Prehľad nehôd v cestnej doprave za obdobie od 01.01. do 31.07.2012 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Územný okres: Bratislava - 1
Celkový prehľad nehôd | Bratislava - 1 | 01 | +/- | 0110 | 0113 | 0114 | | Celkom nehôd | 169 | -63 | 124 | 34 | 11 | | - šk. do 3990€, bez zr. | 108 | -26 | 83 | 19 | 6 | | Neh. so zranením | 26 | -15 | 18 | 6 | 2 | | Počet usmrtených | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | | Počet ťažko zranených | 3 | -2 | 3 | 0 | 0 | | Počet ľahko zranených | 28 | -12 | 17 | 9 | 2 | | Škoda v 10€ | 45032 | -19726 | 30504 | 11718 | 2810 |
|
Zavinené (ŠEDN) | Bratislava - 1 | 01 | +/- | 0110 | 0113 | 0114 | | - vodič mot. vozidla | 144 | -53 | 110 | 26 | 8 | | - vodič nemot. voz. | 2 | 1 | 1 | 0 | 1 | | - chodec | 3 | -4 | 2 | 1 | 0 | | - lesná zver, dom.zv. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - techn. záv. vozidla | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | | - rozbité čelné sklo | 4 | 4 | 4 | 0 | 0 |
|
Príčiny, vinník DN motorové vozidlo, 10 najpočetnejších | Bratislava - 1 | 01 | +/- | 0110 | 0113 | 0114 | | porušenie povinnosti účastníka dopravnej nehody alebo škodovej udalosti | 48 | -11 | 37 | 10 | 1 | | porušenie povinnosti vodiča | 29 | -30 | 20 | 5 | 4 | | nesprávne otáčanie a cúvanie | 15 | 0 | 13 | 2 | 0 | | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 9 | -11 | 6 | 3 | 0 | | nesprávna jazda v jazdných pruhoch | 8 | 3 | 8 | 0 | 0 | | nesprávna jazda cez križovatku | 8 | -4 | 6 | 2 | 0 | | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 6 | 0 | 6 | 0 | 0 | | nedovolená rýchlosť jazdy | 6 | -3 | 4 | 0 | 2 | | nesprávne odbočovanie | 6 | 5 | 3 | 2 | 1 | | nesprávne predchádzanie | 3 | 2 | 3 | 0 | 0 |
|
Druh vozidla, vinník DN motorové vozidlo | Bratislava - 1 | 01 | +/- | 0110 | 0113 | 0114 | | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | Malý motocykel | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | | Motocykel | 2 | -4 | 2 | 0 | 0 | | Os. automobil | 134 | -39 | 104 | 22 | 8 | | Nákl. automobil | 11 | -13 | 8 | 3 | 0 | | Autobus | 12 | 2 | 8 | 4 | 0 | | Traktor | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | Bicykel | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | | Dodavka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | Ost.druhy vozidiel | 57 | -15 | 43 | 12 | 2 |
|
Alkohol | Bratislava - 1 | 01 | +/- | 0110 | 0113 | 0114 | | Alkohol | 11 | -3 | 7 | 1 | 3 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce | Bratislava - 1 | 01 | +/- | 0110 | 0113 | 0114 | | Nehody v obci | 169 | -63 | 124 | 34 | 11 | | Nehody mimo obec | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Druh pozemnej komunikácie | Bratislava - 1 | 01 | +/- | 0110 | 0113 | 0114 | | - dialnica | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - rýchlostná cesta | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - cesta I.triedy | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - cesta II.triedy | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - cesta III.triedy | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - uzol | 4 | -6 | 4 | 0 | 0 | | - komunik. sledovaná | 77 | 14 | 53 | 18 | 6 | | - komunik. nesledov. | 85 | -72 | 65 | 15 | 5 | | - poľné, lesné cesty | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | - ostatné | 3 | 1 | 2 | 1 | 0 | | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Čas nahlásenia nehody | Bratislava - 1 | 01 | +/- | 0110 | 0113 | 0114 | | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | do 30 min. | 103 | -53 | 67 | 28 | 8 | | do 1 hodiny | 28 | -6 | 23 | 4 | 1 | | do 3 hodín | 22 | -1 | 19 | 1 | 2 | | do 6 hodín | 7 | 4 | 7 | 0 | 0 | | od 6 do 12 hodín | 3 | -2 | 3 | 0 | 0 | | od 12 do 24 hodín | 2 | -1 | 2 | 0 | 0 | | nad 24 hodín | 4 | -4 | 3 | 1 | 0 |
|
Deň | Bratislava - 1 | 01 | +/- | 0110 | 0113 | 0114 | | pondelok | 36 | 0 | 29 | 7 | 0 | | utorok | 33 | -4 | 24 | 8 | 1 | | streda | 21 | -14 | 11 | 8 | 2 | | štvrtok | 33 | -18 | 25 | 6 | 2 | | piatok | 30 | -7 | 25 | 3 | 2 | | sobota | 10 | -9 | 6 | 1 | 3 | | nedeľa | 6 | -11 | 4 | 1 | 1 | | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa zaznamenaného času priebehu DN (DN od: - do:) sú započítané DN,
ktorých zaznamenaný čas priebehu sa zmestí do rozmedzia 1 hod. Ostatné sú zaradené
pod položku "nezistené" | Bratislava - 1 | 01 | +/- | 0110 | 0113 | 0114 | | - od 00 - 01 hod. | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 | | - od 01 - 02 hod. | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | | - od 02 - 03 hod. | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 | | - od 03 - 04 hod. | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 | | - od 04 - 05 hod. | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 | | - od 05 - 06 hod. | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | | - od 06 - 07 hod. | 4 | 3 | 3 | 1 | 0 | | - od 07 - 08 hod. | 8 | -3 | 7 | 1 | 0 | | - od 08 - 09 hod. | 7 | -13 | 6 | 1 | 0 | | - od 09 - 10 hod. | 9 | 1 | 8 | 0 | 1 | | - od 10 - 11 hod. | 11 | -1 | 10 | 1 | 0 | | - od 11 - 12 hod. | 15 | 2 | 12 | 3 | 0 | | - od 12 - 13 hod. | 10 | -3 | 5 | 5 | 0 | | - od 13 - 14 hod. | 6 | -4 | 6 | 0 | 0 | | - od 14 - 15 hod. | 8 | -6 | 3 | 4 | 1 | | - od 15 - 16 hod. | 9 | -5 | 4 | 4 | 1 | | - od 16 - 17 hod. | 9 | 0 | 7 | 1 | 1 | | - od 17 - 18 hod. | 14 | -1 | 10 | 3 | 1 | | - od 18 - 19 hod. | 8 | -5 | 5 | 3 | 0 | | - od 19 - 20 hod. | 7 | -4 | 5 | 2 | 0 | | - od 20 - 21 hod. | 2 | -12 | 1 | 1 | 0 | | - od 21 - 22 hod. | 1 | -5 | 0 | 0 | 1 | | - od 22 - 23 hod. | 4 | 0 | 2 | 1 | 1 | | - od 23 - 24 hod. | 2 | -1 | 2 | 0 | 0 | | - nezistené | 25 | -6 | 21 | 3 | 1 |
|