Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách za obdobie od 01.01. do 28.02.2014 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Kraj: Nitrianský kraj
Celkový prehľad nehôd Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Celkom nehôd | 219 | 89 | 17 | 29 | 40 | 10 | 18 | 16 | rozdiel | 4 | -7 | 0 | 7 | 10 | -1 | 3 | -8 | - šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 112 | 53 | 5 | 13 | 22 | 0 | 10 | 9 | rozdiel | 13 | 9 | -2 | 2 | 8 | -6 | 2 | 0 | Neh. s násl. na živote alebo zdr. | 76 | 22 | 10 | 13 | 15 | 6 | 6 | 4 | rozdiel | 0 | -6 | 3 | 3 | 2 | 3 | 0 | -5 | Tj % | 34,7 | 24,7 | 58,8 | 44,8 | 37,5 | 60 | 33,3 | 25 | Počet usmrtených | 7 | 4 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 7 | 4 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | Počet ťažko zranených | 13 | 2 | 5 | 0 | 5 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | -1 | 1 | -3 | 5 | 0 | 0 | 0 | Počet ľahko zranených | 86 | 23 | 8 | 14 | 17 | 11 | 10 | 3 | rozdiel | -10 | -14 | 4 | 0 | -1 | 6 | 3 | -8 | Škoda v 10€ | 67967 | 25565 | 4777 | 7521 | 12477 | 9510 | 4625 | 3492 | rozdiel | -8045 | -7354 | -7453 | 1941 | 6372 | 7119 | 2115 | -10785 |
|
Zavinené (ŠEDN) Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | - Chodcom | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -5 | -3 | 1 | 0 | -1 | -1 | -1 | 0 | Tj % | 0,9 | 1,1 | 5,9 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - Vodičom mot. vozidla | 198 | 80 | 15 | 28 | 35 | 10 | 17 | 13 | rozdiel | 3 | -5 | -1 | 8 | 8 | 0 | 3 | -10 | Tj % | 90,4 | 89,9 | 88,2 | 96,6 | 87,5 | 100 | 94,4 | 81,3 | - Vodičom nemot. voz. | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | Tj % | 0,5 | 0 | 0 | 0 | 2,5 | 0 | 0 | 0 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | porušenie povinnosti vodiča | 111 | 46 | 12 | 13 | 17 | 5 | 9 | 9 | rozdiel | 30 | 11 | 4 | 10 | 6 | 2 | 1 | -4 | Tj % | 50,7 | 51,7 | 70,6 | 44,8 | 42,5 | 50 | 50 | 56,3 | nedovolená rýchlosť jazdy | 25 | 10 | 0 | 5 | 6 | 0 | 1 | 3 | rozdiel | -28 | -19 | 0 | -1 | -2 | -2 | 0 | -4 | Tj % | 11,4 | 11,2 | 0 | 17,2 | 15 | 0 | 5,6 | 18,8 | nesprávna jazda cez križovatku | 16 | 2 | 1 | 5 | 4 | 0 | 3 | 1 | rozdiel | 4 | -4 | -2 | 4 | 3 | 0 | 3 | 0 | Tj % | 7,3 | 2,2 | 5,9 | 17,2 | 10 | 0 | 16,7 | 6,3 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 10 | 7 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | rozdiel | 0 | 6 | 0 | -1 | -4 | -2 | 2 | -1 | Tj % | 4,6 | 7,9 | 0 | 3,4 | 0 | 0 | 11,1 | 0 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 8 | 4 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 3 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | -1 | 0 | Tj % | 3,7 | 4,5 | 5,9 | 0 | 5 | 10 | 0 | 0 | nesprávny spôsob jazdy | 7 | 3 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 1 | 0 | -3 | 1 | 0 | -1 | 0 | Tj % | 3,2 | 3,4 | 5,9 | 6,9 | 2,5 | 0 | 0 | 0 | pôsobenie zvierať | 5 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | rozdiel | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | Tj % | 2,3 | 3,4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 12,5 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 5 | 2 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | -2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | Tj % | 2,3 | 2,2 | 0 | 0 | 2,5 | 20 | 0 | 0 | nesprávne odbočovanie | 5 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 2 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | -1 | Tj % | 2,3 | 0 | 0 | 0 | 5 | 10 | 11,1 | 0 | vplyv prevádzky | 4 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | -1 | -2 | 0 | -1 | 1 | 0 | 0 | 1 | Tj % | 1,8 | 2,2 | 0 | 0 | 2,5 | 0 | 0 | 6,3 |
|
Alkohol Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Alkohol | 16 | 3 | 2 | 2 | 8 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 3 | -2 | 1 | -2 | Tj % | 7,3 | 3,4 | 11,8 | 6,9 | 20 | 0 | 5,6 | 0 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Nehody v obci | 154 | 62 | 10 | 19 | 32 | 5 | 16 | 10 | rozdiel | 27 | 3 | -1 | 8 | 12 | -2 | 7 | 0 | Nehody mimo obec | 65 | 27 | 7 | 10 | 8 | 5 | 2 | 6 | rozdiel | -23 | -10 | 1 | -1 | -2 | 1 | -4 | -8 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | diaľnica | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rýchlostná cesta | 8 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | cesta I. triedy | 31 | 10 | 5 | 6 | 5 | 2 | 2 | 1 | cesta II. triedy | 23 | 6 | 3 | 5 | 5 | 1 | 2 | 1 | cesta III. triedy | 24 | 9 | 1 | 4 | 1 | 3 | 4 | 2 | komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 22 | 9 | 1 | 4 | 2 | 0 | 4 | 2 | komunikácia v km systéme nesledovaná | 110 | 50 | 6 | 10 | 27 | 4 | 6 | 7 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 6 | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 6 | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 4 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 4 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 4 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 4 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky, pokračovanie Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 7 | 4 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 7 | 4 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | - chodci | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - cyklisti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 5 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 5 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v nemot. voz. | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 4 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 4 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | - vodič OA priput. | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - vodič OA nepriput. | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | - spoluc. OA priput. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - spoluc. OA nepriput. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|