Plán obnovy a odolnosti: zasadal riadiaci výbor k projektu Centrá zdieľaných služieb
24. 07. 2024 - Zdieľanie služieb medzi samosprávami a ich proklientsky orientované poskytovanie občanom je zámerom projektu Centrá zdieľaných služieb, ktoré z prostriedkov Plánu obnovy a odolnosti plánuje zriaďovať a vybaviť zariadením ministerstvo vnútra, a to najmä v najmenej rozvinutých oblastiach Slovenska....» celá správa
Novým prednostom Okresného úradu Dunajská Streda bude od 1. augusta Norbert Rudický
10. 07. 2024 - Podľa ustanovenia § 2 ods. 2 zákona č. 180/2013 Z. z. o organizácii miestnej štátnej správy...» celá správa
LEX UKRAJINA 4 - od 1. júla je účinná novela zákona o azyle adresnejšie upravujúca poskytovanie príspevku za ubytovanie odídencov
02. 07. 2024 - Od 1. júla 2024 v rámci Lex Ukrajina 4 je účinná novela zákona č. 480/2002 Z. z....» celá správa
Slovenský národný archív otvorí svoje priestory verejnosti 14. a 15. júna
13. 06. 2024 - Slovenský národný archív v pôsobnosti rezortu vnútra, najväčší a najvýznamnejší verejný archív...» celá správa
![](/swift_data/source/images/novyTien.jpg)
![](/swift_data/source/images/novyTien.jpg)
Dôležité odkazy
- Ustanovujúce zasadnutie obecného zastupiteľstva
METODICKÝ NÁVOD - e-služby MV SR
- Informačný systém SOU
Predkladanie správy o činnosti a hospodárení spoločného obecného úradu - Vestník vlády SR
- Vládny program ESO
Efektívna, Spoľahlivá a Otvorená štátna správa - Vývoz a dovoz archívnych dokumentov
Dôležité oznamy
- Poskytovanie údajov z Registra obyvateľov SR
Správne poplatky možno uhrádzať aj bankovým prevodom
Úradné hodiny podateľne Sekcie verejnej správy MV SR:
PODATEĽŇA
Drieňová 22, 826 86 Bratislava
Úradné hodiny
po - 8.00 h - 15.00 h
ut - 8.00 h - 15.00 h
str - 8.00 h - 17.00 h
štv - 8.00 h - 15.00 h
pia - 8.00 h - 14.00 h
Minister
Anketa
S prístupom a službami klientskych centier na úradoch
Hlasovalo: 42502
som veľmi spokojný | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
22,96% |
som spokojný | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
15,78% |
vybavovanie zostalo na rovnakej úrovni | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
16,52% |
som nespokojný | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
14,97% |
klientske centrum som zatiaľ nenavštívil | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
18,12% |
o klientskom centre som ešte nepočul | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11,65% |