Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách za obdobie od 01.01. do 31.03.2014 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Kraj: Nitrianský kraj
Celkový prehľad nehôd Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Celkom nehôd | 345 | 151 | 27 | 41 | 57 | 16 | 25 | 28 | rozdiel | -5 | -17 | -5 | 8 | 12 | 1 | 1 | -5 | - šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 169 | 90 | 6 | 17 | 30 | 0 | 13 | 13 | rozdiel | 6 | 5 | -5 | 0 | 11 | -6 | 2 | -1 | Neh. s násl. na živote alebo zdr. | 123 | 38 | 16 | 20 | 23 | 9 | 9 | 8 | rozdiel | 0 | -5 | 0 | 5 | 0 | 5 | -3 | -2 | Tj % | 35,7 | 25,2 | 59,3 | 48,8 | 40,4 | 56,3 | 36 | 28,6 | Počet usmrtených | 12 | 6 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 9 | 5 | 1 | 3 | 1 | 0 | -2 | 1 | Počet ťažko zranených | 17 | 2 | 6 | 1 | 5 | 1 | 2 | 0 | rozdiel | -7 | -2 | -5 | -5 | 5 | 0 | 0 | 0 | Počet ľahko zranených | 132 | 40 | 13 | 19 | 26 | 14 | 11 | 9 | rozdiel | -16 | -15 | 0 | -2 | -5 | 8 | 2 | -4 | Škoda v 10€ | 102820 | 37982 | 9388 | 11021 | 15524 | 14240 | 6605 | 8060 | rozdiel | -17399 | -15828 | -10577 | 4006 | 6559 | 8447 | 1071 | -11077 |
|
Zavinené (ŠEDN) Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | - Chodcom | 8 | 3 | 2 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | -2 | 2 | 0 | 1 | 0 | -1 | 0 | Tj % | 2,3 | 2 | 7,4 | 0 | 3,5 | 6,3 | 0 | 0 | - Vodičom mot. vozidla | 310 | 136 | 24 | 39 | 50 | 13 | 23 | 25 | rozdiel | -4 | -9 | -7 | 8 | 8 | 0 | 0 | -4 | Tj % | 89,9 | 90,1 | 88,9 | 95,1 | 87,7 | 81,3 | 92 | 89,3 | - Vodičom nemot. voz. | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | -1 | 1 | -1 | -1 | 0 | 0 | Tj % | 0,6 | 0 | 0 | 2,4 | 1,8 | 0 | 0 | 0 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | porušenie povinnosti vodiča | 160 | 71 | 16 | 17 | 21 | 7 | 14 | 14 | rozdiel | 34 | 11 | 3 | 9 | 9 | 1 | 2 | -1 | Tj % | 46,4 | 47 | 59,3 | 41,5 | 36,8 | 43,8 | 56 | 50 | nedovolená rýchlosť jazdy | 38 | 13 | 0 | 9 | 7 | 0 | 2 | 7 | rozdiel | -55 | -33 | -8 | 0 | -8 | -2 | -1 | -3 | Tj % | 11 | 8,6 | 0 | 22 | 12,3 | 0 | 8 | 25 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 27 | 15 | 0 | 3 | 5 | 0 | 3 | 1 | rozdiel | 12 | 13 | 0 | 0 | -1 | -2 | 2 | 0 | Tj % | 7,8 | 9,9 | 0 | 7,3 | 8,8 | 0 | 12 | 3,6 | nesprávna jazda cez križovatku | 26 | 9 | 2 | 6 | 4 | 0 | 3 | 2 | rozdiel | 6 | 3 | -2 | 3 | -1 | 0 | 3 | 0 | Tj % | 7,5 | 6 | 7,4 | 14,6 | 7 | 0 | 12 | 7,1 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 15 | 9 | 1 | 0 | 4 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 6 | 2 | 1 | 0 | 3 | 1 | -1 | 0 | Tj % | 4,3 | 6 | 3,7 | 0 | 7 | 6,3 | 0 | 0 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 11 | 4 | 3 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 4 | 0 | 3 | 1 | 1 | 0 | -1 | 0 | Tj % | 3,2 | 2,6 | 11,1 | 2,4 | 3,5 | 6,3 | 0 | 0 | nesprávne predchádzanie | 10 | 5 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | 0 | 0 | -1 | 1 | -2 | -1 | 0 | Tj % | 2,9 | 3,3 | 7,4 | 0 | 5,3 | 0 | 0 | 0 | nesprávny spôsob jazdy | 9 | 2 | 2 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | -1 | 1 | -2 | 1 | 1 | -1 | 0 | Tj % | 2,6 | 1,3 | 7,4 | 7,3 | 1,8 | 6,3 | 0 | 0 | pôsobenie zvierať | 8 | 5 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | rozdiel | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | -1 | Tj % | 2,3 | 3,3 | 0 | 0 | 0 | 6,3 | 0 | 7,1 | nesprávne odbočovanie | 8 | 1 | 0 | 0 | 4 | 1 | 2 | 0 | rozdiel | 0 | -2 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | -1 | Tj % | 2,3 | 0,7 | 0 | 0 | 7 | 6,3 | 8 | 0 |
|
Alkohol Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Alkohol | 23 | 6 | 2 | 3 | 10 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | -1 | 2 | -1 | -1 | 3 | -1 | -1 | -2 | Tj % | 6,7 | 4 | 7,4 | 7,3 | 17,5 | 6,3 | 4 | 0 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Nehody v obci | 238 | 107 | 16 | 26 | 44 | 8 | 21 | 16 | rozdiel | 37 | 6 | -1 | 9 | 15 | -2 | 7 | 3 | Nehody mimo obec | 107 | 44 | 11 | 15 | 13 | 8 | 4 | 12 | rozdiel | -42 | -23 | -4 | -1 | -3 | 3 | -6 | -8 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | diaľnica | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rýchlostná cesta | 12 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 | cesta I. triedy | 54 | 24 | 8 | 9 | 7 | 2 | 2 | 2 | cesta II. triedy | 34 | 9 | 6 | 6 | 5 | 3 | 3 | 2 | cesta III. triedy | 41 | 14 | 1 | 8 | 2 | 4 | 7 | 5 | komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 43 | 21 | 1 | 7 | 3 | 1 | 7 | 3 | komunikácia v km systéme nesledovaná | 159 | 77 | 10 | 11 | 40 | 6 | 6 | 9 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 7 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 4 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | -2 | 1 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 4 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | -2 | 1 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 4 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | -2 | 1 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky, pokračovanie Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 12 | 6 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 9 | 5 | 1 | 3 | 1 | 0 | -2 | 1 | - chodci | 3 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 3 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - cyklisti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 8 | 3 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 5 | 2 | 1 | 2 | 1 | 0 | -2 | 1 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v nemot. voz. | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 6 | 3 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 3 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | -2 | 1 | - vodič OA priput. | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | -2 | 0 | - vodič OA nepriput. | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | - spoluc. OA priput. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - spoluc. OA nepriput. | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|