Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách za obdobie od 01.01. do 30.04.2014 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Kraj: Nitrianský kraj
Celkový prehľad nehôd | Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | | Celkom nehôd | 462 | 208 | 30 | 61 | 66 | 28 | 35 | 34 | | rozdiel | -13 | -5 | -13 | 10 | -1 | 2 | 5 | -11 | | - šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 219 | 116 | 8 | 24 | 33 | 5 | 18 | 15 | | rozdiel | -4 | 4 | -5 | 1 | 5 | -5 | 3 | -7 | | Neh. s násl. na živote alebo zdr. | 170 | 57 | 17 | 31 | 28 | 13 | 14 | 10 | | rozdiel | 8 | 8 | -4 | 4 | -6 | 8 | 0 | -2 | | Tj % | 36,8 | 27,4 | 56,7 | 50,8 | 42,4 | 46,4 | 40 | 29,4 | | Počet usmrtených | 13 | 7 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 1 | | rozdiel | 8 | 6 | 1 | 1 | 1 | 0 | -2 | 1 | | Počet ťažko zranených | 27 | 4 | 6 | 5 | 5 | 2 | 4 | 1 | | rozdiel | -3 | -1 | -7 | -3 | 4 | 1 | 2 | 1 | | Počet ľahko zranených | 184 | 68 | 14 | 28 | 32 | 17 | 15 | 10 | | rozdiel | -4 | 8 | -4 | -4 | -11 | 10 | 4 | -7 | | Škoda v 10€ | 145934 | 61785 | 9643 | 16615 | 17874 | 21794 | 8660 | 9563 | | rozdiel | -10243 | -3525 | -16468 | 6885 | 3932 | 10326 | 2541 | -13934 |
|
Zavinené (ŠEDN) | Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | | - Chodcom | 12 | 5 | 2 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | -2 | 2 | 1 | 0 | 0 | -1 | 0 | | Tj % | 2,6 | 2,4 | 6,7 | 3,3 | 3 | 3,6 | 0 | 0 | | - Vodičom mot. vozidla | 405 | 178 | 26 | 55 | 59 | 23 | 33 | 31 | | rozdiel | -15 | -3 | -15 | 9 | -2 | 0 | 4 | -8 | | Tj % | 87,7 | 85,6 | 86,7 | 90,2 | 89,4 | 82,1 | 94,3 | 91,2 | | - Vodičom nemot. voz. | 6 | 2 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | -5 | 1 | -1 | 0 | -3 | -2 | 0 | 0 | | Tj % | 1,3 | 1 | 3,3 | 3,3 | 1,5 | 0 | 0 | 0 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších | Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | | porušenie povinnosti vodiča | 182 | 77 | 17 | 19 | 24 | 9 | 18 | 18 | | rozdiel | 6 | -6 | 1 | 5 | 5 | 0 | 3 | -2 | | Tj % | 39,4 | 37 | 56,7 | 31,1 | 36,4 | 32,1 | 51,4 | 52,9 | | nedovolená rýchlosť jazdy | 78 | 41 | 0 | 15 | 8 | 1 | 4 | 9 | | rozdiel | -29 | -7 | -9 | 3 | -11 | -3 | -1 | -1 | | Tj % | 16,9 | 19,7 | 0 | 24,6 | 12,1 | 3,6 | 11,4 | 26,5 | | nesprávna jazda cez križovatku | 35 | 11 | 3 | 8 | 7 | 1 | 3 | 2 | | rozdiel | 4 | 1 | -2 | 4 | 0 | -1 | 3 | -1 | | Tj % | 7,6 | 5,3 | 10 | 13,1 | 10,6 | 3,6 | 8,6 | 5,9 | | nesprávne otáčanie a cúvanie | 31 | 16 | 0 | 5 | 5 | 0 | 4 | 1 | | rozdiel | 7 | 12 | 0 | 0 | -3 | -3 | 3 | -2 | | Tj % | 6,7 | 7,7 | 0 | 8,2 | 7,6 | 0 | 11,4 | 2,9 | | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 20 | 10 | 1 | 2 | 4 | 2 | 1 | 0 | | rozdiel | 4 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | | Tj % | 4,3 | 4,8 | 3,3 | 3,3 | 6,1 | 7,1 | 2,9 | 0 | | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 15 | 6 | 3 | 3 | 2 | 1 | 0 | 0 | | rozdiel | 4 | 0 | 3 | 2 | 0 | 0 | -1 | 0 | | Tj % | 3,2 | 2,9 | 10 | 4,9 | 3 | 3,6 | 0 | 0 | | pôsobenie zvierať | 14 | 11 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | | rozdiel | 4 | 6 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | -3 | | Tj % | 3 | 5,3 | 0 | 0 | 0 | 3,6 | 0 | 5,9 | | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 12 | 5 | 1 | 1 | 0 | 5 | 0 | 0 | | rozdiel | -2 | -5 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 | -1 | | Tj % | 2,6 | 2,4 | 3,3 | 1,6 | 0 | 17,9 | 0 | 0 | | nesprávne predchádzanie | 12 | 6 | 2 | 0 | 3 | 0 | 1 | 0 | | rozdiel | -3 | 1 | 0 | -2 | 0 | -2 | 0 | 0 | | Tj % | 2,6 | 2,9 | 6,7 | 0 | 4,5 | 0 | 2,9 | 0 | | nesprávny spôsob jazdy | 11 | 2 | 2 | 4 | 1 | 1 | 1 | 0 | | rozdiel | -3 | -1 | 1 | -4 | 0 | 1 | 0 | 0 | | Tj % | 2,4 | 1 | 6,7 | 6,6 | 1,5 | 3,6 | 2,9 | 0 |
|
Alkohol | Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | | Alkohol | 34 | 10 | 4 | 4 | 10 | 3 | 2 | 1 | | rozdiel | -1 | 5 | 1 | -3 | 0 | -1 | -2 | -1 | | Tj % | 7,4 | 4,8 | 13,3 | 6,6 | 15,2 | 10,7 | 5,7 | 2,9 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce | Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | | Nehody v obci | 311 | 139 | 19 | 36 | 51 | 18 | 28 | 20 | | rozdiel | 22 | 5 | -5 | 8 | 5 | -1 | 10 | 0 | | Nehody mimo obec | 151 | 69 | 11 | 25 | 15 | 10 | 7 | 14 | | rozdiel | -35 | -10 | -8 | 2 | -6 | 3 | -5 | -11 | | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty | Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | | diaľnica | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rýchlostná cesta | 19 | 13 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 | | cesta I. triedy | 78 | 33 | 9 | 15 | 9 | 5 | 4 | 3 | | cesta II. triedy | 44 | 12 | 6 | 8 | 5 | 4 | 5 | 4 | | cesta III. triedy | 59 | 20 | 1 | 16 | 2 | 6 | 8 | 6 | | komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 5 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | | komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 53 | 28 | 1 | 7 | 3 | 2 | 8 | 4 | | komunikácia v km systéme nesledovaná | 204 | 102 | 11 | 15 | 47 | 11 | 8 | 10 | | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči | Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | | Počet usmrtených | 8 | 4 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | | rozdiel | 4 | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | -2 | 1 | | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - z toho motocykle L3e, L4e | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 5 | 3 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | | rozdiel | 1 | 2 | 0 | -1 | 1 | 0 | -2 | 1 | | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 5 | 3 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | | rozdiel | 1 | 2 | 0 | -1 | 1 | 0 | -2 | 1 | | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | iné cestné vozidlo - V | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci | Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | | Počet usmrtených | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky, pokračovanie | Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | | Počet usmrtených | 13 | 7 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 1 | | rozdiel | 8 | 6 | 1 | 1 | 1 | 0 | -2 | 1 | | - chodci | 3 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 3 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - cyklisti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - v mot. voz. | 9 | 4 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | | rozdiel | 4 | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | -2 | 1 | | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - v nemot. voz. | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA | Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | | Počet usmrtených | 7 | 4 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | | rozdiel | 2 | 3 | 0 | -1 | 1 | 0 | -2 | 1 | | - vodič OA priput. | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | -2 | 0 | | - vodič OA nepriput. | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | | rozdiel | -1 | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 1 | | - spoluc. OA priput. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | -1 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - spoluc. OA nepriput. | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | | rozdiel | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|