Technický problém na oddeleniach dokladov a klientskych centrách
19. 10. 2023 - Ministerstvo vnútra upozorňuje, že v týchto dňoch treba rátať s predĺžením doby vybavenia pri podávaní žiadostí na oddeleniach dokladov a v klientskych centrách. Dôvodom sú technické problémy, na odstránení ktorých intenzívne pracujeme. Za nepríjemnosti a prípadné...» celá správa
Pripraví sa nová zmluva o štátnej hranici medzi Slovenskou republikou a Českou republikou
04. 10. 2023 - Návrh na uzavretie Zmluvy medzi Slovenskou republikou a Českou republikou o štátnej hranici, ktorý...» celá správa
Stanovisko Heraldickej komisie MV SR k nepravdivým informáciám týkajúcich sa štátnej symboliky Slovenskej republiky
02. 10. 2023 - Heraldická komisia MV SR sa na svojom riadnom zasadnutí 28. 9. 2023 zaoberala informáciami,...» celá správa
Úspech slovenských archivárov z rezortu vnútra, Štátny archív v Bratislave vystavuje v Ríme
02. 10. 2023 - Práca slovenských archivárov z Ministerstva vnútra SR sa úspešne prezentuje aj na pôde v...» celá správa


Dôležité odkazy
- Ustanovujúce zasadnutie obecného zastupiteľstva
METODICKÝ NÁVOD - e-služby MV SR
- Informačný systém SOU
Predkladanie správy o činnosti a hospodárení spoločného obecného úradu - Vestník vlády SR
- Vládny program ESO
Efektívna, Spoľahlivá a Otvorená štátna správa - Vývoz a dovoz archívnych dokumentov
Dôležité oznamy
- Poskytovanie údajov z Registra obyvateľov SR
Správne poplatky možno uhrádzať aj bankovým prevodom
Úradné hodiny podateľne Sekcie verejnej správy MV SR:
PODATEĽŇA
Drieňová 22, 826 86 Bratislava
Úradné hodiny
po - 8.00 h - 15.00 h
ut - 8.00 h - 15.00 h
str - 8.00 h - 17.00 h
štv - 8.00 h - 15.00 h
pia - 8.00 h - 14.00 h
Minister
Anketa
S prístupom a službami klientskych centier na úradoch
Hlasovalo: 39875
som veľmi spokojný | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23,04% |
som spokojný | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
15,78% |
vybavovanie zostalo na rovnakej úrovni | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
16,57% |
som nespokojný | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
14,9% |
klientske centrum som zatiaľ nenavštívil | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
18,4% |
o klientskom centre som ešte nepočul | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11,31% |