Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách s následkom na zdraví za obdobie od 01.01. do 31.05.2013 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Kraj: Nitrianský kraj
Celkový prehľad nehôd Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Celkom nehôd | 211 | 62 | 28 | 35 | 42 | 6 | 23 | 15 | rozdiel | -2 | 1 | 8 | -1 | -2 | -7 | 6 | -7 | - šk. do 3990€, bez zr. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Neh. so zranením | 211 | 62 | 28 | 35 | 42 | 6 | 23 | 15 | rozdiel | -2 | 1 | 8 | -1 | -2 | -7 | 6 | -7 | Tj % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | Počet usmrtených | 5 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | -13 | -4 | -2 | 2 | -8 | 0 | 1 | -2 | Počet ťažko zranených | 38 | 3 | 15 | 10 | 4 | 1 | 5 | 0 | rozdiel | -6 | -3 | 4 | 2 | -5 | -1 | 2 | -5 | Počet ľahko zranených | 241 | 75 | 24 | 39 | 52 | 8 | 22 | 21 | rozdiel | 25 | 12 | 11 | 3 | 6 | -6 | 0 | -1 | Škoda v 10€ | 65141 | 23108 | 9380 | 7375 | 7590 | 577 | 5689 | 11422 | rozdiel | -5127 | 1759 | 1202 | 1401 | -5262 | -4203 | -3401 | 3377 |
|
Zavinené (ŠEDN) Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | - Chodcom | 15 | 8 | 0 | 4 | 2 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 5 | 6 | 0 | 2 | -1 | -1 | 0 | -1 | Tj % | 7,1 | 12,9 | 0 | 11,4 | 4,8 | 0 | 4,3 | 0 | - Vodičom mot. vozidla | 176 | 50 | 24 | 28 | 36 | 4 | 20 | 14 | rozdiel | -3 | -5 | 6 | -1 | 2 | -5 | 4 | -4 | Tj % | 83,4 | 80,6 | 85,7 | 80 | 85,7 | 66,7 | 87 | 93,3 | - Vodičom nemot. voz. | 15 | 2 | 4 | 3 | 4 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 3 | 1 | 3 | -1 | 1 | -1 | 1 | -1 | Tj % | 7,1 | 3,2 | 14,3 | 8,6 | 9,5 | 16,7 | 4,3 | 0 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | porušenie povinnosti vodiča | 62 | 16 | 8 | 12 | 9 | 1 | 9 | 7 | rozdiel | 1 | -4 | 0 | 4 | 3 | -7 | 7 | -2 | Tj % | 29,4 | 25,8 | 28,6 | 34,3 | 21,4 | 16,7 | 39,1 | 46,7 | nedovolená rýchlosť jazdy | 55 | 15 | 7 | 10 | 18 | 1 | 2 | 2 | rozdiel | 14 | 2 | 4 | 6 | 7 | -1 | 1 | -5 | Tj % | 26,1 | 24,2 | 25 | 28,6 | 42,9 | 16,7 | 8,7 | 13,3 | nesprávna jazda cez križovatku | 19 | 4 | 5 | 3 | 5 | 0 | 0 | 2 | rozdiel | -2 | -1 | 3 | 0 | -1 | 0 | -3 | 0 | Tj % | 9 | 6,5 | 17,9 | 8,6 | 11,9 | 0 | 0 | 13,3 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 15 | 8 | 0 | 4 | 2 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 3 | 5 | 0 | 2 | -2 | -1 | 0 | -1 | Tj % | 7,1 | 12,9 | 0 | 11,4 | 4,8 | 0 | 4,3 | 0 | nesprávne odbočovanie | 11 | 1 | 1 | 0 | 3 | 0 | 4 | 2 | rozdiel | -1 | -2 | -1 | -2 | -2 | 0 | 4 | 2 | Tj % | 5,2 | 1,6 | 3,6 | 0 | 7,1 | 0 | 17,4 | 13,3 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 10 | 7 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 3 | 0 | -1 | -3 | 3 | 0 | -1 | Tj % | 4,7 | 11,3 | 0 | 0 | 0 | 50 | 0 | 0 | nesprávne predchádzanie | 8 | 2 | 2 | 1 | 2 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 5 | 1 | 2 | 1 | 2 | -1 | 0 | 0 | Tj % | 3,8 | 3,2 | 7,1 | 2,9 | 4,8 | 0 | 4,3 | 0 | nesprávny spôsob jazdy | 7 | 1 | 0 | 4 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | -16 | -2 | -3 | -5 | -3 | 0 | -3 | 0 | Tj % | 3,3 | 1,6 | 0 | 11,4 | 0 | 0 | 8,7 | 0 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 7 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 3 | 0 | -2 | -2 | -1 | 0 | 0 | Tj % | 3,3 | 11,3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 5 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 1 | rozdiel | 0 | -1 | -1 | 1 | 1 | 0 | -1 | 1 | Tj % | 2,4 | 0 | 0 | 2,9 | 4,8 | 0 | 4,3 | 6,7 |
|
Alkohol Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Alkohol | 17 | 4 | 3 | 3 | 3 | 0 | 2 | 2 | rozdiel | -3 | 1 | 2 | 3 | -6 | -2 | 0 | -1 | Tj % | 8,1 | 6,5 | 10,7 | 8,6 | 7,1 | 0 | 8,7 | 13,3 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Nehody v obci | 120 | 39 | 13 | 20 | 23 | 4 | 13 | 8 | rozdiel | -15 | -5 | 1 | 1 | -4 | -7 | 3 | -4 | Nehody mimo obec | 91 | 23 | 15 | 15 | 19 | 2 | 10 | 7 | rozdiel | 13 | 6 | 7 | -2 | 2 | 0 | 3 | -3 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Dialnice | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Rýchlostné cesty | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Cesty 1.triedy | 58 | 17 | 13 | 12 | 10 | 0 | 4 | 2 | Cesty 2.triedy | 40 | 7 | 6 | 3 | 5 | 3 | 12 | 4 | Cesty 3.triedy | 28 | 8 | 2 | 9 | 2 | 0 | 4 | 3 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 4 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | -2 | -1 | -1 | 1 | -3 | 0 | 2 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | -1 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 4 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 1 | -3 | 0 | 2 | 0 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 4 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 1 | -3 | 0 | 2 | 0 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -6 | -1 | -1 | 1 | -5 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -6 | -1 | -1 | 1 | -5 | 0 | 0 | 0 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -6 | -1 | -1 | 1 | -5 | 0 | 0 | 0 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky, pokračovanie Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 5 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | -13 | -4 | -2 | 2 | -8 | 0 | 1 | -2 | - chodci | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -5 | -2 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | -2 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | - cyklisti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 5 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | -8 | -2 | -2 | 2 | -8 | 0 | 2 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v nemot. voz. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 5 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | -6 | -1 | -1 | 2 | -8 | 0 | 2 | 0 | - vodič OA priput. | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 2 | 0 | - vodič OA nepriput. | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 1 | -2 | 0 | 0 | 0 | - spoluc. OA priput. | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | -1 | 0 | 1 | -2 | 0 | 0 | 0 | - spoluc. OA nepriput. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -4 | 0 | -1 | 0 | -3 | 0 | 0 | 0 |
|