Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách za obdobie od 01.01. do 31.10.2012 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Slovensko
Celkový prehľad nehôd Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Celkom nehôd | 11447 | 2000 | 1086 | 1051 | 1372 | 1598 | 1200 | 1802 | 1338 | rozdiel | -1084 | -347 | -60 | -162 | -34 | -248 | -116 | 55 | -172 | - šk. do 3990€, bez zr. | 5351 | 1111 | 391 | 507 | 567 | 769 | 524 | 910 | 572 | rozdiel | -55 | -34 | 24 | -87 | 12 | -111 | 1 | 141 | -1 | Neh. so zranením | 4159 | 521 | 503 | 395 | 552 | 488 | 483 | 598 | 619 | rozdiel | -356 | -73 | -13 | -59 | 19 | -93 | -69 | 13 | -81 | Tj % | 36,3 | 26,1 | 46,3 | 37,6 | 40,2 | 30,5 | 40,3 | 33,2 | 46,3 | Počet usmrtených | 251 | 25 | 38 | 26 | 39 | 36 | 32 | 24 | 31 | rozdiel | -17 | 6 | 0 | 2 | 11 | 0 | -14 | -10 | -12 | Počet ťažko zranených | 929 | 90 | 114 | 77 | 93 | 127 | 134 | 150 | 144 | rozdiel | -25 | -15 | -5 | 19 | 6 | -13 | -12 | 14 | -19 | Počet ľahko zranených | 4426 | 500 | 537 | 451 | 602 | 493 | 493 | 670 | 680 | rozdiel | -515 | -100 | -16 | -62 | -19 | -142 | -92 | -6 | -78 | Škoda v 10€ | 3872029 | 638301 | 478499 | 355206 | 444256 | 591340 | 414333 | 589631 | 360463 | rozdiel | -717184 | -304359 | -86261 | -4995 | -41009 | -31375 | -88322 | -59649 | -101214 |
|
Zavinené (ŠEDN) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | - Chodcom | 340 | 43 | 29 | 35 | 34 | 43 | 34 | 52 | 70 | rozdiel | -53 | -23 | 3 | 11 | 8 | -25 | -18 | -20 | 11 | Tj % | 3 | 2,2 | 2,7 | 3,3 | 2,5 | 2,7 | 2,8 | 2,9 | 5,2 | - Vodičom mot. vozidla | 9929 | 1747 | 954 | 899 | 1211 | 1398 | 1057 | 1533 | 1130 | rozdiel | -1002 | -345 | -81 | -101 | -39 | -210 | -68 | 47 | -205 | Tj % | 86,7 | 87,4 | 87,8 | 85,5 | 88,3 | 87,5 | 88,1 | 85,1 | 84,5 | - Vodičom nemot. voz. | 372 | 38 | 51 | 40 | 48 | 61 | 31 | 39 | 64 | rozdiel | 29 | 5 | 10 | -10 | 2 | -3 | -1 | -1 | 27 | Tj % | 3,2 | 1,9 | 4,7 | 3,8 | 3,5 | 3,8 | 2,6 | 2,2 | 4,8 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | porušenie povinnosti vodiča | 4036 | 651 | 344 | 369 | 553 | 536 | 420 | 670 | 493 | rozdiel | -207 | -18 | -68 | -7 | 1 | -51 | 57 | -54 | -67 | Tj % | 35,3 | 32,6 | 31,7 | 35,1 | 40,3 | 33,5 | 35 | 37,2 | 36,8 | nedovolená rýchlosť jazdy | 1653 | 201 | 167 | 226 | 224 | 176 | 188 | 278 | 193 | rozdiel | -274 | -56 | -3 | -25 | -34 | -45 | -88 | 42 | -65 | Tj % | 14,4 | 10,1 | 15,4 | 21,5 | 16,3 | 11 | 15,7 | 15,4 | 14,4 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 748 | 53 | 91 | 24 | 41 | 340 | 95 | 28 | 76 | rozdiel | -37 | -23 | 43 | -1 | 17 | -4 | -14 | -28 | -27 | Tj % | 6,5 | 2,7 | 8,4 | 2,3 | 3 | 21,3 | 7,9 | 1,6 | 5,7 | nesprávna jazda cez križovatku | 685 | 150 | 82 | 70 | 101 | 64 | 66 | 88 | 64 | rozdiel | -81 | 9 | -16 | -20 | 9 | -37 | -17 | 12 | -21 | Tj % | 6 | 7,5 | 7,6 | 6,7 | 7,4 | 4 | 5,5 | 4,9 | 4,8 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 619 | 110 | 55 | 69 | 67 | 60 | 83 | 88 | 87 | rozdiel | -49 | -32 | 1 | -9 | -14 | -13 | 13 | 8 | -3 | Tj % | 5,4 | 5,5 | 5,1 | 6,6 | 4,9 | 3,8 | 6,9 | 4,9 | 6,5 | porušenie povinnosti účastníka dopravnej nehody alebo škodovej udalosti | 507 | 297 | 35 | 32 | 18 | 26 | 3 | 49 | 47 | rozdiel | -249 | -160 | -30 | -7 | -14 | 5 | -34 | -14 | 5 | Tj % | 4,4 | 14,9 | 3,2 | 3 | 1,3 | 1,6 | 0,3 | 2,7 | 3,5 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 500 | 100 | 50 | 32 | 60 | 74 | 52 | 83 | 49 | rozdiel | -68 | -55 | -21 | 7 | -16 | -18 | 6 | 23 | 6 | Tj % | 4,4 | 5 | 4,6 | 3 | 4,4 | 4,6 | 4,3 | 4,6 | 3,7 | nesprávny spôsob jazdy | 483 | 28 | 55 | 39 | 66 | 58 | 79 | 112 | 46 | rozdiel | 62 | -11 | 25 | 4 | 20 | 1 | 12 | 14 | -3 | Tj % | 4,2 | 1,4 | 5,1 | 3,7 | 4,8 | 3,6 | 6,6 | 6,2 | 3,4 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 447 | 79 | 36 | 45 | 40 | 54 | 41 | 74 | 78 | rozdiel | 44 | 12 | 9 | 21 | 14 | -16 | -15 | 1 | 18 | Tj % | 3,9 | 4 | 3,3 | 4,3 | 2,9 | 3,4 | 3,4 | 4,1 | 5,8 | nesprávne odbočovanie | 370 | 62 | 47 | 31 | 48 | 49 | 32 | 54 | 47 | rozdiel | -14 | 0 | 7 | -13 | 5 | -10 | -3 | 5 | -5 | Tj % | 3,2 | 3,1 | 4,3 | 2,9 | 3,5 | 3,1 | 2,7 | 3 | 3,5 |
|
Alkohol Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Alkohol | 1438 | 173 | 137 | 153 | 156 | 191 | 169 | 216 | 243 | rozdiel | -168 | -13 | 4 | -36 | -1 | -63 | -21 | -19 | -19 | Tj % | 12,6 | 8,7 | 12,6 | 14,6 | 11,4 | 12 | 14,1 | 12 | 18,2 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Nehody v obci | 8034 | 1769 | 637 | 687 | 901 | 1143 | 713 | 1172 | 1012 | rozdiel | -696 | -314 | -27 | -72 | -12 | -166 | -7 | 6 | -104 | Nehody mimo obec | 3413 | 231 | 449 | 364 | 471 | 455 | 487 | 630 | 326 | rozdiel | -388 | -33 | -33 | -90 | -22 | -82 | -109 | 49 | -68 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Dialnice | 370 | 74 | 38 | 110 | 0 | 73 | 0 | 73 | 2 | Rýchlostné cesty | 136 | 0 | 15 | 0 | 67 | 3 | 48 | 3 | 0 | Cesty 1.triedy | 2174 | 25 | 177 | 224 | 277 | 402 | 359 | 543 | 167 | Cesty 2.triedy | 1213 | 59 | 235 | 153 | 147 | 183 | 120 | 139 | 177 | Cesty 3.triedy | 1272 | 14 | 158 | 130 | 191 | 202 | 181 | 219 | 177 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 140 | 14 | 26 | 15 | 20 | 22 | 16 | 12 | 15 | rozdiel | -21 | 3 | -2 | 3 | 0 | -1 | -10 | -7 | -7 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 23 | 1 | 2 | 0 | 5 | 8 | 3 | 3 | 1 | rozdiel | -2 | -1 | -2 | -2 | 1 | 6 | -2 | 1 | -3 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 10 | 1 | 0 | 0 | 1 | 5 | 2 | 1 | 0 | rozdiel | 7 | 1 | -1 | 0 | 1 | 5 | 2 | 0 | -1 | - z toho motocykle L3e, L4e | 13 | 0 | 2 | 0 | 4 | 3 | 1 | 2 | 1 | rozdiel | -9 | -2 | -1 | -2 | 0 | 1 | -4 | 1 | -2 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 88 | 11 | 20 | 7 | 11 | 11 | 9 | 8 | 11 | rozdiel | -15 | 6 | 3 | -2 | -2 | -6 | -4 | -5 | -5 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 88 | 11 | 20 | 7 | 11 | 11 | 9 | 8 | 11 | rozdiel | -15 | 6 | 3 | -2 | -2 | -6 | -4 | -5 | -5 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 8 | 1 | 0 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | rozdiel | -6 | -3 | -1 | 3 | 1 | 0 | -3 | -3 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 6 | 0 | 0 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | -3 | -1 | 3 | 1 | 0 | -1 | -1 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | -4 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -2 | -1 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 20 | 1 | 4 | 5 | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | rozdiel | 9 | 1 | 1 | 5 | 2 | -1 | -1 | 1 | 1 | - z toho bicykel, kolobežka | 20 | 1 | 4 | 5 | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | rozdiel | 10 | 1 | 1 | 5 | 3 | -1 | -1 | 1 | 1 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | -7 | 0 | -3 | -1 | -2 | 0 | 0 | -1 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 61 | 4 | 9 | 4 | 9 | 11 | 10 | 5 | 9 | rozdiel | 11 | 3 | 3 | -1 | 6 | 6 | -2 | -2 | -2 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 4 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | -1 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 54 | 3 | 9 | 3 | 9 | 10 | 9 | 3 | 8 | rozdiel | 9 | 2 | 6 | -1 | 6 | 5 | -3 | -3 | -3 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 54 | 3 | 9 | 3 | 9 | 10 | 9 | 3 | 8 | rozdiel | 9 | 2 | 6 | -1 | 6 | 5 | -3 | -3 | -3 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | -2 | -1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | -2 | -1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
|
Následky, pokračovanie Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 251 | 25 | 38 | 26 | 39 | 36 | 32 | 24 | 31 | rozdiel | -17 | 6 | 0 | 2 | 11 | 0 | -14 | -10 | -12 | - chodci | 50 | 7 | 3 | 7 | 10 | 3 | 6 | 7 | 7 | rozdiel | -7 | 0 | -1 | 0 | 5 | -5 | -2 | -1 | -3 | - z toho deti | 4 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | rozdiel | -1 | 0 | -2 | -1 | 1 | 1 | 0 | 1 | -1 | - cyklisti | 21 | 1 | 5 | 5 | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | rozdiel | 6 | 1 | 1 | 4 | 1 | -1 | -1 | 0 | 1 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 178 | 17 | 30 | 14 | 26 | 31 | 23 | 16 | 21 | rozdiel | -18 | 5 | 0 | -2 | 5 | 6 | -12 | -9 | -11 | - z toho deti | 4 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | -1 | 1 | 0 | - v nemot. voz. | 22 | 1 | 5 | 5 | 3 | 2 | 2 | 1 | 3 | rozdiel | 7 | 1 | 1 | 4 | 1 | -1 | -1 | 0 | 2 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 142 | 14 | 28 | 11 | 20 | 21 | 18 | 11 | 19 | rozdiel | -12 | 7 | 5 | -3 | 3 | 0 | -8 | -8 | -8 | - vodič OA priput. | 49 | 3 | 11 | 5 | 5 | 8 | 5 | 4 | 8 | rozdiel | -18 | -1 | 0 | -1 | -2 | -3 | -6 | -5 | 0 | - vodič OA nepriput. | 39 | 8 | 8 | 3 | 6 | 3 | 4 | 4 | 3 | rozdiel | -1 | 6 | 0 | 0 | -1 | -2 | 1 | 0 | -5 | - spoluc. OA priput. | 26 | 1 | 2 | 2 | 3 | 6 | 4 | 2 | 6 | rozdiel | 3 | 1 | 1 | 0 | 1 | 3 | -3 | -2 | 2 | - spoluc. OA nepriput. | 28 | 2 | 7 | 1 | 6 | 4 | 5 | 1 | 2 | rozdiel | 4 | 1 | 4 | -2 | 5 | 2 | 0 | -1 | -5 |
|