,3 | 2 | 2,5 | 3,4 | 1,3 | 6,1 | 3,2 | 5,9 | - Vodičom mot. vozidla | 898 | 183 | 90 | 73 | 96 | 139 | 81 | 131 | 105 | rozdiel | 66 | 22 | 1 | -1 | -10 | 28 | -2 | 27 | 1 | Tj % | 86,6 | 88,4 | 88,2 | 92,4 | 82,1 | 86,9 | 81,8 | 84,5 | 89 | - Vodičom nemot. voz. | 32 | 3 | 8 | 2 | 4 | 6 | 4 | 3 | 2 | rozdiel | 0 | -2 | 5 | -5 | -3 | 1 | 1 | 1 | 2 | Tj % | 3,1 | 1,4 | 7,8 | 2,5 | 3,4 | 3,8 | 4 | 1,9 | 1,7 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | porušenie povinnosti vodiča | 395 | 100 | 32 | 34 | 23 | 57 | 32 | 61 | 56 | rozdiel | 12 | 12 | 3 | -4 | -27 | 5 | -6 | 21 | 8 | Tj % | 38,1 | 48,3 | 31,4 | 43 | 19,7 | 35,6 | 32,3 | 39,4 | 47,5 | nedovolená rýchlosť jazdy | 150 | 21 | 14 | 20 | 40 | 14 | 12 | 15 | 14 | rozdiel | 60 | 6 | 4 | 9 | 26 | 6 | 0 | 5 | 4 | Tj % | 14,5 | 10,1 | 13,7 | 25,3 | 34,2 | 8,8 | 12,1 | 9,7 | 11,9 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 72 | 5 | 8 | 1 | 5 | 36 | 11 | 2 | 4 | rozdiel | 20 | 0 | 0 | -1 | 2 | 13 | 5 | 2 | -1 | Tj % | 6,9 | 2,4 | 7,8 | 1,3 | 4,3 | 22,5 | 11,1 | 1,3 | 3,4 | nesprávna jazda cez križovatku | 69 | 10 | 13 | 4 | 10 | 7 | 6 | 13 | 6 | rozdiel | -1 | 1 | 4 | -4 | -1 | -1 | -1 | 5 | -4 | Tj % | 6,7 | 4,8 | 12,7 | 5,1 | 8,5 | 4,4 | 6,1 | 8,4 | 5,1 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 51 | 7 | 7 | 8 | 4 | 7 | 4 | 8 | 6 | rozdiel | -11 | 1 | -4 | 0 | -5 | 3 | -6 | 1 | -1 | Tj % | 4,9 | 3,4 | 6,9 | 10,1 | 3,4 | 4,4 | 4 | 5,2 | 5,1 | nesprávny spôsob jazdy | 39 | 5 | 6 | 1 | 2 | 4 | 8 | 11 | 2 | rozdiel | 9 | 3 | 6 | -4 | -2 | -2 | 4 | 3 | 1 | Tj % | 3,8 | 2,4 | 5,9 | 1,3 | 1,7 | 2,5 | 8,1 | 7,1 | 1,7 | nesprávne odbočovanie | 37 | 9 | 5 | 0 | 3 | 4 | 5 | 8 | 3 | rozdiel | 6 | 4 | 2 | -1 | -3 | -1 | 3 | 2 | 0 | Tj % | 3,6 | 4,3 | 4,9 | 0 | 2,6 | 2,5 | 5,1 | 5,2 | 2,5 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 37 | 8 | 2 | 2 | 4 | 1 | 6 | 7 | 7 | rozdiel | -12 | -1 | -4 | -2 | 0 | -6 | 0 | 0 | 1 | Tj % | 3,6 | 3,9 | 2 | 2,5 | 3,4 | 0,6 | 6,1 | 4,5 | 5,9 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 34 | 7 | 4 | 1 | 5 | 5 | 1 | 5 | 6 | rozdiel | -13 | -3 | -6 | 0 | -2 | 2 | -2 | -3 | 1 | Tj % | 3,3 | 3,4 | 3,9 | 1,3 | 4,3 | 3,1 | 1 | 3,2 | 5,1 | nesprávne predchádzanie | 25 | 3 | 4 | 3 | 2 | 2 | 5 | 3 | 3 | rozdiel | -1 | -1 | -1 | -1 | 0 | -1 | 4 | -1 | 0 | Tj % | 2,4 | 1,4 | 3,9 | 3,8 | 1,7 | 1,3 | 5,1 | 1,9 | 2,5 |
|
Alkohol Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Alkohol | 114 | 11 | 9 | 12 | 11 | 18 | 17 | 11 | 25 | rozdiel | -9 | -1 | -4 | -4 | 0 | -5 | 2 | -4 | 7 | Tj % | 11 | 5,3 | 8,8 | 15,2 | 9,4 | 11,3 | 17,2 | 7,1 | 21,2 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Nehody v obci | 773 | 186 | 78 | 46 | 73 | 118 | 61 | 110 | 101 | rozdiel | 41 | 12 | 12 | -19 | -15 | 21 | -1 | 22 | 9 | Nehody mimo obec | 264 | 21 | 24 | 33 | 44 | 42 | 38 | 45 | 17 | rozdiel | 18 | 5 | -11 | 5 | 7 | 8 | 4 | 3 | -3 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | diaľnica | 39 | 13 | 2 | 8 | 0 | 7 | 0 | 8 | 1 | rýchlostná cesta | 15 | 0 | 2 | 0 | 7 | 0 | 6 | 0 | 0 | cesta I. triedy | 164 | 3 | 8 | 14 | 24 | 36 | 26 | 41 | 12 | cesta II. triedy | 100 | 5 | 16 | 10 | 10 | 25 | 11 | 12 | 11 | cesta III. triedy | 94 | 3 | 11 | 10 | 18 | 11 | 10 | 22 | 9 | komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 9 | 0 | 1 | 0 | 3 | 2 | 1 | 2 | 0 | komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 98 | 11 | 10 | 11 | 11 | 12 | 10 | 20 | 13 | komunikácia v km systéme nesledovaná | 518 | 172 | 52 | 26 | 44 | 67 | 35 | 50 | 72 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 10 | 1 | 3 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 2 | rozdiel | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | -2 | -1 | 0 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 1 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | -1 | 1 | - z toho motocykle L3e, L4e | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 6 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | rozdiel | -1 | 1 | 0 | 0 | 0 | -1 | -1 | 1 | -1 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 6 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | rozdiel | -1 | 1 | 0 | 0 | 0 | -1 | -1 | 1 | -1 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 7 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | rozdiel | 5 | 1 | 0 | 1 | -1 | 2 | 2 | 0 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 7 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | rozdiel | 5 | 1 | 0 | 1 | -1 | 2 | 2 | 0 | 0 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 7 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | rozdiel | 5 | 1 | 0 | 1 | -1 | 2 | 2 | 0 | 0 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky, pokračovanie Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 20 | 2 | 3 | 1 | 1 | 5 | 2 | 4 | 2 | rozdiel | 7 | 2 | 2 | 0 | -1 | 2 | 1 | 1 | 0 | - chodci | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | -1 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - cyklisti | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 16 | 2 | 2 | 1 | 1 | 3 | 2 | 3 | 2 | rozdiel | 4 | 2 | 1 | 1 | -1 | 0 | 1 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v nemot. voz. | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 13 | 2 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 3 | 1 | rozdiel | 4 | 2 | 0 | 1 | -1 | 1 | 1 | 1 | -1 | - vodič OA priput. | 4 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 1 | -1 | 0 | 1 | -2 | - vodič OA nepriput. | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 0 | 1 | 0 | 0 | -1 | 0 | -1 | 0 | 1 | - spoluc. OA priput. | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | -1 | 2 | 1 | -1 | 0 | - spoluc. OA nepriput. | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
|