Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách za obdobie od 01.10. do 31.10.2013 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Slovensko
Celkový prehľad nehôd Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Celkom nehôd | 1190 | 233 | 117 | 101 | 153 | 164 | 122 | 173 | 127 | rozdiel | -169 | 20 | -9 | -14 | -29 | -51 | -27 | -29 | -30 | - šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 567 | 147 | 47 | 49 | 60 | 83 | 50 | 81 | 50 | rozdiel | -62 | 23 | -6 | -6 | -12 | -12 | -6 | -18 | -25 | Neh. s násl. na živote alebo zdr. | 439 | 58 | 51 | 39 | 59 | 50 | 48 | 71 | 63 | rozdiel | -55 | 0 | 0 | 3 | -17 | -18 | -19 | -5 | 1 | Tj % | 36,9 | 24,9 | 43,6 | 38,6 | 38,6 | 30,5 | 39,3 | 41 | 49,6 | Počet usmrtených | 21 | 2 | 3 | 0 | 2 | 4 | 3 | 5 | 2 | rozdiel | -11 | -1 | -3 | -6 | 0 | 0 | -5 | 3 | 1 | Počet ťažko zranených | 88 | 18 | 7 | 8 | 7 | 7 | 6 | 19 | 16 | rozdiel | -35 | 0 | -8 | -3 | -4 | -8 | -13 | -1 | 2 | Počet ľahko zranených | 465 | 56 | 71 | 37 | 64 | 47 | 51 | 67 | 72 | rozdiel | -82 | 1 | 8 | -9 | -29 | -26 | -13 | -15 | 1 | Škoda v 10€ | 393517 | 56858 | 71903 | 25142 | 66451 | 56762 | 37951 | 47515 | 30935 | rozdiel | -75612 | -1987 | 19831 | -26752 | -6586 | -18852 | -10195 | -11020 | -20051 |
|
Zavinené (ŠEDN) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | - Chodcom | 44 | 11 | 2 | 7 | 4 | 4 | 4 | 6 | 6 | rozdiel | -2 | 6 | 0 | 5 | -1 | -5 | -3 | -1 | -3 | Tj % | 3,7 | 4,7 | 1,7 | 6,9 | 2,6 | 2,4 | 3,3 | 3,5 | 4,7 | - Vodičom mot. vozidla | 1039 | 208 | 107 | 87 | 132 | 147 | 110 | 144 | 104 | rozdiel | -153 | 22 | -7 | -17 | -34 | -44 | -15 | -35 | -23 | Tj % | 87,3 | 89,3 | 91,5 | 86,1 | 86,3 | 89,6 | 90,2 | 83,2 | 81,9 | - Vodičom nemot. voz. | 33 | 3 | 6 | 2 | 6 | 6 | 2 | 4 | 4 | rozdiel | -3 | 0 | 1 | -1 | -1 | 2 | 1 | -1 | -4 | Tj % | 2,8 | 1,3 | 5,1 | 2 | 3,9 | 3,7 | 1,6 | 2,3 | 3,1 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | porušenie povinnosti vodiča | 459 | 112 | 45 | 40 | 67 | 46 | 48 | 55 | 46 | rozdiel | -43 | 21 | 1 | 1 | -3 | -27 | -1 | -16 | -19 | Tj % | 38,6 | 48,1 | 38,5 | 39,6 | 43,8 | 28 | 39,3 | 31,8 | 36,2 | nedovolená rýchlosť jazdy | 136 | 18 | 15 | 15 | 16 | 21 | 18 | 16 | 17 | rozdiel | -58 | -7 | -9 | -5 | -21 | -8 | 3 | -8 | -3 | Tj % | 11,4 | 7,7 | 12,8 | 14,9 | 10,5 | 12,8 | 14,8 | 9,2 | 13,4 | nesprávna jazda cez križovatku | 78 | 12 | 11 | 6 | 16 | 9 | 9 | 8 | 7 | rozdiel | 7 | 0 | 5 | -4 | 0 | 3 | -1 | 1 | 3 | Tj % | 6,6 | 5,2 | 9,4 | 5,9 | 10,5 | 5,5 | 7,4 | 4,6 | 5,5 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 74 | 22 | 10 | 4 | 7 | 10 | 5 | 7 | 9 | rozdiel | -5 | 9 | 3 | -6 | 2 | 1 | -7 | -8 | 1 | Tj % | 6,2 | 9,4 | 8,5 | 4 | 4,6 | 6,1 | 4,1 | 4 | 7,1 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 73 | 6 | 8 | 1 | 6 | 33 | 6 | 4 | 9 | rozdiel | -19 | 0 | -1 | -3 | 1 | -9 | -4 | -3 | 0 | Tj % | 6,1 | 2,6 | 6,8 | 1 | 3,9 | 20,1 | 4,9 | 2,3 | 7,1 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 62 | 10 | 7 | 7 | 10 | 3 | 8 | 12 | 5 | rozdiel | -3 | -2 | 1 | 1 | -3 | -2 | 2 | -1 | 1 | Tj % | 5,2 | 4,3 | 6 | 6,9 | 6,5 | 1,8 | 6,6 | 6,9 | 3,9 | nesprávny spôsob jazdy | 57 | 4 | 3 | 7 | 3 | 8 | 11 | 14 | 7 | rozdiel | 1 | 2 | -1 | 0 | -3 | 1 | 3 | -3 | 2 | Tj % | 4,8 | 1,7 | 2,6 | 6,9 | 2 | 4,9 | 9 | 8,1 | 5,5 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 47 | 11 | 2 | 7 | 3 | 4 | 4 | 8 | 8 | rozdiel | -7 | 4 | -1 | 5 | -2 | -6 | -5 | -1 | -1 | Tj % | 3,9 | 4,7 | 1,7 | 6,9 | 2 | 2,4 | 3,3 | 4,6 | 6,3 | nesprávne predchádzanie | 38 | 4 | 8 | 2 | 3 | 8 | 3 | 8 | 2 | rozdiel | 1 | 0 | 5 | -2 | -2 | 4 | -4 | 2 | -2 | Tj % | 3,2 | 1,7 | 6,8 | 2 | 2 | 4,9 | 2,5 | 4,6 | 1,6 | pôsobenie zvierať | 27 | 0 | 0 | 2 | 5 | 2 | 3 | 12 | 3 | rozdiel | -1 | -2 | 0 | 2 | 2 | -2 | -4 | 6 | -3 | Tj % | 2,3 | 0 | 0 | 2 | 3,3 | 1,2 | 2,5 | 6,9 | 2,4 |
|
Alkohol Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Alkohol | 124 | 19 | 9 | 15 | 16 | 14 | 19 | 12 | 20 | rozdiel | -26 | 6 | 0 | 1 | -4 | -11 | -2 | -10 | -6 | Tj % | 10,4 | 8,2 | 7,7 | 14,9 | 10,5 | 8,5 | 15,6 | 6,9 | 15,7 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Nehody v obci | 824 | 210 | 69 | 70 | 97 | 123 | 70 | 98 | 87 | rozdiel | -106 | 28 | 4 | -6 | -24 | -16 | -17 | -37 | -38 | Nehody mimo obec | 366 | 23 | 48 | 31 | 56 | 41 | 52 | 75 | 40 | rozdiel | -63 | -8 | -13 | -8 | -5 | -35 | -10 | 8 | 8 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | diaľnica | 44 | 19 | 7 | 6 | 0 | 5 | 0 | 7 | 0 | rýchlostná cesta | 22 | 0 | 2 | 0 | 4 | 0 | 16 | 0 | 0 | cesta I. triedy | 221 | 4 | 17 | 25 | 28 | 39 | 33 | 55 | 20 | cesta II. triedy | 134 | 10 | 24 | 12 | 15 | 21 | 17 | 14 | 21 | cesta III. triedy | 133 | 6 | 17 | 16 | 19 | 15 | 7 | 32 | 21 | komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 15 | 1 | 0 | 1 | 0 | 8 | 5 | 0 | 0 | komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 113 | 14 | 13 | 6 | 17 | 16 | 13 | 22 | 12 | komunikácia v km systéme nesledovaná | 508 | 179 | 37 | 35 | 70 | 60 | 31 | 43 | 53 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 8 | 0 | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | rozdiel | -11 | -3 | -1 | -4 | 1 | -2 | 0 | -1 | -1 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 1 | -1 | -1 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | -1 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | -9 | -3 | -3 | -1 | -1 | 0 | 1 | -1 | -1 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | -9 | -3 | -3 | -1 | -1 | 0 | 1 | -1 | -1 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | 0 | -2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | 0 | -2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 4 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | 2 | -1 | 1 | -1 | 1 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 4 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | 2 | -1 | 1 | -1 | 1 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 4 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | -4 | 2 | -2 | -1 | -1 | 0 | -3 | 1 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 4 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | -4 | 2 | -2 | -1 | -1 | 0 | -3 | 1 | 0 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 4 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | -4 | 2 | -2 | -1 | -1 | 0 | -3 | 1 | 0 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky, pokračovanie Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 21 | 2 | 3 | 0 | 2 | 4 | 3 | 5 | 2 | rozdiel | -11 | -1 | -3 | -6 | 0 | 0 | -5 | 3 | 1 | - chodci | 9 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 4 | 2 | rozdiel | 4 | 0 | 0 | -1 | 0 | 2 | -2 | 3 | 2 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - cyklisti | 4 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | 2 | -1 | 1 | -1 | 1 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 8 | 2 | 1 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | -16 | -1 | -5 | -4 | -1 | -1 | -3 | 0 | -1 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v nemot. voz. | 4 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | 2 | -1 | 1 | -1 | 1 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 7 | 2 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | -13 | -1 | -5 | -2 | -2 | 0 | -2 | 0 | -1 | - vodič OA priput. | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | -1 | -1 | 0 | 0 | 1 | 1 | -1 | -1 | - vodič OA nepriput. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -7 | -2 | -2 | -1 | -1 | -1 | 0 | 0 | 0 | - spoluc. OA priput. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | -2 | 0 | 0 | - spoluc. OA nepriput. | 3 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 2 | -1 | -1 | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 |
|