Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách s následkom na živote alebo zdraví za obdobie od 01.01. do 28.02.2014 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Slovensko
Celkový prehľad nehôd Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Celkom nehôd | 678 | 82 | 81 | 72 | 76 | 99 | 66 | 90 | 112 | rozdiel | 78 | 14 | 28 | 3 | 0 | 14 | -4 | 5 | 18 | - šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Neh. s násl. na živote alebo zdr. | 678 | 82 | 81 | 72 | 76 | 99 | 66 | 90 | 112 | rozdiel | 78 | 14 | 28 | 3 | 0 | 14 | -4 | 5 | 18 | Tj % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | Počet usmrtených | 50 | 9 | 7 | 4 | 7 | 10 | 1 | 6 | 6 | rozdiel | 28 | 8 | 3 | 4 | 7 | 3 | -2 | 1 | 4 | Počet ťažko zranených | 149 | 11 | 17 | 8 | 13 | 31 | 11 | 28 | 30 | rozdiel | -3 | -1 | 3 | -12 | 2 | 7 | -11 | 9 | 0 | Počet ľahko zranených | 738 | 92 | 92 | 73 | 86 | 104 | 80 | 99 | 112 | rozdiel | 8 | 28 | 16 | -46 | -10 | 17 | 5 | -7 | 5 | Škoda v 10€ | 267688 | 50645 | 34182 | 17478 | 27470 | 41221 | 23113 | 34288 | 39291 | rozdiel | -29471 | 28446 | -318 | -21165 | -1510 | -17815 | -25696 | 3516 | 5071 |
|
Zavinené (ŠEDN) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | - Chodcom | 65 | 13 | 7 | 7 | 1 | 9 | 5 | 11 | 12 | rozdiel | -5 | 2 | 1 | -2 | -6 | -3 | -2 | 3 | 2 | Tj % | 9,6 | 15,9 | 8,6 | 9,7 | 1,3 | 9,1 | 7,6 | 12,2 | 10,7 | - Vodičom mot. vozidla | 571 | 62 | 70 | 59 | 70 | 83 | 57 | 77 | 93 | rozdiel | 70 | 10 | 23 | 1 | 4 | 15 | -1 | 6 | 12 | Tj % | 84,2 | 75,6 | 86,4 | 81,9 | 92,1 | 83,8 | 86,4 | 85,6 | 83 | - Vodičom nemot. voz. | 20 | 3 | 2 | 5 | 1 | 2 | 1 | 2 | 4 | rozdiel | 14 | 2 | 2 | 5 | -1 | 2 | 0 | 0 | 4 | Tj % | 2,9 | 3,7 | 2,5 | 6,9 | 1,3 | 2 | 1,5 | 2,2 | 3,6 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | porušenie povinnosti vodiča | 205 | 28 | 22 | 18 | 34 | 23 | 23 | 25 | 32 | rozdiel | 70 | 10 | 10 | 9 | 8 | 7 | 11 | 5 | 10 | Tj % | 30,2 | 34,1 | 27,2 | 25 | 44,7 | 23,2 | 34,8 | 27,8 | 28,6 | nedovolená rýchlosť jazdy | 145 | 6 | 22 | 16 | 11 | 21 | 15 | 29 | 25 | rozdiel | -49 | -17 | 1 | -14 | -12 | 6 | -15 | 3 | -1 | Tj % | 21,4 | 7,3 | 27,2 | 22,2 | 14,5 | 21,2 | 22,7 | 32,2 | 22,3 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 67 | 13 | 7 | 7 | 2 | 9 | 5 | 11 | 13 | rozdiel | -1 | 2 | 1 | -1 | -4 | -3 | -2 | 3 | 3 | Tj % | 9,9 | 15,9 | 8,6 | 9,7 | 2,6 | 9,1 | 7,6 | 12,2 | 11,6 | nesprávna jazda cez križovatku | 61 | 9 | 12 | 8 | 13 | 4 | 6 | 2 | 7 | rozdiel | 24 | 5 | 8 | 4 | 9 | 1 | 2 | -4 | -1 | Tj % | 9 | 11 | 14,8 | 11,1 | 17,1 | 4 | 9,1 | 2,2 | 6,3 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 34 | 3 | 0 | 2 | 2 | 17 | 3 | 1 | 6 | rozdiel | -9 | 2 | -2 | -4 | 0 | 3 | -2 | -2 | -4 | Tj % | 5 | 3,7 | 0 | 2,8 | 2,6 | 17,2 | 4,5 | 1,1 | 5,4 | nesprávny spôsob jazdy | 33 | 2 | 8 | 3 | 4 | 6 | 3 | 5 | 2 | rozdiel | 6 | 2 | 6 | -1 | 1 | 0 | 2 | -3 | -1 | Tj % | 4,9 | 2,4 | 9,9 | 4,2 | 5,3 | 6,1 | 4,5 | 5,6 | 1,8 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 32 | 5 | 2 | 3 | 1 | 4 | 3 | 4 | 10 | rozdiel | 12 | 3 | 2 | 1 | 0 | -1 | 1 | 1 | 5 | Tj % | 4,7 | 6,1 | 2,5 | 4,2 | 1,3 | 4 | 4,5 | 4,4 | 8,9 | nesprávne odbočovanie | 29 | 4 | 2 | 5 | 2 | 6 | 1 | 3 | 6 | rozdiel | 10 | 0 | 0 | 4 | 0 | 4 | -1 | 1 | 2 | Tj % | 4,3 | 4,9 | 2,5 | 6,9 | 2,6 | 6,1 | 1,5 | 3,3 | 5,4 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 19 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 2 | -1 | -2 | 0 | 1 | 0 | Tj % | 2,8 | 3,7 | 2,5 | 4,2 | 2,6 | 2 | 3 | 3,3 | 1,8 | nesprávne predchádzanie | 11 | 1 | 0 | 0 | 2 | 3 | 1 | 2 | 2 | rozdiel | 2 | 1 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 1 | 1 | Tj % | 1,6 | 1,2 | 0 | 0 | 2,6 | 3 | 1,5 | 2,2 | 1,8 |
|
Alkohol Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Alkohol | 84 | 9 | 12 | 14 | 4 | 12 | 11 | 10 | 12 | rozdiel | 26 | 1 | 7 | 8 | -4 | 5 | 1 | 5 | 3 | Tj % | 12,4 | 11 | 14,8 | 19,4 | 5,3 | 12,1 | 16,7 | 11,1 | 10,7 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Nehody v obci | 434 | 73 | 43 | 48 | 42 | 64 | 40 | 53 | 71 | rozdiel | 108 | 21 | 17 | 20 | 0 | 12 | 8 | 12 | 18 | Nehody mimo obec | 244 | 9 | 38 | 24 | 34 | 35 | 26 | 37 | 41 | rozdiel | -30 | -7 | 11 | -17 | 0 | 2 | -12 | -7 | 0 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | diaľnica | 9 | 6 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rýchlostná cesta | 14 | 0 | 1 | 0 | 3 | 1 | 3 | 0 | 6 | cesta I. triedy | 186 | 2 | 16 | 25 | 13 | 39 | 24 | 46 | 21 | cesta II. triedy | 104 | 6 | 27 | 12 | 12 | 10 | 12 | 4 | 21 | cesta III. triedy | 89 | 2 | 10 | 12 | 13 | 21 | 7 | 12 | 12 | komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 4 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 21 | 2 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 0 | 2 | komunikácia v km systéme nesledovaná | 251 | 64 | 22 | 16 | 31 | 24 | 16 | 28 | 50 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 26 | 3 | 5 | 1 | 6 | 5 | 1 | 3 | 2 | rozdiel | 16 | 2 | 2 | 1 | 6 | 3 | -1 | 2 | 1 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 19 | 1 | 5 | 0 | 4 | 5 | 1 | 2 | 1 | rozdiel | 11 | 0 | 2 | 0 | 4 | 4 | -1 | 1 | 1 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 19 | 1 | 5 | 0 | 4 | 5 | 1 | 2 | 1 | rozdiel | 11 | 0 | 2 | 0 | 4 | 4 | -1 | 1 | 1 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 5 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 5 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 4 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 4 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 6 | 0 | 1 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | -1 | -1 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 6 | 0 | 1 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | -1 | -1 | 0 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 6 | 0 | 1 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | -1 | -1 | 0 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky, pokračovanie Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 50 | 9 | 7 | 4 | 7 | 10 | 1 | 6 | 6 | rozdiel | 28 | 8 | 3 | 4 | 7 | 3 | -2 | 1 | 4 | - chodci | 18 | 6 | 1 | 2 | 1 | 2 | 0 | 3 | 3 | rozdiel | 10 | 6 | 1 | 2 | 1 | -3 | 0 | 0 | 3 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | - cyklisti | 4 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 4 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 27 | 1 | 6 | 1 | 5 | 8 | 1 | 2 | 3 | rozdiel | 14 | 0 | 2 | 1 | 5 | 6 | -2 | 0 | 2 | - z toho deti | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v nemot. voz. | 5 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 5 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 25 | 1 | 6 | 1 | 4 | 8 | 1 | 2 | 2 | rozdiel | 13 | 0 | 2 | 1 | 4 | 7 | -2 | 0 | 1 | - vodič OA priput. | 10 | 0 | 2 | 0 | 2 | 4 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 5 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | - vodič OA nepriput. | 8 | 1 | 3 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | rozdiel | 5 | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 | -1 | 1 | 1 | - spoluc. OA priput. | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 2 | 0 | -1 | 0 | - spoluc. OA nepriput. | 3 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | -1 | 0 | 0 |
|