Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách s usmrtením za obdobie od 01.01. do 31.10.2013 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Kraj: Nitrianský kraj
Celkový prehľad nehôd Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Celkom nehôd | 12 | 2 | 1 | 3 | 2 | 1 | 3 | 0 | rozdiel | -22 | -9 | -2 | -3 | -6 | -1 | 2 | -3 | - šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Neh. s násl. na živote alebo zdr. | 12 | 2 | 1 | 3 | 2 | 1 | 3 | 0 | rozdiel | -22 | -9 | -2 | -3 | -6 | -1 | 2 | -3 | Tj % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | - | Počet usmrtených | 13 | 2 | 1 | 4 | 2 | 1 | 3 | 0 | rozdiel | -26 | -9 | -2 | -2 | -10 | -1 | 2 | -4 | Počet ťažko zranených | 3 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -7 | 2 | -1 | 0 | -7 | 0 | -1 | 0 | Počet ľahko zranených | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -19 | -4 | 0 | 1 | -12 | -1 | 0 | -3 | Škoda v 10€ | 5610 | 2350 | 35 | 540 | 185 | 1700 | 800 | 0 | rozdiel | -11298 | -2757 | -2535 | -460 | -4535 | 99 | 500 | -1610 |
|
Zavinené (ŠEDN) Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | - Chodcom | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | -1 | -1 | 1 | 0 | 0 | 0 | Tj % | 8,3 | 0 | 0 | 0 | 50 | 0 | 0 | - | - Vodičom mot. vozidla | 11 | 2 | 1 | 3 | 1 | 1 | 3 | 0 | rozdiel | -19 | -8 | -1 | -1 | -7 | -1 | 2 | -3 | Tj % | 91,7 | 100 | 100 | 100 | 50 | 100 | 100 | - | - Vodičom nemot. voz. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Tj % | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | nedovolená rýchlosť jazdy | 5 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | -10 | -3 | -1 | -1 | -6 | 0 | 2 | -1 | Tj % | 41,7 | 0 | 0 | 66,7 | 50 | 0 | 66,7 | - | porušenie povinnosti vodiča | 4 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | -5 | -4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | -2 | Tj % | 33,3 | 50 | 0 | 33,3 | 0 | 100 | 33,3 | - | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Tj % | 8,3 | 50 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - | nesprávne obchádzanie | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Tj % | 8,3 | 0 | 100 | 0 | 0 | 0 | 0 | - | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | -1 | -1 | 1 | 0 | 0 | 0 | Tj % | 8,3 | 0 | 0 | 0 | 50 | 0 | 0 | - |
|
Alkohol Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Alkohol | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | 0 | 0 | -1 | 0 | -1 | 0 | -1 | Tj % | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Nehody v obci | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -6 | -3 | 0 | -1 | 0 | 0 | -1 | -1 | Nehody mimo obec | 10 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 3 | 0 | rozdiel | -16 | -6 | -2 | -2 | -6 | -1 | 3 | -2 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | diaľnica | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rýchlostná cesta | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | cesta I. triedy | 6 | 1 | 0 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | cesta II. triedy | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | cesta III. triedy | 4 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | komunikácia v km systéme nesledovaná | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 10 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 3 | 0 | rozdiel | -10 | -4 | 0 | -2 | -5 | 0 | 3 | -2 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | -2 | -3 | -1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | -3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 6 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | -5 | 0 | 0 | -1 | -4 | 0 | 2 | -2 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 6 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | -5 | 0 | 0 | -1 | -4 | 0 | 2 | -2 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | 1 | -1 | -1 | -1 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | 1 | -1 | -1 | -1 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -8 | -1 | -1 | 1 | -6 | -1 | 0 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -8 | -1 | -1 | 1 | -6 | -1 | 0 | 0 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -8 | -1 | -1 | 1 | -6 | -1 | 0 | 0 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky, pokračovanie Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 13 | 2 | 1 | 4 | 2 | 1 | 3 | 0 | rozdiel | -26 | -9 | -2 | -2 | -10 | -1 | 2 | -4 | - chodci | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -8 | -4 | -1 | -1 | 1 | 0 | -1 | -2 | - z toho deti | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | -1 | - cyklisti | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | 1 | -1 | -1 | -1 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 10 | 2 | 0 | 3 | 1 | 1 | 3 | 0 | rozdiel | -16 | -5 | -2 | 0 | -10 | 0 | 3 | -2 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v nemot. voz. | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | 1 | -1 | -1 | -1 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 7 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | -13 | -1 | -1 | 0 | -10 | -1 | 2 | -2 | - vodič OA priput. | 3 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | 0 | -1 | -2 | 0 | 2 | -1 | - vodič OA nepriput. | 3 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | 0 | 0 | 0 | -2 | 0 | 0 | -1 | - spoluc. OA priput. | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | -1 | 0 | 1 | -2 | 0 | 0 | 0 | - spoluc. OA nepriput. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -6 | 0 | -1 | 0 | -4 | -1 | 0 | 0 |
|