Tabuľka č.: 33 - Vozidlo po nehode, spôsob vyprostenia osôb za obdobie od 01.01. do 30.09.2013. Slovensko
Prehľad nehôd. Podľa stavu vozidla po nehode: žiadne z uvedených (i voz. jednostopové a nemotorové) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet vozidiel | 438 | 63 | 53 | 56 | 71 | 58 | 42 | 52 | 43 |
|
Prehľad nehôd. Podľa stavu vozidla po nehode: vozidlo zostalo na kolesách neprevrátené - bez požiaru Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet vozidiel | 13510 | 2564 | 1239 | 1186 | 1564 | 2054 | 1339 | 1881 | 1683 |
|
Prehľad nehôd. Podľa stavu vozidla po nehode: vozidlo prevrátené na bok - bez požiaru Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet vozidiel | 1015 | 117 | 120 | 117 | 115 | 149 | 124 | 148 | 125 |
|
Prehľad nehôd. Podľa stavu vozidla po nehode: vozidlo prevrátené na strechu - bez požiaru (i niekoľkonásobné prevrátenie) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet vozidiel | 415 | 51 | 53 | 41 | 54 | 42 | 62 | 54 | 58 |
|
Prehľad nehôd. Podľa stavu vozidla po nehode: vozidlo zostalo na kolesách neprevrátené - s požiarom Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet vozidiel | 31 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 6 | 5 | 5 |
|
Prehľad nehôd. Podľa stavu vozidla po nehode: vozidlo prevrátené na bok - s požiarom Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet vozidiel | 10 | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | 2 | 1 |
|
Prehľad nehôd. Podľa stavu vozidla po nehode: vozidlo prevrátené na strechu - s požiarom (i niekoľkonásobné prevrátenie) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet vozidiel | 5 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 |
|
Prehľad nehôd. Podľa stavu vozidla po nehode: vodič ušiel - zistený Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet vozidiel | 157 | 20 | 16 | 16 | 10 | 21 | 12 | 35 | 27 |
|
Prehľad nehôd. Počet vozidiel. Spôsob vyprostenia osôb z vozidla Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | nebolo treba použiť násilie | 15198 | 2783 | 1430 | 1384 | 1787 | 2256 | 1543 | 2126 | 1889 | bolo nutné použiť páčidlá | 136 | 17 | 22 | 12 | 15 | 19 | 13 | 18 | 20 | použitie špeciálnej vyprosťovacej techniky | 210 | 20 | 27 | 20 | 19 | 45 | 25 | 24 | 30 |
|
Prehľad nehôd (účastníkov DN). Podľa stavu vozidla po nehode: žiadne z uvedených (i voz. jednostopové a nemotorové) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených alebo zr. účastníkov | 343 | 39 | 41 | 47 | 62 | 43 | 35 | 43 | 33 | Počet usmrtených účastníkov | 11 | 0 | 2 | 2 | 1 | 3 | 3 | 0 | 0 | Počet ťažko zranených účastníkov | 50 | 2 | 9 | 4 | 5 | 9 | 5 | 11 | 5 | Počet ľahko zranených účastníkov | 282 | 37 | 30 | 41 | 56 | 31 | 27 | 32 | 28 |
|
Prehľad nehôd (účastníkov DN). Podľa stavu vozidla po nehode: vozidlo zostalo na kolesách neprevrátené - bez požiaru Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených alebo zr. účastníkov | 4013 | 451 | 469 | 402 | 489 | 511 | 447 | 592 | 652 | Počet usmrtených účastníkov | 123 | 10 | 25 | 8 | 8 | 21 | 7 | 24 | 20 | Počet ťažko zranených účastníkov | 645 | 57 | 69 | 36 | 62 | 101 | 93 | 100 | 127 | Počet ľahko zranených účastníkov | 3245 | 384 | 375 | 358 | 419 | 389 | 347 | 468 | 505 |
|
Prehľad nehôd (účastníkov DN). Podľa stavu vozidla po nehode: vozidlo prevrátené na bok - bez požiaru Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených alebo zr. účastníkov | 819 | 78 | 118 | 91 | 98 | 115 | 94 | 104 | 121 | Počet usmrtených účastníkov | 30 | 1 | 10 | 1 | 5 | 4 | 1 | 6 | 2 | Počet ťažko zranených účastníkov | 155 | 13 | 21 | 10 | 18 | 27 | 23 | 24 | 19 | Počet ľahko zranených účastníkov | 634 | 64 | 87 | 80 | 75 | 84 | 70 | 74 | 100 |
|
Prehľad nehôd (účastníkov DN). Podľa stavu vozidla po nehode: vozidlo prevrátené na strechu - bez požiaru (i niekoľkonásobné prevrátenie) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených alebo zr. účastníkov | 363 | 39 | 51 | 32 | 53 | 23 | 58 | 44 | 63 | Počet usmrtených účastníkov | 13 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 3 | 3 | 4 | Počet ťažko zranených účastníkov | 44 | 1 | 11 | 4 | 5 | 3 | 8 | 3 | 9 | Počet ľahko zranených účastníkov | 306 | 38 | 38 | 28 | 48 | 19 | 47 | 38 | 50 |
|
Prehľad nehôd (účastníkov DN). Podľa stavu vozidla po nehode: vozidlo zostalo na kolesách neprevrátené - s požiarom Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených alebo zr. účastníkov | 30 | 4 | 6 | 5 | 1 | 0 | 2 | 3 | 9 | Počet usmrtených účastníkov | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | Počet ťažko zranených účastníkov | 4 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | Počet ľahko zranených účastníkov | 23 | 4 | 4 | 4 | 1 | 0 | 1 | 1 | 8 |
|
Prehľad nehôd (účastníkov DN). Podľa stavu vozidla po nehode: vozidlo prevrátené na bok - s požiarom Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených alebo zr. účastníkov | 18 | 3 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 9 | 2 | Počet usmrtených účastníkov | 4 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 | Počet ťažko zranených účastníkov | 4 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | Počet ľahko zranených účastníkov | 10 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 5 | 1 |
|
Prehľad nehôd (účastníkov DN). Podľa stavu vozidla po nehode: vozidlo prevrátené na strechu - s požiarom (i niekoľkonásobné prevrátenie) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených alebo zr. účastníkov | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | Počet usmrtených účastníkov | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Počet ťažko zranených účastníkov | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | Počet ľahko zranených účastníkov | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
|
Prehľad nehôd (účastníkov DN). Podľa stavu vozidla po nehode: vodič ušiel - zistený Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených alebo zr. účastníkov | 28 | 2 | 6 | 2 | 1 | 7 | 3 | 6 | 1 | Počet usmrtených účastníkov | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | Počet ťažko zranených účastníkov | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | Počet ľahko zranených účastníkov | 24 | 2 | 5 | 2 | 1 | 5 | 3 | 5 | 1 |
|