Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách za obdobie od 01.09. do 30.09.2012 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Kraj: Nitrianský kraj
Celkový prehľad nehôd Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Celkom nehôd | 165 | 74 | 12 | 18 | 28 | 6 | 12 | 15 | rozdiel | 18 | 16 | -5 | 1 | 5 | -3 | 6 | -2 | - šk. do 3990€, bez zr. | 65 | 35 | 4 | 6 | 7 | 2 | 3 | 8 | rozdiel | 7 | 8 | 0 | -1 | -2 | -3 | 1 | 4 | Neh. so zranením | 80 | 27 | 8 | 11 | 20 | 1 | 9 | 4 | rozdiel | 26 | 16 | 0 | 1 | 7 | 0 | 5 | -3 | Tj % | 48,5 | 36,5 | 66,7 | 61,1 | 71,4 | 16,7 | 75 | 26,7 | Počet usmrtených | 7 | 3 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 4 | 2 | -1 | 2 | 2 | 0 | 0 | -1 | Počet ťažko zranených | 13 | 2 | 2 | 2 | 1 | 0 | 4 | 2 | rozdiel | 4 | 2 | 0 | -1 | -3 | 0 | 4 | 2 | Počet ľahko zranených | 78 | 31 | 6 | 9 | 20 | 2 | 7 | 3 | rozdiel | 5 | 16 | -1 | -3 | -1 | 1 | 2 | -9 | Škoda v 10€ | 48358 | 27766 | 1297 | 1862 | 8374 | 3390 | 1913 | 3756 | rozdiel | -6102 | 3930 | -10698 | -962 | 4157 | 164 | 1583 | -4276 |
|
Zavinené (ŠEDN) Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | - Chodcom | 5 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 3 | 3 | 0 | 1 | -1 | 0 | 0 | 0 | Tj % | 3 | 4,1 | 8,3 | 5,6 | 0 | 0 | 0 | 0 | - Vodičom mot. vozidla | 137 | 61 | 9 | 14 | 23 | 6 | 12 | 12 | rozdiel | 10 | 8 | -5 | 1 | 2 | 0 | 6 | -2 | Tj % | 83 | 82,4 | 75 | 77,8 | 82,1 | 100 | 100 | 80 | - Vodičom nemot. voz. | 13 | 4 | 2 | 2 | 4 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 4 | 4 | 0 | 0 | 3 | -2 | 0 | -1 | Tj % | 7,9 | 5,4 | 16,7 | 11,1 | 14,3 | 0 | 0 | 6,7 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | porušenie povinnosti vodiča | 61 | 36 | 3 | 5 | 7 | 0 | 5 | 5 | rozdiel | 3 | 15 | -5 | 1 | -3 | -5 | 3 | -3 | Tj % | 37 | 48,6 | 25 | 27,8 | 25 | 0 | 41,7 | 33,3 | nedovolená rýchlosť jazdy | 29 | 6 | 2 | 6 | 9 | 1 | 2 | 3 | rozdiel | 11 | 2 | 1 | 4 | 4 | 1 | 1 | -2 | Tj % | 17,6 | 8,1 | 16,7 | 33,3 | 32,1 | 16,7 | 16,7 | 20 | nesprávna jazda cez križovatku | 13 | 6 | 1 | 1 | 2 | 0 | 1 | 2 | rozdiel | -1 | 1 | -1 | 0 | 2 | -3 | 1 | -1 | Tj % | 7,9 | 8,1 | 8,3 | 5,6 | 7,1 | 0 | 8,3 | 13,3 | nesprávne odbočovanie | 12 | 1 | 3 | 0 | 4 | 0 | 3 | 1 | rozdiel | 5 | 0 | 2 | -1 | 1 | 0 | 2 | 1 | Tj % | 7,3 | 1,4 | 25 | 0 | 14,3 | 0 | 25 | 6,7 | pôsobenie zvierať | 6 | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 3 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | Tj % | 3,6 | 5,4 | 0 | 5,6 | 0 | 0 | 0 | 6,7 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 6 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | -2 | -1 | -1 | -1 | 3 | 0 | 0 | Tj % | 3,6 | 4,1 | 0 | 0 | 0 | 50 | 0 | 0 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 5 | 2 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | -1 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | Tj % | 3 | 2,7 | 0 | 5,6 | 0 | 33,3 | 0 | 0 | nesprávny spôsob jazdy | 5 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 1 | 1 | -2 | 1 | 0 | 0 | 0 | Tj % | 3 | 2,7 | 8,3 | 5,6 | 3,6 | 0 | 0 | 0 | nesprávne predchádzanie | 5 | 1 | 1 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | -1 | 1 | 0 | 1 | 0 | Tj % | 3 | 1,4 | 8,3 | 0 | 7,1 | 0 | 8,3 | 0 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 5 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | -4 | -5 | 0 | 1 | 0 | 0 | -1 | 1 | Tj % | 3 | 4,1 | 0 | 5,6 | 0 | 0 | 0 | 6,7 |
|
Alkohol Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Alkohol | 20 | 3 | 5 | 2 | 4 | 1 | 2 | 3 | rozdiel | 3 | 0 | 4 | -2 | 1 | -2 | 1 | 1 | Tj % | 12,1 | 4,1 | 41,7 | 11,1 | 14,3 | 16,7 | 16,7 | 20 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Nehody v obci | 109 | 54 | 9 | 8 | 17 | 5 | 8 | 8 | rozdiel | 2 | 10 | -5 | -7 | -1 | 1 | 4 | 0 | Nehody mimo obec | 56 | 20 | 3 | 10 | 11 | 1 | 4 | 7 | rozdiel | 16 | 6 | 0 | 8 | 6 | -4 | 2 | -2 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Dialnice | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Rýchlostné cesty | 4 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | Cesty 1.triedy | 43 | 13 | 4 | 7 | 11 | 2 | 3 | 3 | Cesty 2.triedy | 12 | 3 | 1 | 1 | 3 | 1 | 3 | 0 | Cesty 3.triedy | 26 | 11 | 3 | 5 | 2 | 1 | 2 | 2 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 4 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | -1 | 1 | 2 | 0 | 0 | -1 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | -1 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | -1 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | -1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | -1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky, pokračovanie Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 7 | 3 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 4 | 2 | -1 | 2 | 2 | 0 | 0 | -1 | - chodci | 3 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 3 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - cyklisti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 4 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | -1 | 1 | 2 | 0 | 0 | -1 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v nemot. voz. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | -1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | - vodič OA priput. | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | -1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | - vodič OA nepriput. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - spoluc. OA priput. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - spoluc. OA nepriput. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|