Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách za obdobie od 01.01. do 31.05.2014 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Kraj: Bratislavský kraj
Celkový prehľad nehôd Bratislavský kraj | Bra | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | Celkom nehôd | 973 | 105 | 208 | 139 | 134 | 182 | 65 | 55 | 85 | rozdiel | 6 | -16 | -22 | 20 | 31 | 15 | -3 | -22 | 3 | - šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 567 | 62 | 122 | 82 | 93 | 118 | 26 | 33 | 31 | rozdiel | -58 | -23 | -36 | 2 | 23 | -6 | -7 | -8 | -3 | Neh. s násl. na živote alebo zdr. | 246 | 23 | 50 | 41 | 30 | 31 | 32 | 13 | 26 | rozdiel | 48 | 0 | 11 | 14 | 10 | 7 | 4 | -2 | 4 | Tj % | 25,3 | 21,9 | 24 | 29,5 | 22,4 | 17 | 49,2 | 23,6 | 30,6 | Počet usmrtených | 14 | 0 | 2 | 3 | 1 | 0 | 2 | 3 | 3 | rozdiel | 8 | 0 | 2 | 3 | 1 | -1 | 0 | 1 | 2 | Počet ťažko zranených | 39 | 5 | 11 | 6 | 4 | 5 | 5 | 0 | 3 | rozdiel | 12 | 1 | 2 | 2 | 3 | 4 | -1 | 0 | 1 | Počet ľahko zranených | 260 | 21 | 52 | 34 | 42 | 31 | 43 | 11 | 26 | rozdiel | 59 | -2 | 17 | 10 | 21 | 5 | 12 | -3 | -1 | Škoda v 10€ | 306354 | 30677 | 62377 | 30158 | 38986 | 58976 | 27699 | 13300 | 44181 | rozdiel | 51679 | 7270 | 7808 | 3578 | 5994 | 27579 | 10790 | -12382 | 1042 |
|
Zavinené (ŠEDN) Bratislavský kraj | Bra | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | - Chodcom | 34 | 5 | 3 | 8 | 4 | 6 | 2 | 3 | 3 | rozdiel | -2 | 3 | -7 | -5 | 0 | 6 | 0 | 0 | 1 | Tj % | 3,5 | 4,8 | 1,4 | 5,8 | 3 | 3,3 | 3,1 | 5,5 | 3,5 | - Vodičom mot. vozidla | 869 | 92 | 190 | 124 | 118 | 171 | 58 | 46 | 70 | rozdiel | 71 | -7 | 13 | 34 | 30 | 25 | -4 | -19 | -1 | Tj % | 89,3 | 87,6 | 91,3 | 89,2 | 88,1 | 94 | 89,2 | 83,6 | 82,4 | - Vodičom nemot. voz. | 9 | 0 | 3 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 2 | rozdiel | -1 | 0 | -1 | 1 | 0 | -2 | -1 | 0 | 2 | Tj % | 0,9 | 0 | 1,4 | 0,7 | 0,7 | 0 | 1,5 | 1,8 | 2,4 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Bratislavský kraj | Bra | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | porušenie povinnosti vodiča | 484 | 55 | 110 | 52 | 78 | 100 | 31 | 27 | 31 | rozdiel | 74 | -2 | 6 | 6 | 22 | 16 | 18 | 5 | 3 | Tj % | 49,7 | 52,4 | 52,9 | 37,4 | 58,2 | 54,9 | 47,7 | 49,1 | 36,5 | nedovolená rýchlosť jazdy | 86 | 3 | 14 | 9 | 9 | 21 | 9 | 4 | 17 | rozdiel | -54 | -8 | -8 | -4 | -5 | 4 | -13 | -16 | -4 | Tj % | 8,8 | 2,9 | 6,7 | 6,5 | 6,7 | 11,5 | 13,8 | 7,3 | 20 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 61 | 9 | 12 | 15 | 10 | 3 | 5 | 6 | 1 | rozdiel | 17 | 4 | 3 | 11 | 3 | -6 | 2 | 1 | -1 | Tj % | 6,3 | 8,6 | 5,8 | 10,8 | 7,5 | 1,6 | 7,7 | 10,9 | 1,2 | nesprávna jazda cez križovatku | 58 | 2 | 18 | 13 | 5 | 7 | 3 | 2 | 8 | rozdiel | 15 | -4 | 5 | 10 | 3 | -4 | 1 | 1 | 3 | Tj % | 6 | 1,9 | 8,7 | 9,4 | 3,7 | 3,8 | 4,6 | 3,6 | 9,4 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 47 | 9 | 10 | 4 | 4 | 11 | 1 | 4 | 4 | rozdiel | 8 | 6 | -3 | -5 | 2 | 5 | -1 | 1 | 3 | Tj % | 4,8 | 8,6 | 4,8 | 2,9 | 3 | 6 | 1,5 | 7,3 | 4,7 | nesprávne odbočovanie | 35 | 3 | 9 | 9 | 3 | 7 | 3 | 0 | 1 | rozdiel | 13 | 1 | 6 | 5 | 1 | 1 | 1 | -2 | 0 | Tj % | 3,6 | 2,9 | 4,3 | 6,5 | 2,2 | 3,8 | 4,6 | 0 | 1,2 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 32 | 5 | 1 | 8 | 4 | 6 | 2 | 3 | 3 | rozdiel | -5 | 3 | -10 | -5 | 0 | 6 | 0 | 0 | 1 | Tj % | 3,3 | 4,8 | 0,5 | 5,8 | 3 | 3,3 | 3,1 | 5,5 | 3,5 | nesprávna jazda v jazdných pruhoch | 31 | 3 | 9 | 8 | 1 | 10 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 5 | -1 | -1 | 5 | 0 | 6 | -2 | -2 | 0 | Tj % | 3,2 | 2,9 | 4,3 | 5,8 | 0,7 | 5,5 | 0 | 0 | 0 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 28 | 9 | 3 | 9 | 4 | 3 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 15 | 7 | 2 | 9 | 2 | 0 | -5 | 0 | 0 | Tj % | 2,9 | 8,6 | 1,4 | 6,5 | 3 | 1,6 | 0 | 0 | 0 | nesprávny spôsob jazdy | 19 | 0 | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | 6 | rozdiel | 3 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | -4 | 1 | 2 | Tj % | 2 | 0 | 2,4 | 0,7 | 0,7 | 0,5 | 1,5 | 7,3 | 7,1 |
|
Alkohol Bratislavský kraj | Bra | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | Alkohol | 69 | 6 | 7 | 11 | 8 | 10 | 11 | 3 | 13 | rozdiel | 0 | 2 | -13 | 4 | -2 | 9 | -1 | -5 | 6 | Tj % | 7,1 | 5,7 | 3,4 | 7,9 | 6 | 5,5 | 16,9 | 5,5 | 15,3 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Bratislavský kraj | Bra | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | Nehody v obci | 893 | 105 | 207 | 138 | 130 | 181 | 40 | 41 | 51 | rozdiel | 34 | -16 | -20 | 20 | 29 | 15 | 9 | -14 | 11 | Nehody mimo obec | 80 | 0 | 1 | 1 | 4 | 1 | 25 | 14 | 34 | rozdiel | -28 | 0 | -2 | 0 | 2 | 0 | -12 | -8 | -8 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Bratislavský kraj | Bra | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | diaľnica | 60 | 0 | 18 | 0 | 7 | 11 | 13 | 0 | 11 | rýchlostná cesta | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | cesta I. triedy | 14 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 9 | 0 | 3 | cesta II. triedy | 30 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 10 | 15 | 4 | cesta III. triedy | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 6 | 3 | komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 77 | 5 | 7 | 10 | 6 | 23 | 8 | 15 | 3 | komunikácia v km systéme nesledovaná | 780 | 100 | 183 | 128 | 119 | 148 | 22 | 19 | 61 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Bratislavský kraj | Bra | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | Počet usmrtených | 6 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | rozdiel | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 2 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | - z toho bicykel, kolobežka | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Bratislavský kraj | Bra | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | Počet usmrtených | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky, pokračovanie Bratislavský kraj | Bra | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | Počet usmrtených | 14 | 0 | 2 | 3 | 1 | 0 | 2 | 3 | 3 | rozdiel | 8 | 0 | 2 | 3 | 1 | -1 | 0 | 1 | 2 | - chodci | 7 | 0 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | 6 | 0 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - cyklisti | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 2 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 1 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v nemot. voz. | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Bratislavský kraj | Bra | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | Počet usmrtených | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | - vodič OA priput. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - vodič OA nepriput. | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | - spoluc. OA priput. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - spoluc. OA nepriput. | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|