Preskočiť na hlavný obsah Prejsť na hlavnú ponuku

Verejná správa

Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky   Dnes je 23. apríl 2024, utorok
 

Ďalšie klientske centrá otvorené v Trnave a v Zlatých Moravciach

05. 12. 2014

ESO

Podpredseda vlády a minister vnútra SR Robert Kaliňák 5. decembra 2014 slávnostne otvoril v poradí 16. a 17. klientske centrum štátnej správy pri okresných úradoch v Trnave a Zlatých Moravciach.  Do konca tohto roka by malo na Slovensku fungovať spolu 31 klientskych centier.

Trnava je po Nitre druhým krajským mestom, v ktorom bolo otvorené klientske centrum. K agendám okresného úradu, odborov cestnej dopravy a pozemných komunikácií a starostlivosti o životné prostredie,  všeobecnej vnútornej správy, živnostenského podnikania pribudli na klientskom centre aj pracoviská pre ďalšie odbory integrovanej štátnej správy, resp. samosprávy: oddelenie dopravného inšpektorátu, oddelenie dokladov a evidencií, pozemkový a lesný odbor a Spoločný obecný úrad – sociálna agenda.

Klientske centrum Trnava

Zlatých Moravciach vznikol okresný úrad v rámci reformy ESO, predtým museli občania pre záležitosti miestnej štátnej správy cestovať do 30 km vzdialenej Nitry. K agendám okresného úradu, katastra, životného prostredia, živnostenského podnikania pribudli na klientskom centre aj pracoviská pre ďalšie odbory integrovanej štátnej správy: okresný dopravný inšpektorát, oddelenie dokladov, pozemkový a lesný odbor a odbor cestnej dopravy a pozemných komunikácií.

Oficiálne otvorenie klientskeho centra v Zlatých Moravciach

Na klientskych centrách v Trnave a Zlatých Moravciach môžu občania využívať elektronický platobný systém (eKolok), poradcu pre EKS (elektronické kontraktačné služby) a dostupná je aj služba vydávania výpisov z Obchodného registra.

Sprevádzkovanie klientskych centier je po integrácii špecializovanej štátnej správy druhou etapou realizácie vládneho programu ESO. Klientske centrá predstavujú pre občanov jednu adresu v okrese, kde si postupne vybavia všetky požiadavky voči zintegrovanej štátnej správe. Po zavedení plnej elektronizácie občan vybaví jednoduché podania na počkanie a pri zložitejších požiadavkách bude s informáciami pracovať úrad, ktorý zabezpečí všetko potrebné bez zbytočného zaťažovania občana.

 

 

Dôležité odkazy


Úradné hodiny podateľne Sekcie verejnej správy MV SR
Drieňová 22, 826 86 Bratislava

PODATEĽŇA

Drieňová 22, 826 86 Bratislava

Úradné hodiny

po - 8.00 h - 15.00 h

ut - 8.00 h - 15.00 h

str - 8.00 h - 17.00 h

štv - 8.00 h - 15.00 h

pia - 8.00 h - 14.00 h

 

 

 

Dôležité oznamy

  • e-služby MV SR
    Pri hlásení pobytu či evidencii vozidiel môžete využívať elektronické služby

Verejné obstarávanie na MV SR