Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách za obdobie od 01.01. do 30.09.2012 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Slovensko
Celkový prehľad nehôd Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Celkom nehôd | 10086 | 1787 | 960 | 936 | 1189 | 1382 | 1051 | 1600 | 1181 | rozdiel | -1028 | -296 | -72 | -130 | -42 | -257 | -99 | 34 | -166 | - šk. do 3990€, bez zr. | 4722 | 987 | 338 | 452 | 495 | 674 | 468 | 811 | 497 | rozdiel | -79 | -23 | 14 | -70 | 6 | -107 | 0 | 119 | -18 | Neh. so zranením | 3663 | 463 | 452 | 359 | 475 | 419 | 416 | 522 | 557 | rozdiel | -292 | -57 | -15 | -38 | 10 | -86 | -48 | 4 | -62 | Tj % | 36,3 | 25,9 | 47,1 | 38,4 | 39,9 | 30,3 | 39,6 | 32,6 | 47,2 | Počet usmrtených | 219 | 22 | 32 | 20 | 37 | 32 | 24 | 22 | 30 | rozdiel | -12 | 3 | -2 | -2 | 14 | 2 | -12 | -10 | -5 | Počet ťažko zranených | 795 | 68 | 96 | 63 | 82 | 111 | 116 | 129 | 130 | rozdiel | -61 | -24 | -18 | 9 | 0 | -7 | -13 | 1 | -9 | Počet ľahko zranených | 3887 | 449 | 477 | 406 | 508 | 418 | 428 | 592 | 609 | rozdiel | -444 | -77 | -21 | -38 | -40 | -142 | -59 | 0 | -67 | Škoda v 10€ | 3402692 | 579553 | 426427 | 303312 | 370944 | 515706 | 366187 | 531086 | 309477 | rozdiel | -657115 | -257408 | -64338 | -17066 | -49591 | -42802 | -77973 | -54625 | -93312 |
|
Zavinené (ŠEDN) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | - Chodcom | 287 | 37 | 27 | 32 | 29 | 34 | 22 | 45 | 61 | rozdiel | -50 | -18 | 4 | 12 | 6 | -25 | -21 | -17 | 9 | Tj % | 2,8 | 2,1 | 2,8 | 3,4 | 2,4 | 2,5 | 2,1 | 2,8 | 5,2 | - Vodičom mot. vozidla | 8734 | 1562 | 840 | 795 | 1044 | 1206 | 931 | 1354 | 1002 | rozdiel | -954 | -298 | -90 | -84 | -47 | -221 | -48 | 17 | -183 | Tj % | 86,6 | 87,4 | 87,5 | 84,9 | 87,8 | 87,3 | 88,6 | 84,6 | 84,8 | - Vodičom nemot. voz. | 336 | 35 | 46 | 37 | 41 | 57 | 30 | 34 | 56 | rozdiel | 32 | 6 | 7 | -5 | 3 | -1 | 0 | 2 | 20 | Tj % | 3,3 | 2 | 4,8 | 4 | 3,4 | 4,1 | 2,9 | 2,1 | 4,7 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | porušenie povinnosti vodiča | 3529 | 561 | 300 | 327 | 481 | 463 | 371 | 598 | 428 | rozdiel | -242 | -36 | -70 | -6 | -3 | -61 | 57 | -44 | -79 | Tj % | 35 | 31,4 | 31,3 | 34,9 | 40,5 | 33,5 | 35,3 | 37,4 | 36,2 | nedovolená rýchlosť jazdy | 1461 | 177 | 143 | 205 | 189 | 147 | 173 | 254 | 173 | rozdiel | -238 | -48 | -7 | -13 | -37 | -45 | -74 | 32 | -46 | Tj % | 14,5 | 9,9 | 14,9 | 21,9 | 15,9 | 10,6 | 16,5 | 15,9 | 14,6 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 661 | 47 | 83 | 20 | 36 | 300 | 86 | 22 | 67 | rozdiel | -44 | -23 | 41 | -3 | 14 | 1 | -15 | -31 | -28 | Tj % | 6,6 | 2,6 | 8,6 | 2,1 | 3 | 21,7 | 8,2 | 1,4 | 5,7 | nesprávna jazda cez križovatku | 613 | 138 | 76 | 60 | 85 | 57 | 56 | 81 | 60 | rozdiel | -64 | 16 | -16 | -18 | 7 | -36 | -21 | 15 | -11 | Tj % | 6,1 | 7,7 | 7,9 | 6,4 | 7,1 | 4,1 | 5,3 | 5,1 | 5,1 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 540 | 97 | 48 | 59 | 62 | 51 | 71 | 73 | 79 | rozdiel | -48 | -26 | 0 | -8 | -8 | -17 | 12 | -1 | 0 | Tj % | 5,4 | 5,4 | 5 | 6,3 | 5,2 | 3,7 | 6,8 | 4,6 | 6,7 | porušenie povinnosti účastníka dopravnej nehody alebo škodovej udalosti | 475 | 288 | 30 | 32 | 13 | 25 | 3 | 43 | 41 | rozdiel | -204 | -121 | -28 | -2 | -12 | 5 | -33 | -17 | 4 | Tj % | 4,7 | 16,1 | 3,1 | 3,4 | 1,1 | 1,8 | 0,3 | 2,7 | 3,5 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 433 | 88 | 44 | 26 | 47 | 68 | 46 | 69 | 45 | rozdiel | -68 | -55 | -15 | 4 | -20 | -14 | 8 | 17 | 7 | Tj % | 4,3 | 4,9 | 4,6 | 2,8 | 4 | 4,9 | 4,4 | 4,3 | 3,8 | nesprávny spôsob jazdy | 426 | 26 | 51 | 32 | 60 | 51 | 70 | 95 | 41 | rozdiel | 56 | -8 | 23 | 1 | 21 | -1 | 18 | 9 | -7 | Tj % | 4,2 | 1,5 | 5,3 | 3,4 | 5 | 3,7 | 6,7 | 5,9 | 3,5 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 390 | 71 | 32 | 43 | 35 | 44 | 31 | 65 | 69 | rozdiel | 43 | 15 | 8 | 23 | 12 | -17 | -16 | 2 | 16 | Tj % | 3,9 | 4 | 3,3 | 4,6 | 2,9 | 3,2 | 2,9 | 4,1 | 5,8 | nesprávne odbočovanie | 327 | 56 | 42 | 30 | 42 | 38 | 29 | 47 | 43 | rozdiel | -12 | 3 | 3 | -9 | 6 | -15 | -1 | 5 | -4 | Tj % | 3,2 | 3,1 | 4,4 | 3,2 | 3,5 | 2,7 | 2,8 | 2,9 | 3,6 |
|
Alkohol Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Alkohol | 1281 | 158 | 126 | 138 | 136 | 166 | 148 | 193 | 216 | rozdiel | -152 | -4 | 14 | -29 | -2 | -65 | -18 | -23 | -25 | Tj % | 12,7 | 8,8 | 13,1 | 14,7 | 11,4 | 12 | 14,1 | 12,1 | 18,3 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Nehody v obci | 7103 | 1587 | 572 | 611 | 780 | 1003 | 626 | 1037 | 887 | rozdiel | -635 | -270 | -26 | -54 | -17 | -163 | 5 | -2 | -108 | Nehody mimo obec | 2983 | 200 | 388 | 325 | 409 | 379 | 425 | 563 | 294 | rozdiel | -393 | -26 | -46 | -76 | -25 | -94 | -104 | 36 | -58 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Dialnice | 326 | 65 | 34 | 96 | 0 | 63 | 0 | 67 | 1 | Rýchlostné cesty | 107 | 0 | 11 | 0 | 56 | 2 | 37 | 1 | 0 | Cesty 1.triedy | 1908 | 18 | 159 | 197 | 247 | 338 | 320 | 479 | 150 | Cesty 2.triedy | 1073 | 55 | 212 | 135 | 119 | 157 | 108 | 125 | 162 | Cesty 3.triedy | 1117 | 7 | 133 | 121 | 164 | 177 | 162 | 194 | 159 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 121 | 11 | 23 | 11 | 19 | 18 | 14 | 11 | 14 | rozdiel | -21 | 0 | -2 | 0 | 1 | -1 | -8 | -8 | -3 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 20 | 1 | 1 | 0 | 5 | 7 | 2 | 3 | 1 | rozdiel | -5 | -1 | -3 | -2 | 1 | 5 | -3 | 1 | -3 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 9 | 1 | 0 | 0 | 1 | 4 | 2 | 1 | 0 | rozdiel | 6 | 1 | -1 | 0 | 1 | 4 | 2 | 0 | -1 | - z toho motocykle L3e, L4e | 11 | 0 | 1 | 0 | 4 | 3 | 0 | 2 | 1 | rozdiel | -11 | -2 | -2 | -2 | 0 | 1 | -5 | 1 | -2 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 77 | 8 | 18 | 6 | 10 | 9 | 9 | 7 | 10 | rozdiel | -11 | 3 | 4 | -2 | -2 | -4 | -2 | -6 | -2 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 77 | 8 | 18 | 6 | 10 | 9 | 9 | 7 | 10 | rozdiel | -11 | 3 | 4 | -2 | -2 | -4 | -2 | -6 | -2 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 6 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | rozdiel | -6 | -3 | -1 | 1 | 1 | 0 | -2 | -3 | 1 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 4 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | -4 | -3 | -1 | 1 | 1 | 0 | -1 | -1 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | -2 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | -1 | 1 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 18 | 1 | 4 | 4 | 3 | 1 | 2 | 1 | 2 | rozdiel | 8 | 1 | 1 | 4 | 2 | -2 | 0 | 1 | 1 | - z toho bicykel, kolobežka | 18 | 1 | 4 | 4 | 3 | 1 | 2 | 1 | 2 | rozdiel | 9 | 1 | 1 | 4 | 3 | -2 | 0 | 1 | 1 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -7 | 0 | -3 | -1 | -1 | 0 | -1 | -1 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 53 | 4 | 6 | 3 | 8 | 11 | 7 | 5 | 9 | rozdiel | 7 | 3 | 0 | -2 | 6 | 6 | -2 | -2 | -2 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 4 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | -1 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 46 | 3 | 6 | 2 | 8 | 10 | 6 | 3 | 8 | rozdiel | 5 | 2 | 3 | -2 | 6 | 5 | -3 | -3 | -3 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 46 | 3 | 6 | 2 | 8 | 10 | 6 | 3 | 8 | rozdiel | 5 | 2 | 3 | -2 | 6 | 5 | -3 | -3 | -3 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | -2 | -1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | -2 | -1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
|
Následky, pokračovanie Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 219 | 22 | 32 | 20 | 37 | 32 | 24 | 22 | 30 | rozdiel | -12 | 3 | -2 | -2 | 14 | 2 | -12 | -10 | -5 | - chodci | 45 | 7 | 3 | 6 | 10 | 3 | 3 | 6 | 7 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 0 | 7 | -3 | -2 | 0 | 0 | - z toho deti | 4 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | rozdiel | -1 | 0 | -2 | -1 | 1 | 1 | 0 | 1 | -1 | - cyklisti | 19 | 1 | 5 | 4 | 3 | 1 | 2 | 1 | 2 | rozdiel | 6 | 1 | 1 | 3 | 2 | -2 | 0 | 0 | 1 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 154 | 14 | 24 | 10 | 24 | 28 | 19 | 15 | 20 | rozdiel | -21 | 2 | -3 | -5 | 5 | 7 | -10 | -10 | -7 | - z toho deti | 4 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 4 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | - v nemot. voz. | 20 | 1 | 5 | 4 | 3 | 1 | 2 | 1 | 3 | rozdiel | 7 | 1 | 1 | 3 | 2 | -2 | 0 | 0 | 2 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 122 | 11 | 22 | 9 | 18 | 19 | 15 | 10 | 18 | rozdiel | -14 | 4 | 2 | -4 | 3 | 1 | -6 | -9 | -5 | - vodič OA priput. | 44 | 2 | 10 | 5 | 5 | 7 | 5 | 3 | 7 | rozdiel | -14 | -2 | 1 | 0 | -2 | -1 | -4 | -6 | 0 | - vodič OA nepriput. | 32 | 6 | 6 | 2 | 5 | 2 | 4 | 4 | 3 | rozdiel | -3 | 4 | -1 | -1 | -1 | -3 | 1 | 0 | -2 | - spoluc. OA priput. | 23 | 1 | 1 | 2 | 3 | 6 | 2 | 2 | 6 | rozdiel | 3 | 1 | 0 | 0 | 1 | 3 | -2 | -2 | 2 | - spoluc. OA nepriput. | 23 | 2 | 5 | 0 | 5 | 4 | 4 | 1 | 2 | rozdiel | 0 | 1 | 2 | -3 | 5 | 2 | -1 | -1 | -5 |
|