Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách za obdobie od 01.02. do 28.02.2014 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Slovensko
Celkový prehľad nehôd Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Celkom nehôd | 872 | 170 | 75 | 81 | 106 | 127 | 81 | 126 | 106 | rozdiel | -120 | -43 | 0 | -22 | 9 | -19 | -20 | -20 | -5 | - šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 439 | 100 | 26 | 39 | 58 | 69 | 41 | 70 | 36 | rozdiel | -138 | -55 | -12 | -22 | 10 | -13 | -11 | -16 | -19 | Neh. s násl. na živote alebo zdr. | 320 | 43 | 42 | 33 | 34 | 46 | 22 | 44 | 56 | rozdiel | 65 | 11 | 19 | 5 | 1 | 8 | -6 | 8 | 19 | Tj % | 36,7 | 25,3 | 56 | 40,7 | 32,1 | 36,2 | 27,2 | 34,9 | 52,8 | Počet usmrtených | 20 | 5 | 2 | 1 | 4 | 1 | 0 | 2 | 5 | rozdiel | 10 | 4 | -1 | 1 | 4 | -2 | -2 | 2 | 4 | Počet ťažko zranených | 74 | 4 | 9 | 5 | 5 | 14 | 5 | 18 | 14 | rozdiel | 20 | -1 | 3 | -2 | 3 | 3 | -2 | 12 | 4 | Počet ľahko zranených | 366 | 57 | 50 | 33 | 38 | 47 | 30 | 50 | 61 | rozdiel | 76 | 25 | 26 | -7 | -1 | 11 | -4 | 4 | 22 | Škoda v 10€ | 285699 | 69020 | 31513 | 21840 | 31061 | 40784 | 27257 | 29663 | 34561 | rozdiel | -27127 | 19458 | -902 | -2106 | -6066 | -4101 | -10074 | -23107 | -229 |
|
Zavinené (ŠEDN) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | - Chodcom | 28 | 4 | 1 | 1 | 1 | 4 | 2 | 9 | 6 | rozdiel | -8 | -2 | -2 | -4 | -2 | -5 | -2 | 7 | 2 | Tj % | 3,2 | 2,4 | 1,3 | 1,2 | 0,9 | 3,1 | 2,5 | 7,1 | 5,7 | - Vodičom mot. vozidla | 785 | 155 | 69 | 75 | 92 | 117 | 78 | 105 | 94 | rozdiel | -52 | -7 | -1 | -11 | 7 | -1 | -7 | -23 | -9 | Tj % | 90 | 91,2 | 92 | 92,6 | 86,8 | 92,1 | 96,3 | 83,3 | 88,7 | - Vodičom nemot. voz. | 12 | 1 | 2 | 3 | 0 | 1 | 1 | 3 | 1 | rozdiel | 9 | 0 | 2 | 3 | -1 | 1 | 1 | 2 | 1 | Tj % | 1,4 | 0,6 | 2,7 | 3,7 | 0 | 0,8 | 1,2 | 2,4 | 0,9 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | porušenie povinnosti vodiča | 375 | 86 | 26 | 29 | 57 | 41 | 36 | 55 | 45 | rozdiel | 21 | 0 | 5 | -4 | 13 | -6 | 7 | 9 | -3 | Tj % | 43 | 50,6 | 34,7 | 35,8 | 53,8 | 32,3 | 44,4 | 43,7 | 42,5 | nedovolená rýchlosť jazdy | 130 | 19 | 19 | 13 | 13 | 13 | 15 | 22 | 16 | rozdiel | -65 | -15 | -4 | -8 | 1 | -2 | -16 | -18 | -3 | Tj % | 14,9 | 11,2 | 25,3 | 16 | 12,3 | 10,2 | 18,5 | 17,5 | 15,1 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 58 | 15 | 2 | 13 | 5 | 6 | 8 | 6 | 3 | rozdiel | 5 | 7 | -1 | 5 | 0 | 1 | 3 | -5 | -5 | Tj % | 6,7 | 8,8 | 2,7 | 16 | 4,7 | 4,7 | 9,9 | 4,8 | 2,8 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 50 | 8 | 0 | 1 | 2 | 28 | 4 | 2 | 5 | rozdiel | -20 | 7 | -8 | -6 | 1 | -2 | -4 | -3 | -5 | Tj % | 5,7 | 4,7 | 0 | 1,2 | 1,9 | 22 | 4,9 | 1,6 | 4,7 | nesprávna jazda cez križovatku | 45 | 7 | 7 | 7 | 6 | 6 | 5 | 2 | 5 | rozdiel | 2 | 0 | 2 | 1 | -2 | 2 | 4 | -4 | -1 | Tj % | 5,2 | 4,1 | 9,3 | 8,6 | 5,7 | 4,7 | 6,2 | 1,6 | 4,7 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 39 | 9 | 1 | 4 | 3 | 6 | 5 | 3 | 8 | rozdiel | 17 | 5 | 1 | 4 | 1 | -2 | 1 | 3 | 4 | Tj % | 4,5 | 5,3 | 1,3 | 4,9 | 2,8 | 4,7 | 6,2 | 2,4 | 7,5 | nesprávny spôsob jazdy | 34 | 3 | 10 | 3 | 4 | 4 | 2 | 7 | 1 | rozdiel | 3 | -2 | 10 | -1 | -1 | -2 | -3 | 1 | 1 | Tj % | 3,9 | 1,8 | 13,3 | 3,7 | 3,8 | 3,1 | 2,5 | 5,6 | 0,9 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 28 | 4 | 1 | 1 | 1 | 4 | 2 | 9 | 6 | rozdiel | -6 | -2 | -2 | -3 | -2 | -4 | -2 | 7 | 2 | Tj % | 3,2 | 2,4 | 1,3 | 1,2 | 0,9 | 3,1 | 2,5 | 7,1 | 5,7 | nesprávne odbočovanie | 26 | 1 | 3 | 4 | 2 | 8 | 1 | 4 | 3 | rozdiel | 12 | -3 | -1 | 3 | 2 | 6 | 1 | 3 | 1 | Tj % | 3 | 0,6 | 4 | 4,9 | 1,9 | 6,3 | 1,2 | 3,2 | 2,8 | pôsobenie zvierať | 12 | 1 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 6 | 1 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | -1 | 2 | -1 | -2 | 2 | 0 | Tj % | 1,4 | 0,6 | 1,3 | 0 | 2,8 | 0 | 0 | 4,8 | 0,9 |
|
Alkohol Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Alkohol | 118 | 12 | 16 | 15 | 8 | 17 | 16 | 17 | 17 | rozdiel | 13 | -1 | 5 | 3 | 0 | -1 | 0 | 6 | 1 | Tj % | 13,5 | 7,1 | 21,3 | 18,5 | 7,5 | 13,4 | 19,8 | 13,5 | 16 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Nehody v obci | 659 | 157 | 41 | 62 | 74 | 101 | 56 | 88 | 80 | rozdiel | -33 | -31 | 1 | -11 | 16 | -8 | 3 | -1 | -2 | Nehody mimo obec | 213 | 13 | 34 | 19 | 32 | 26 | 25 | 38 | 26 | rozdiel | -87 | -12 | -1 | -11 | -7 | -11 | -23 | -19 | -3 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | diaľnica | 28 | 15 | 5 | 2 | 0 | 4 | 0 | 2 | 0 | rýchlostná cesta | 15 | 0 | 1 | 0 | 5 | 2 | 3 | 0 | 4 | cesta I. triedy | 170 | 3 | 12 | 17 | 17 | 35 | 25 | 44 | 17 | cesta II. triedy | 86 | 4 | 19 | 12 | 10 | 12 | 9 | 7 | 13 | cesta III. triedy | 77 | 3 | 9 | 11 | 12 | 15 | 8 | 11 | 8 | komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 109 | 19 | 7 | 13 | 11 | 21 | 8 | 19 | 11 | komunikácia v km systéme nesledovaná | 386 | 126 | 22 | 26 | 51 | 38 | 28 | 43 | 52 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 9 | 1 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 2 | 1 | rozdiel | 4 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | -1 | 2 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 7 | 1 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | rozdiel | 3 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | -1 | 1 | 1 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 7 | 1 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | rozdiel | 3 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | -1 | 1 | 1 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 1 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 1 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 1 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky, pokračovanie Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 20 | 5 | 2 | 1 | 4 | 1 | 0 | 2 | 5 | rozdiel | 10 | 4 | -1 | 1 | 4 | -2 | -2 | 2 | 4 | - chodci | 10 | 4 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 | rozdiel | 7 | 4 | 0 | 1 | 1 | -2 | 0 | 0 | 3 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | - cyklisti | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 9 | 1 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 1 | 2 | rozdiel | 3 | 0 | -1 | 0 | 3 | 0 | -2 | 1 | 2 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v nemot. voz. | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 8 | 1 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 2 | rozdiel | 2 | 0 | -1 | 0 | 2 | 0 | -2 | 1 | 2 | - vodič OA priput. | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - vodič OA nepriput. | 5 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | -1 | 1 | 1 | - spoluc. OA priput. | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | - spoluc. OA nepriput. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 |
|