Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách s následkom na živote alebo zdraví za obdobie od 01.01. do 31.03.2014 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Kraj: Nitrianský kraj
Celkový prehľad nehôd Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Celkom nehôd | 123 | 38 | 16 | 20 | 23 | 9 | 9 | 8 | rozdiel | 0 | -5 | 0 | 5 | 0 | 5 | -3 | -2 | - šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Neh. s násl. na živote alebo zdr. | 123 | 38 | 16 | 20 | 23 | 9 | 9 | 8 | rozdiel | 0 | -5 | 0 | 5 | 0 | 5 | -3 | -2 | Tj % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | Počet usmrtených | 12 | 6 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 9 | 5 | 1 | 3 | 1 | 0 | -2 | 1 | Počet ťažko zranených | 17 | 2 | 6 | 1 | 5 | 1 | 2 | 0 | rozdiel | -7 | -2 | -5 | -5 | 5 | 0 | 0 | 0 | Počet ľahko zranených | 132 | 40 | 13 | 19 | 26 | 14 | 11 | 9 | rozdiel | -16 | -15 | 0 | -2 | -5 | 8 | 2 | -4 | Škoda v 10€ | 40852 | 12838 | 3956 | 5935 | 8753 | 5090 | 2430 | 1850 | rozdiel | -7779 | -7452 | -2699 | 1650 | 3890 | 4603 | -1544 | -6227 |
|
Zavinené (ŠEDN) Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | - Chodcom | 7 | 3 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | -2 | 1 | 0 | 1 | 0 | -1 | 0 | Tj % | 5,7 | 7,9 | 6,3 | 0 | 8,7 | 11,1 | 0 | 0 | - Vodičom mot. vozidla | 107 | 33 | 15 | 18 | 20 | 6 | 8 | 7 | rozdiel | -4 | -5 | 0 | 3 | -1 | 4 | -3 | -2 | Tj % | 87 | 86,8 | 93,8 | 90 | 87 | 66,7 | 88,9 | 87,5 | - Vodičom nemot. voz. | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | -1 | 1 | 0 | -1 | 0 | 0 | Tj % | 1,6 | 0 | 0 | 5 | 4,3 | 0 | 0 | 0 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | porušenie povinnosti vodiča | 49 | 14 | 8 | 6 | 8 | 6 | 4 | 3 | rozdiel | 12 | 1 | 3 | 2 | 4 | 5 | -1 | -2 | Tj % | 39,8 | 36,8 | 50 | 30 | 34,8 | 66,7 | 44,4 | 37,5 | nedovolená rýchlosť jazdy | 18 | 7 | 0 | 5 | 3 | 0 | 1 | 2 | rozdiel | -23 | -7 | -5 | -2 | -8 | -1 | -1 | 1 | Tj % | 14,6 | 18,4 | 0 | 25 | 13 | 0 | 11,1 | 25 | nesprávna jazda cez križovatku | 17 | 3 | 2 | 4 | 4 | 0 | 3 | 1 | rozdiel | 7 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 | 3 | 0 | Tj % | 13,8 | 7,9 | 12,5 | 20 | 17,4 | 0 | 33,3 | 12,5 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 10 | 4 | 2 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 3 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | -1 | 0 | Tj % | 8,1 | 10,5 | 12,5 | 5 | 8,7 | 11,1 | 0 | 0 | nesprávny spôsob jazdy | 6 | 1 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 3 | 1 | 2 | 0 | 1 | 0 | -1 | 0 | Tj % | 4,9 | 2,6 | 12,5 | 10 | 4,3 | 0 | 0 | 0 | nesprávne predchádzanie | 5 | 2 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | -1 | 0 | 1 | 0 | -1 | 0 | Tj % | 4,1 | 5,3 | 6,3 | 0 | 8,7 | 0 | 0 | 0 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 5 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 2 | 3 | 0 | 1 | -2 | 0 | 1 | -1 | Tj % | 4,1 | 7,9 | 0 | 5 | 0 | 0 | 11,1 | 0 | nesprávne odbočovanie | 4 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | -1 | 0 | 0 | 2 | 1 | -2 | -1 | Tj % | 3,3 | 0 | 0 | 0 | 13 | 11,1 | 0 | 0 | nesprávne vchádzanie na cestu | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 2 | 2 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | Tj % | 2,4 | 5,3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 12,5 | pôsobenie zvierať | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | Tj % | 1,6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 11,1 | 0 | 12,5 |
|
Alkohol Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Alkohol | 7 | 2 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | -5 | 0 | -2 | 0 | 0 | 0 | -2 | -1 | Tj % | 5,7 | 5,3 | 0 | 10 | 8,7 | 11,1 | 0 | 0 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Nehody v obci | 69 | 18 | 9 | 10 | 16 | 5 | 6 | 5 | rozdiel | 8 | -8 | 3 | 4 | 6 | 3 | 0 | 0 | Nehody mimo obec | 54 | 20 | 7 | 10 | 7 | 4 | 3 | 3 | rozdiel | -8 | 3 | -3 | 1 | -6 | 2 | -3 | -2 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | diaľnica | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rýchlostná cesta | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | cesta I. triedy | 25 | 7 | 6 | 5 | 3 | 2 | 1 | 1 | cesta II. triedy | 14 | 3 | 3 | 4 | 2 | 1 | 1 | 0 | cesta III. triedy | 22 | 5 | 0 | 5 | 1 | 2 | 6 | 3 | komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 7 | 2 | 1 | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 | komunikácia v km systéme nesledovaná | 49 | 17 | 5 | 4 | 17 | 3 | 1 | 2 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 7 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 4 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | -2 | 1 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 4 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | -2 | 1 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 4 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | -2 | 1 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky, pokračovanie Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 12 | 6 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 9 | 5 | 1 | 3 | 1 | 0 | -2 | 1 | - chodci | 3 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 3 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - cyklisti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 8 | 3 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 5 | 2 | 1 | 2 | 1 | 0 | -2 | 1 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v nemot. voz. | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Nitrianský kraj | Nit | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | Počet usmrtených | 6 | 3 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 3 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | -2 | 1 | - vodič OA priput. | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | -2 | 0 | - vodič OA nepriput. | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | - spoluc. OA priput. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - spoluc. OA nepriput. | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|