Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách s následkom na živote alebo zdraví za obdobie od 01.01. do 31.03.2014 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Slovensko
Celkový prehľad nehôd Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Celkom nehôd | 1035 | 133 | 126 | 112 | 123 | 136 | 105 | 139 | 161 | rozdiel | 105 | 24 | 23 | 20 | 0 | 11 | -2 | 13 | 16 | - šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Neh. s násl. na živote alebo zdr. | 1035 | 133 | 126 | 112 | 123 | 136 | 105 | 139 | 161 | rozdiel | 105 | 24 | 23 | 20 | 0 | 11 | -2 | 13 | 16 | Tj % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | Počet usmrtených | 65 | 9 | 8 | 6 | 12 | 11 | 4 | 8 | 7 | rozdiel | 22 | 3 | 0 | 3 | 9 | 3 | 0 | 2 | 2 | Počet ťažko zranených | 219 | 17 | 21 | 18 | 17 | 45 | 22 | 37 | 42 | rozdiel | -15 | -3 | -9 | -3 | -7 | 8 | -14 | 15 | -2 | Počet ľahko zranených | 1137 | 143 | 143 | 119 | 132 | 157 | 119 | 152 | 172 | rozdiel | 47 | 43 | 13 | -29 | -16 | 27 | 7 | -3 | 5 | Škoda v 10€ | 410053 | 68738 | 49289 | 28851 | 40852 | 59502 | 44794 | 49327 | 68700 | rozdiel | -32871 | 32056 | -17240 | -19257 | -7779 | -21021 | -20969 | 1393 | 19946 |
|
Zavinené (ŠEDN) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | - Chodcom | 96 | 16 | 10 | 10 | 7 | 12 | 9 | 16 | 16 | rozdiel | -5 | -3 | 2 | -2 | -1 | -4 | -3 | 4 | 2 | Tj % | 9,3 | 12 | 7,9 | 8,9 | 5,7 | 8,8 | 8,6 | 11,5 | 9,9 | - Vodičom mot. vozidla | 875 | 106 | 111 | 95 | 107 | 115 | 86 | 117 | 138 | rozdiel | 87 | 22 | 17 | 17 | -4 | 13 | -2 | 11 | 13 | Tj % | 84,5 | 79,7 | 88,1 | 84,8 | 87 | 84,6 | 81,9 | 84,2 | 85,7 | - Vodičom nemot. voz. | 26 | 4 | 2 | 5 | 2 | 4 | 2 | 3 | 4 | rozdiel | 18 | 3 | 2 | 5 | -1 | 4 | 1 | 1 | 3 | Tj % | 2,5 | 3 | 1,6 | 4,5 | 1,6 | 2,9 | 1,9 | 2,2 | 2,5 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | porušenie povinnosti vodiča | 308 | 40 | 31 | 25 | 49 | 34 | 37 | 38 | 54 | rozdiel | 95 | 12 | 4 | 13 | 12 | 9 | 17 | 11 | 17 | Tj % | 29,8 | 30,1 | 24,6 | 22,3 | 39,8 | 25 | 35,2 | 27,3 | 33,5 | nedovolená rýchlosť jazdy | 211 | 12 | 30 | 32 | 18 | 28 | 20 | 37 | 34 | rozdiel | -85 | -25 | -9 | -7 | -23 | 4 | -18 | -4 | -3 | Tj % | 20,4 | 9 | 23,8 | 28,6 | 14,6 | 20,6 | 19 | 26,6 | 21,1 | nesprávna jazda cez križovatku | 102 | 19 | 21 | 12 | 17 | 8 | 8 | 8 | 9 | rozdiel | 39 | 13 | 13 | 7 | 7 | 2 | 0 | 0 | -3 | Tj % | 9,9 | 14,3 | 16,7 | 10,7 | 13,8 | 5,9 | 7,6 | 5,8 | 5,6 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 100 | 15 | 10 | 10 | 10 | 12 | 10 | 16 | 17 | rozdiel | 0 | -4 | 2 | -1 | 3 | -5 | -2 | 4 | 3 | Tj % | 9,7 | 11,3 | 7,9 | 8,9 | 8,1 | 8,8 | 9,5 | 11,5 | 10,6 | nesprávne odbočovanie | 51 | 12 | 4 | 6 | 4 | 8 | 2 | 5 | 10 | rozdiel | 21 | 6 | 2 | 5 | -1 | 5 | -1 | 0 | 5 | Tj % | 4,9 | 9 | 3,2 | 5,4 | 3,3 | 5,9 | 1,9 | 3,6 | 6,2 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 49 | 7 | 1 | 2 | 1 | 22 | 6 | 3 | 7 | rozdiel | -18 | 6 | -2 | -5 | -4 | 3 | -2 | -2 | -12 | Tj % | 4,7 | 5,3 | 0,8 | 1,8 | 0,8 | 16,2 | 5,7 | 2,2 | 4,3 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 46 | 5 | 5 | 3 | 1 | 6 | 3 | 8 | 15 | rozdiel | 8 | 1 | 0 | -3 | -2 | -2 | 0 | 4 | 10 | Tj % | 4,4 | 3,8 | 4 | 2,7 | 0,8 | 4,4 | 2,9 | 5,8 | 9,3 | nesprávny spôsob jazdy | 42 | 2 | 13 | 4 | 6 | 6 | 3 | 6 | 2 | rozdiel | 3 | 1 | 10 | -1 | 3 | -3 | 0 | -4 | -3 | Tj % | 4,1 | 1,5 | 10,3 | 3,6 | 4,9 | 4,4 | 2,9 | 4,3 | 1,2 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 33 | 6 | 3 | 5 | 5 | 2 | 3 | 6 | 3 | rozdiel | 12 | 3 | 2 | 4 | 2 | -2 | 0 | 3 | 0 | Tj % | 3,2 | 4,5 | 2,4 | 4,5 | 4,1 | 1,5 | 2,9 | 4,3 | 1,9 | nesprávne predchádzanie | 24 | 2 | 1 | 5 | 5 | 3 | 3 | 3 | 2 | rozdiel | 5 | 2 | 0 | 4 | -1 | -1 | 1 | 0 | 0 | Tj % | 2,3 | 1,5 | 0,8 | 4,5 | 4,1 | 2,2 | 2,9 | 2,2 | 1,2 |
|
Alkohol Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Alkohol | 124 | 12 | 18 | 21 | 7 | 15 | 18 | 16 | 17 | rozdiel | 27 | 0 | 11 | 13 | -5 | -4 | 4 | 8 | 0 | Tj % | 12 | 9 | 14,3 | 18,8 | 5,7 | 11 | 17,1 | 11,5 | 10,6 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Nehody v obci | 672 | 118 | 67 | 70 | 69 | 89 | 65 | 89 | 105 | rozdiel | 160 | 34 | 19 | 30 | 8 | 10 | 11 | 29 | 19 | Nehody mimo obec | 363 | 15 | 59 | 42 | 54 | 47 | 40 | 50 | 56 | rozdiel | -55 | -10 | 4 | -10 | -8 | 1 | -13 | -16 | -3 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | diaľnica | 12 | 7 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | rýchlostná cesta | 22 | 0 | 2 | 0 | 4 | 1 | 7 | 0 | 8 | cesta I. triedy | 263 | 2 | 22 | 38 | 25 | 50 | 35 | 63 | 28 | cesta II. triedy | 157 | 10 | 35 | 24 | 14 | 20 | 18 | 8 | 28 | cesta III. triedy | 132 | 2 | 18 | 19 | 22 | 23 | 10 | 16 | 22 | komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 6 | 1 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 38 | 5 | 5 | 6 | 7 | 3 | 5 | 4 | 3 | komunikácia v km systéme nesledovaná | 404 | 106 | 41 | 22 | 49 | 38 | 30 | 47 | 71 | nezadané | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 33 | 3 | 6 | 2 | 7 | 5 | 2 | 5 | 3 | rozdiel | 14 | -1 | 1 | 2 | 4 | 3 | -1 | 4 | 2 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 23 | 1 | 6 | 1 | 4 | 5 | 1 | 3 | 2 | rozdiel | 8 | -3 | 2 | 1 | 1 | 4 | -1 | 2 | 2 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 23 | 1 | 6 | 1 | 4 | 5 | 1 | 3 | 2 | rozdiel | 8 | -3 | 2 | 1 | 1 | 4 | -1 | 2 | 2 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 0 | 0 | -1 | 0 | 1 | 0 | -1 | 0 | 1 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | -1 | 0 | 1 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 5 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 5 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 4 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 4 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 11 | 0 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 0 | 1 | rozdiel | 4 | -1 | -1 | 1 | 2 | 3 | 1 | -1 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 11 | 0 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 0 | 1 | rozdiel | 4 | -1 | -1 | 1 | 2 | 3 | 1 | -1 | 0 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 11 | 0 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 0 | 1 | rozdiel | 4 | -1 | -1 | 1 | 2 | 3 | 1 | -1 | 0 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky, pokračovanie Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 65 | 9 | 8 | 6 | 12 | 11 | 4 | 8 | 7 | rozdiel | 22 | 3 | 0 | 3 | 9 | 3 | 0 | 2 | 2 | - chodci | 21 | 6 | 1 | 2 | 3 | 3 | 0 | 3 | 3 | rozdiel | 4 | 5 | 0 | 0 | 3 | -3 | 0 | -1 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | - cyklisti | 4 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 4 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 39 | 1 | 7 | 3 | 8 | 8 | 4 | 4 | 4 | rozdiel | 14 | -4 | 0 | 2 | 5 | 6 | 0 | 2 | 3 | - z toho deti | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v nemot. voz. | 5 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 5 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 34 | 1 | 7 | 3 | 6 | 8 | 3 | 3 | 3 | rozdiel | 12 | -4 | 1 | 2 | 3 | 7 | 0 | 1 | 2 | - vodič OA priput. | 12 | 0 | 2 | 1 | 2 | 4 | 1 | 1 | 1 | rozdiel | 4 | 0 | -1 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 1 | - vodič OA nepriput. | 10 | 1 | 4 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 1 | rozdiel | 3 | -3 | 3 | 0 | 0 | 1 | -1 | 2 | 1 | - spoluc. OA priput. | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 1 | rozdiel | 0 | 0 | -2 | -1 | 0 | 2 | 2 | -1 | 0 | - spoluc. OA nepriput. | 6 | 0 | 1 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 4 | -1 | 1 | 2 | 2 | 1 | -1 | 0 | 0 |
|