Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách s následkom na živote alebo zdraví za obdobie od 01.01. do 31.05.2014 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Slovensko
Celkový prehľad nehôd Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Celkom nehôd | 1862 | 246 | 218 | 179 | 222 | 265 | 182 | 270 | 280 | rozdiel | 227 | 48 | 26 | 25 | 12 | 57 | 0 | 48 | 11 | - šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Neh. s násl. na živote alebo zdr. | 1862 | 246 | 218 | 179 | 222 | 265 | 182 | 270 | 280 | rozdiel | 227 | 48 | 26 | 25 | 12 | 57 | 0 | 48 | 11 | Tj % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | Počet usmrtených | 103 | 14 | 12 | 10 | 17 | 21 | 6 | 13 | 10 | rozdiel | 39 | 8 | 1 | 5 | 12 | 9 | 1 | 4 | -1 | Počet ťažko zranených | 385 | 39 | 38 | 36 | 32 | 64 | 46 | 59 | 71 | rozdiel | -5 | 12 | -7 | 6 | -10 | 5 | -20 | 14 | -5 | Počet ľahko zranených | 2052 | 260 | 236 | 193 | 235 | 318 | 205 | 306 | 299 | rozdiel | 204 | 59 | 4 | -30 | -1 | 109 | 11 | 50 | 2 | Škoda v 10€ | 692375 | 103495 | 78564 | 53663 | 72681 | 110973 | 73883 | 91052 | 108064 | rozdiel | 32996 | 42096 | -17360 | -9932 | 7540 | -5291 | -17370 | 16491 | 16822 |
|
Zavinené (ŠEDN) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | - Chodcom | 172 | 31 | 16 | 15 | 18 | 17 | 18 | 30 | 27 | rozdiel | -12 | 1 | 1 | -2 | 0 | -9 | -6 | 3 | 0 | Tj % | 9,2 | 12,6 | 7,3 | 8,4 | 8,1 | 6,4 | 9,9 | 11,1 | 9,6 | - Vodičom mot. vozidla | 1534 | 194 | 187 | 150 | 186 | 223 | 144 | 215 | 235 | rozdiel | 197 | 37 | 16 | 21 | 12 | 58 | 0 | 43 | 10 | Tj % | 82,4 | 78,9 | 85,8 | 83,8 | 83,8 | 84,2 | 79,1 | 79,6 | 83,9 | - Vodičom nemot. voz. | 75 | 8 | 11 | 8 | 6 | 14 | 7 | 9 | 12 | rozdiel | 24 | 4 | 7 | 4 | -9 | 6 | 3 | 4 | 5 | Tj % | 4 | 3,3 | 5 | 4,5 | 2,7 | 5,3 | 3,8 | 3,3 | 4,3 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | porušenie povinnosti vodiča | 516 | 60 | 52 | 34 | 69 | 79 | 57 | 77 | 88 | rozdiel | 122 | 10 | 10 | 4 | 8 | 31 | 19 | 25 | 15 | Tj % | 27,7 | 24,4 | 23,9 | 19 | 31,1 | 29,8 | 31,3 | 28,5 | 31,4 | nedovolená rýchlosť jazdy | 339 | 29 | 44 | 50 | 47 | 39 | 29 | 52 | 49 | rozdiel | -58 | -21 | -16 | 3 | -11 | 5 | -19 | 1 | 0 | Tj % | 18,2 | 11,8 | 20,2 | 27,9 | 21,2 | 14,7 | 15,9 | 19,3 | 17,5 | nesprávna jazda cez križovatku | 211 | 35 | 39 | 23 | 29 | 21 | 17 | 23 | 24 | rozdiel | 59 | 16 | 14 | 8 | 10 | 4 | -1 | 9 | -1 | Tj % | 11,3 | 14,2 | 17,9 | 12,8 | 13,1 | 7,9 | 9,3 | 8,5 | 8,6 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 177 | 30 | 16 | 15 | 20 | 17 | 18 | 33 | 28 | rozdiel | -7 | 0 | 1 | -1 | 3 | -10 | -6 | 6 | 0 | Tj % | 9,5 | 12,2 | 7,3 | 8,4 | 9 | 6,4 | 9,9 | 12,2 | 10 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 100 | 13 | 4 | 5 | 4 | 45 | 12 | 4 | 13 | rozdiel | -3 | 5 | 0 | -2 | -3 | 17 | 1 | -2 | -19 | Tj % | 5,4 | 5,3 | 1,8 | 2,8 | 1,8 | 17 | 6,6 | 1,5 | 4,6 | nesprávne odbočovanie | 97 | 21 | 12 | 7 | 5 | 13 | 7 | 14 | 18 | rozdiel | 24 | 7 | 3 | 4 | -7 | 7 | -1 | 2 | 9 | Tj % | 5,2 | 8,5 | 5,5 | 3,9 | 2,3 | 4,9 | 3,8 | 5,2 | 6,4 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 96 | 11 | 14 | 9 | 5 | 11 | 6 | 18 | 22 | rozdiel | 21 | 3 | 2 | -2 | -1 | 2 | 0 | 10 | 7 | Tj % | 5,2 | 4,5 | 6,4 | 5 | 2,3 | 4,2 | 3,3 | 6,7 | 7,9 | nesprávny spôsob jazdy | 71 | 6 | 18 | 3 | 9 | 9 | 5 | 15 | 6 | rozdiel | 3 | 3 | 13 | -6 | 2 | -4 | 0 | -4 | -1 | Tj % | 3,8 | 2,4 | 8,3 | 1,7 | 4,1 | 3,4 | 2,7 | 5,6 | 2,1 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 55 | 9 | 6 | 8 | 8 | 5 | 5 | 7 | 7 | rozdiel | 12 | 5 | 1 | 5 | 3 | -1 | -1 | 2 | -2 | Tj % | 3 | 3,7 | 2,8 | 4,5 | 3,6 | 1,9 | 2,7 | 2,6 | 2,5 | nesprávne predchádzanie | 49 | 3 | 3 | 8 | 8 | 5 | 10 | 7 | 5 | rozdiel | 6 | 2 | 0 | 3 | 0 | -3 | 6 | 0 | -2 | Tj % | 2,6 | 1,2 | 1,4 | 4,5 | 3,6 | 1,9 | 5,5 | 2,6 | 1,8 |
|
Alkohol Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Alkohol | 204 | 19 | 26 | 25 | 11 | 30 | 28 | 28 | 37 | rozdiel | 11 | -4 | 7 | 5 | -7 | -6 | 3 | 4 | 9 | Tj % | 11 | 7,7 | 11,9 | 14 | 5 | 11,3 | 15,4 | 10,4 | 13,2 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Nehody v obci | 1226 | 213 | 125 | 107 | 122 | 181 | 107 | 176 | 195 | rozdiel | 231 | 59 | 19 | 23 | 3 | 41 | 14 | 50 | 22 | Nehody mimo obec | 636 | 33 | 93 | 72 | 100 | 84 | 75 | 94 | 85 | rozdiel | -4 | -11 | 7 | 2 | 9 | 16 | -14 | -2 | -11 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | diaľnica | 28 | 11 | 4 | 3 | 0 | 2 | 0 | 7 | 1 | rýchlostná cesta | 29 | 0 | 3 | 0 | 6 | 1 | 6 | 0 | 13 | cesta I. triedy | 445 | 7 | 36 | 60 | 44 | 94 | 56 | 104 | 44 | cesta II. triedy | 284 | 17 | 62 | 39 | 24 | 42 | 34 | 20 | 46 | cesta III. triedy | 246 | 6 | 30 | 32 | 47 | 37 | 24 | 39 | 31 | komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 8 | 1 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 64 | 6 | 8 | 7 | 11 | 7 | 9 | 10 | 6 | komunikácia v km systéme nesledovaná | 757 | 198 | 73 | 36 | 88 | 82 | 53 | 89 | 138 | nezadané | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 55 | 6 | 10 | 3 | 11 | 9 | 2 | 8 | 6 | rozdiel | 21 | 2 | 2 | 3 | 7 | 3 | -2 | 5 | 1 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 8 | 0 | 2 | 0 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | rozdiel | 5 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 5 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | rozdiel | 4 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | - z toho motocykle L3e, L4e | 3 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | -1 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 35 | 3 | 7 | 2 | 7 | 7 | 1 | 5 | 3 | rozdiel | 11 | -1 | 1 | 2 | 3 | 5 | -2 | 3 | 0 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 34 | 3 | 7 | 1 | 7 | 7 | 1 | 5 | 3 | rozdiel | 10 | -1 | 1 | 1 | 3 | 5 | -2 | 3 | 0 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 3 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | -1 | 1 | -1 | 0 | 1 | -1 | -1 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 3 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | -1 | -1 | 0 | 1 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 9 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 2 | 1 | rozdiel | 8 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | - z toho bicykel, kolobežka | 8 | 2 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | rozdiel | 7 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 22 | 1 | 1 | 5 | 3 | 6 | 4 | 1 | 1 | rozdiel | 11 | 0 | -1 | 3 | 2 | 6 | 3 | -1 | -1 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 20 | 1 | 1 | 4 | 3 | 5 | 4 | 1 | 1 | rozdiel | 9 | 0 | -1 | 2 | 2 | 5 | 3 | -1 | -1 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 20 | 1 | 1 | 4 | 3 | 5 | 4 | 1 | 1 | rozdiel | 9 | 0 | -1 | 2 | 2 | 5 | 3 | -1 | -1 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky, pokračovanie Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 103 | 14 | 12 | 10 | 17 | 21 | 6 | 13 | 10 | rozdiel | 39 | 8 | 1 | 5 | 12 | 9 | 1 | 4 | -1 | - chodci | 26 | 7 | 1 | 2 | 3 | 6 | 0 | 4 | 3 | rozdiel | 7 | 6 | 0 | -1 | 3 | 0 | 0 | 0 | -1 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | - cyklisti | 8 | 2 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | rozdiel | 7 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 68 | 5 | 10 | 7 | 13 | 14 | 6 | 7 | 6 | rozdiel | 25 | 0 | 0 | 5 | 8 | 9 | 1 | 2 | 0 | - z toho deti | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v nemot. voz. | 9 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 2 | 1 | rozdiel | 8 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 55 | 4 | 8 | 6 | 10 | 12 | 5 | 6 | 4 | rozdiel | 20 | -1 | 0 | 4 | 5 | 10 | 1 | 2 | -1 | - vodič OA priput. | 20 | 0 | 3 | 1 | 5 | 6 | 1 | 3 | 1 | rozdiel | 5 | 0 | -2 | 1 | 3 | 4 | 0 | 1 | -2 | - vodič OA nepriput. | 14 | 3 | 4 | 1 | 1 | 1 | 0 | 2 | 2 | rozdiel | 5 | -1 | 3 | 1 | -1 | 1 | -2 | 2 | 2 | - spoluc. OA priput. | 9 | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 3 | 0 | 1 | rozdiel | 0 | 0 | -2 | -2 | 0 | 4 | 3 | -2 | -1 | - spoluc. OA nepriput. | 10 | 1 | 1 | 3 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 8 | 0 | 1 | 3 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 |
|