Poprad | 07 | +/- | 0712 | 0715 | 0716 | 0719 | 0720 |
motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 4 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 |
- z toho malé motocykle L1e, L2e | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
- z toho motocykle L3e, L4e | 3 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 |
- z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
- z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 142 | -40 | 101 | 16 | 14 | 8 | 3 |
- z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 139 | -39 | 100 | 15 | 13 | 8 | 3 |
- z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 3 | -1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 26 | -3 | 20 | 3 | 3 | 0 | 0 |
- z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 19 | 1 | 13 | 3 | 3 | 0 | 0 |
- z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 2 | -1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
- z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 5 | -3 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 |
prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
- z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
- z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
kolesový traktor - T | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
- z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
- z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
- z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
- z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
nezadané | 22 | -39 | 16 | 3 | 1 | 1 | 1 |