Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách za obdobie od 01.09. do 30.09.2013 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Slovensko
Celkový prehľad nehôd Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Celkom nehôd | 1162 | 215 | 102 | 86 | 144 | 166 | 126 | 170 | 153 | rozdiel | -42 | 13 | -13 | -32 | -21 | -14 | -3 | 5 | 23 | - šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 556 | 120 | 46 | 37 | 65 | 94 | 50 | 81 | 63 | rozdiel | 16 | 10 | -3 | -9 | 1 | 5 | 1 | -11 | 22 | Neh. s násl. na živote alebo zdr. | 425 | 56 | 44 | 37 | 57 | 40 | 58 | 57 | 76 | rozdiel | -49 | 2 | -4 | -22 | -24 | -8 | 1 | 4 | 2 | Tj % | 36,6 | 26 | 43,1 | 43 | 39,6 | 24,1 | 46 | 33,5 | 49,7 | Počet usmrtených | 26 | 2 | 5 | 2 | 0 | 3 | 2 | 5 | 7 | rozdiel | -1 | 1 | 2 | 1 | -7 | -1 | -1 | 2 | 2 | Počet ťažko zranených | 88 | 10 | 4 | 2 | 7 | 11 | 13 | 18 | 23 | rozdiel | -7 | -2 | -6 | -6 | -6 | 0 | -5 | 9 | 9 | Počet ľahko zranených | 486 | 58 | 55 | 44 | 69 | 46 | 69 | 63 | 82 | rozdiel | 8 | 7 | 4 | -32 | -10 | 2 | 18 | 8 | 11 | Škoda v 10€ | 392727 | 70833 | 35712 | 24093 | 34408 | 62933 | 38151 | 78028 | 48569 | rozdiel | 16683 | 10792 | -6510 | -13402 | -13950 | -3364 | -5570 | 32462 | 16225 |
|
Zavinené (ŠEDN) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | - Chodcom | 45 | 8 | 2 | 4 | 4 | 9 | 2 | 7 | 9 | rozdiel | 11 | 4 | 1 | 0 | -1 | 5 | -2 | 1 | 3 | Tj % | 3,9 | 3,7 | 2 | 4,7 | 2,8 | 5,4 | 1,6 | 4,1 | 5,9 | - Vodičom mot. vozidla | 1032 | 197 | 92 | 72 | 129 | 146 | 118 | 144 | 134 | rozdiel | -10 | 15 | -9 | -29 | -8 | -12 | 3 | 5 | 25 | Tj % | 88,8 | 91,6 | 90,2 | 83,7 | 89,6 | 88 | 93,7 | 84,7 | 87,6 | - Vodičom nemot. voz. | 34 | 3 | 5 | 2 | 6 | 6 | 2 | 5 | 5 | rozdiel | -19 | 0 | -1 | -5 | -7 | -1 | 0 | -1 | -4 | Tj % | 2,9 | 1,4 | 4,9 | 2,3 | 4,2 | 3,6 | 1,6 | 2,9 | 3,3 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | porušenie povinnosti vodiča | 445 | 96 | 47 | 28 | 61 | 49 | 44 | 61 | 59 | rozdiel | -8 | 10 | 3 | -16 | 0 | 0 | -2 | -14 | 11 | Tj % | 38,3 | 44,7 | 46,1 | 32,6 | 42,4 | 29,5 | 34,9 | 35,9 | 38,6 | nedovolená rýchlosť jazdy | 147 | 12 | 13 | 14 | 13 | 20 | 20 | 24 | 31 | rozdiel | -14 | -10 | 1 | -12 | -15 | 0 | 2 | 12 | 8 | Tj % | 12,7 | 5,6 | 12,7 | 16,3 | 9 | 12 | 15,9 | 14,1 | 20,3 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 75 | 6 | 6 | 3 | 4 | 35 | 12 | 3 | 6 | rozdiel | -11 | -1 | -6 | 0 | -1 | -5 | 2 | 0 | 0 | Tj % | 6,5 | 2,8 | 5,9 | 3,5 | 2,8 | 21,1 | 9,5 | 1,8 | 3,9 | nesprávna jazda cez križovatku | 73 | 20 | 8 | 6 | 15 | 10 | 5 | 4 | 5 | rozdiel | -7 | 4 | -4 | -1 | 2 | 3 | -3 | -5 | -3 | Tj % | 6,3 | 9,3 | 7,8 | 7 | 10,4 | 6 | 4 | 2,4 | 3,3 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 69 | 19 | 4 | 3 | 11 | 12 | 7 | 8 | 5 | rozdiel | 19 | 10 | 1 | -2 | 5 | 0 | 3 | 0 | 2 | Tj % | 5,9 | 8,8 | 3,9 | 3,5 | 7,6 | 7,2 | 5,6 | 4,7 | 3,3 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 65 | 14 | 3 | 4 | 10 | 6 | 6 | 12 | 10 | rozdiel | 5 | 5 | -3 | -1 | 5 | -3 | -3 | 2 | 3 | Tj % | 5,6 | 6,5 | 2,9 | 4,7 | 6,9 | 3,6 | 4,8 | 7,1 | 6,5 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 46 | 9 | 2 | 4 | 4 | 9 | 2 | 7 | 9 | rozdiel | 4 | 1 | 1 | 0 | -1 | 5 | -3 | -1 | 2 | Tj % | 4 | 4,2 | 2 | 4,7 | 2,8 | 5,4 | 1,6 | 4,1 | 5,9 | nesprávny spôsob jazdy | 39 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 9 | 7 | 5 | rozdiel | -8 | 1 | 0 | -1 | -1 | -5 | 1 | -3 | 0 | Tj % | 3,4 | 1,9 | 3,9 | 3,5 | 2,8 | 1,8 | 7,1 | 4,1 | 3,3 | nesprávne odbočovanie | 38 | 9 | 2 | 3 | 4 | 3 | 3 | 9 | 5 | rozdiel | -6 | 5 | 1 | -2 | -8 | -5 | -3 | 4 | 2 | Tj % | 3,3 | 4,2 | 2 | 3,5 | 2,8 | 1,8 | 2,4 | 5,3 | 3,3 | nesprávne predchádzanie | 34 | 4 | 2 | 8 | 3 | 4 | 7 | 4 | 2 | rozdiel | 9 | 2 | -2 | 4 | -3 | 3 | 2 | 3 | 0 | Tj % | 2,9 | 1,9 | 2 | 9,3 | 2,1 | 2,4 | 5,6 | 2,4 | 1,3 |
|
Alkohol Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Alkohol | 140 | 23 | 10 | 6 | 18 | 24 | 15 | 19 | 25 | rozdiel | -4 | 7 | 0 | -12 | -3 | 7 | 0 | -2 | -1 | Tj % | 12 | 10,7 | 9,8 | 7 | 12,5 | 14,5 | 11,9 | 11,2 | 16,3 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Nehody v obci | 805 | 187 | 64 | 49 | 105 | 115 | 65 | 108 | 112 | rozdiel | -43 | 10 | -6 | -22 | -4 | -17 | -6 | -8 | 10 | Nehody mimo obec | 357 | 28 | 38 | 37 | 39 | 51 | 61 | 62 | 41 | rozdiel | 1 | 3 | -7 | -10 | -17 | 3 | 3 | 13 | 13 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | diaľnica | 51 | 13 | 5 | 12 | 0 | 13 | 0 | 7 | 1 | rýchlostná cesta | 26 | 0 | 4 | 0 | 7 | 0 | 12 | 1 | 2 | cesta I. triedy | 214 | 7 | 14 | 19 | 25 | 39 | 34 | 54 | 22 | cesta II. triedy | 141 | 11 | 19 | 13 | 19 | 25 | 18 | 19 | 17 | cesta III. triedy | 102 | 4 | 11 | 12 | 14 | 17 | 17 | 11 | 16 | komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 10 | 0 | 0 | 1 | 2 | 5 | 0 | 0 | 2 | komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 121 | 18 | 11 | 6 | 18 | 20 | 9 | 22 | 17 | komunikácia v km systéme nesledovaná | 497 | 162 | 38 | 23 | 59 | 47 | 36 | 56 | 76 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 12 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 2 | 2 | 3 | rozdiel | -3 | 1 | 0 | 0 | -4 | -2 | 0 | 1 | 1 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -7 | 0 | 1 | 0 | -2 | -2 | -2 | -1 | -1 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | -2 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -4 | 0 | 1 | 0 | -2 | -1 | 0 | -1 | -1 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 8 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 3 | rozdiel | 2 | 1 | -1 | -1 | -2 | 0 | 1 | 2 | 2 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 8 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 3 | rozdiel | 2 | 1 | -1 | -1 | -2 | 0 | 1 | 2 | 2 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 7 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 3 | 2 | rozdiel | 1 | -1 | 0 | 1 | 0 | -1 | -1 | 1 | 2 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 6 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 2 | rozdiel | 1 | -1 | 0 | 1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 2 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 6 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 2 | rozdiel | 1 | -1 | 0 | 1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 2 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky, pokračovanie Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 26 | 2 | 5 | 2 | 0 | 3 | 2 | 5 | 7 | rozdiel | -1 | 1 | 2 | 1 | -7 | -1 | -1 | 2 | 2 | - chodci | 7 | 1 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | rozdiel | 1 | 1 | 2 | 0 | -3 | 2 | 0 | 0 | -1 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - cyklisti | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 18 | 1 | 3 | 1 | 0 | 1 | 2 | 5 | 5 | rozdiel | -3 | 0 | 0 | 0 | -4 | -3 | -1 | 2 | 3 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v nemot. voz. | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 14 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 4 | 5 | rozdiel | 3 | 0 | -1 | 0 | -2 | -1 | 1 | 2 | 4 | - vodič OA priput. | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | -1 | -2 | 0 | 1 | 2 | 0 | - vodič OA nepriput. | 4 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | rozdiel | 2 | 1 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | - spoluc. OA priput. | 5 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | rozdiel | 0 | -1 | 0 | 1 | 0 | -1 | 0 | -1 | 2 | - spoluc. OA nepriput. | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
|