Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách za obdobie od 01.03. do 31.03.2014 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Kraj: Nitrianský kraj
Celkový prehľad nehôd Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Celkom nehôd | 127 | 62 | 10 | 12 | 18 | 6 | 7 | 12 | rozdiel | -8 | -10 | -5 | 1 | 3 | 2 | -2 | 3 | - šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 58 | 37 | 1 | 4 | 9 | 0 | 3 | 4 | rozdiel | -6 | -4 | -3 | -2 | 4 | 0 | 0 | -1 | Neh. s násl. na živote alebo zdr. | 47 | 16 | 6 | 7 | 8 | 3 | 3 | 4 | rozdiel | 0 | 1 | -3 | 2 | -2 | 2 | -3 | 3 | Tj % | 37 | 25,8 | 60 | 58,3 | 44,4 | 50 | 42,9 | 33,3 | Počet usmrtených | 5 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | -2 | 0 | Počet ťažko zranených | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | -11 | -1 | -6 | -3 | 0 | 0 | -1 | 0 | Počet ľahko zranených | 48 | 17 | 5 | 6 | 9 | 3 | 2 | 6 | rozdiel | -4 | -1 | -4 | -1 | -4 | 2 | 0 | 4 | Škoda v 10€ | 34708 | 12417 | 4611 | 3500 | 2902 | 4730 | 1980 | 4568 | rozdiel | -9499 | -8474 | -3124 | 2065 | 42 | 1328 | -1044 | -292 |
|
Zavinené (ŠEDN) Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | - Chodcom | 5 | 2 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 4 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | Tj % | 3,9 | 3,2 | 10 | 0 | 5,6 | 16,7 | 0 | 0 | - Vodičom mot. vozidla | 112 | 56 | 9 | 11 | 15 | 3 | 6 | 12 | rozdiel | -7 | -4 | -6 | 0 | 0 | 0 | -3 | 6 | Tj % | 88,2 | 90,3 | 90 | 91,7 | 83,3 | 50 | 85,7 | 100 | - Vodičom nemot. voz. | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | -1 | 0 | 0 | Tj % | 0,8 | 0 | 0 | 8,3 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | porušenie povinnosti vodiča | 51 | 25 | 5 | 4 | 5 | 2 | 5 | 5 | rozdiel | 6 | 0 | 0 | -1 | 4 | -1 | 1 | 3 | Tj % | 40,2 | 40,3 | 50 | 33,3 | 27,8 | 33,3 | 71,4 | 41,7 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 16 | 8 | 0 | 2 | 4 | 0 | 1 | 1 | rozdiel | 11 | 7 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 1 | Tj % | 12,6 | 12,9 | 0 | 16,7 | 22,2 | 0 | 14,3 | 8,3 | nedovolená rýchlosť jazdy | 13 | 3 | 0 | 4 | 1 | 0 | 1 | 4 | rozdiel | -27 | -14 | -8 | 1 | -6 | 0 | -1 | 1 | Tj % | 10,2 | 4,8 | 0 | 33,3 | 5,6 | 0 | 14,3 | 33,3 | nesprávna jazda cez križovatku | 10 | 7 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 2 | 7 | 0 | -1 | -4 | 0 | 0 | 0 | Tj % | 7,9 | 11,3 | 10 | 8,3 | 0 | 0 | 0 | 8,3 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 7 | 5 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 3 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | Tj % | 5,5 | 8,1 | 0 | 0 | 11,1 | 0 | 0 | 0 | nesprávne predchádzanie | 6 | 3 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | -1 | -1 | 0 | Tj % | 4,7 | 4,8 | 20 | 0 | 5,6 | 0 | 0 | 0 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 6 | 3 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 5 | 2 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | Tj % | 4,7 | 4,8 | 10 | 0 | 5,6 | 16,7 | 0 | 0 | pôsobenie zvierať | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | -2 | Tj % | 2,4 | 3,2 | 0 | 0 | 0 | 16,7 | 0 | 0 | nesprávny spôsob jazdy | 3 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | -1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | Tj % | 2,4 | 0 | 10 | 8,3 | 0 | 16,7 | 0 | 0 | nesprávne odbočovanie | 3 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | -2 | 0 | 0 | 1 | 0 | -1 | 0 | Tj % | 2,4 | 1,6 | 0 | 0 | 11,1 | 0 | 0 | 0 |
|
Alkohol Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Alkohol | 7 | 3 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 2 | -2 | -1 | 0 | 1 | -2 | 0 | Tj % | 5,5 | 4,8 | 0 | 8,3 | 11,1 | 16,7 | 0 | 0 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Nehody v obci | 85 | 45 | 6 | 7 | 13 | 3 | 5 | 6 | rozdiel | 11 | 3 | 0 | 1 | 4 | 0 | 0 | 3 | Nehody mimo obec | 42 | 17 | 4 | 5 | 5 | 3 | 2 | 6 | rozdiel | -19 | -13 | -5 | 0 | -1 | 2 | -2 | 0 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | diaľnica | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rýchlostná cesta | 4 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | cesta I. triedy | 23 | 14 | 3 | 3 | 2 | 0 | 0 | 1 | cesta II. triedy | 11 | 3 | 3 | 1 | 0 | 2 | 1 | 1 | cesta III. triedy | 17 | 5 | 0 | 4 | 1 | 1 | 3 | 3 | komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 21 | 12 | 0 | 3 | 1 | 1 | 3 | 1 | komunikácia v km systéme nesledovaná | 50 | 27 | 4 | 1 | 14 | 2 | 0 | 2 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | -1 | 0 | 1 | 0 | 0 | -2 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -2 | 0 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -2 | 0 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky, pokračovanie Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 5 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | -2 | 0 | - chodci | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - cyklisti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 3 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | -2 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v nemot. voz. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | -2 | 0 | - vodič OA priput. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -2 | 0 | - vodič OA nepriput. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - spoluc. OA priput. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - spoluc. OA nepriput. | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|