Vládny program ESO - tlačové informácie
Srbská premiérka Ana Brnabičová navštívila bratislavské klientske centrum
12. 12. 2018
Slovensko je pripravené odovzdať svoje skúsenosti s reformou a elektronizáciou verejnej správy Srbsku. Informovala o tom ministerka vnútra SR Denisa Saková po stretnutí so srbskou premiérkou Anou Brnabičovou v Klientskom centre na Tomášikovej ulici v Bratislave v utorok 11. decembra 2018. Hostia zo...
12. 12. 2018
Slovensko je pripravené odovzdať svoje skúsenosti s reformou a elektronizáciou verejnej správy Srbsku. Informovala o tom ministerka vnútra SR Denisa Saková po stretnutí so srbskou premiérkou Anou Brnabičovou v Klientskom centre na Tomášikovej ulici v Bratislave v utorok 11. decembra 2018. Hostia zo...
Stanovisko ministerstva vnútra k záverečnej správe NKÚ SR o implementácii programu ESO
29. 05. 2018
Program ESO je najväčšia plánovaná reforma štátnej správy od roku 1989. Jej ambíciou je zefektívniť fungovanie, zabezpečiť kvalitu, transparentnosť a dostupnosť verejnej správy a jej služieb pre občana. V záverečnej správe Implementácia Programu ESO Najvyšší kontrolný úrad konštatuje...
29. 05. 2018
Program ESO je najväčšia plánovaná reforma štátnej správy od roku 1989. Jej ambíciou je zefektívniť fungovanie, zabezpečiť kvalitu, transparentnosť a dostupnosť verejnej správy a jej služieb pre občana. V záverečnej správe Implementácia Programu ESO Najvyšší kontrolný úrad konštatuje...
Slovensko je pripravené pomôcť odborníkmi pri reformách na Kube
23. 02. 2018
„Slovensko bude podporovať reformné zámery Kuby, pričom v mnohých oblastiach sme pripravení poskytnúť našich odborníkov". Vyhlásil to podpredseda vlády a minister vnútra Robert Kaliňák na stretnutí s podpredsedom Rady ministrov a ministrom ekonómie a plánovania Kubánskej...
23. 02. 2018
„Slovensko bude podporovať reformné zámery Kuby, pričom v mnohých oblastiach sme pripravení poskytnúť našich odborníkov". Vyhlásil to podpredseda vlády a minister vnútra Robert Kaliňák na stretnutí s podpredsedom Rady ministrov a ministrom ekonómie a plánovania Kubánskej...
Bratislavské klientske centrum na Tomášikovej ulici za rok fungovania vybavilo viac ako pol milióna ľudí
10. 03. 2017
Klientske centrum v hlavnom meste navštívilo za jeden rok jeho fungovania viac ako 524 000 ľudí. Na tlačovej besede 9. marca 2017 to uviedol minister vnútra Robert Kaliňák. Šéf rezortu vnútra vyjadril s fungovaním centra spokojnosť. „Som rád, že klienti, ktorí sem prišli, sa naučili...
10. 03. 2017
Klientske centrum v hlavnom meste navštívilo za jeden rok jeho fungovania viac ako 524 000 ľudí. Na tlačovej besede 9. marca 2017 to uviedol minister vnútra Robert Kaliňák. Šéf rezortu vnútra vyjadril s fungovaním centra spokojnosť. „Som rád, že klienti, ktorí sem prišli, sa naučili...
Ďalšie nové klientske centrum otvoríme v septembri v Žiline
28. 02. 2017
Rýchlosť vybavovania žiadostí Žilinčanov i obyvateľov celého regiónu na úradoch štátnej správy by sa mala od septembra rapídne zrýchliť. Prispeje k tomu tvorenie nového klientskeho centra štátnej správy, ktoré bude najmodernejším na Slovensku. Projekt centra predstavil 27. februára 2017 v...
28. 02. 2017
Rýchlosť vybavovania žiadostí Žilinčanov i obyvateľov celého regiónu na úradoch štátnej správy by sa mala od septembra rapídne zrýchliť. Prispeje k tomu tvorenie nového klientskeho centra štátnej správy, ktoré bude najmodernejším na Slovensku. Projekt centra predstavil 27. februára 2017 v...
Srbsko zbiera skúsenosti zo slovenskej reformy ESO
14. 06. 2016
Úspech reformy ESO (Efektívna, spoľahlivá a otvorená verejná správa), ktorú realizuje Ministerstvo vnútra SR, je inšpiráciou aj pre zahraničie. O skúsenosti so zavádzaním reformy prejavilo záujem Srbsko. V dňoch 5. až 10. júna 2016 delegácia srbských odborníkov štátnej...
14. 06. 2016
Úspech reformy ESO (Efektívna, spoľahlivá a otvorená verejná správa), ktorú realizuje Ministerstvo vnútra SR, je inšpiráciou aj pre zahraničie. O skúsenosti so zavádzaním reformy prejavilo záujem Srbsko. V dňoch 5. až 10. júna 2016 delegácia srbských odborníkov štátnej...
Ministerstvo vnútra vytvorilo mechanizmus pre efektívnejší progres vo verejnej správe
31. 05. 2016
Lepšia koordinácia medzi rezortmi, kvalitnejšie nastavenie procesov a systémov a zabránenie ich duplicity či zabezpečenie bezproblémového kolovania žiadosti ako takej po úradoch bez nutnosti prítomnosti občana. To je len zlomok cieľov, ktoré chce ministerstvo vnútra dosiahnuť v programovom...
31. 05. 2016
Lepšia koordinácia medzi rezortmi, kvalitnejšie nastavenie procesov a systémov a zabránenie ich duplicity či zabezpečenie bezproblémového kolovania žiadosti ako takej po úradoch bez nutnosti prítomnosti občana. To je len zlomok cieľov, ktoré chce ministerstvo vnútra dosiahnuť v programovom...
Klientske centrum v Bratislave
10. 03. 2016
Od pondelka 1. februára 2016 začalo fungovať v Bratislave v skúšobnej prevádzke moderné klientske centrum štátnej správy. Sídli na Tomášikovej 46 v budove známej ako stará IKEA. Do Klientskeho centra pri Okresnom úrade Bratislava (OÚ BA) sa presťahovala štátna správa z ...
10. 03. 2016
Od pondelka 1. februára 2016 začalo fungovať v Bratislave v skúšobnej prevádzke moderné klientske centrum štátnej správy. Sídli na Tomášikovej 46 v budove známej ako stará IKEA. Do Klientskeho centra pri Okresnom úrade Bratislava (OÚ BA) sa presťahovala štátna správa z ...