Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách s následkom na zdraví za obdobie od 01.01. do 31.10.2012 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Slovensko
Celkový prehľad nehôd Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Celkom nehôd | 4159 | 521 | 503 | 395 | 552 | 488 | 483 | 598 | 619 | rozdiel | -356 | -73 | -13 | -59 | 19 | -93 | -69 | 13 | -81 | - šk. do 3990€, bez zr. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Neh. so zranením | 4159 | 521 | 503 | 395 | 552 | 488 | 483 | 598 | 619 | rozdiel | -356 | -73 | -13 | -59 | 19 | -93 | -69 | 13 | -81 | Tj % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | Počet usmrtených | 251 | 25 | 38 | 26 | 39 | 36 | 32 | 24 | 31 | rozdiel | -17 | 6 | 0 | 2 | 11 | 0 | -14 | -10 | -12 | Počet ťažko zranených | 929 | 90 | 114 | 77 | 93 | 127 | 134 | 150 | 144 | rozdiel | -25 | -15 | -5 | 19 | 6 | -13 | -12 | 14 | -19 | Počet ľahko zranených | 4426 | 500 | 537 | 451 | 602 | 493 | 493 | 670 | 680 | rozdiel | -515 | -100 | -16 | -62 | -19 | -142 | -92 | -6 | -78 | Škoda v 10€ | 1575290 | 209467 | 194508 | 159427 | 174470 | 203358 | 188070 | 250967 | 195023 | rozdiel | -187567 | -47449 | -47566 | 17756 | -9665 | -14613 | -30511 | -12732 | -42787 |
|
Zavinené (ŠEDN) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | - Chodcom | 292 | 35 | 24 | 34 | 33 | 32 | 28 | 41 | 65 | rozdiel | -56 | -25 | 1 | 10 | 10 | -17 | -19 | -24 | 8 | Tj % | 7 | 6,7 | 4,8 | 8,6 | 6 | 6,6 | 5,8 | 6,9 | 10,5 | - Vodičom mot. vozidla | 3314 | 409 | 420 | 297 | 455 | 393 | 396 | 486 | 458 | rozdiel | -359 | -68 | -18 | -70 | -7 | -75 | -44 | 39 | -116 | Tj % | 79,7 | 78,5 | 83,5 | 75,2 | 82,4 | 80,5 | 82 | 81,3 | 74 | - Vodičom nemot. voz. | 290 | 28 | 37 | 35 | 43 | 38 | 26 | 28 | 55 | rozdiel | 19 | 7 | 4 | -5 | 8 | -9 | -1 | -5 | 20 | Tj % | 7 | 5,4 | 7,4 | 8,9 | 7,8 | 7,8 | 5,4 | 4,7 | 8,9 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | porušenie povinnosti vodiča | 1149 | 160 | 143 | 85 | 158 | 131 | 139 | 163 | 170 | rozdiel | -125 | -2 | -21 | -30 | 0 | -45 | 17 | -1 | -43 | Tj % | 27,6 | 30,7 | 28,4 | 21,5 | 28,6 | 26,8 | 28,8 | 27,3 | 27,5 | nedovolená rýchlosť jazdy | 771 | 76 | 105 | 76 | 114 | 81 | 96 | 122 | 101 | rozdiel | -142 | -15 | 7 | -27 | -21 | -13 | -37 | 10 | -46 | Tj % | 18,5 | 14,6 | 20,9 | 19,2 | 20,7 | 16,6 | 19,9 | 20,4 | 16,3 | nesprávna jazda cez križovatku | 421 | 60 | 56 | 55 | 71 | 35 | 42 | 55 | 47 | rozdiel | -40 | -7 | -13 | -10 | 13 | -14 | -14 | 14 | -9 | Tj % | 10,1 | 11,5 | 11,1 | 13,9 | 12,9 | 7,2 | 8,7 | 9,2 | 7,6 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 373 | 59 | 29 | 43 | 37 | 41 | 34 | 58 | 72 | rozdiel | 16 | -2 | 5 | 19 | 14 | -9 | -17 | -8 | 14 | Tj % | 9 | 11,3 | 5,8 | 10,9 | 6,7 | 8,4 | 7 | 9,7 | 11,6 | nesprávne odbočovanie | 239 | 30 | 30 | 27 | 35 | 19 | 26 | 37 | 35 | rozdiel | 5 | -3 | 6 | -5 | 10 | -13 | -2 | 13 | -1 | Tj % | 5,7 | 5,8 | 6 | 6,8 | 6,3 | 3,9 | 5,4 | 6,2 | 5,7 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 227 | 20 | 19 | 14 | 16 | 71 | 33 | 11 | 43 | rozdiel | -36 | -16 | -4 | 4 | 3 | 6 | -5 | -12 | -12 | Tj % | 5,5 | 3,8 | 3,8 | 3,5 | 2,9 | 14,5 | 6,8 | 1,8 | 6,9 | nesprávny spôsob jazdy | 208 | 14 | 26 | 13 | 36 | 28 | 35 | 33 | 23 | rozdiel | 19 | 8 | 6 | -5 | 8 | 2 | 12 | -9 | -3 | Tj % | 5 | 2,7 | 5,2 | 3,3 | 6,5 | 5,7 | 7,2 | 5,5 | 3,7 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 181 | 19 | 19 | 20 | 19 | 24 | 17 | 37 | 26 | rozdiel | 8 | -10 | -3 | 10 | -4 | 0 | -3 | 12 | 6 | Tj % | 4,4 | 3,6 | 3,8 | 5,1 | 3,4 | 4,9 | 3,5 | 6,2 | 4,2 | nesprávne predchádzanie | 123 | 9 | 17 | 17 | 15 | 15 | 16 | 20 | 14 | rozdiel | -44 | -7 | -5 | -7 | -6 | -12 | -6 | 3 | -4 | Tj % | 3 | 1,7 | 3,4 | 4,3 | 2,7 | 3,1 | 3,3 | 3,3 | 2,3 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 98 | 11 | 14 | 10 | 13 | 9 | 12 | 12 | 17 | rozdiel | -13 | -11 | 7 | -1 | 3 | -1 | 0 | -7 | -3 | Tj % | 2,4 | 2,1 | 2,8 | 2,5 | 2,4 | 1,8 | 2,5 | 2 | 2,7 |
|
Alkohol Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Alkohol | 495 | 54 | 63 | 52 | 56 | 59 | 66 | 63 | 82 | rozdiel | -62 | -11 | 2 | -17 | 6 | -12 | -11 | -14 | -5 | Tj % | 11,9 | 10,4 | 12,5 | 13,2 | 10,1 | 12,1 | 13,7 | 10,5 | 13,2 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Nehody v obci | 2650 | 410 | 268 | 245 | 341 | 327 | 268 | 365 | 426 | rozdiel | -159 | -80 | -7 | -26 | 37 | -38 | -16 | 8 | -37 | Nehody mimo obec | 1509 | 111 | 235 | 150 | 211 | 161 | 215 | 233 | 193 | rozdiel | -197 | 7 | -6 | -33 | -18 | -55 | -53 | 5 | -44 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Dialnice | 74 | 23 | 13 | 15 | 0 | 9 | 0 | 14 | 0 | Rýchlostné cesty | 33 | 0 | 5 | 0 | 9 | 1 | 16 | 2 | 0 | Cesty 1.triedy | 1005 | 16 | 108 | 114 | 131 | 147 | 165 | 225 | 99 | Cesty 2.triedy | 642 | 30 | 136 | 81 | 77 | 83 | 64 | 63 | 108 | Cesty 3.triedy | 624 | 8 | 81 | 66 | 107 | 90 | 82 | 96 | 94 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 140 | 14 | 26 | 15 | 20 | 22 | 16 | 12 | 15 | rozdiel | -21 | 3 | -2 | 3 | 0 | -1 | -10 | -7 | -7 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 23 | 1 | 2 | 0 | 5 | 8 | 3 | 3 | 1 | rozdiel | -2 | -1 | -2 | -2 | 1 | 6 | -2 | 1 | -3 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 10 | 1 | 0 | 0 | 1 | 5 | 2 | 1 | 0 | rozdiel | 7 | 1 | -1 | 0 | 1 | 5 | 2 | 0 | -1 | - z toho motocykle L3e, L4e | 13 | 0 | 2 | 0 | 4 | 3 | 1 | 2 | 1 | rozdiel | -9 | -2 | -1 | -2 | 0 | 1 | -4 | 1 | -2 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 88 | 11 | 20 | 7 | 11 | 11 | 9 | 8 | 11 | rozdiel | -15 | 6 | 3 | -2 | -2 | -6 | -4 | -5 | -5 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 88 | 11 | 20 | 7 | 11 | 11 | 9 | 8 | 11 | rozdiel | -15 | 6 | 3 | -2 | -2 | -6 | -4 | -5 | -5 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 8 | 1 | 0 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | rozdiel | -6 | -3 | -1 | 3 | 1 | 0 | -3 | -3 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 6 | 0 | 0 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | -3 | -1 | 3 | 1 | 0 | -1 | -1 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | -4 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -2 | -1 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 20 | 1 | 4 | 5 | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | rozdiel | 9 | 1 | 1 | 5 | 2 | -1 | -1 | 1 | 1 | - z toho bicykel, kolobežka | 20 | 1 | 4 | 5 | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | rozdiel | 10 | 1 | 1 | 5 | 3 | -1 | -1 | 1 | 1 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | -7 | 0 | -3 | -1 | -2 | 0 | 0 | -1 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 61 | 4 | 9 | 4 | 9 | 11 | 10 | 5 | 9 | rozdiel | 11 | 3 | 3 | -1 | 6 | 6 | -2 | -2 | -2 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 4 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | -1 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 54 | 3 | 9 | 3 | 9 | 10 | 9 | 3 | 8 | rozdiel | 9 | 2 | 6 | -1 | 6 | 5 | -3 | -3 | -3 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 54 | 3 | 9 | 3 | 9 | 10 | 9 | 3 | 8 | rozdiel | 9 | 2 | 6 | -1 | 6 | 5 | -3 | -3 | -3 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | -2 | -1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | -2 | -1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
|
Následky, pokračovanie Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 251 | 25 | 38 | 26 | 39 | 36 | 32 | 24 | 31 | rozdiel | -17 | 6 | 0 | 2 | 11 | 0 | -14 | -10 | -12 | - chodci | 50 | 7 | 3 | 7 | 10 | 3 | 6 | 7 | 7 | rozdiel | -7 | 0 | -1 | 0 | 5 | -5 | -2 | -1 | -3 | - z toho deti | 4 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | rozdiel | -1 | 0 | -2 | -1 | 1 | 1 | 0 | 1 | -1 | - cyklisti | 21 | 1 | 5 | 5 | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | rozdiel | 6 | 1 | 1 | 4 | 1 | -1 | -1 | 0 | 1 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 178 | 17 | 30 | 14 | 26 | 31 | 23 | 16 | 21 | rozdiel | -18 | 5 | 0 | -2 | 5 | 6 | -12 | -9 | -11 | - z toho deti | 4 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | -1 | 1 | 0 | - v nemot. voz. | 22 | 1 | 5 | 5 | 3 | 2 | 2 | 1 | 3 | rozdiel | 7 | 1 | 1 | 4 | 1 | -1 | -1 | 0 | 2 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 142 | 14 | 28 | 11 | 20 | 21 | 18 | 11 | 19 | rozdiel | -12 | 7 | 5 | -3 | 3 | 0 | -8 | -8 | -8 | - vodič OA priput. | 49 | 3 | 11 | 5 | 5 | 8 | 5 | 4 | 8 | rozdiel | -18 | -1 | 0 | -1 | -2 | -3 | -6 | -5 | 0 | - vodič OA nepriput. | 39 | 8 | 8 | 3 | 6 | 3 | 4 | 4 | 3 | rozdiel | -1 | 6 | 0 | 0 | -1 | -2 | 1 | 0 | -5 | - spoluc. OA priput. | 26 | 1 | 2 | 2 | 3 | 6 | 4 | 2 | 6 | rozdiel | 3 | 1 | 1 | 0 | 1 | 3 | -3 | -2 | 2 | - spoluc. OA nepriput. | 28 | 2 | 7 | 1 | 6 | 4 | 5 | 1 | 2 | rozdiel | 4 | 1 | 4 | -2 | 5 | 2 | 0 | -1 | -5 |
|