
Slovenský národný archív sa zapojil do projektu SAFECULT
31. 01. 2023 - Ministerstvo vnútra prostredníctvom Slovenského národného archívu /SNA/ participuje na medzinárodnom projekte SAFECULT, zameranom na rozvoj rámca zručností v oblasti manažmentu rizík živelných pohrôm pre európske písomné kultúrne dedičstvo Erazmus+...» celá správa
Referendum: ministerstvo vnútra SR zriadilo infolinky
19. 01. 2023 - Infolinky pre občanov02/4859 2317 a 02/4859 2312. K dispozícii budú: v dňoch...» celá správa
Zbierka listín a dokumentov mimovládnych organizácii je už prístupná v elektronickej podobe
16. 01. 2023 - Po dvoch rokoch príprav zverejnilo ministerstvo vnútra 1. januára 2023 vo verejnej časti...» celá správa
Samostatná Slovenská republika má 30 rokov
01. 01. 2023 - Slovenská republika oslavuje tridsiate výročie svojho vzniku. Keď 1. januára 1993 vystúpila na...» celá správa


Dôležité odkazy
- Ustanovujúce zasadnutie obecného zastupiteľstva
METODICKÝ NÁVOD - e-služby MV SR
- Informačný systém SOU
Predkladanie správy o činnosti a hospodárení spoločného obecného úradu - Vestník vlády SR
- Vládny program ESO
Efektívna, Spoľahlivá a Otvorená štátna správa - Vývoz a dovoz archívnych dokumentov
Dôležité oznamy
- Poskytovanie údajov z Registra obyvateľov SR
Správne poplatky možno uhrádzať aj bankovým prevodom
Úradné hodiny podateľne Sekcie verejnej správy MV SR:
PODATEĽŇA
Drieňová 22, 826 86 Bratislava
Úradné hodiny
po - 8.00 h - 15.00 h
ut - 8.00 h - 15.00 h
str - 8.00 h - 17.00 h
štv - 8.00 h - 15.00 h
pia - 8.00 h - 14.00 h
Vážení klienti, oznamujeme Vám, že pri vstupe do budovy je potrebné, aby ste sa ohlásili u strážnej služby a zavolali na klapky podateľne 2159, 2531 alebo 2541 a zamestnankyňa podateľne následne preberie Vaše podanie vo vestibule budovy.
UPOZORNENIE
v dňoch 31.3.2022 a 1.4.2022 sú stránkové hodiny podateľne z technických príčin zrušené. Odporúčame využívať telefonickú, elektronickú a písomnú komunikáciu (poštové služby).
Minister
ROMAN MIKULEC, minister vnútra.
» viac informácií
Anketa
som veľmi spokojný | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23,21% |
som spokojný | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
15,85% |
vybavovanie zostalo na rovnakej úrovni | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
16,6% |
som nespokojný | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
14,73% |
klientske centrum som zatiaľ nenavštívil | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
18,6% |
o klientskom centre som ešte nepočul | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11,02% |