Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách za obdobie od 01.01. do 28.02.2014 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Slovensko
Celkový prehľad nehôd Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Celkom nehôd | 1863 | 343 | 160 | 166 | 219 | 282 | 176 | 286 | 231 | rozdiel | -270 | -66 | 9 | -54 | 4 | -49 | -59 | -44 | -11 | - šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 924 | 196 | 59 | 76 | 112 | 145 | 81 | 156 | 99 | rozdiel | -229 | -83 | -9 | -43 | 13 | -26 | -29 | -39 | -13 | Neh. s násl. na živote alebo zdr. | 678 | 82 | 81 | 72 | 76 | 99 | 66 | 90 | 112 | rozdiel | 78 | 14 | 28 | 3 | 0 | 14 | -4 | 5 | 18 | Tj % | 36,4 | 23,9 | 50,6 | 43,4 | 34,7 | 35,1 | 37,5 | 31,5 | 48,5 | Počet usmrtených | 50 | 9 | 7 | 4 | 7 | 10 | 1 | 6 | 6 | rozdiel | 28 | 8 | 3 | 4 | 7 | 3 | -2 | 1 | 4 | Počet ťažko zranených | 149 | 11 | 17 | 8 | 13 | 31 | 11 | 28 | 30 | rozdiel | -3 | -1 | 3 | -12 | 2 | 7 | -11 | 9 | 0 | Počet ľahko zranených | 738 | 92 | 92 | 73 | 86 | 104 | 80 | 99 | 112 | rozdiel | 8 | 28 | 16 | -46 | -10 | 17 | 5 | -7 | 5 | Škoda v 10€ | 620428 | 129494 | 65315 | 50950 | 67967 | 94487 | 67317 | 81162 | 63736 | rozdiel | -127852 | 28278 | -9714 | -22667 | -8045 | -41287 | -39513 | -19178 | -15726 |
|
Zavinené (ŠEDN) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | - Chodcom | 76 | 14 | 8 | 7 | 2 | 13 | 5 | 13 | 14 | rozdiel | -7 | 0 | 2 | -3 | -5 | -4 | -3 | 3 | 3 | Tj % | 4,1 | 4,1 | 5 | 4,2 | 0,9 | 4,6 | 2,8 | 4,5 | 6,1 | - Vodičom mot. vozidla | 1677 | 308 | 144 | 147 | 198 | 257 | 161 | 256 | 206 | rozdiel | -173 | -15 | 1 | -43 | 3 | -25 | -47 | -34 | -13 | Tj % | 90 | 89,8 | 90 | 88,6 | 90,4 | 91,1 | 91,5 | 89,5 | 89,2 | - Vodičom nemot. voz. | 26 | 5 | 3 | 6 | 1 | 2 | 2 | 3 | 4 | rozdiel | 18 | 4 | 3 | 6 | -2 | 2 | 1 | 1 | 3 | Tj % | 1,4 | 1,5 | 1,9 | 3,6 | 0,5 | 0,7 | 1,1 | 1 | 1,7 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | porušenie povinnosti vodiča | 770 | 177 | 57 | 56 | 111 | 95 | 76 | 111 | 87 | rozdiel | 81 | 15 | 18 | -12 | 30 | 9 | 19 | 5 | -3 | Tj % | 41,3 | 51,6 | 35,6 | 33,7 | 50,7 | 33,7 | 43,2 | 38,8 | 37,7 | nedovolená rýchlosť jazdy | 316 | 37 | 39 | 36 | 25 | 39 | 31 | 71 | 38 | rozdiel | -221 | -38 | -12 | -30 | -28 | -21 | -58 | -16 | -18 | Tj % | 17 | 10,8 | 24,4 | 21,7 | 11,4 | 13,8 | 17,6 | 24,8 | 16,5 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 111 | 22 | 9 | 16 | 10 | 14 | 10 | 18 | 12 | rozdiel | 6 | 6 | 0 | 2 | 0 | 2 | -2 | -2 | 0 | Tj % | 6 | 6,4 | 5,6 | 9,6 | 4,6 | 5 | 5,7 | 6,3 | 5,2 | nesprávna jazda cez križovatku | 103 | 22 | 14 | 14 | 16 | 11 | 13 | 4 | 9 | rozdiel | 18 | 9 | 5 | 5 | 4 | 2 | 7 | -12 | -2 | Tj % | 5,5 | 6,4 | 8,8 | 8,4 | 7,3 | 3,9 | 7,4 | 1,4 | 3,9 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 102 | 12 | 3 | 2 | 5 | 52 | 9 | 6 | 13 | rozdiel | -59 | 9 | -13 | -7 | -1 | -25 | -9 | -6 | -7 | Tj % | 5,5 | 3,5 | 1,9 | 1,2 | 2,3 | 18,4 | 5,1 | 2,1 | 5,6 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 78 | 14 | 8 | 7 | 3 | 13 | 5 | 13 | 15 | rozdiel | -2 | 0 | 2 | -2 | -3 | -3 | -3 | 3 | 4 | Tj % | 4,2 | 4,1 | 5 | 4,2 | 1,4 | 4,6 | 2,8 | 4,5 | 6,5 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 73 | 14 | 3 | 6 | 8 | 12 | 8 | 8 | 14 | rozdiel | 27 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 4 | 7 | Tj % | 3,9 | 4,1 | 1,9 | 3,6 | 3,7 | 4,3 | 4,5 | 2,8 | 6,1 | nesprávny spôsob jazdy | 71 | 5 | 13 | 5 | 7 | 13 | 7 | 16 | 5 | rozdiel | 4 | -1 | 11 | -2 | -2 | 0 | -4 | 1 | 1 | Tj % | 3,8 | 1,5 | 8,1 | 3 | 3,2 | 4,6 | 4 | 5,6 | 2,2 | nesprávne odbočovanie | 47 | 8 | 3 | 6 | 5 | 9 | 1 | 7 | 8 | rozdiel | 14 | 1 | -3 | 3 | 2 | 5 | -1 | 4 | 3 | Tj % | 2,5 | 2,3 | 1,9 | 3,6 | 2,3 | 3,2 | 0,6 | 2,4 | 3,5 | nesprávne predchádzanie | 30 | 5 | 0 | 3 | 3 | 6 | 3 | 6 | 4 | rozdiel | 1 | 4 | -1 | -1 | -5 | 2 | -1 | 0 | 3 | Tj % | 1,6 | 1,5 | 0 | 1,8 | 1,4 | 2,1 | 1,7 | 2,1 | 1,7 |
|
Alkohol Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Alkohol | 244 | 25 | 27 | 30 | 16 | 39 | 32 | 39 | 36 | rozdiel | 30 | -3 | 7 | 3 | 1 | 0 | 3 | 13 | 6 | Tj % | 13,1 | 7,3 | 16,9 | 18,1 | 7,3 | 13,8 | 18,2 | 13,6 | 15,6 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Nehody v obci | 1366 | 314 | 89 | 118 | 154 | 215 | 113 | 192 | 171 | rozdiel | -70 | -50 | -3 | -19 | 27 | -17 | -5 | -4 | 1 | Nehody mimo obec | 497 | 29 | 71 | 48 | 65 | 67 | 63 | 94 | 60 | rozdiel | -200 | -16 | 12 | -35 | -23 | -32 | -54 | -40 | -12 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | diaľnica | 48 | 22 | 7 | 6 | 0 | 7 | 0 | 6 | 0 | rýchlostná cesta | 32 | 0 | 2 | 0 | 8 | 2 | 11 | 0 | 9 | cesta I. triedy | 360 | 7 | 22 | 34 | 31 | 77 | 52 | 102 | 35 | cesta II. triedy | 195 | 10 | 38 | 27 | 23 | 30 | 24 | 15 | 28 | cesta III. triedy | 173 | 5 | 18 | 20 | 24 | 38 | 18 | 29 | 21 | komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 7 | 0 | 1 | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 | 1 | komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 207 | 32 | 16 | 23 | 22 | 35 | 16 | 42 | 21 | komunikácia v km systéme nesledovaná | 841 | 267 | 56 | 54 | 110 | 91 | 55 | 92 | 116 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 26 | 3 | 5 | 1 | 6 | 5 | 1 | 3 | 2 | rozdiel | 16 | 2 | 2 | 1 | 6 | 3 | -1 | 2 | 1 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 19 | 1 | 5 | 0 | 4 | 5 | 1 | 2 | 1 | rozdiel | 11 | 0 | 2 | 0 | 4 | 4 | -1 | 1 | 1 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 19 | 1 | 5 | 0 | 4 | 5 | 1 | 2 | 1 | rozdiel | 11 | 0 | 2 | 0 | 4 | 4 | -1 | 1 | 1 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 5 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 5 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 4 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 4 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 6 | 0 | 1 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | -1 | -1 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 6 | 0 | 1 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | -1 | -1 | 0 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 6 | 0 | 1 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | -1 | -1 | 0 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky, pokračovanie Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 50 | 9 | 7 | 4 | 7 | 10 | 1 | 6 | 6 | rozdiel | 28 | 8 | 3 | 4 | 7 | 3 | -2 | 1 | 4 | - chodci | 18 | 6 | 1 | 2 | 1 | 2 | 0 | 3 | 3 | rozdiel | 10 | 6 | 1 | 2 | 1 | -3 | 0 | 0 | 3 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | - cyklisti | 4 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 4 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 27 | 1 | 6 | 1 | 5 | 8 | 1 | 2 | 3 | rozdiel | 14 | 0 | 2 | 1 | 5 | 6 | -2 | 0 | 2 | - z toho deti | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v nemot. voz. | 5 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 5 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 25 | 1 | 6 | 1 | 4 | 8 | 1 | 2 | 2 | rozdiel | 13 | 0 | 2 | 1 | 4 | 7 | -2 | 0 | 1 | - vodič OA priput. | 10 | 0 | 2 | 0 | 2 | 4 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 5 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | - vodič OA nepriput. | 8 | 1 | 3 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | rozdiel | 5 | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 | -1 | 1 | 1 | - spoluc. OA priput. | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 2 | 0 | -1 | 0 | - spoluc. OA nepriput. | 3 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | -1 | 0 | 0 |
|