Prehľad nehôd v cestnej doprave za obdobie od 01.01. do 31.10.2012 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Územný okres: Banská Bystrica
Celkový prehľad nehôd Banská Bystrica | 01 | +/- | 0110 | 0111 | 0117 | 0120 | Celkom nehôd | 215 | -6 | 167 | 1 | 14 | 33 | - šk. do 3990€, bez zr. | 88 | -1 | 68 | 1 | 4 | 15 | Neh. so zranením | 92 | 3 | 74 | 0 | 8 | 10 | Počet usmrtených | 1 | -4 | 0 | 0 | 1 | 0 | Počet ťažko zranených | 25 | 3 | 17 | 0 | 4 | 4 | Počet ľahko zranených | 87 | -2 | 72 | 0 | 7 | 8 | Škoda v 10€ | 72431 | -8844 | 49947 | 200 | 8465 | 13819 |
|
Zavinené (ŠEDN) Banská Bystrica | 01 | +/- | 0110 | 0111 | 0117 | 0120 | - vodič mot. vozidla | 187 | -8 | 144 | 1 | 13 | 29 | - vodič nemot. voz. | 7 | 3 | 6 | 0 | 1 | 0 | - chodec | 10 | 5 | 7 | 0 | 0 | 3 | - lesná zver, dom.zv. | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | - techn. záv. vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - rozbité čelné sklo | 2 | -1 | 2 | 0 | 0 | 0 |
|
Príčiny, vinník DN motorové vozidlo, 10 najpočetnejších Banská Bystrica | 01 | +/- | 0110 | 0111 | 0117 | 0120 | porušenie povinnosti vodiča | 88 | -4 | 68 | 1 | 4 | 15 | nedovolená rýchlosť jazdy | 26 | -4 | 22 | 0 | 2 | 2 | nesprávna jazda cez križovatku | 16 | 0 | 9 | 0 | 4 | 3 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 14 | 2 | 11 | 0 | 1 | 2 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 14 | -4 | 10 | 0 | 0 | 4 | nesprávne odbočovanie | 13 | 7 | 12 | 0 | 0 | 1 | nesprávny spôsob jazdy | 4 | 0 | 3 | 0 | 1 | 0 | nesprávne predchádzanie | 4 | -3 | 3 | 0 | 0 | 1 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | nesprávna jazda v jazdných pruhoch | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
|
Druh vozidla, vinník DN motorové vozidlo Banská Bystrica | 01 | +/- | 0110 | 0111 | 0117 | 0120 | Malý motocykel | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | Motocykel | 11 | -1 | 10 | 0 | 0 | 1 | Os. automobil | 161 | 1 | 124 | 1 | 13 | 23 | Nákl. automobil | 34 | -5 | 28 | 0 | 2 | 4 | Autobus | 6 | 4 | 3 | 0 | 0 | 3 | Traktor | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Bicykel | 8 | 4 | 8 | 0 | 0 | 0 | Dodavka | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | Ost.druhy vozidiel | 36 | -16 | 31 | 0 | 0 | 5 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Alkohol Banská Bystrica | 01 | +/- | 0110 | 0111 | 0117 | 0120 | Alkohol | 26 | -4 | 17 | 1 | 4 | 4 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Banská Bystrica | 01 | +/- | 0110 | 0111 | 0117 | 0120 | Nehody v obci | 159 | -7 | 130 | 0 | 3 | 26 | Nehody mimo obec | 56 | 1 | 37 | 1 | 11 | 7 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Druh pozemnej komunikácie Banská Bystrica | 01 | +/- | 0110 | 0111 | 0117 | 0120 | - dialnica | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - rýchlostná cesta | 9 | 9 | 8 | 0 | 0 | 1 | - cesta I.triedy | 60 | -3 | 43 | 0 | 9 | 8 | - cesta II.triedy | 5 | -1 | 4 | 0 | 0 | 1 | - cesta III.triedy | 23 | 21 | 16 | 1 | 3 | 3 | - uzol | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - komunik. sledovaná | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - komunik. nesledov. | 104 | -24 | 85 | 0 | 2 | 17 | - poľné, lesné cesty | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - ostatné | 14 | -8 | 11 | 0 | 0 | 3 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Čas nahlásenia nehody Banská Bystrica | 01 | +/- | 0110 | 0111 | 0117 | 0120 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | do 30 min. | 127 | 33 | 95 | 0 | 10 | 22 | do 1 hodiny | 33 | -25 | 27 | 1 | 0 | 5 | do 3 hodín | 32 | -15 | 25 | 0 | 3 | 4 | do 6 hodín | 2 | -3 | 2 | 0 | 0 | 0 | od 6 do 12 hodín | 4 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | od 12 do 24 hodín | 6 | 3 | 5 | 0 | 0 | 1 | nad 24 hodín | 11 | 1 | 9 | 0 | 1 | 1 |
|
Deň Banská Bystrica | 01 | +/- | 0110 | 0111 | 0117 | 0120 | pondelok | 27 | -12 | 20 | 0 | 2 | 5 | utorok | 45 | 13 | 36 | 0 | 3 | 6 | streda | 27 | -6 | 19 | 0 | 1 | 7 | štvrtok | 36 | 10 | 27 | 0 | 3 | 6 | piatok | 31 | -6 | 27 | 0 | 2 | 2 | sobota | 31 | 3 | 26 | 0 | 2 | 3 | nedeľa | 18 | -8 | 12 | 1 | 1 | 4 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa zaznamenaného času priebehu DN (DN od: - do:) sú započítané DN,
ktorých zaznamenaný čas priebehu sa zmestí do rozmedzia 1 hod. Ostatné sú zaradené
pod položku "nezistené" Banská Bystrica | 01 | +/- | 0110 | 0111 | 0117 | 0120 | - od 00 - 01 hod. | 1 | -4 | 1 | 0 | 0 | 0 | - od 01 - 02 hod. | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | - od 02 - 03 hod. | 5 | 3 | 4 | 0 | 0 | 1 | - od 03 - 04 hod. | 2 | -3 | 2 | 0 | 0 | 0 | - od 04 - 05 hod. | 1 | -1 | 0 | 0 | 0 | 1 | - od 05 - 06 hod. | 3 | -1 | 1 | 1 | 0 | 1 | - od 06 - 07 hod. | 6 | -2 | 6 | 0 | 0 | 0 | - od 07 - 08 hod. | 6 | -5 | 5 | 0 | 0 | 1 | - od 08 - 09 hod. | 14 | 5 | 14 | 0 | 0 | 0 | - od 09 - 10 hod. | 7 | 1 | 3 | 0 | 0 | 4 | - od 10 - 11 hod. | 11 | -1 | 9 | 0 | 0 | 2 | - od 11 - 12 hod. | 6 | -10 | 5 | 0 | 0 | 1 | - od 12 - 13 hod. | 8 | -1 | 8 | 0 | 0 | 0 | - od 13 - 14 hod. | 8 | -1 | 5 | 0 | 3 | 0 | - od 14 - 15 hod. | 15 | 6 | 12 | 0 | 1 | 2 | - od 15 - 16 hod. | 14 | -1 | 12 | 0 | 0 | 2 | - od 16 - 17 hod. | 18 | 5 | 10 | 0 | 3 | 5 | - od 17 - 18 hod. | 14 | 3 | 11 | 0 | 1 | 2 | - od 18 - 19 hod. | 17 | 6 | 14 | 0 | 2 | 1 | - od 19 - 20 hod. | 3 | -6 | 1 | 0 | 1 | 1 | - od 20 - 21 hod. | 8 | -7 | 4 | 0 | 2 | 2 | - od 21 - 22 hod. | 9 | -1 | 7 | 0 | 1 | 1 | - od 22 - 23 hod. | 10 | 6 | 9 | 0 | 0 | 1 | - od 23 - 24 hod. | 6 | 1 | 5 | 0 | 0 | 1 | - nezistené | 21 | 1 | 17 | 0 | 0 | 4 |
|