Oznam: Klientske centrum Partizánske bude vo štvrtok 28. 9. zatvorené, fungovať bude len podateľňa
27. 09. 2023 - Z technických dôvodov bude Klientske centrum Okresného úradu Partizánske vo štvrtok 28. 9. 2023 zatvorené. Občanom bude v tento deň k dispozícii podateľňa okresného úradu. Ďakujeme za pochopenie a za prípadné spôsobené nepríjemnosti sa ospravedlňujeme.» celá správa
Koniec volebnej kampane a začiatok volebného moratória
27. 09. 2023 - Volebná kampaň pred voľbami do Národnej rady sa skončí 48 hodín predo dňom konania volieb,...» celá správa
Oznam: V Klientskom centre Skalica nebude od 25. 9. do 29. 9. poskytovaná služba živnostenského podnikania
25. 09. 2023 - V Klientskom centre pri Okresnom úrade v Skalici nebude v týždni od 25. 9. do 29. 9. 2023...» celá správa
Infolinka pre voličov k voľbám do Národnej rady SR
22. 09. 2023 - Ministerstvo vnútra SR zriadilo pre voľby do Národnej rady Slovenskej republiky infolinku. Voličom...» celá správa


Dôležité odkazy
- Ustanovujúce zasadnutie obecného zastupiteľstva
METODICKÝ NÁVOD - e-služby MV SR
- Informačný systém SOU
Predkladanie správy o činnosti a hospodárení spoločného obecného úradu - Vestník vlády SR
- Vládny program ESO
Efektívna, Spoľahlivá a Otvorená štátna správa - Vývoz a dovoz archívnych dokumentov
Dôležité oznamy
- Poskytovanie údajov z Registra obyvateľov SR
Správne poplatky možno uhrádzať aj bankovým prevodom
Úradné hodiny podateľne Sekcie verejnej správy MV SR:
PODATEĽŇA
Drieňová 22, 826 86 Bratislava
Úradné hodiny
po - 8.00 h - 15.00 h
ut - 8.00 h - 15.00 h
str - 8.00 h - 17.00 h
štv - 8.00 h - 15.00 h
pia - 8.00 h - 14.00 h
Vážení klienti, oznamujeme Vám, že pri vstupe do budovy je potrebné, aby ste sa ohlásili u strážnej služby a zavolali na klapky podateľne 2159, 2531 alebo 2541 a zamestnankyňa podateľne následne preberie Vaše podanie vo vestibule budovy.
Minister
Anketa
som veľmi spokojný | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23,08% |
som spokojný | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
15,79% |
vybavovanie zostalo na rovnakej úrovni | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
16,61% |
som nespokojný | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
14,84% |
klientske centrum som zatiaľ nenavštívil | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
18,45% |
o klientskom centre som ešte nepočul | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11,23% |